Tip: probeer een beetje relaxed te communiceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
Maar.. als jij het doet, vindt je het toch ook prima dat ze dat bij jou doen?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
geloof mij nou maar en DOE je onderzoek
ik heb altijd al twijfels gehad over het systeem
ikzelf ben een halve crimineel, k weet veel van oplichting en manipulatie
en dat s wat se doen met je
Jij komt hier aanzetten met allerhande beweringen en dan zie ik ook graag enige vorm van argumentatie ter ondersteuning. Je kunt wel vanalles roepen, maar als je harder roept dan wordt het niet automatisch meer waarheid. Ik sta neutraal tegenover het onderwerp dus sta open voor die argumenten, als ze goed zijn dan wil ik ze misschien zelfs geloven.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Trangaman het volgende:
jullie WILLEN het gewoon niet weten en onderdrukken het gewoon omdat je al een goed leven hebt
onderzoek het en kijk naar de datum van informatie
Goeie!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
Beetje jammer. Alsof Niburu niet vuistdiep in de anus der desinformatie zit. Ze kunnen niet van nauwdenkendheid beticht worden, maar een bepaald percentage van de informatie die ze verspreiden is complete ongefundeerde crap.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef ToT het volgende:
Ach op de frontpage post Djeez ook regelmatig wat van Niburu!
Het enige medium wat niet 100% gecontroleerd wordt door de invloeden van Centrale Bankiers is het internet. Vandaar ook dat ze het willen afbreken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als de NWO alle media controleert, waarom zouden jou internet bronnen dan "waar" zijn?
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reetquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je beter mengen in de discussie en op basis van argumenten de waarheid volgens jou te laten zien. Het simpelweg dumpen van links en one-liners daar schiet je niet veel mee op. Misschien kun je een aantal van mijn eerder gestelde vragen beantwoorden bijvoorbeeld.
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ook u zit met uw hoofd in uw eigen reet
als je nou gewoon ZELF ONDERZOEKT!!!
ik geef je de namen Rockefella, Bilderberg, Illuminati, Finacieering van de oorlog, wie finacieerde hitler?..
het zijn allemaal de zelfde mense geweest
alles loopt en werkt via takken (piramide spel)
Dan heb je behoorlijke tijd in de bak gezeten, want een goede manipulator ben je niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef Trangaman het volgende:
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een definitie van het begrijp samenzwering. Ik stel alleen dat niet alles per definitie een samenzwering is.
Daarnaast geef je geen alternatief, je kunt heel goed benoemen hoe het niet moet. De vraag is echter hoe het dan wel moet. Als ik lees dat je een globaal systeem nastreeft dan is dat toch ook een vorm van een NWO waarin zaken gecontroleerd dienen te worden. Ook daarin zal een bepaalde hiërarchie moeten bestaan en dan loop je ook weer tegen dezelfde problemen aan in mijn ogen.
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:02 schreef Trangaman het volgende:
Niburu is geen politicus ofzo
ze schuifen nix op illuminati
jij hebt nog niet door wat illuminati egt is
Mensen zijn niet gechipt.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
waarom zou ik je nog uit leggenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het allemaal weet kun je het me toch ook wel begrijpelijk uitleggen. Begin gewoon bij het begin en probeer me op basis van argumenten daarvan te overtuigen. Als je ook nog alternatieven ziet hoe het beter ingericht kan worden dan zie ik dit ook graag.
Zaken werken via een hiërarchie omdat anders zaken onbeheersbaar worden. Volgens mij kun je je niet conformeren met een dergelijke hiërarchie en zie je het liefst dat alles heel erg simplistisch is. Veel zaken zijn dat simpelweg niet en daarvoor is organisatie nodig.
Ik ben een tegenstander van referenda omdat ik verschillende belangrijke nadelen zie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
We kunnen het internet gebruiken om massale referenda te houden, bijvoorbeeld.
Dat is stukken beter dan beleid collectief door de strot gedrukt te krijgen te krijgen van marionet-politici, zonder inspraak of medeweten.
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zegquote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Als er een NWO is die alles beheerst en controleert, waarom kunnen websites zoals niburu.nl dan bestaan, of jij dit bespreken in BNW, in plaats van dat je RFID-chip wordt uitgeschakeld en de geheugens van iedereen die dit hebben gelezen gewist?
[..]
Jij hebt nog niet door wat de Nederlandse taal- en spellingregels echt zijn.
Zou wel erg obvious zijn om alles te gaan bestrijden lijkt me. Denk dat ze zo'n sites bewust met rust laten.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:07 schreef Trollface. het volgende:
TS, leg me dit eens uit.
Ik weet niet of je ooit geleerd hebt om te discussiëren. Maar als je beweringen doet dan moet je die ook kunnen beargumenteren. Ik stel redelijke vragen en je kunt daar herhaaldelijk geen antwoord op geven. Op die manier heb je geen constructieve discussie.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:09 schreef Trangaman het volgende:
[..]
waarom zou ik je nog uit leggen
onderzoek lekker zelf
ik heb verteld wat de NWO precies inhoudt en het staat overal wat NWO inhoudt
er zijn uitspraken gedaan, opnames gemaakt, en als je dan nog niet luisterd ben jij al ver heen
te afhankelijk van je tv die wordt bestuurt
en je wilt internet niet geloven??
k haal t ook niet uit de lucht
je bent vn binne waarschijnlijk gewoon communist
een poppetjes dat maar doet wat word gezegd
Er IS al oorlog, en wij doen ook mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef Trangaman het volgende:
[..]
ga naar je moer met je spellingsregels maar je begrijpt wel wat k zeg
de RFID Chip is onderdeel van de NWO en daarvoor komt er een oorlog om de mense zo bang te maken dat se maar toegeven
de crisis s de voorbereiding op de oorlog door de crisis zal er oorlog komen
ga t maar na voor ww1 en de ww2 is er een crisis geweest
tap ye moffoquote:Op maandag 4 januari 2010 18:16 schreef Buzios het volgende:
@TS
Brada, liever ga je een wassi doen bij Botopasi ofzo, want un tjarin' yere !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |