Dank! Ziet er ook een stuk degelijker uitquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2296![]()
Deze heb ik en kan van vrijwel alles naar alles. Echter weet ik niet wat voor plug China heeft.
edit:
[ afbeelding ]
Lijkt me dat het gewoon past. Die twee pinnen kun je namelijk een stukje draaien. Misschien dat zelfs je normale stekker past in de bovenste.
Missen is een groot woord.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef GuitarJJ het volgende:
Potver wat gaat die topic snel, 1 dagje niet en ik mis al een half topic![]()
Zoek eens op RGB, dan vind je het wel!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
FOK!ers ik wil een LED strip in mijn koplamp verwerken zowel links als rechts. Verplicht wit. Andere kleuren mogen niet.
http://www.immers.info/We(...)verlichting-Wit.html
Is er zoiets te koop bij Jack/DX/Taobao?
Geen RGB!
Bedoel je ZOIETS?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
FOK!ers ik wil een LED strip in mijn koplamp verwerken zowel links als rechts. Verplicht wit. Andere kleuren mogen niet.
http://www.immers.info/We(...)verlichting-Wit.html
Is er zoiets te koop bij Jack/DX/Taobao?
Geen RGB!
zijn die dingen een beetje relaxed?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:24 schreef mtchel112 het volgende:
k heb een ipoot gekocht bij jack, 8gb zilver met camera kostte me uiteindelijk 28 euro met die 10 procent korting en had nog n refund tegoed van DX, + n cadeautje van jack bij orders over 30$
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:32 schreef mtchel112 het volgende:
hoe zijn btw die zaklampen van suntekstore voor 1,37? beetje kwaliteit altijd handig voor in de auto
Ik heb 2 van volgende led-spots onderweg (gekocht net voor Jack de 10% coupon heeft aangekondigdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:57 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
[..]hebben jullie al van die "gewone" led-lampen besteld voor thuisgebruik? er schijnt nogal veel kwaliteitsverschil te zijn,vandaar dat ik het vraag. geen zin in dat super bleke licht...
[..]
Ik heb er ook een paar onderweg, ben benieuwd. Heb ondertussen deze lader besteld bij PB.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)
Maar zoiezo voor die 90 cent totaal niets om over te klagen. De lader is duurder dan 5 van die lampjes. Imho gewoon niet over nadenken en gewoon bestellen.
heb je een foto waarin ik een beetje de grootte kan zien?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Bouwkwaliteit is prima, aluminium. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, heb m net binnen. Ding geeft wel een sloot licht en is mooi compact. Zelfs met batterij (oplaadbaar?)
Maar zoiezo voor die 90 cent totaal niets om over te klagen. De lader is duurder dan 5 van die lampjes. Imho gewoon niet over nadenken en gewoon bestellen.
Koop dan zo'n 12V naar usb adapterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
weet iemand misschien een site waar ik goedkoop aan een stroomkabel kan komen?
Dit moet zijn om een navigatie(Mio) aan te kunnen sluiten, dus van een sigaretten aansteker naar mini-usb.
Hoe langer hoe beter eigenlijk, want op mijn werk zijn er een paar auto's die alleen bij de achterbank in het midden een aansteker hebben zitten...
Op Dealextreme kan ik zo niets vinden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26331quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Koop dan zo'n 12V naar usb adapter
en een lange usb kabel?
De zaklampjes zijn gewoon klein: 96mm (L) x 38mm (Dia.) voorkant x 24mm (Dia.) achterkant.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heb je een foto waarin ik een beetje de grootte kan zien?
want heb deze week zaklampjes binnengekregen die 9-led dingen en die vond ik wat te klein
Is DIT iets? Ik neem aan dat je de USB kabel zelf wel hebt en anders heeft DX die ook wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:21 schreef Marco001 het volgende:
weet iemand misschien een site waar ik goedkoop aan een stroomkabel kan komen?
Dit moet zijn om een navigatie(Mio) aan te kunnen sluiten, dus van een sigaretten aansteker naar mini-usb.
Hoe langer hoe beter eigenlijk, want op mijn werk zijn er een paar auto's die alleen bij de achterbank in het midden een aansteker hebben zitten...
Op Dealextreme kan ik zo niets vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |