Component kabelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:41 schreef Twizu het volgende:
Iemand nog dingen die je echt moet hebben voor de Wii?
een scart kabel onmisbaar voor de wii, als ik mn ipood binnen heb schrijf ik wel n reviewtje, met wat foto'squote:
dankje, ik zal de 5w versie kopen, het is voor in een spotjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
Neem de 5w, die voldoet goed. De 3w is volgens mij veel te zwak.
Het verschil is een peertje (rond licht) en de andere zijn spotjes (straal licht)
Moet je even bekijken wat je precies wilt doen met de lamp. Een spotje is cool om tegen de muur op te schijnen, een peertje is meer voor een normale lamp.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:01 schreef korting het volgende:
Kewl, zouden ze zown toetsenbord hebben bij dx/fp/dp/pb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9493quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef Chuphinh het volgende:
Lees wel slechte reviews over de goedkope component kabel
ben benieuwd of het werkt, ivm ampere outage.. zo'n usab ding heeft een olutage van 500ma, terwijl die die ik nu gebruik, 2v 5a heeft..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Koop dan zo'n 12V naar usb adapter
en een lange usb kabel?
Weet je of die een beetje kwalitatief zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef tokko1 het volgende:
Bb kan je kopen at www.taobao.com in combinatie met dealperfect01@gmail.com
Al verschillende telefoons zonder problemen binnen gekregen zonder dat de douane er naar om heeft gekeken, dus niet te druk over maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil deze telefoon kopen bij JaQ
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Maar ontvang ik die ook, dus geen problemen met de douane ofzo??
Viespeukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net een Md80 cam gewonnen voor 13$![]()
Nette prijs!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Welke verkoper?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik had er een paar van dealperfect besteld maar die passen normale Nederlanders niet. Veel te klein.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet je of die een beetje kwalitatief zijn?
Ja, die one-size-fits-all troep is niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:05 schreef veda het volgende:
[..]
Ik had er een paar van dealperfect besteld maar die passen normale Nederlanders niet. Veel te klein.
heb je een link?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:12 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, die one-size-fits-all troep is niks.
Op taobao staan er nu ook gewoon met meerdere maten, heb er eentje besteld op proef dus hoop dat het wat is.
Waar komt dit nou weer vandaan?quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
http://store.taobao.com/s(...)38e7b63e1f8be594.htmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef montier het volgende:
[..]
heb je een link?
ik kan niks vinden, wel bb spul maar geen boxers :S
Ook niet-namaak te koop, niet te herkennen verder. Ja, aan de prijs misschien. Maar dat is allemaal zo ingewikkeld te vinden dus ga er maar vanuit dat je die niet zult vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef knuppelhout het volgende:
is er op taobao ook niet-namaak te koop? oftewel: hoe herken je die?
Heb ik ook, heb je een tijdje rood gestaan op PP?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:32 schreef 988012 het volgende:
Met Paypal betalen bij DealExtreme geeft:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |