Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
..Je hebt onder andere de Financial Times die met headlines als "New World Order" komen, en dan heb je nog steeds van die figuren die het niet aandurven informatie te onderkennen en die subjectieve nonsens gaan typen. Wat een verwerpelijke breinen, bah.
Kun je nagaanquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Je moet het eigenlijk in spiegelbeeld zien om De Waarheid te kennen.
Waarom gebruik je die laatste zin? In mijn vorige post haalde ik al aan dat het voor veel mensen die geloven in dergelijke theorieën het "you're either with us, or against us" is. Ik ben oprecht geinteresseerd in de denkbeelden van mensen, maar dan wel op een constructieve wijze.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
..Je hebt onder andere de Financial Times die met headlines als "New World Order" komen, en dan heb je nog steeds van die figuren die het niet aandurven informatie te onderkennen en die subjectieve nonsens gaan typen. Wat een verwerpelijke breinen, bah.
BULLSHIT Spiegelbeeldquote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Je moet het eigenlijk in spiegelbeeld zien om De Waarheid te kennen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:30 schreef Terecht het volgende:
Het ligt er maar net aan HOE je ´kijkt´ naar bepaalde gebeurtenissen,woorden,beelden enz...(of niet, OOG)
dit noem ik ´blind´ creeren zonder DOEL,een ander ´ontberen´ MET doel...
Lees je het wel of lees je het niet...Geloof je het wel of geloof je het niet...en wie bepaald dat je erover mag oordelen...niemand?...geloof dat maar NIET...de ´onzichtbare´ deel van de mensen bepaald...niet JIJ al individu...want zodra je dat doet...word je HARD afgestraft...
ARGU-S-OOG...
ARGU(ment)S(ysteem)OO(rlo)G...(ment)O(rlo)OG - mentor loog oog...
(ysteem) - You STill the sEEM
remember that...nadruk op ST-ILL...
waar heb ik dat ´oog´ en dit systeem eerder gezien???inzicht??Nee, gewoon een ´gehacked´ UMTS computer systeem die je draait ´richting´ de mensen die het niet zien...Psycho-Games en manipulatie...simpel..Ook HIER...
je bent hier ´ZIELTJES´ aan het ´recurteren´,(L)OOG...denk je echt dat JIJ uit jezelf hier PRAAT???
denk eens na...je werkt hier met ´precies´ het zelfde systeem,alleen met een andere ´concept´...
kijk eens richting Kerklui...met de nadruk op
LUI en STE(R)REN...luisteren en UFO´s?
herhaling herhaling herhaling...
help je mee of kraak je alles af...dat is mijn vraag aan jou, de lezer hier...het draait om ´plezier´ daar en ook hier...want de mensheid is een ´systeem´...DNA blauwdruk, zoek dat maar eens op...dan kom je er zo op...
Blijf lekker jezelf...dat is mijn motto...
GMTAquote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.
De term NWO refereert niet gelijk aan een complot maar kan ook betekent dat er machtsverschuivingen op geopolitiek en economische gebied plaatsvinden. Maar daar is verder niks geheims oid aan.
Daar gaat het juist wel om .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het zijn altijd vage, onbetrouwbare internetbronnen die aangehaald worden "als bewijs" in plaats artikelen uit wetenschappelijke tijdschriften. Ten eerste, snap ik daarom de waarde van het zogenaamde bewijs (het is eerder incomplete suggestieve informatie) niet. Ten tweede, snap ik niet waarom dit voorkeur heeft boven gedegen onderzoeken en informatie. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat er een bepaald beeld bestaat waarbij enkel informatie wordt gezocht dat dit beeld bevestigd.
Wijs jij maar eens een relevante gebeurtenis in het verleden aan waarbij er géén sprake was van een "conspiracy" .quote:Op maandag 4 januari 2010 17:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ken dat artikel, wijs mij maar eens de passage aan waaruit blijkt dat er sprake is van een conspiracy.
De term NWO refereert niet gelijk aan een complot maar kan ook betekent dat er machtsverschuivingen op geopolitiek en economische gebied plaatsvinden. Maar daar is verder niks geheims oid aan.
Niet elke zaak waar meerdere partijen bij betrokken zijn is gelijk een conspiracy. Zodra je op een hoger niveau gaat acteren dan hangen meer dingen met elkaar samen en dan worden de belangen gewoonweg groter.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wijs jij maar eens een relevante gebeurtenis in het verleden aan waarbij er géén sprake was van een "conspiracy" .
Asjeblieftquote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Trangaman het volgende:
http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 17:45 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Het is niburu
En ja je kan ook te ver gaan
Samenzweringquote:Op maandag 4 januari 2010 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet elke zaak waar meerdere partijen bij betrokken zijn is gelijk een conspiracy. Zodra je op een hoger niveau gaat acteren dan hangen meer dingen met elkaar samen en dan worden de belangen gewoonweg groter.
Als je geen gelaagdheid aanbrengt dan kun je dat tegengaan, maar dan worden zaken onbeheersbaar. Daarom vraag ik me af wat de alternatieven zijn.
Ik vraag niet om een definitie van het begrijp samenzwering. Ik stel alleen dat niet alles per definitie een samenzwering is.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Samenzwering
Een `samenzwering` of `complot` is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep. Het kan bijvoorbeeld gaan om een actie om een staatsgreep te plegen, een oorlog te ontketenen, een aanslag op iemands leven te plegen of iemand ten val te brengen.
De alternatieven zijn vernietiging van de Old World Order, om ruimte te maken voor een globaal systeem wat niet gebaseerd is op olie en belachelijke eeuwenoude achterhaalde leenstelsels, alsmede het aanpakken van de farmaceutische industrie, het educatieve systeem, de globale voedselvoorziening, en de rest van de relevante pilaren van samenlevingen.
Je kunt je beter mengen in de discussie en op basis van argumenten de waarheid volgens jou te laten zien. Het simpelweg dumpen van links en one-liners daar schiet je niet veel mee op. Misschien kun je een aantal van mijn eerder gestelde vragen beantwoorden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |