ehm flesje: 2,10quote:
Ik ookquote:
Volgende keer popjequote:
Waar? In de boekanier is ie 2,30quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm flesje: 2,10
btw wel kwaliteitspost
Tot de volgende keer!quote:
Ik ben vrij deze weekquote:
Dat moet wel even herinnerd wordenquote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer popje
Eerst Breda inhalen
Wat zij zegt, we hebben nu even een themadag!quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgende keer popje
Eerst Breda inhalen
Thanks, jij ook straksquote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tot de volgende keer!
En smakelijk straks
Ik welquote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat moet wel even herinnerd wordenIk heb nog nooit een naam-topic gehad
![]()
Nee, ik dacht aan de hele week afhaalquote:
Komt goedquote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat moet wel even herinnerd wordenIk heb nog nooit een naam-topic gehad
![]()
Dat mag ookquote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan de hele week afhaal
Jeujquote:Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
En we hebben nu dus officieel een topic binnen het uur volgeluld
Stomme Mod!quote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Tegan het volgende:
Ik had ooit een topic geopend op mijn verjaardag, en toen had een mod hem verandert in 'gefeliciteerd Tegan', en toen leek het zo sad dat ik mezelf een naamtopic had gegeven![]()
.
Oh mooi, ik ook, moet alleen wel leren, maar paar races moet kunnen!quote:
Kunnen we lang wachten denk ikquote:
Mm, ja dat is ook niet helemaal fijn neequote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Tegan het volgende:
Ik had ooit een topic geopend op mijn verjaardag, en toen had een mod hem verandert in 'gefeliciteerd Tegan', en toen leek het zo sad dat ik mezelf een naamtopic had gegeven![]()
.
Feestboerderij en buurvrouwquote:
Of ze ontdekken straks met terugwerkende kracht al onze briljante topicsquote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kunnen we lang wachten denk ik
Crazy!; post eens in het Breda Topic!
Hehequote:
Oeh...quote:Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of ze ontdekken straks met terugwerkende kracht al onze briljante topics
Feestboerderijquote:Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Feestboerderij en buurvrouw
ik was voor: 7 jupiler en 4 schrobbeler ijs 24 euro kwijt
waarom ikquote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kunnen we lang wachten denk ik
Crazy!; post eens in het Breda Topic!
164 was wel een pareltjequote:Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of ze ontdekken straks met terugwerkende kracht al onze briljante topics
Dat hadden we net unaniem afgesprokenquote:Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom ik
Tilburg 166: Met PiereTT de wegen naar breda blokkeren
saaie tosti ....quote:
Misschien is existenz ook een beetje saai?quote:
jah maar ... dan moet ik weer een week in quarentainequote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hadden we net unaniem afgesproken
Hoe durf je het te zeggen, of er zelfs alleen maar over te denken! Existenz is een virtuoos, een man wiens gelijke nog niet gevonden wordt in 1500 topics!quote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien is existenz ook een beetje saai?
Ik vroeg het mij gewoon afquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe durf je het te zeggen, of er zelfs alleen maar over te denken! Existenz is een virtuoos, een man wiens gelijke nog niet gevonden wordt in 1500 topics!
yup, maar daar had ik zin in!quote:
Wij zijn goed hè?quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
Damn.. ben je ff naar de appie, kom je terug alweer een nieuw topic.. en nog wel op de 3e pagina![]()
tosti met kaas, ham, ananas en peperquote:
2de paginaquote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
Damn.. ben je ff naar de appie, kom je terug alweer een nieuw topic.. en nog wel op de 3e pagina![]()
Dan doe je best snel boodschappen! Was het er druk?quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
aaah, je mag wel weer mee posten hoor meneerquote:
tjah, zijn er meer wegquote:
dan ehm ... ga ik wel ff gamen ofzo ..quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik ga zo douchen, dan wordt het hier nog rustiger
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgenquote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zijn er meer weg
pierett is weg, existenz is weg/stil ....
pfft zeg gewoon: daar staat EHBO doos, ik ben druk bezigquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgen
Toch niet ernstig gewond?quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgen
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel wegquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan doe je best snel boodschappen! Was het er druk?
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgenquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft zeg gewoon: daar staat EHBO doos, ik ben druk bezig
-->Schopje KLBquote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgen![]()
Klacht: Bejaarden die zich aan van alles en nog wat kunnen openhalen![]()
Klacht2: Bejaarden die aan de bloedverdunners zijn en zodoende alles lopen onder te bloeden![]()
Klacht3: Overhemd onder het bloed![]()
Anti-klacht: Ik heb het goed gedaan en mevrouw helemaal ingewikkeld met pleisters etc
aah jah, bloedverdunners ... kut spul hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgen![]()
Klacht: Bejaarden die zich aan van alles en nog wat kunnen openhalen![]()
Klacht2: Bejaarden die aan de bloedverdunners zijn en zodoende alles lopen onder te bloeden![]()
Klacht3: Overhemd onder het bloed![]()
Anti-klacht: Ik heb het goed gedaan en mevrouw helemaal ingewikkeld met pleisters etc
op zondag druk jah ?quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel weg
TheKid: voor al uw doorverwijzingenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zullen we in Breda meeten?quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TheKid: voor al uw doorverwijzingen
btw: vind wel dat we in 2010 een meet moeten houden
dat is verband ...quote:
nee kan niet meer als we alles blokkerenquote:
De weg is nu nog vrij...quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee kan niet meer als we alles blokkeren
LOLquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef theKiD het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
maar het gaat over 2010 schatquote:
ja maar ......quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat denk je dat een pleister eigenlijk is?Verband icm plakband
![]()
Wel deze pleister he:quote:
sorry mijnheer TheKid, ik zal u voortaan niet meer beledigenquote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
ja maar?Ja maar meneer the kid, je hebt gelijk, sorry
![]()
Groetjes Crazy M
quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry mijnheer TheKid, ik zal u voortaan niet meer beledigen
Alleen om zelf het volgende bredatopic te openen, en dan gaan aftellen..quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT gevenquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT geven
mjah ik stel voor om wel keer te doenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Niemand die de meet regeltquote:
is wel super stunt hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereidenquote:
Oh, samenwerkingquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.
Wat lief!quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga het maar regelenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Ik heb heul niemand op dit topic gewezenquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereiden
wel lief, maar niet nodigquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meetenquote:
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ikquote:
Geen idee... Zoveel ken ik niet in Tilburgquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meeten
Alleen ik kan bijna nooit als jullie kunnen ivm werkquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ik![]()
Maar een keer op een rustige avond moet toch wel lukken dacht ik zoJij komt wel, Crazy, Kid, Ik, Speculaes, en dan hopelijk nog een paar
auto wil liever meeeten geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meeten
In die regio's is ook niets beters te doen. In Brabant welquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
Sterkte trouwens met het inhalen van Nijmegen en Groningen. Die hoop hebben wij ook al een tijdje opgegeven.
Dat meeten we op jouw werkquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen ik kan bijna nooit als jullie kunnen ivm werk
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
auto wil liever meeeten geloof ik
Vergeet dan ook de Tukkers niet...quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
Sterkte trouwens met het inhalen van Nijmegen en Groningen. Die hoop hebben wij ook al een tijdje opgegeven.
Wij geven niet opquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ik![]()
Maar een keer op een rustige avond moet toch wel lukken dacht ik zoJij komt wel, Crazy, Kid, Ik, Speculaes, en dan hopelijk nog een paar
Das wel geniaalquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef existenz het volgende:
Speculaes moet dan gewoon werken en fixt ons de drankjes bij het rad
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken tochquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vergeet dan ook de Tukkers niet...
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
auto wil liever meeeten geloof ik
Buitenbeentje.. kun je iedereen tenminste goed leren kennen in een rustige omgevingquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das wel geniaalAlleen op donderdag is het wel vaak te druk in de de Boekanier, beter een andere dag
ehm nee want dat vind iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik saai als ik zeg dat het misschien wel leuk is om een beetje met elkaar te kletsen en dat, wanneer het echt druk is in de Boekanier, niet echt lukt?
Ik moest nadenken bij "gekke M"quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken toch
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken toch
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie nu pas dat er bij Ophelia haar post een extra "e" staat
Dat zeg ikquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik saai als ik zeg dat het misschien wel leuk is om een beetje met elkaar te kletsen en dat, wanneer het echt druk is in de Boekanier, niet echt lukt?
Haha oke, maar dan vind ik de Boekanier tijdens "spits" geen strak planquote:
ik ook, moet eerst altijd ff los komenquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaProbleem bij mij is altijd dat ik, in een groep, nooit écht mijzelf ben. Althans, dat idee heb ik altijd.
Ik hoef niemand te leren kennen, ik wil keihard zuipen met iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Buitenbeentje.. kun je iedereen tenminste goed leren kennen in een rustige omgeving
spits uur juist welquote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, maar dan vind ik de Boekanier tijdens "spits" geen strak plan
Bijna niemand idd.. behalve mequote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!
Ik werk elke zaterdagquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelfquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaProbleem bij mij is altijd dat ik, in een groep, nooit écht mijzelf ben. Althans, dat idee heb ik altijd.
Je kent buitenbeentje niet?quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoef niemand te leren kennen, ik wil keihard zuipen met iedereen
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de autoquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelf
en een lijsje met wie mee wilquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je slaapt maar bij Crazy, existenz of bij mijquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de auto
Er bestaat ook weer zoiets als teveel jezelf, gaat meestal vergezeld van teveel drank...quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelf
Al kan ik makkelijk zeggen dat ik later kom, hahaquote:
je kunt bij 1 van de tilburg dats blijven slapenquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de auto
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets welquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet! Waar zit die?
Hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je slaapt maar bij Crazy, existenz of bij mij
Is wel waar jaquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er bestaat ook weer zoiets als teveel jezelf, gaat meestal vergezeld van teveel drank...
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
uhumquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
je kunt overal zat worden ... als je maar goed drinktquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets wel
Ooo die tent! Ja die ken ik wel, is best gezellig inderdaad!quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets wel
Nou, bijna een soap op zich!quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...
klopt jahquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is wel waar jaNee, het lijkt me wel een keer leuk om eens de gezichten achter de typende mensen te zien
Bij mij wel op de bank, anders wordt mijn vriendin boosquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...
Wie?quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah
en ik heb al een aantal fokkers gemeet
Prima hoor! Ik ben de moeilijkste nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij wel op de bank, anders wordt mijn vriendin boos![]()
Cool! Zou dat ook zoveel kijkcijfers hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we er een spelshow van maken, "auto zoekt bed".
Succes!quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
Ik ga jullie verlaten TilburgersWerk roept
![]()
ik welquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Verkooppraatje: Ik ken goed mijn grenzen en ik heb nog nooit van de alcohol moeten kotsen
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Guard het volgende:
sjees ga je effe boodschappen doen, meteen een half topique gemist
Ik hetzusjevanquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah
en ik heb al een aantal fokkers gemeet
1 tilburger en verder nog paar uit het topic: Geen reet te doen op je werkquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
werk zequote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel
ken ook wel grenzen alleen soms, als het echt gezellig is dan sla ik door ....
heb ik paar keer gehad. of als ze verkeerd vallen
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prima hoor! Ik ben de moeilijkste niet
Succesquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
Ff goed lezen danquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.
Dus: was het druk?
Redelijk druk ja, het brood was alweer bijna op...quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.
die had Thekid al beantwoordquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, dat lukt wel! Slaapzakje, kussentje erbij en gaanquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankLigt erg lekker, kan ik uit eigen ervaring vertellen!
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ff goed lezen danIk heb wel degelijk erop geantwoord
ehm ... en je vriendin lag op bed ????quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankLigt erg lekker, kan ik uit eigen ervaring vertellen!
Sorry gemist in het postgeweldquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ff goed lezen danIk heb wel degelijk erop geantwoord
Ah, thnxquote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel weg
Dat is een goed excuusquote:
pfft, smoesjesquote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry gemist in het postgeweld
[..]
Ah, thnx![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, smoesjes
en o: we zijn alweer voorbij de helft
Goed hè?quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o: we zijn alweer voorbij de helft
jah voor het uur moeten we nog 2 paginas in 10 min tijd vol lullenquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het uur gaan we niet redden,
twee topics in drie uur zit er nog wel in.
ok en hoe werkt preciesquote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; ik stel voor: www.datumprikker.nl Dan kan iedereen aangeven of hij wel/niet kan & wat de reden is![]()
Dus is het een onzin reden, dan kan diegene gewoon komen
Spammertsquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah voor het uur moeten we nog 2 paginas in 10 min tijd vol lullen
pfft, wordt dan weer stil hierquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
PierreTT is nu klaar met werken, dus die zal niet veel meer posten.
Ik ga zo meteen ook weg, dus ik wens jullie veel succes
Je moet even de mailadressen van mensen hebben. Vervolgens geeft de beheerder een aantal data in en dan kan iedereen zeggen wanneer hij/zij kan. De datum met de hoogste score "wint"quote:
quote:
Ik kan tussendoor wel even kijken via mijn telefoon of een laptop pikken, maar hey! Dan lijk ik helemaal een verslaafdequote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, wordt dan weer stil hier
Wat is het still ....... zo akelig stil .......
Een laptop pikken? Komt je neefje weer ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan tussendoor wel even kijken via mijn telefoon of een laptop pikken, maar hey! Dan lijk ik helemaal een verslaafde
dus best easy eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet even de mailadressen van mensen hebben. Vervolgens geeft de beheerder een aantal data in en dan kan iedereen zeggen wanneer hij/zij kan. De datum met de hoogste score "wint"
Oh?quote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk trouwens dat Stuurloos ook wel in is voor een meet & Guard natuurlijk ook!
Tegan misschien ook, maar die zit met vervoer...
Ik ga bij neefje-lief gourmetten & daar liggen nog twee laptopsquote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Een laptop pikken? Komt je neefje weer ofzo?
Ja, niet dan?quote:
jah, jij wil ook wel meetequote:
Ja zeker! Stelt geen reet voor, maar het is echt handig!quote:
haha, maak je neefje ook maar tilburg fokkend verslaafdquote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga bij neefje-lief gourmetten & daar liggen nog twee laptops
[..]
Ja, niet dan?
Nou, het ergste is: Hij doet geen flikker met z'n laptopquote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, maak je neefje ook maar tilburg fokkend verslaafd
haha ok danquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, het ergste is: Hij doet geen flikker met z'n laptop
En die andere (echt een toffe) is van mijn oom/tante en die kunnen alleen maar patience spelen
Ik zit liever achter mijn desktop hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
ik doe eigenlijk alles met laptop
jah desktop om te gamen enzo,quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit liever achter mijn desktop hoor
En mijn laptop gebruik ik als ik sociaal beneden ga zitten en/of lekker op bed lig
Ik doe zelfs downloaden enzo op laptopquote:Op zondag 27 december 2009 15:07 schreef Guard het volgende:
laptop voor het surfen beneden op de bank, desktop voor downloaden en videoconversie en mobiel om onderweg de tilburg topics bij te houden
we gaan sneller dan hun ...quote:
Wat een ontzettende voetbalsupporter opmerkingquote:
o je hebt even naar gekeken ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
We begonnen dit jaar trouwens met topic #60, we hebben er ruim 100 volgemaakt dit jaar
inderdaad .. en we zijn toch sneller dan hunquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een ontzettende voetbalsupporter opmerking
Hebben ze in STA eigenlijk een statisticus?quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
We begonnen dit jaar trouwens met topic #60, we hebben er ruim 100 volgemaakt dit jaar
hmm oud topicquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebben ze in STA eigenlijk een statisticus?
Hebben ze SPT wel
Soms best leuk om van die onzinnige stats te bekijken
Kwantiteit =/= kwaliteitquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad .. en we zijn toch sneller dan hun
Was 62quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Tilburg #62 Waar klitten kut zijn!
wil je hier misschien de 63 in 62 veranderen in de TT? had me verteld/typt
alvast bedankt!
hier heerst nog kwaliteit in de postsquote:Op zondag 27 december 2009 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwantiteit =/= kwaliteit. Al zijn die in de Bredareeksch allebei niet meer wat ze geweest zijn.
Ja Bruce doet iedere maand een overzicht, en dan krijg je een paar opmerkingen en dan ligt het topic weer een maand stil...quote:
En het is altijd gezelligquote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier heerst nog kwaliteit in de posts
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Bredaquote:
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60quote:
Of gewoon 166?quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Breda
En wie anders dan auto_ had de eerquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60
Tilburg #60 : existenz's cadeau; zijn eerste naamtopic
nee want 166: Waar de wegen naar breda worden geblokkeerdquote:
o ok hahaquote:
Je bent de TT al voor een paar topics vooruit aan het plannen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want 166: Waar de wegen naar breda worden geblokkeerd
quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh, die lag blijkbaar gevoelig daar in 013, Ross.
Begrijpelijk, ze hebben elkaar daar niets te vertellen, dus gaan ze over ons, koningsTilburgers, praten!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Hoi vanaf de gourmet tafel!
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donkerquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
Ehm, lig jij OP de gourmet ????
ok vanavond Old Dogs kijken
Even de geeuw-uitrek-arm-om-haar-heen move oefenen danquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donker
Dat moet je aanbieden voordat ik hier gegeten hebquote:
Oh... Lust je niet twee keer? Anders mag je komen hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat moet je aanbieden voordat ik hier gegeten heb
En tongen maar! Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Even de geeuw-uitrek-arm-om-haar-heen move oefenen dan
whehehequote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donker
jah, 164 heb je gemistquote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef aardappel het volgende:
Pik ik toch nog even een post mee in #165
Nee na de kerst altijd even wat minder eten he?quote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Lust je niet twee keer? Anders mag je komen hoor!
Spannend!quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
gewoon lekker rustig bioscoopje, en zien dan wel weer hahaha
Graag of nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee na de kerst altijd even wat minder eten he?
Maar bedankt voor de uitnodiging
dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 27 december 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag of nietVolgend jaar weer een kerst haha.
Met wie?quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
gewoon lekker rustig bioscoopje, en zien dan wel weer hahaha
nee maar totale reistijd Inclusief ophalen is 2 uurquote:
ehm met jou, dat wist je toch ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Met wie?![]()
Pff, ik had me voorgenomen om het boek te gaan lezen voor één vak maar het is zo langdradig en saai dat ik het na 2 pagina's lezen al opgegeven heb. Hopelijk red ik het ook met alleen sheets.
eeen haifs vriendinnetje (en misschien toch dat hofnarretje van een aantal topics terugquote:
Waar ga je dan naar de bios?quote:Op zondag 27 december 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar totale reistijd Inclusief ophalen is 2 uur
wordt natuurlijk wel ingekort aangezien ik gewoon flink gas geef op de weg
klinkt beter dan haifsquote:Op zondag 27 december 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eeen haifs carnavals vriendinnetje (en misschien toch dat hofnarretje van een aantal topics terug)
Pathe de munt in amsterdamquote:
voor de uitdagingquote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Waarom ga je in godsnaam naar het centrum?
vanmiddag ook ?quote:
ehm jahquote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent de TT al voor een paar topics vooruit aan het plannen?
Je kan veel beter naar Arena gaan... Sowieso al met parkeren...quote:Op zondag 27 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor de uitdaging
kan idd ook in de arena, maar jah, hadden zoiets: lekker naar centrum haha
gewoon parkeer kaart voor 8,50 bij de pathe kopenquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar Arena gaan... Sowieso al met parkeren...
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf wetenquote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon parkeer kaart voor 8,50 bij de pathe kopen
ehm plek zijn ? ach komt wel goed .. hoop ikquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf weten
en o rijden ben ik gewend in amsterdamquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf weten
haha dankequote:
Parkeerplek hahaquote:Op zondag 27 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm plek zijn ? ach komt wel goed .. hoop ik
zal toch wel lukken denk ?quote:
Ik zat ook al te kijken, vind het altijd wel leukquote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Guard het volgende:
filmpje deze week pakken is eigenlijk wel een goed idee
Het zou kut zijn als er weinig plek zijn..quote:
eens kijken wat er in de mustsee allemaal draaitquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, vind het altijd wel leuk
tjahquote:Op zondag 27 december 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zou kut zijn als er weinig plek zijn..
alleen als jullie lief zijnquote:
haha zeg je nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |