m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Boswachtertje het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uit de film 'Men who stare at goats'
http://www.exopolitics.org/Study-Paper-2.htmquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.
Volgens de schrijver haast niet voor te stellen, maar wie wat meer met de benen op de grond staat kan je vertellen dat elk leger zich bezighoudt met dergelijke activiteiten.. maar dan wel achter gesloten deuren..
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
Die Nobelprijs voor Obama vond ik ook bespottelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
juist..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
Heb je dit weer eens uit je reet getrokken of kun je dit ook een beetje onderbouwen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef Orwell het volgende:
[..]
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.
Zie hier, een FOK!se troller.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
juist..
modellen en animaties...
met feiten heeft het weinig van doen...
clowns
Het gaat dan ook over een mondiale samenzwering, niet over de wijze waarop men in Rusland partijleden registreerde. Over vergeten gesproken...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:46 schreef Ticker het volgende:
Alsof je in Rusland een geheime eed destijds aflegde.. of waren sommige die zin vergeten?
Nou ja, uit z'n reacties maak ik op dat ie de boel aan het vergallen is met oneliners. En als het serieus bedoeld zou zijn, dan geeft hij er blijk van er niet naar gekeken te hebben. Wat hem imo alsnog een troll maakt. Kritiek als 'het is maar een model en heeft dus per definitie niets met feiten van doen' is te gemakkelijk en eigenlijk ook gewoon een beetje dom, een beetje boel zelfs. Elke reconstructie is in principe namelijk een model, dus ook de reconstructies die zogenaamd op een 'magic bulet' wijzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
Is niet trollen, is een persoonlijke mening.
Soms ben ik ook wel sceptisch over de onderzoeken die gedaan worden; hoe weet je hoe neutraal die onderzoeken gedaan worden?
Maar in het algemeen vertrouw ik onderzoeksresultaten wel redelijk, als ze goed genoeg onderbouwd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |