quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Ja maar dat is al weer enige tijd geleden, volgens mij werkte het daarna wel gewoon weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Heb ik ook, heb je een tijdje rood gestaan op PP?
toevalquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:59 schreef Blackf1re het volgende:
mn 100mw laser is al ruim 2 weken onderweg van HK post.
andere pakketjes die 2 dagen later zijn verzonden, heb ik inmiddels wel.
toeval of douane?
Toeval.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:59 schreef Blackf1re het volgende:
mn 100mw laser is al ruim 2 weken onderweg van HK post.
andere pakketjes die 2 dagen later zijn verzonden, heb ik inmiddels wel.
toeval of douane?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef gers het volgende:
tvp gelijk weer boxers besteld bij jack van kalvijn groot
Linkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef gers het volgende:
Ik heb er een van Jack een calve groot maatje xxl en die past dus nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef gers het volgende:
Chill, maar ik wou de link van gers welke hij heeftquote:Op zondag 3 januari 2010 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
is niet illegaal of verboden dus komt gewoon door de douane
Postbode komt maandag pas weer.quote:
is volgens mij nieuwe paypal regel.. Met eCheck enzo, anders moeten zer 7 dagen wachten op t geld dus hebben ze liever directe betaling.. Wel zuurquote:Op zondag 3 januari 2010 00:01 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ja maar dat is al weer enige tijd geleden, volgens mij werkte het daarna wel gewoon weer.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:
Voor de rest van de duur van m'n account zit ik hier nu aan vast?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
is volgens mij nieuwe paypal regel.. Met eCheck enzo, anders moeten zer 7 dagen wachten op t geld dus hebben ze liever directe betaling.. Wel zuur
Ik dacht dat de TNT gewoon met paard en wagen kwam, zo langzaam als het bij hun soms gaat..quote:Op zondag 3 januari 2010 00:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
als de gewone bussen al niet rijden dan rijden de pakjesbusjes ook niet
![]()
Dus alleen gele enveloppen en gele sneeuw
Ik heb jarenlang met gemachtigde Paypal gewerkt hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef Unreal88 het volgende:
volgens mij zit je er sowieso aan vast en moet je van tevoren saldo op je paypal zetten
Ik ook, maar nu hebben ze eCheck ingevoerd bij paypal en nieuwe regels enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 00:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang met gemachtigde Paypal gewerkt hoor.
Ik twijfel door wat je zeiquote:Op zondag 3 januari 2010 00:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet ook niet grappig gaan lopen doen, ga je tafel kopen
Ja ze hebben die regels ook sinds kort ingevoerd. Heeft iedereen een mailtje over gehad dacht ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:47 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang met gemachtigde Paypal gewerkt hoor.
Als je dat ding koopt zal dat in je achterhoofd blijven hangen, omdat je beseft dat ik gelijk hadquote:
http://item.taobao.com/au(...)fcb7ee0.htm?cm_cat=0quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef SanderWitt het volgende:
Beste allemaal, heb al regelmatig meegelezen en heb ook eea besteld via div. webshobs. Naar aanleiding van een zoektocht heb ik me toch maar geregistreerd als FOKker (heb alleen maar tijd om te lezen en niet om te posten)met de volgende vraag:
Na al die horloges te hebben besteld(trouwens allemaal op tijd binnen m.u.z. de decembermaand > maar wel álles binnen(niet alléén horloges hoor
)Zijn jullie al een mooie opbergbox tegengekomen voor min. 6 horloges? Ik heb al gezocht op de div. sites maar misschien zoek ik verkeerd / zijn ze er simpelweg niet bij onze "Jacks". Misschien iets om aan te bevelen? Google biedt veel maar niet zo cheapo
![]()
En inderdaad namens vorige posters: Cut the crap en post wat nuttigs!Zegt SanderWitt zeer heldhaftig in zn eerste post
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1a5ef03ce165c5618fe7dcf6be1d0b81&ali_refid=a3_419095_1006:1102250861:6:%CA%D6%B1%ED%BA%D0:be1166afa92a455f3230310dd654f46e&ali_trackid=1_be1166afa92a455f3230310dd654f46equote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef SanderWitt het volgende:
Beste allemaal, heb al regelmatig meegelezen en heb ook eea besteld via div. webshobs. Naar aanleiding van een zoektocht heb ik me toch maar geregistreerd als FOKker (heb alleen maar tijd om te lezen en niet om te posten)met de volgende vraag:
Na al die horloges te hebben besteld(trouwens allemaal op tijd binnen m.u.z. de decembermaand > maar wel álles binnen(niet alléén horloges hoor
)Zijn jullie al een mooie opbergbox tegengekomen voor min. 6 horloges? Ik heb al gezocht op de div. sites maar misschien zoek ik verkeerd / zijn ze er simpelweg niet bij onze "Jacks". Misschien iets om aan te bevelen? Google biedt veel maar niet zo cheapo
![]()
En inderdaad namens vorige posters: Cut the crap en post wat nuttigs!Zegt SanderWitt zeer heldhaftig in zn eerste post
Alle echte producten staan op http://mall.taobao.com/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef knuppelhout het volgende:
is er op taobao ook niet-namaak te koop? oftewel: hoe herken je die?
Deze heb ik gehad, net niet groot genoeg, batterijen redelijk snel leeg en algemene constructie niet erg over nagedacht. Ik zou het niet doen, heb nu een "nederlands" minimuisje eraan hangen van Targus die veel fijner werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:39 schreef Deezertje het volgende:
Draadloze USB muis, werkt op 2 AAA batterijen voor 2,77 euro.
Serieus of een naaiende grapquote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Alle echte producten staan op http://mall.taobao.com/
Haha, en wat ga je dan verkopenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:59 schreef Dionysiou het volgende:
Dit jaar maar eens een goede onderneming starten op Koninginnedag.
Nee, daar staat ook neppe troep!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Alle echte producten staan op http://mall.taobao.com/
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waar zie je overigens die dvd-boxen staan, welke categorie?quote:Op zondag 3 januari 2010 02:14 schreef blizzardo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van dvd's bij Jack?
ik wil namelijk een paar boxsets aanschaffen, maar die moeten dan wel een Engels menu of Engelstalig zijn en ben er al een paar tegengekomen op TB een of twee tegengekomen met compleet Chinees menu(0007).
In het oude topic was dat steeds de winkel waar je meer zekerheid had om iets 'echts' te kopen. Maar ik heb het alleen maar gehoord hoor,quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef Unreal88 het volgende:
volgens mij zit je er sowieso aan vast en moet je van tevoren saldo op je paypal zetten
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja ze hebben die regels ook sinds kort ingevoerd. Heeft iedereen een mailtje over gehad dacht ik.
Meer zekerheid voor iets echts ja, maar er zat daar uiteindelijk ook genoeg nep spul tussen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
In het oude topic was dat steeds de winkel waar je meer zekerheid had om iets 'echts' te kopen. Maar ik heb het alleen maar gehoord hoor,
Hee, je brengt me weer op ideeën. Wilde vorig jaar met een vriend hetzelfde doen, alleen nooit van gekomen omdat we niet echt een startbudget hadden. Maar dit jaar misschien het proberen waard.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:59 schreef Dionysiou het volgende:
Dit jaar maar eens een goede onderneming starten op Koninginnedag.
Als ik wat zou willen kopen zou ik dingen willen die je in NL wilt hebben maar te veel geld kosten. Dus ik denk dat ipots het wel goed doen en flashkaartjes ook wel. Of van die mooi zipp0's jet torches etc. Ik denk dat je dus niet voor oordopjes enzo moet gaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hee, je brengt me weer op ideeën. Wilde vorig jaar met een vriend hetzelfde doen, alleen nooit van gekomen omdat we niet echt een startbudget hadden. Maar dit jaar misschien het proberen waard.
Maar wat willen die mensen nou tegenwoordig? Zoeken ze nog steeds DS flashkaartjes? Of moet je een lading van die laserpennen gaan staan aanbieden, die bij mij op school altijd makkelijk te verkopen zijn?
Dat is toch iets wat ik nog niet zou weten.
Je moet dat dan ook gewoon in je binnenzak houden en als iemand dan wat wil kopen gewoon even zeggen 'ik heb ook nog wel een mooie MP3 die kost zoveel blablabla'.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef DJSmiley het volgende:
En met mooie ipot kloontjes en dikke groene laserpennen zal er ongetwijfeld wel een actieve ambtenaar zijn die zin heeft om je lastig te vallen...
Hoi Klonk!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef monkeybrain het volgende:
Geen handel bespreken dat mag niet![]()
Over dat Paypal.
Eerst kon je gewoon geld storten op je paypal account, dat ging binnen 24 uur. Vervolgens maak je een betaling. Een stuk veiliger, nu is je bankrekening beveiligd met een wachtwoordjeDe bank doet allemaal moeilijk met een identifier kastje, paypal maakt het systeem zo lek als een mandje
![]()
Een tijdje terug hebben ze dit onmogelijk gemaakt en alles ging via automatische overschrijving. Daar zat ineens gauw een week tussen voordat je betaling de deur uit ging![]()
Volgens mij kregen ze teveel klachten en nu gaat de betaling er meteen uit. Zover ik weet schiet Paypal nu het bedrag voor, maar als je geen saldo op je rekening hebt dan zul je wel op een zwarte lijst komen.
Ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken maar ik kan gewoon direct betalen, een week later is het van mijn rekening afgeschreven.
50mW - 100mW true zou ik nemen.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar hoe sterk moet een laser ong. zijn om overdags buiten de punt nog te kunnen zien.?
Gewoon zwakke bedoel ik dan hè, zoals:quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Skiet het volgende:
Ik vind best dat er gesproken mag worden over Koninginnedag en het verkopen van Gadgets. Ik heb vorig jaar wat dingen verkocht, ging wel aardig. Met MP3 spelers en Laserpennen zou ik nou net niet gaan staan haha.
Jaa maar jij bent niet degene die de regels schrijftquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Skiet het volgende:
Ik vind best dat er gesproken mag worden over Koninginnedag en het verkopen van Gadgets. Ik heb vorig jaar wat dingen verkocht, ging wel aardig. Met MP3 spelers en Laserpennen zou ik nou net niet gaan staan haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
waarschijnlijk bedoeld hij onder en achter op de schoen naast het ujj logo het registered trademark logo oftwelquote:Op zondag 3 januari 2010 14:12 schreef vinylhits het volgende:
FF vraagje..
wil ujjs kopen via tradetang maar wat betekent:
The With R logo is displayed on the back of the boot.
Staat toch wel gewoon originele logotje op?
[ Bericht 7% gewijzigd door Downstar op 03-01-2010 14:39:51 ]
Maar ik heb nu me ogen laten vallen op wireless varianten, deze kosten in Nederland 75+, niet in China ergens een goedkopere te vinden die het ook doet.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef mickeyD het volgende:
printerserver kassie kost hier ook maar 30 euro
dus dat zet geen zoden aan de dijk om te bestellen in china.
Edimax PS-1206U
100Mbps, USB
Er worden wel toffe dingen besproken. Zoals met DS flashcards ergens te gaan staan. Leuk totdat oom agent langs loopt, kan je daarna direct weer inpakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Skiet het volgende:
Kijk eerst goed de handleiding door van die printservers. (en niet specifiek de DX dingen maar in het algemeen).quote:Op zondag 3 januari 2010 14:53 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Maar ik heb nu me ogen laten vallen op wireless varianten, deze kosten in Nederland 75+, niet in China ergens een goedkopere te vinden die het ook doet.
Zoals dit soort dingen;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25713
Hier staan ze elk jaar weer gewoon met die kaartjes en is er helemaal niks aan de hand. Zelfs in een winkel in de buurt hier is het zo dat ze gewoon verkocht worden die kaartjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Er worden wel toffe dingen besproken. Zoals met DS flashcards ergens te gaan staan. Leuk totdat oom agent langs loopt, kan je daarna direct weer inpakken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:
Zag laatst een mooi horloge op DP, maar ik twijfel of ik 'm zal bestellen. Waren er in het verleden niet mensen die A+ horloges kochten van Jack die na een week al stuk gingen?
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:01 schreef mariov123 het volgende:
Heeft iemand deze al http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20382
Voor printer-webcam-harddisk etc etc...
Is dat niet een cheap ass MD80 met 300K pixels en is die echte 2MPquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022 nieuw bij dx
Hier voor de MD-80 freaks.. das hem ofniet ? 19$ (
weet niet wat de prijzen gemiddeld zijn op Ebay; maar lees dat ze veel prijsverhogingen hebben gedaan?
[..]
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.
en aan dat aparaatje hang ik dan weer een Printer een webcam en een externe hardeschijf etc ; en ik kan deze dan benaderen van af mijn Pc die in het netwerk zit ?? wie legt het mij uit?
Yep zo zou het moeten werken dus usbwebcam,hd,printer in het kastje en een utp van het kastje naar je router ik denk dat ik de gok waag en hem gewoon bestel.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022 nieuw bij dx
Hier voor de MD-80 freaks.. das hem ofniet ? 19$ (
weet niet wat de prijzen gemiddeld zijn op Ebay; maar lees dat ze veel prijsverhogingen hebben gedaan?
[..]
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.
en aan dat aparaatje hang ik dan weer een Printer een webcam en een externe hardeschijf etc ; en ik kan deze dan benaderen van af mijn Pc die in het netwerk zit ?? wie legt het mij uit?
Iemand?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Over enkele maanden ga ik een paar weken naar Shanghai, moet je goed zoeken om gewone winkels tegen te komen waar dergelijke producten ook verkrijgbaar zijn voor deze prijzen? Of zijn het markten ipv winkels?
ik denk toch niet dat jij voor 13 $ op ebay een echte 2 MP md-80 krijgt ofwel ?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Is dat niet een cheap ass MD80 met 300K pixels en is die echte 2MP
Tenzij je het apparaat altijd aan spanning wilt houden raad ik een edimax af. Ik had er zoeen en dat was een ramp. Dat ding werkte alleen de eerste keer, en daarna was het altijd klote.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef mickeyD het volgende:
printerserver kassie kost hier ook maar 30 euro
dus dat zet geen zoden aan de dijk om te bestellen in china.
Edimax PS-1206U
100Mbps, USB
Hier ook!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef mickeyD het volgende:
full refund gekregen van superdealdaily sjaak.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hier ook!
Nu ga ik de MP4 kapot slaan en het filmpje naar die gast sturen, denk ik.![]()
Ik hoop dat jullie wel een vette negatieve feedback achterlaten, of laten jullie paaien door een refund?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hier ook!
Nu ga ik de MP4 kapot slaan en het filmpje naar die gast sturen, denk ik.![]()
US Dollars,quote:Op zondag 3 januari 2010 18:41 schreef Chen het volgende:
Heeft iemand ervaring met kettingen en armbanden bestellen op DealExtreme? Ik vroeg me af hoe goed de kwaliteit van deze is. En mijn excuses als ik de OP niet goed hebben gelezen maar de genoemde dollars, zijn dat nu ''Hong Kong'' dollars of Amerikaanse?
Ja maar wat is nou echt een aanrader om te verkopen dan?? Want kan me voorstellen dat die laserpennen van 1,82 ofzo wel verkopen en die zijn toch ook wel legaal ofniet??quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Skiet het volgende:
Ik wel, kun je rectaal filmenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:49 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022
Hier krijg je een siliconen case bij, bij die op ebay niet. Ik niet in ieder geval.
Ik zou een gadget zoeken op zonneenergie en dan hopen dat de zon schijntquote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nou echt een aanrader om te verkopen dan?? Want kan me voorstellen dat die laserpennen van 1,82 ofzo wel verkopen en die zijn toch ook wel legaal ofniet??
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:41 schreef Chen het volgende:
Heeft iemand ervaring met kettingen en armbanden bestellen op DealExtreme? Ik vroeg me af hoe goed de kwaliteit van deze is. En mijn excuses als ik de OP niet goed hebben gelezen maar de genoemde dollars, zijn dat nu ''Hong Kong'' dollars of Amerikaanse?
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef jopiede het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8858290/Undercover_in_Nederland/
Over douane, met import van illegale artikelen
Jij niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...
je mag de kaartjes wel verkopen, maar niet de software erbij.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:03 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hier staan ze elk jaar weer gewoon met die kaartjes en is er helemaal niks aan de hand. Zelfs in een winkel in de buurt hier is het zo dat ze gewoon verkocht worden die kaartjes.
Jack = Popbuying[at]gmail.comquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..![]()
Als je een tijd hebt meegelezen dan weet je dat merknamen noemen niet mag. Dus even aanpassen naar iets anders wat herkenbaar is. Bijvoorbeeld Aral C opzetborsteltjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
( ff merk naam uit de post halen aub!)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Oral T opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.(kan ook eigenlijk niet voor dat geld.. Alhoewel het er wel altijd heel cute uit ziet.)
Een tip: installeer .NET frameworkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
oow vanavond maar even kijken altijd leuk om te zien![]()
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..
Krijg dat bestand van ... slootweg niet geopend. Zou toch graag willen weten hoe ik kan uit rekenen welke prijs dp ongeveer zal gaan vragen voor een taobao order volgens mij is die rachel egt veel te duur !!![]()
van die Iphoon dummysquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Skiet het volgende:
Nou we gaan maar eens zoeken naar goedkope dingen voor Koninginnedag dan maar. Die led shirts zijn wel nice, alleen vrij prijzig en geen idee of je die kan slijten dan
Ik gebruik ze al een tijdje en ik vind ze prima!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Anal B opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
Link?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
van die Iphoon dummys6 euro, en dan verkopen voor de volle mep
of is dat nou wel heel erg slecht.. nee toch?
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Downstar het volgende:
voor de liefhebbers van de Snuggie/snuggy ?
kwam toevallig tegen bij het zoeken van aanbiedingen van digitale camera's :
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=MtWVC2q-MbioCiH_ImeTYwa0i8KR_VS2F3EezHpYG0QiAkMvhdwezHpYsO-CeQ==?BundlePage=0&CategoryName=modul_koopjes_elektronica_fs&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=ijV_AAABbL4AAAElTmRNPNYm&ProductPage=0
2 Snuggies voor 19¤ lijkt me nie al te duur
Otto shopt in Chinaquote:leverbaar ± 3 weken
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
De homeknop zit een beetje scheefquote:Op zondag 3 januari 2010 22:48 schreef mug89 het volgende:
[..]
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25828
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Had ik ook met firefox, andere browser gen last vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Nou dat gaat niet want als ik verder duw dan krijg ik dus dat scherm met die tekst en nog meer tekst. Zoals dit ookquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.
O wacht.
Nee heb het ook met internet explorer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Had ik ook met firefox, andere browser gen last van
Toch levert hij ze als ik het goed heb goedkoper dan jack ( kan ze niet meer vinden.) maar dacht dta de prijs bij jack voor 1; 29$ was ofzo ??quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef veda het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer vroeg wakker na oud en nieuw
Gelukkig nieuwjaar!
En dat ze pbpurchase maar snel mogen fixen want die is kapot gegaan. Er is zeker wat vuurwerk bij de server ontploft
Misschien moet je gebruik gaan maken van de wishlist.. werkt handig hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest nog iets bestellen bij een chinese webshop maar ben vergeten wat en waar
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:02 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets bij DX besteld, een of ander naruto poppetje voor m'n vriendin en een 200mw rode laser
19quote:
ze houden niet van feyenoordersquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Waarom zijn er nergens Verbatim DVD-R te bestellen om Wii games te branden??
http://www.cdrwinkel.com/(...)D-R/DVD-R+mini+(8cm) Is voor van die kleine discs (gamecube geloof ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
http://www.bigdennis.com/(...)132.html?language=nlquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Alleen via Taobao maar Jack wilt ze niet naar NL verzenden (is wat ik heb gelezen)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Ik raad je aan even op www.opus.nl te kijken, haal ik ook altijd mijn schijfjesquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Xenos heeft ze ook regelmatig!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Xenos heeft ze ook regelmatig!
Ik heb er laatst nog een per ongeluk kapot gegooid hier.
Die ga ik nog kapot maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Was dat niet je ipop? of ga je die nog kapot gooien?
KAN jaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Er staat toch 4 gb op ipv 16? Dan kan je hem toch gewoon gebruiken?
BAOPAOquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Stein07 het volgende:
Heb gisteren een laserpen besteld ben benieuwd!
Is er ook een site die meer kleding en zo verkoopt?
Semmm is een baggeruser geworden!quote:
Dat was een compliment!quote:
Niet via google maar via google translate.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Vind het via google niet echt overzichtelijk.
Misschien staat hier wat tussen:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Bekijken jullie de site vertaald via google of is hier een mooie firefox plugin voor?
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Aha oke lukt nog wel hoor maar is erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Klopt. Sinds de update van Taobao wordt de site verneukt bij vertalen met google translate. Niet veel aan te doen.
quote:
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerperquote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Ben je ook gelijk van je konthaar afquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk van je konthaar af
No problem!quote:
Ik zeg: nitraatje!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met een dikke stift 64GB op schrijven en vervolgens martelen met verschillend gereedschap![]()
Heb je nog vuurwerk knallers over? Zo'n jet lighter erop zetten, en als laatste de genade klap met een dikke moker
Show Me!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn Torch lighter is nu een vlammenwerper
Waarom loopt iedereen toch altijd zo te janken in dit topicquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wat is dit voor een slowchat topic geworden.
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :Squote:
Waarom voel ik me aangesproken.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:46 schreef DjimmyR het volgende:
quote:
quote:Koning Darius, de Meder, had zo'n groot rijk dat hij van oost naar west en van zuid naar noord honderdtwintig stadhouders nodig had om zijn zaken te regelen. Boven hen stelde hij drie rijksbestuurders aan. Een van hen was Daniël, een balling uit Judea, die zo schrander en rechtvaardig was dat Darius hem over het gehele koninkrijk wilde aanstellen. Dit nu zinde de andere rijksbestuurders en de stadhouders niet. Afgunst rees in hen op en zij spanden samen tegen Daniël. De mannen zochten naar een reden om hem aan te klagen maar zij vonden er geen, want Daniël was de koning trouw. Toen zeiden zij tegen elkaar: "Wij zullen tegen deze Daniël geen enkele grond voor een aanklacht vinden, tenzij wij iets tegen hem vinden in de dienst van zijn God."
En zij verzonnen een list, en zij zeiden tegen hun koning: "Alle rijksbestuurders van het koninkrijk, alle oversten, stadhouders, raadsheren en landvoogden hebben zich beraden en vinden dat er een koninklijk besluit moet worden uitgevaardigd en een verbod vastgesteld, dat ieder die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen. Vaardig dan nu, o koning, dat verbod uit en schrijf een bevelschrift, dat onveranderlijk is naar de wet der Meden en Perzen, die niet kan worden herroepen." En koning Darius deed wat zij hem vroegen.
Daniël wist dat het bevelschrift geschreven was maar trok zich net als elke andere dag terug in zijn vertrekken en loofde zijn God. Daar vonden de rijksbestuurders en stadhouders hem. Zij sleurden hem naar koning Darius en zeiden: "Daniël, een van de ballingen uit Judea, heeft geen acht geslagen op u, o koning. Heeft gij niet een verbod uitgevaardigd dat ieder mens die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen?" De koning, die zeer gesteld was op Daniël, zon op middelen om hem te bevrijden. Tot zonsondergang gaf hij zich de moeite hem te redden. Maar de mannen drongen bij Darius aan en zeiden: "Weet, o koning, dat het een wet van Meden en Perzen is, dat geen enkel verbod of besluit dat de koning heeft uitgevaardigd, veranderd kan worden."
Daarop sprak koning Darius tot Daniël: "Uw God, die gij zo volhardend dient, die bevrijde u!" Hij liet Daniël in de leeuwenkuil werpen en hij liet de leeuwenkuil afsluiten met een zware steen, en hij ging terug naar zijn paleis en vreesde het ergste. Maar toen de wilde dieren Daniël zagen, verwelkomden zij hem als honden die zich verheugen over de thuiskomst van hun baas, zij likten zijn handen en kwispelden met hun staart en hem werd geen haar gekrenkt. Terwijl dit gebeurde, verscheen in Judea een engel aan de profeet Habakkuk en zei: "Breng voedsel naar Daniël, die in de leeuwenkuil zit." En de engel greep Habakkuk bij diens haar en zette hem in de leeuwenkuil, waar hij en Daniël samen de avondmaaltijd genoten. Daarna bracht de engel Habakkuk terug naar Judea.
De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."
Toen gaf koning Darius het bevel om de vijanden van Daniël te halen. Zij zeiden dat de leeuwen geen honger hadden gehad, en dat Daniël om die reden ongeschonden was. Daarop nam de koning de proef op de som. Hij liet alle honderdtweeëntwintig vijanden van Daniël in de leeuwenkuil werpen, samen met hun vrouwen en kinderen, tweehonderdvierenveertig in getal, en de leeuwen hadden honger: allen werden in stukken gescheurd. Zelfs hun beenderen werden vermorzeld. En Daniël stond hoog in aanzien onder het koningschap van Darius en onder het koningschap van Kores, de Pers.
* * * EINDE * * *
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wil ik een foto maken is het scherm/lens van m'n Camera kapot :S
ik zie allemaal verticale strepen in beeld, ook als de foto is gemaak
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat gedaan dan (met die vlammenwerper)
Gewoon in het Chinees houden, en dan als je iets tegenkomt wat je aanstaat alleen de boeiende stukken tekst door de translator halenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Stein07 het volgende:
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dusquote:
Dat moet met een lont!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mij woord altijd verteld dat je vuurwerk op afstand moet afsteken, nou dat kan dus
ssst......quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
Rechts, net uit het beeld, zit ie met zijn blote reet tegen zijn camera aan
Hoe werkt dat dan met die gratis producten? Is dat voor iedereen of voor 1 klant? Moet je minimaal iets kopen?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef joepie91 het volgende:
Zeg mensen, deze http://www.suntekstore.co(...)-toy-helicopter.html kun je over 22 uur gratis krijgen op SuntekStore! Is normaal iets van 20 dollar ofzo, dus wel waard om even te klikken rond die tijd, denk ik zo
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zon schakeltje er uit gehaald, dat dingetje zorgt ervoor dat je het gas niet hoger kan zetten.
Fotos gemaakt met teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelefoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
dat wordt dan maar weer een jet torch bestellen
Had ik ook een tijdje geleden, 3 iphone screen protectors voor 1 centquote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Deezertje het volgende:
Zo om de Hollandse zuinigheid weer eens op de kaart te zetten, zojuist een PSP screenprotector voor 5 eurocent incl. verzendkosten gekocht op eBay.Al voel ik mijn toch wel lichtelijk afgezet, want laatst had ik een DS screenprotector voor 1 eurocent incl. verzending...
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSMquote:
Grappig om te zien waar al die mensen vandaan komen:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
quote:If you pay via PayPal, it doesn't matter what currency you are using. They will be converted to euros when you pay.
You can choose which exchange rate you want to use, PayPal's or you bank's. I would recommend choosing your bank's, because PayPal uses unfair exchange rates. By default you are using PayPal's exchange rates. To change it, do this:
When you are logged into PayPal, go to My Account -> Profile -> Recurring Payments -> Edit Funding Options -> Conversion Options. Choose "Bill me in the currency listed on the seller's invoice" and click Submit. From now on you will get PayPal receipts with the currency you paid and the money will be refunded by euros from your bank account like before, but now the exchange rates will be better.
Ik had gewonnen op 2 januari 2010:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
3x Screen Protectors for HTC Touch Pro2 GSM
Winner:Jeffrey, Zuid-Holland, Netherlands
:']
Wanneer waren jullie zaklampen verstuurd? Ik heb hem nog niet binnen (29e verzonden)
Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe werkt dat freebies gebeuren? Gewoon daar ergens opgeven en je maakt kans op gratis dingen?
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
Gewoon op de homepage de klok in de gaten houden, als die precies op 0 staat klikken. Als jij degene bent die het eerst klikt als die op 0 staat heb je gewonnen en krijg je het gratis thuis gestuurd.
Mij screenprotector was het gigantische bedrag van $ 1,64![]()
Als ik nu maar geen kansspelbelasting moet betalen
Je mag maar één Freebie per dag winnen (als het je al lukt om op het juiste moment te drukken)
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Oh ok, en die kans is waarschijnlijk heel klein?
En ik heb net een MD80 voor een tientje gekocht op eBay
Oh okquote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef PedroN het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb het pas een keer of 6 geprobeerd en 2 keer wat gewonnen.
1 keer een LED lamp maar die was 110V zag ik nadat ik het had gewonnen dus die heb ik toen maar niet geclaimd, dat uur was er dus geen winnaar
Je moet hem ook niet in je reet steken, gewoon vullen met een spuitbusje gasquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef MagischMannetje het volgende:
Maakt het voor die jet lighters nog veel uit wat voor soort gas je gebruikt. Ik heb er hier namelijk eentje liggen die binnen 1 week kapot is na 3x bijvullen.
Hier hetzelfde... Ik heb een paar dagen geleden een tweede bestelling gedaan (11 lampjes). En hierbij staat dezelfde 'internal review'-melding.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik had ook nog 10 zaklampjes besteld maar daar zie ik nu bij de order staan:
This order has been put under internal review. Our internal reviewer will check in one business day.
De order staat ook heel vreemd in het systeem, er staat het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste regel klopt maar de 2 regels erboven zijn de nummers van de losse onderdelen.
Misschien dat er een Chineesje wakker is geworden dat de prijs wel heel laag is, hoewel de lampjes er nog steeds op staan voor die prijs.
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:38 schreef jopiede het volgende:
Heb ik ook, met 2 lampjes. Beetje jammer dat jullie er zoveel namen. Nu heb ik er geen
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruikquote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef PedroN het volgende:
Je kan ze nog altijd gewoon los bestellen
Waarschijnlijk wordt de websitechinees nu met dwangarbeid de batterijfabriek in gestuurd omdat die de verkeerde prijzen erop gezet heeft.
Bij wie heb je 'm besteld?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Maar toen had ik mijn salaris nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 21:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd. Ik heb de tip gegeven en iedereen kon 2 weken terug massaal bestellen.
Dan moet je nu niet gaan zeuren![]()
[..]
De recycle fabriek, met zijn lippen het kwik eruit zuigen en in een emmertje spugen voor hergebruik
和许多中国良好的采购quote:
Sukkel. dat zijn 10 dagen en er zitten ook nog feestdagen tussen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef roald17 het volgende:
left Hong Kong for its destination on 24-Dec-2009
En nog steeds niks gehad.. normaal gesproken zou ik het toch wel moeten hebben of niet?
Gaat om een acekard2i
Ebay heeft een een claim methode (sinds kort?) Heb ik gisteren gebruik van gemaakt, je zegt wat je wilt (nieuw product of refund etc.) dan neem je zelf contact op met koper, als je er niet uit komt dan kan je ebay inschakelen. Soort van paypal claim dusquote:Op maandag 4 januari 2010 21:55 schreef Skiet het volgende:
Sucks! Nog steeds me tweede MD80 cam niet ontvangen en alle termijnen verstreken. Had wel al contact opgenomen, nooit meer iets gehoord en bedenk me dat nu pas weer. Fluiten naar me Dollar denk ik.. nog maar eens contact opgenomen..
Al is de prijs fout mijn ervaring is dat ze dan toch leveren, heb het ook een keer gehad bij Focalprice met een opladerquote:
90 cent?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar toen had ik mijn salaris nog niet
Aan Skype abbos?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
90 centquote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef jopiede het volgende:
Op zo'n moment geef ik dat geld liever uit aan andere dingen. Pas als ik weer geld heb ga ik nutteloze dingen kopen
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is waarschnlijk een rib uit z'n lijf![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de lampjes ook gewoon gehad.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef PedroN het volgende:
[..]
Al is de prijs fout mijn ervaring is dat ze dan toch leveren, heb het ook een keer gehad bij Focalprice met een oplader
Die lampjes waren hier tijden geleden al genoemd. 't is niet zo dat ze met 1 dag ineens niet meer bestelbaar waren. En daarnaast gebeurt (bij mij) een incasso van mn paypal/creditcard pas eind vd maand. En ook al heb je 'm direct aan je bankrekening, als die 90 cent / stuk al een twijfelpuntje is... dat wordt toch gewoon geincasserd? en als 0.90 al een probleem is.. dan moet je misschien iets minder onzin kopen en uit dit topic blijven, anders zie je weer veel te veel zinloze gadgets... ken het probleemquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
Maar toen had ik mijn salaris nog niet
quote:
quote:Why Lie
I need LED
Een ontopic post!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27233
ziet er best netjes uit
een fake neukia X6 (want dual 0,3MP cam)quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
ziet er best netjes uit
Dat moet je als man doen:quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is waarschnlijk een rib uit z'n lijf![]()
[ afbeelding ]
Wat was het?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Semmm het volgende:
ziet er best netjes uit
Ze hebben de site wat zoekmachine-vriendelijker gemaakt:quote:
Wat voor camera zoek je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef colorito86 het volgende:
Durf het bijna niet te vragen maar zijn er nog redelijke goede camera's te koop op één van deze sites. Twijfel eigenlijk echt of ik er wel eentje in HK zal kopen want ben echt bang dat de kwaliteit 10x niks is. Maar mss dat jullie er ervaring mee hebben omdat enkele ook telefoons kopen enzo.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22166
Zijn deze echt of nep?
Echt. Jack had laatst een rolwagen gevonden die uit de vrachtwagen was gevallen. Daar zaten al deze boxers inquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:50 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22166
Zijn deze echt of nep?
Toe maar weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:![]()
de deurbel om 12.22
gele enveloppe die niet door de brievenbus ging met mijn fietsbel met kompas erin en een gele enveloppe op de mat met tempvoeler voor de keuken![]()
Zojuist weer de deurbelweer geel pakketje met stereo bluetooth headset a 6$
![]()
Nu aan het opladen![]()
2010 begint goed
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef thijs1994 het volgende:
Heb weer m'n eerste bestelling bij Jack liggen. Wacht op m'n Paypal request.
Het betreft een tenue van Werder Bromen en Schalke'06.
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je hoeft jack nu niet meer te mailen voor een bestelling hoor.
Geen een van beide, het is in Yuan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had eigenlijk een stom vraagje![]()
De prijzen die op taobao weergeven zijn, zijn die in dollars of chinese yen?
Maakt dat veel uit danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar dan weet je de verzendkosten er niet bij
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, die zaklamp van $1,31 is echt fucking goed voor die prijs
Foto's?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Joene94 het volgende:
Hier pakketjes binnen.
2 Nieuwjork Jenkies petten van taobao, zien er perfect uit!
quote:Beste xxxxxxx,
We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.
Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $35,00 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.
Even $70 door de neus geboord van die gastenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Waar ging dat over?quote:
Sorry voor de baggerkwaliteit, ze zijn gemaakt met m'n telefoon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Foto's?
En weer je de prijs+de Link nog?
gewoon 35 dollar en ik heb het terug gekregen omdat de verkoper een dag later van ebay af was en ik kreeg van ebay een mail dat het niet helemaal goed zat met die verkoper ofzo dus had ik gelijk een claim gemaakt, ik ga het product ook niet meer ontvangen (weet ik bijna zeker). Hij zei dat ie op 7 december was verzonden vanaf hongkongpostquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat moest je in totaal dan betalen? En hoezo heb je het terug gekregen?
Gereageerd dat ik wachten geen probleem vond, maar ik hoor nu verder niks meer. Heb ook gemaild met de vraag hoe het er nou voor stond, maar ze laten niks van zich horen...quote:Dear customer,
This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order T2760187 has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.
Sincerely yours’
FocalPrice service team
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het feest is over, de lampjes zijn nu $ 8,27.
MIjn order voor 10 stuks staat nog op internal review. Ik denk dat we het wel kunnen vergeten dat ze nog komen.
De prijschinees heeft echt dwangarbeid gekregen.
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.quote:Status (2 hours ago): Processing
Payment verified. Sent to our PPC (Parcel Processing Centre) to process. ETA (Estimated Time of Arrival) is not available at this moment. Please note, we can’t accept order change/cancellation at this moment.
Reply-To: customer_service@websecuremail.comquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Skiet het volgende:
Bah ik dacht dat ik die zaklampen ook besteld had. Kan de order nergens terugvinden. Wat is het e-mail adres/naam van de bevestigings mail na je bestelling?
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:04 schreef Dropdown het volgende:
Suntekstore net die icecube dingen gewonnen
Pinguïn-ijsblokjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:17 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
jongen frank, die troep hoef je toch niet serieus. daar ga ik niet eens op klikken
Ook onmiddellijk betaald. Ik probeer nu via hun support systeem (dat trouwens niet werkt onder firefox) een mail te sturen maar dat lukt voor geen meter. Contact us knop doet een request naar mail.suntekstore.ca en die blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Gewoon paypal gekoppeld aan de bank. Dan komt het geld ook meteen bij hun terecht, bij mij wordt het dan dagen later afgeschreven mij zij hebben het geld direct. In de orderstatus staat ook gewoon dat de betaling cleared is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Mijn lampjes die ik gisteravond besteld heb
[..]
Degene bij wie ie op internal review staat: Hebben jullie 'm direct betaald vanaf paypal tegoed of creditcard? Dan is de betaling namelijk direct verwerkt. Betalingen vanaf bankrekeningen duren 7 dagen wat ik her en der in dit topic lees voordat deze doorgaan.
Ik heb m via paypal van mn creditcard laten afschrijven.
WIE?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef jopiede het volgende:
MD-62 vind ik ook wel goed geluid geven. Zit niet overduidelijk in je oor wat best wat comfort geeft. Maar daardoor is het in-ear effect wel weg. Als je een beetje van de muziek als dizzee rascal-bonkers bent, zal ik em zeker nemenerg goede bass
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de witte dopjes zitten ze bij mij echt helemaal dicht.
2 zwarte en 1 witte hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb weer blauwe en roze oordopjes. En direct erop zit de zwarte?
@semmm:
Nee, ik krijg geen korting!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:10 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als je die Bulkrate code gebruikt komt er vanzelf tracked post bij
(dat bedoel je toch??)
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 centquote:
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Heb je de bulkrate coupon wel ingetypt ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
Nog erger dan jopiedequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan jopiede (90 cent), jij doet moeilijk om 27 cent
Ik zeik je niet af hoor, ik meld alleen even dat het niet zo veel uitmaakt of die code het nou wel of niet doetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je alleen maar reageert om mij af te zeiken met je trieste emoticons dan kan je wat mij betreft oprotten
Die op de site geloof ik wel van dat ze echt zijn. Ik snap ook niet waarom er zoveel mensen dus het allemaal via Taobao laten bestellen want is alleen meer risico dat het mis is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:12 schreef Downstar het volgende:
hmmm word wel onduidelijk zo ; en ik snap ook best dat jack/rachel/tiffany soms emails overslaan:
Ze hebben allemaal een Dealperfectcs email account, een Popbuying email ; en nu zie ik dus ook dat ze ook nog een pbpurchasecs01@gmail.com (Rachel-Lin) or pbpurchasecs02@gmail.com (Tiffany). hebben ..
zucht, en volgens tifanny zijn het allemaal aparte email adressen ( dus geen aliassen naar bijv dealperfect ofzo)
Btw wil ik jullie er even op melden dat je moet oppassen met het orderen van de ipots van Jack zn site.
Ik heb tiffany ( en jack wist het ook niet) uitgelegd dat het geheugen wat er op het schermpje staat bij settings niet het echte geheugen hoeft te zijn; dit wisten ze dus niet ; zei dachten dat als er 8GB bijv stond het ook echt 8 GB is!
TIffany heeft mijn Taobao ipot ook even getest vanmiddag van de 8GB bleef er nog maar 2 GB over; en ze vroegen er 34$ voor; nou dat is een 2 GB ipot dus zeker niet waard, ze gaan nu kijken of ze mogelijk een refund van de supplier op TB kunnen krijgen.. ik ben benieuwd ( heb namelijk al van de zelfde supplier een roze ipot voor het vrouwtje ontvangen ; die zal dus ook wel 2 GB zijn .. 28$ voor betaald.
( en dan kun je zeggen van ; jaa voor die prijs weet je dat je geen 8 gb krijgt, maar de supplier heeft het icoontje dat betekend dat alles wat zijn advertentie staat overeen komt met het product.. dus vandaar)
test dus even je memory met de h2testw 1.4 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |