Tip: probeer een beetje relaxed te communiceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
Maar.. als jij het doet, vindt je het toch ook prima dat ze dat bij jou doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
geloof mij nou maar en DOE je onderzoek
ik heb altijd al twijfels gehad over het systeem
ikzelf ben een halve crimineel, k weet veel van oplichting en manipulatie
en dat s wat se doen met je
Jij komt hier aanzetten met allerhande beweringen en dan zie ik ook graag enige vorm van argumentatie ter ondersteuning. Je kunt wel vanalles roepen, maar als je harder roept dan wordt het niet automatisch meer waarheid. Ik sta neutraal tegenover het onderwerp dus sta open voor die argumenten, als ze goed zijn dan wil ik ze misschien zelfs geloven.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
Goeie!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
Beetje jammer. Alsof Niburu niet vuistdiep in de anus der desinformatie zit. Ze kunnen niet van nauwdenkendheid beticht worden, maar een bepaald percentage van de informatie die ze verspreiden is complete ongefundeerde crap.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef ToT het volgende:
Ach op de frontpage post Djeez ook regelmatig wat van Niburu!
Het enige medium wat niet 100% gecontroleerd wordt door de invloeden van Centrale Bankiers is het internet. Vandaar ook dat ze het willen afbreken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reetquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je beter mengen in de discussie en op basis van argumenten de waarheid volgens jou te laten zien. Het simpelweg dumpen van links en one-liners daar schiet je niet veel mee op. Misschien kun je een aantal van mijn eerder gestelde vragen beantwoorden bijvoorbeeld.
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reet
als je nou gewoon ZELF ONDERZOEKT!!!
ik geef je de namen Rockefella, Bilderberg, Illuminati, Finacieering van de oorlog, wie finacieerde hitler?..
het zijn allemaal de zelfde mense geweest
alles loopt en werkt via takken (piramide spel)
Dan heb je behoorlijke tijd in de bak gezeten, want een goede manipulator ben je niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een definitie van het begrijp samenzwering. Ik stel alleen dat niet alles per definitie een samenzwering is.
Daarnaast geef je geen alternatief, je kunt heel goed benoemen hoe het niet moet. De vraag is echter hoe het dan wel moet. Als ik lees dat je een globaal systeem nastreeft dan is dat toch ook een vorm van een NWO waarin zaken gecontroleerd dienen te worden. Ook daarin zal een bepaalde hiërarchie moeten bestaan en dan loop je ook weer tegen dezelfde problemen aan in mijn ogen.
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Trangaman het volgende:
Niburu is geen politicus ofzo
ze schuifen nix op illuminati
jij hebt nog niet door wat illuminati egt is
Mensen zijn niet gechipt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
waarom zou ik je nog uit leggenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.
Zaken werken via een hiërarchie omdat anders zaken onbeheersbaar worden. Volgens mij kun je je niet conformeren met een dergelijke hiërarchie en zie je het liefst dat alles heel erg simplistisch is. Veel zaken zijn dat simpelweg niet en daarvoor is organisatie nodig.
Ik ben een tegenstander van referenda omdat ik verschillende belangrijke nadelen zie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.
Dat is stukken beter dan beleid collectief door de strot gedrukt te krijgen te krijgen van marionet-politici, zonder inspraak of medeweten.
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zegquote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
[..]
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.
Zou wel erg obvious zijn om alles te gaan bestrijden lijkt me. Denk dat ze zo'n sites bewust met rust laten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Ik weet niet of je ooit geleerd hebt om te discussiëren. Maar als je beweringen doet dan moet je die ook kunnen beargumenteren. Ik stel redelijke vragen en je kunt daar herhaaldelijk geen antwoord op geven. Op die manier heb je geen constructieve discussie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef Trangaman het volgende:
[..]
waarom zou ik je nog uit leggen
onderzoek lekker zelf
ik heb verteld wat de NWO precies inhoudt en het staat overal wat NWO inhoudt
er zijn uitspraken gedaan, opnames gemaakt, en als je dan nog niet luisterd ben jij al ver heen
te afhankelijk van je tv die wordt bestuurt
en je wilt internet niet geloven??
k haal t ook niet uit de lucht
je bent vn binne waarschijnlijk gewoon communist
een poppetjes dat maar doet wat word gezegd
Er IS al oorlog, en wij doen ook mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zeg
de RFID Chip is onderdeel van de NWO en daarvoor komt er een oorlog om de mense zo bang te maken dat se maar toegeven
de crisis s de voorbereiding op de oorlog door de crisis zal er oorlog komen
ga t maar na voor ww1 en de ww2 is er een crisis geweest
tap ye moffoquote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Buzios het volgende:
@TS
Brada, liever ga je een wassi doen bij Botopasi ofzo, want un tjarin' yere !!!
Als maatregelen tegen de wil van de populatie ingaan, dan is het per definitie verwerpelijk beleid. Het gaat hier dan ook altijd om belachelijkheid als oorlogen voeren en rookverboden en legitimatieplichten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een tegenstander van referenda omdat ik verschillende belangrijke nadelen zie.
Je krijgt niet per definitie de beste beslissingen hierdoor en daarbij ook onmogelijk om impopulaire maatregelen, die af en toe nodig zijn, te nemen op deze manier. Daarnaast zijn er nog een aantal andere nadelen verbonden aan referenda.
Tevens ben ik benieuwd op welke schaal je dit ziet gebeuren. Verschillende problemen doen zich op verschillende niveaus voor, dat rechtvaardigt voor een deel ook het bestaan van een hiërarchie. In mijn ogen heb je daar gewoon moeite mee omdat daar verschillende nadelen aan verbonden zijn.
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoekequote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit geleerd hebt om te discussiëren. Maar als je beweringen doet dan moet je die ook kunnen beargumenteren. Ik stel redelijke vragen en je kunt daar herhaaldelijk geen antwoord op geven. Op die manier heb je geen constructieve discussie.
Als je mensen bewust wilt maken over wat er speelt zul je toch met sommige mensen in discussie moeten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoeke
kga je toch nooit een goed antwoord kunnen geven
onderzoek nou maar yoo luikak
Was wel zo, maar het wordt beter!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kap nu eens met die nietszeggende oneliners. Met elke post haal je er meer zaken bij en je faalt in het onderbouwen van je standpunten. Ik weet niet of dat de normale manier van discussie voeren is in BNW.
Je hebt op bepaalde punten natuurlijk gelijk, maar ik wil je ook bestrijden op een aantal puntenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als maatregelen tegen de wil van de populatie ingaan, dan is het per definitie verwerpelijk beleid. Het gaat hier dan ook altijd om belachelijkheid als oorlogen voeren en rookverboden en legitimatieplichten.
De hiërarchie die heerst in de wereld uit zich in oorlog en terror en slavernij. Het volk wordt misbruikt voor persoonlijk egocentrisch oppervlakkig winstbelang en lebensraum.
Het internet geeft een zodanige vrijheid van informatie dat er best op globaal niveau een complete vernieuwing kan plaatsvinden. Niet van de één op andere dag natuurlijk, maar geleidelijk.
Globalisatie zoals het nu gedefinieerd is, is onhoudbaar en kortzichtig. De boeren van het Oostblok produceren voor West Europa en andersom, alleen maar om het vrachtvervoer in stand te houden. Dit kan veel effectiever, om het zacht uit te drukken.
Small people talk about thingsquote:Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef Buzios het volgende:
TS beweert een halve crimineel te zijn (vaag want je bent OF een crimineel OF niet).
Maar goed.
Ik vermoed dat TS actief is geweest bij een kert. Een Surinaamse kerkgemeenschap in Nederland.
Daar heeft TS heel wat mensen verhaaltjes over de bijbel in hun hoofd gepraat, en vervolgens deze mensen weten te manipuleren om een leuk deel van hun salaris aan de "kerk" te schenken.
Vervolgens ziet TS in dat hij zo niet eeuwig door kan blijven gaan (of hij is ooit opgepakt), de bijbel wordt immers steeds meer als science fiction gezien.
Dus probeert hij het nu op een andere manier...en dat is deze.
Hier is hij alvast aan het testen wat voor tegenstand hij kan krijgen wanneer hij eenmaal "in het veld" mensen gaat oplichten.
Want zeker weten dat er een financiele vergoeding tegenover gaat staan.
Just my 2 cents.......
Wise men talk because they have something to say, fools because they have to say something -Platoquote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Small people talk about things
Mediocre people talk about other people
Great people talk about ideas .
Leuke uitleg van een RFID-chip. Maar nu het antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zeg
de RFID Chip is onderdeel van de NWO en daarvoor komt er een oorlog om de mense zo bang te maken dat se maar toegeven
de crisis s de voorbereiding op de oorlog door de crisis zal er oorlog komen
ga t maar na voor ww1 en de ww2 is er een crisis geweest
LUISTER IK FOKKIING DISCUSEER NIET AIIIquote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kap nu eens met die nietszeggende oneliners. Met elke post haal je er meer zaken bij en je faalt in het onderbouwen van je standpunten. Ik weet niet of dat de normale manier van discussie voeren is in BNW.
Illuminati IS spiegelbeeld, je bent gewoon in de desinformatie van de itanimulli getrapt. OPEN JE OGEn1!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:38 schreef Trangaman het volgende:
[..]
BULLSHIT Spiegelbeeld
schrijf jouw eigen naam ook maar in spiegelbeeld
http://en.wikipedia.org/w(...)conspiracy_theory%29
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt op bepaalde punten natuurlijk gelijk, maar ik wil je ook bestrijden op een aantal punten
De wil van de meerderheid is niet per definitie het beste of waarheid. Dat is een bekende drogreden namelijk een Argumentum ad populum .
Voor het verhogen van belastingen zal bijvoorbeeld niemand voorstander van zijn, mensen denken over het algemeen op de korte termijn en voor eigen gewin. Het is lastig om het grotere geheel in ogenschouw te nemen. Mede daarom zijn referenda niet voor alle zaken geschikt.
Uiteindelijk komt het er toch op neer dat daarom zaken van hogerhand geregeld dienen te worden.
Ik deel je mening dat verschillende zaken doorgedrukt worden om de verkeerde redenen, dat zijn ook zaken die moeten veranderen in mijn ogen. Dat kan voor een gedeelte gebeuren binnen de huidige systemen (die in mijn ogen niet per definitie slecht zijn, maar slecht ingezet worden).
Ik ben ook voorstander van zaken effectiever en efficiënter organiseren en op dat gebied liggen de verhoudingen vaak nog erg scheef.
Je hebt een meervoudige persoonlijkheid? Met wie hebben wij (dat is: de users) allemaal van doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef Trangaman het volgende:
je zult dan zien dat hetgeen hierboven genoemd wordt geen fabeltje is.
We raden je aan ZELF op ZOEK te gaan naar nadere INFORMATIE en de ECHTE WAARHEID, namelijk dat wat je zelf gelooft, te achterhalen.
het staat over al niet aleen niburu
ook op amerikaanse sites
Europese grondwetquote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.
- Is een beetje op het randje he!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ik discuseer niet k zeg t je en zult t zelf moete onderzoeke
kga je toch nooit een goed antwoord kunnen geven
onderzoek nou maar yoo luikak
Dat is geen democratie, daar uit blijkt hoezeer de individuen boven in de hiërarchie Schijt hebben aan het volk waar ze over heersen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:35 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Europese grondwet
Nederland NEE
Frankrijk NEE
--> hernoemd tot Verdrag van Lissabon
Ierland NEE
--> opnieuw, ja-campagne flink gesteund door staat en grote bedrijven
Ierland zegt JA.
Hoera voor democratie
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat is geen democratie, daar uit blijkt hoezeer de individuen boven in de hiërarchie Schijt hebben aan het volk waar ze over heersen.
de planne van NWO zijn nog niet ingevoerd!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
[..]
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.
Zometeen word je computer ook nagetrokken door de overheidquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Trangaman het volgende:
[..]
de planne van NWO zijn nog niet ingevoerd!!!!
ze zijn er mee bezig om dat te doen
websites kunnen bestaan zoals dat jou cv staat opgeslagen op je harde schijf
De RFID- chip kan je ook googlen aap
Na de 3de wereld oorlog zal er De zogenaamde Orde worden ingevoerd
en dan pas zul je de chip krijgen
nu zijn er al elektronische paspoorten
omdat dat dat is wat hun willen en jou stem TELT NIET
de regeringen overal ter wereld makent de mensen gewoon bang met de terroristen die de regering zelf financieerd, ze gebruiken het moslim geloof om iemand de schuld te geven van de onveiligheid
het zou veiliger zijn met Totale Orde, Totale controlle,
ga maar na waarom saddam eiglijk is vermoord het ging alleen om olie
en wie heerst er nu in die landen? Osama?? Al-Qaida?? egt niet .. t zijn de britten of amerikanen
Dat ben ik met je eens en dat zie ik ook graag veranderen. Er moet een gegronde basis bestaan waarop beslissingen genomen kunnen worden en men moet niet overhaast (uit bijvoorbeeld angstmotieven) belangrijke beslissingen nemen. Dat proces moet gewoon veranderen en transparanter worden. Dan zal er ook automatisch meer draagvlak ontstaan in mijn ogen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er geen referendum gehouden kan worden voor elk stukje beleid, maar de manier waarop wij nu van hogerhand geregeerd worden is compleet verwerpelijk.
We denken niet te moeilijkquote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
Jullie zijn koppige mensen
jullie hebben maar 1 ding in je kop
jullie ddenken veelste moeilijk
valt niet mee te praten
onderzoek t zelf luister niet naar de mensen die zeggen dat t bullshit is
de wereld s al goed zoals t is..
Waarom een NWO,, waarom chips? t gaat te ver
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Met jou valt niet te praten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
valt niet mee te praten
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Idd, waarom zou ik naar iemand luisteren die zegt dat we in een fantasiewereld leven, dat het allemaal bullshit is? Ik heb zelf nagedacht en het zelf onderzocht en ik ben tot de conclusie gekomen dat je het intellect van een neergeknuppelde babyzeehond hebt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:47 schreef Trangaman het volgende:
valt niet mee te praten
mrgoed zoek t mr uit
TIME WILL TELL
Dat is nou precies het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 18:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zometeen word je computer ook nagetrokken door de overheid
en dan moet je naar een FEMA-kamp
in FEMA-kisten
o noezzz![]()
Probeer nou is gewoon een normale discussie aan te gaan
en kom met echte feiten incl. de bronnen
En als iemand je vragen staat dat je er gewoon normaal op gaat antwoorden
om er meteen zo fel op in te gaan
Dan zal ik je in iedergeval een stuk serieuzer nemen dan op de manier hoe je nu reageert
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem
het zijn de feiten de bronnen zijn overal te vinden
onderzoek het zelf een keer goed luister naar wat er gezegd wordt
en lees goed!!
holla Bitches
Hoe oud zijn jullie trouwens allen 3 , 4??quote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem
het zijn de feiten de bronnen zijn overal te vinden
onderzoek het zelf een keer goed luister naar wat er gezegd wordt
en lees goed!!
holla Bitches
Sorry ik heb geen susjequote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie trouwens allen 3 , 4??
k ben 20j k ben een nieuwe generatie die deze shit ziet aankomen
als j ongeveer 35jaar of ouder bent, dan ben je eigelijk al naar de moer ggaan, je visie op de wereld klopt niet gap
praat er maar met andere mensen over bijv. je susje of neefje, of de buurman/vrouw
je zult vnzelf merken hoe verschillend de generaties denken
Ik ben 2 jaar jongerquote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
als j ongeveer 35jaar of ouder bent, dan ben je eigelijk al naar de moer ggaan, je visie op de wereld klopt niet gap
praat er maar met andere mensen over bijv. je susje of neefje, of de buurman/vrouw
Pics van je susje?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Trangaman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
jullie zijn waarschijnlijk allemaal afstammelingen van slavendrijvers
KutRas zijn jullie
Ey dude, laat je niet gekmaken, dat willen ze juist.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
KutRas zijn jullie
Slaven werden wereldwijd gebruikt, gij medeafstammelingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Trangaman het volgende:
[..]
KutRas zijn jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |