Kortom wij zijn de sjaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Zolang onze leiders dingen als The Federal reserve laten bestaan. Dan weet je dat zij het niet goed met de burgers voorhebben. Zolang onze leiders onzin pushen dat je wel mag vervuilen als je maar extra betaalt (want zij moeten hun product waar zij oorlog voor voeren wel blijven verkopen natuurlijk). Dan weet je dat onze leiders eigenlijk geen fuck geven om het millieu, dat er wat anders aan de hand is, en dat zij het niet goed met de burgers voorhebben.
Zolang onze leiders niet schuwen een paar duizend mensen op eigen land te vermoorden, de schuld afteschuiven op een vage vijand, om zo nog meer vat te krijgen op de eigen burger ipv die vage vijand. Dan weet je dat onze leiders het niet goed met de burgers voorhebben. Zolang onze leiders duizenden van hun eigen volk de dood in durven sturen gewapend met een pistool in de hand en een helm, voor de olie, onder valse of zwakke argumenten en achteraf schijnheilig spelen ook. Dan weet je dat onze leiders het niet goed met de burgers voorhebben.
Hier, als je wat wil lezen. Gaat wel extreem ver.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit citaat komt uit Morals and Dogma's, geschreven door Albert Pike. Voor diegene die niet weten wat Morals and Dogma, is:
[..]
Dit was destijds in 1872, het boek wat je moest kennen, als je een vrijmetselaar van enige graad was. Dit was het denkbeeld, en dit was het moraal van een Vrijmetselaar. Vandaag de dag is dit boek vervangen door wat andere boeken.
Mijn punt is.. de bouw van de tempel... de derde tempel, is al begonnen.
Albert Pike beschreef in zijn boek dat de Nieuwe Wereld Orde in feite pas kon beginnen als alles klaar stond.. de 3e tempel is daar een deel van.
[..]
http://www.blogtalkradio.(...)-temple-in-jerusalem
Vergis je niet, in een tijd waarin het lijkt dat religie is uitgestorven, zitten we echt in de stilte voor de storm.
De Nieuwe Wereld Orde is een religieuse orde.
Ik ben maar een eenvoudige dienstverlener van De Waarheid, meneertje. Van overheidswege of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij zal ook eens NIET de officieel lezing geloven. Echt lachwekkend begint het te worden hoe strak je de sneue nepwaarheid van overheden napraat.
Het is mijn roeping.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
krijg je opslag van je geliefde overheid voor het werk dat je hier doet of naaien ze jou ook?
Je bent daar niet echt origineel meer meequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
krijg je opslag van je geliefde overheid voor het werk dat je hier doet of naaien ze jou ook?
Nog maar een keer dan:quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe nauwlettend ziet je fok te volgen?
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
Valt wel mee. Hoezo?
Ja daarom vond ik het ook appartquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hier, als je wat wil lezen. Gaat wel extreem ver.
Global Religion met Maitreya is absoluut geen rare gedachte dat men daar naar toe wil.
Weet ik veel. Dit is een redelijk hard gelopen topic. En lees dan niet elke posting. Maar inmiddels heb ik wel gezien dat het openlijk gemeld is in dit topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Lambiekje opvalt dat je weet dat die gozer geband is, terwijl de ban-melding ook al in dit topic geplaatst is!
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een computeranimator heeft een digitaal model van Dealy Plaza gemaakt, waaruit blijkt dat Oswald de enige schutter is:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
m'n nichtje van 3 heeft een tekening gemaakt waaruit blijkt dat de zon een mond en 2 ogen heeft..
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:41 schreef Boswachtertje het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uit de film 'Men who stare at goats'
http://www.exopolitics.org/Study-Paper-2.htmquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zag het op de FP, als je de verhaallijn leest komt het terug op een paranormale groep, binnen het leger.
Volgens de schrijver haast niet voor te stellen, maar wie wat meer met de benen op de grond staat kan je vertellen dat elk leger zich bezighoudt met dergelijke activiteiten.. maar dan wel achter gesloten deuren..
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
Die Nobelprijs voor Obama vond ik ook bespottelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je nichtje heeft er vast geen emmy voor gekregen. Het model is overigens gereviewed door forensische experts:
http://jfkfiles.com/jfk/html/faq_01.htm
Doe eens gek en breng eens een inhoudelijk argument aan, ik nodig je van harte uit. Je optreden tot nu toe ontstijgt nu niet bepaald het niveau van je 3-jarige nichtje.
juist..quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Echt, een emmy bespottelijk! Net zo als dat die moslimbosnegerpresident de Nobel Vrede heeft gekregen.
Alles wat niet binnen het officieel straatje past maar weldelgelijk gebeurd is aan de hand van circumstantial evidence wordt uiteraard weer genegeerd in de compumodellen.
Heb je dit weer eens uit je reet getrokken of kun je dit ook een beetje onderbouwen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef Orwell het volgende:
[..]
de bewuste tekening is gepubliceerd in de alom gerespecteerde nieuwsbode van peuterschool "het Riedeltje" te Rukfen.
Zie hier, een FOK!se troller.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
juist..
modellen en animaties...
met feiten heeft het weinig van doen...
clowns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |