quote:Op zondag 3 januari 2010 15:45 schreef Starman89 het volgende:
Zag laatst een mooi horloge op DP, maar ik twijfel of ik 'm zal bestellen. Waren er in het verleden niet mensen die A+ horloges kochten van Jack die na een week al stuk gingen?
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:01 schreef mariov123 het volgende:
Heeft iemand deze al http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20382
Voor printer-webcam-harddisk etc etc...
Is dat niet een cheap ass MD80 met 300K pixels en is die echte 2MPquote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022 nieuw bij dx
Hier voor de MD-80 freaks.. das hem ofniet ? 19$ (
weet niet wat de prijzen gemiddeld zijn op Ebay; maar lees dat ze veel prijsverhogingen hebben gedaan?
[..]
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.
en aan dat aparaatje hang ik dan weer een Printer een webcam en een externe hardeschijf etc ; en ik kan deze dan benaderen van af mijn Pc die in het netwerk zit ?? wie legt het mij uit?
Yep zo zou het moeten werken dus usbwebcam,hd,printer in het kastje en een utp van het kastje naar je router ik denk dat ik de gok waag en hem gewoon bestel.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022 nieuw bij dx
Hier voor de MD-80 freaks.. das hem ofniet ? 19$ (
weet niet wat de prijzen gemiddeld zijn op Ebay; maar lees dat ze veel prijsverhogingen hebben gedaan?
[..]
Dus als ik het goed begrijp sluit ik dit kastje met UTP kabel aan op mijn router bijv.
en aan dat aparaatje hang ik dan weer een Printer een webcam en een externe hardeschijf etc ; en ik kan deze dan benaderen van af mijn Pc die in het netwerk zit ?? wie legt het mij uit?
Iemand?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef EddyAlbena het volgende:
Over enkele maanden ga ik een paar weken naar Shanghai, moet je goed zoeken om gewone winkels tegen te komen waar dergelijke producten ook verkrijgbaar zijn voor deze prijzen? Of zijn het markten ipv winkels?
ik denk toch niet dat jij voor 13 $ op ebay een echte 2 MP md-80 krijgt ofwel ?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Is dat niet een cheap ass MD80 met 300K pixels en is die echte 2MP
Tenzij je het apparaat altijd aan spanning wilt houden raad ik een edimax af. Ik had er zoeen en dat was een ramp. Dat ding werkte alleen de eerste keer, en daarna was het altijd klote.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:14 schreef mickeyD het volgende:
printerserver kassie kost hier ook maar 30 euro
dus dat zet geen zoden aan de dijk om te bestellen in china.
Edimax PS-1206U
100Mbps, USB
Hier ook!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef mickeyD het volgende:
full refund gekregen van superdealdaily sjaak.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hier ook!
Nu ga ik de MP4 kapot slaan en het filmpje naar die gast sturen, denk ik.![]()
Ik hoop dat jullie wel een vette negatieve feedback achterlaten, of laten jullie paaien door een refund?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hier ook!
Nu ga ik de MP4 kapot slaan en het filmpje naar die gast sturen, denk ik.![]()
US Dollars,quote:Op zondag 3 januari 2010 18:41 schreef Chen het volgende:
Heeft iemand ervaring met kettingen en armbanden bestellen op DealExtreme? Ik vroeg me af hoe goed de kwaliteit van deze is. En mijn excuses als ik de OP niet goed hebben gelezen maar de genoemde dollars, zijn dat nu ''Hong Kong'' dollars of Amerikaanse?
Ja maar wat is nou echt een aanrader om te verkopen dan?? Want kan me voorstellen dat die laserpennen van 1,82 ofzo wel verkopen en die zijn toch ook wel legaal ofniet??quote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef Skiet het volgende:
Ik vind best dat er gesproken mag worden over Koninginnedag en het verkopen van Gadgets. Ik heb vorig jaar wat dingen verkocht, ging wel aardig. Met MP3 spelers en Laserpennen zou ik nou net niet gaan staan haha.
Ik wel, kun je rectaal filmenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:49 schreef veda het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32022
Hier krijg je een siliconen case bij, bij die op ebay niet. Ik niet in ieder geval.
Ik zou een gadget zoeken op zonneenergie en dan hopen dat de zon schijntquote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja maar wat is nou echt een aanrader om te verkopen dan?? Want kan me voorstellen dat die laserpennen van 1,82 ofzo wel verkopen en die zijn toch ook wel legaal ofniet??
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:41 schreef Chen het volgende:
Heeft iemand ervaring met kettingen en armbanden bestellen op DealExtreme? Ik vroeg me af hoe goed de kwaliteit van deze is. En mijn excuses als ik de OP niet goed hebben gelezen maar de genoemde dollars, zijn dat nu ''Hong Kong'' dollars of Amerikaanse?
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef jopiede het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/8858290/Undercover_in_Nederland/
Over douane, met import van illegale artikelen
Jij niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, want wij bestellen handpistolen en vuurwerk uit China...
je mag de kaartjes wel verkopen, maar niet de software erbij.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:03 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hier staan ze elk jaar weer gewoon met die kaartjes en is er helemaal niks aan de hand. Zelfs in een winkel in de buurt hier is het zo dat ze gewoon verkocht worden die kaartjes.
Jack = Popbuying[at]gmail.comquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..![]()
Als je een tijd hebt meegelezen dan weet je dat merknamen noemen niet mag. Dus even aanpassen naar iets anders wat herkenbaar is. Bijvoorbeeld Aral C opzetborsteltjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
( ff merk naam uit de post halen aub!)quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
na een tijd meegelezen te hebben en een aantal eerste bestellingen gedaan te hebben op DX FP en BG heb ik nu toch even een vraag.
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Oral T opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jups, hier, verschillende ervaringen.. Sommige dingen zijn vrij degelijk, terwijl andere dingen vergelijkbaar zijn met bijoux. Wat mijn vriendin destijds wel opviel, was dat het zilver, in ieder geval bij de armbandjes, wel heel dun is. Bottomline: ben je altijd heel zuinig/voorzichtig met je spullen dan kan het geen kwaad. Ga je er wat hardhandig mee om dan kan je het alsnog bestellen, maar verwacht er geen wereldwonderen van.(kan ook eigenlijk niet voor dat geld.. Alhoewel het er wel altijd heel cute uit ziet.)
Een tip: installeer .NET frameworkquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Robin-e30 het volgende:
oow vanavond maar even kijken altijd leuk om te zien![]()
Ik ben ook nog op zoek naar het email adres van jack..
Krijg dat bestand van ... slootweg niet geopend. Zou toch graag willen weten hoe ik kan uit rekenen welke prijs dp ongeveer zal gaan vragen voor een taobao order volgens mij is die rachel egt veel te duur !!![]()
van die Iphoon dummysquote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef Skiet het volgende:
Nou we gaan maar eens zoeken naar goedkope dingen voor Koninginnedag dan maar. Die led shirts zijn wel nice, alleen vrij prijzig en geen idee of je die kan slijten dan
Ik gebruik ze al een tijdje en ik vind ze prima!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef martijn-85 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het uit het buitenland halen van Anal B opzetborsteltjes? Ik heb ze eens gezien op een site maar kan ze nu niet meer terugvinden ? Weet iemand waar ze staan?![]()
Tnx
Link?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
van die Iphoon dummys6 euro, en dan verkopen voor de volle mep
of is dat nou wel heel erg slecht.. nee toch?
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Downstar het volgende:
voor de liefhebbers van de Snuggie/snuggy ?
kwam toevallig tegen bij het zoeken van aanbiedingen van digitale camera's :
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=MtWVC2q-MbioCiH_ImeTYwa0i8KR_VS2F3EezHpYG0QiAkMvhdwezHpYsO-CeQ==?BundlePage=0&CategoryName=modul_koopjes_elektronica_fs&dynPageSize=11&ListSize=11&ls=0&ProductID=ijV_AAABbL4AAAElTmRNPNYm&ProductPage=0
2 Snuggies voor 19¤ lijkt me nie al te duur
Otto shopt in Chinaquote:leverbaar ± 3 weken
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef mug89 het volgende:
of ff op zoek naar een Suzuki Swift miniatuur, doet het vast ook erg goed
De homeknop zit een beetje scheefquote:Op zondag 3 januari 2010 22:48 schreef mug89 het volgende:
[..]
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25828
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Had ik ook met firefox, andere browser gen last vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg elke keer als ik door wil gaan met de bestelling op pbpurchase Server Error in '/' Application. Waar ligt dat aan ( mijn pc ofzo)?
Nou dat gaat niet want als ik verder duw dan krijg ik dus dat scherm met die tekst en nog meer tekst. Zoals dit ookquote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja, gewoon een nieuwe bestellen op PBpurchase.
O wacht.
Nee heb het ook met internet explorer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Had ik ook met firefox, andere browser gen last van
Toch levert hij ze als ik het goed heb goedkoper dan jack ( kan ze niet meer vinden.) maar dacht dta de prijs bij jack voor 1; 29$ was ofzo ??quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef veda het volgende:
Wat zijn jullie allemaal weer vroeg wakker na oud en nieuw
Gelukkig nieuwjaar!
En dat ze pbpurchase maar snel mogen fixen want die is kapot gegaan. Er is zeker wat vuurwerk bij de server ontploft
Misschien moet je gebruik gaan maken van de wishlist.. werkt handig hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 00:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik moest nog iets bestellen bij een chinese webshop maar ben vergeten wat en waar
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:02 schreef renwan het volgende:
Vanmiddag voor het eerst iets bij DX besteld, een of ander naruto poppetje voor m'n vriendin en een 200mw rode laser
19quote:
ze houden niet van feyenoordersquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Waarom zijn er nergens Verbatim DVD-R te bestellen om Wii games te branden??
http://www.cdrwinkel.com/(...)D-R/DVD-R+mini+(8cm) Is voor van die kleine discs (gamecube geloof ik)quote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
http://www.bigdennis.com/(...)132.html?language=nlquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Alleen via Taobao maar Jack wilt ze niet naar NL verzenden (is wat ik heb gelezen)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Ik raad je aan even op www.opus.nl te kijken, haal ik ook altijd mijn schijfjesquote:Op maandag 4 januari 2010 01:44 schreef -jos- het volgende:
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:31 schreef M-unit het volgende:
Een tijd geleden hadden jullie het hier over glazen met dubbele wanden?
heeft er iemand een link voor mij?
Xenos heeft ze ook regelmatig!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Er was pas ook bij marskramer een aanbieding voor ongeveer 3 euro de glas. Ook bierglazen/theeglazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |