abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:33:33 #261
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76518555
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:

[..]
Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
Huig
pi_76518576
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:21:20 #263
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76520213
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm

Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
pi_76520904

Uit de film 'Men who stare at goats'
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:51:34 #265
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76521220
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Boswachtertje het volgende:

[ afbeelding ]

Uit de film 'Men who stare at goats'
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.
Volgens de schrijver haast niet voor te stellen, maar wie wat meer met de benen op de grond staat kan je vertellen dat elk leger zich bezighoudt met dergelijke activiteiten.. maar dan wel achter gesloten deuren..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:57:25 #266
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76525943
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.
Volgens de schrijver haast niet voor te stellen, maar wie wat meer met de benen op de grond staat kan je vertellen dat elk leger zich bezighoudt met dergelijke activiteiten.. maar dan wel achter gesloten deuren..
http://www.exopolitics.org/Study-Paper-2.htm
http://www.bibliotecapley(...)_exopolitics_K_1.htm
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:01:11 #267
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76526089
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:

Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76526450
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.

Die Nobelprijs voor Obama vond ik ook bespottelijk.
Ik denk dat Obama het zelf misschien ook wel genant vond.
pi_76527041
Grappig trouwens die discussie over de moord op Kennedy...

Terwijl toch een absolute meerderheid van het amerikaanse volk absoluut van mening is dat er wel een groot complot achter heeft _moeten_ steken ...

dit natuurlijk vooral omdat er al sinds de zestiger jaren enorm veel media-aandacht was voor allerhande beweringen daarover door bv Openbaar Aanklager Garrison.

later zei ook bv president Lyndon B. Johnsson te geloven "dat er meer achter stak" en ook bv iemand als de toenmalig gouvereur John Connally die voor Kennedy zat die dag, gewond raakte en die later bv ook minister van Financien onder Nixon werd en in 1971 en van de belangrijkste personen was in de hervorming van het financiele systeem, het compleet opgeven van de goudstandaard en instellen van het 'dollar reserve systeem' dat ons nu zoveel problemen geeft....
was een erkende 'gelover in een complot' achter die moord en liet zich er ook wel vaker over uit...

Bv een officieel parlementair commitee (House Select Commitee on Assasinations) kwam tot de conclusie dat 'er een complot moest zijn geweest' op basis van bv de 'Dictabelt-tapes' (die toevallig opgedoken waren en volgens onderzoeker het bstaan van minimaal zes schoten, o.m van de Grassy Knoll aantoonden).

In de negentiger jaren spendeerde men in Hollywood ruim honderd miljoen dollar aan een film die nog eens heel duidelijk maakt dat er 'vast een complot moest zijn geweest'...
(JFK van Oliver Stone, wat voor de huidige generati veelal de belangrijkst kennisbron over die moord is, en waarvan z klakkloos aannemen dat alles wat daar in het script staat, ook werkelijk zo gebeurd is )

Alleen ... soms vraag ik me dan opeens wel af of de bewering 'dat de regering/massamedia/geheim machten ons dolgraag allemaal leugens verteld en wil doen geloven ...
hier niet 'andersom' geld...

Het 'geloof' in een complot rondom de moord op Kennedy is juist iets dat zowel door de massamedia én de politiek elite zeer sterk bevorderd is, en waarin ook miljoenen dollars gestoken is..
Zou mn dat werklijk hebben gedaan als dat idee zo 'gevaarlijk' was voor de bestaande macht of als er werkelijk kwetsbare informatie daarin lag...?

Kan het misschin zo zijn dat 'politiek gezien' een ander conclusie, nl. dat er helemaal geen groot 'complot' of 'plan' achter zat, maar vooral en héle grote groep slapende inlichtingendiensten, CIA én FBI ....
Die bv eigenlijk allang door hadden moeten hebben dat Oswald een gevaarlijk gek was (opgevallen was hij al wel allang, hij was zelfs gedeserteerd naar de Sovjet Unie én teruggekomen, en had toen dagen ervoor nog een visum voor Cuba gekregen in mexico), maar niks gedaan hadden uit pure bureaucratie en falen in hun taak. (komt trouwens bekend voor)

Juist bv voor de inlichtingndiensten zal het een 'perfect excuus' zijn geweest dat er 'grote belangen' achter zouden hebbn gezeten en een 'grote organisatie', die alles tot in de puntjes 'plande' ....
Andersom was het misschien voor die diensten veel erger; nl. dat eenzame gek kennelijk zònder gerichte planning, miljoenen dollars aan gelden voor inlichtingendiensten en bveiliging van een president, verspild geld gemaakt had....
Met en 'geheim groot complot' konden ze prima aanraden om vooral de beveiligingsbudgets flink te verhogen, wat ook betekent dat die sector juist hun 'Falen' beloont ziet met groffe loons- en budgtsverhogingen (iets wat ook na 11 september 2001 het geval was natuurlijk)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_76527200
Daar zit zeker wat in RM-rf! Interessant en plausibel!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:18:16 #271
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76542258
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.
Huig
  donderdag 7 januari 2010 @ 22:26:34 #272
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76542789
quote:

[..]

juist..
modellen en animaties...
met feiten heeft het weinig van doen...
clowns
Huig
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:01:31 #273
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76547160
quote:

[..]

Heb je dit weer eens uit je reet getrokken of kun je dit ook een beetje onderbouwen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:01:55 #274
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76547168
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef Orwell het volgende:

[..]

de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Orwell het volgende:

[..]

juist..
modellen en animaties...
met feiten heeft het weinig van doen...
clowns
Zie hier, een FOK!se troller.
pi_76547709
Is niet trollen, is een persoonlijke mening.

Soms ben ik ook wel sceptisch over de onderzoeken die gedaan worden; hoe weet je hoe neutraal die onderzoeken gedaan worden?
Maar in het algemeen vertrouw ik onderzoeksresultaten wel redelijk, als ze goed genoeg onderbouwd kunnen worden.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:57:40 #276
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76549042
Oké het volgende is een beetje dubieus, en weet niet waar ik hem moet plaatsen. Ik schaam mezelf dat ik hier gewoon nu pas achterkom.. ik heb note bene William Cooper's 'Behold a Pale Horse' hier op de plank liggen, maar was hier niet bekend mee:

Het verhaal, op 28-6-01, doet William Cooper, in zijn eigen radio programma 'The Hour Of Time', verslag over een onwaarschijnlijk verhaal. Zogezegd zou er ergens in 2001 een CNN reporter, gestuit zijn op de verborgen basis van niemand minder dan Osama Bin Laden..
Deze interviewer heeft hier de bekende opnamens gemaakt die we allemaal als een van de weinige beelden kennen van de heer Laden.. Dubieus toch?
Het wordt raarder, wat Cooper vervolgens zegt, is dat Amerika beter kan uitkijken, omdat er gezien deze propaganda (het hele CNN reporter verhaal is totaal ongeloofwaardig) grote kans is dat de Amerikanen op korte termijn een False Flag operation zouden starten door een doel in eigen land aan de te vallen en Osama de schuld hiervoor te geven.
Voor diegene die het niet weten.. William Bill Cooper is naar verluidt op op 5 november 2001, tijdens een poging tot arrestatie op zijn eigen terrein, doodgeschoten door de politie.

Bizar? Toeval? NWO?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:58:20 #277
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76549067
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Zie hier, een FOK!se troller.

.gov-clown én taalkunstenaar..! big up
Huig
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:37:41 #278
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_76554682
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Ticker het volgende:
Alsof je in Rusland een geheime eed destijds aflegde.. of waren sommige die zin vergeten?
Het gaat dan ook over een mondiale samenzwering, niet over de wijze waarop men in Rusland partijleden registreerde. Over vergeten gesproken...
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:02:12 #279
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_76555579
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
Is niet trollen, is een persoonlijke mening.

Soms ben ik ook wel sceptisch over de onderzoeken die gedaan worden; hoe weet je hoe neutraal die onderzoeken gedaan worden?
Maar in het algemeen vertrouw ik onderzoeksresultaten wel redelijk, als ze goed genoeg onderbouwd kunnen worden.
Nou ja, uit z'n reacties maak ik op dat ie de boel aan het vergallen is met oneliners. En als het serieus bedoeld zou zijn, dan geeft hij er blijk van er niet naar gekeken te hebben. Wat hem imo alsnog een troll maakt. Kritiek als 'het is maar een model en heeft dus per definitie niets met feiten van doen' is te gemakkelijk en eigenlijk ook gewoon een beetje dom, een beetje boel zelfs. Elke reconstructie is in principe namelijk een model, dus ook de reconstructies die zogenaamd op een 'magic bulet' wijzen.

Als je op de site kijkt kun je zelf een beeld vormen hoe het model in elkaar steekt. Bovendien is het model gevalideerd door forensische experts, wier rapport je ook kunt lezen op de site. Daarnaast is het lang niet het enige model dat is gemaakt, er zijn er nog wel meer:
http://mcadams.posc.mu.edu/sbt.htm

Ook Discovery Channel heeft de magic bullet theorie getest door het bewuste moment na te bootsen met ballistische gelmodellen. Het resultaat kwam vrijwel exact overeen met het schot van LHO.

In het kort is het probleem met de reconstructies die op een onmogelijk schot lijken te wijzen dat ze Connally en Kennedy niet juist positioneren. Complotdenkers plaatsen Connally recht voor Kennedy én op dezelfde hoogte, wat allebei niet klopt.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:42:23 #280
283868 ImaSoHigh
"Wanna get high?"
pi_76557065
Haha, als ze de wereldbevolking willen verkleinen tot 10% is toch waarschijnlijk China en Afrika de sjaak. Ik zit hier wel goed. En waren Nederlanders niet degene die als één van de eersten begonnen met slavernij en als één van de laatsten slavernij afschaften? En dat kwam toch zo omdat Nederland bijna alles doet wat geld oplevert? Misschien is Nederland wel stiekem de schuilplek van de Illuminati? Holy shit, misschien ben ik wel Illuminati!
Als dat zo is, is Nederland toch redelijk veilig in de ogen van de NWO toch?
"Oh man. I have no idea what's going on."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')