Zoals iemand al zegt op de FP:quote:Op woensdag 31 december 2008 09:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zeer dichte mist rond de jaarwisseling
net zoals vorig jaar!
jah ipv stad wordt het gewoon bij vrienden langsgaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:20 schreef theKiD het volgende:
Blegh! Heb me weleens beter gevoeld..Hopelijk word het beter voor vanavond, anders zal ik er toch serieus aan moeten denken om thuis te blijven vannacht..
We zitten tot uurtje of half 2 bij vrienden. Dan naar de kroeg ;-) Maar mss dak ipv naar de kroeg, maar naar huis fiets... *twijfel*quote:Op woensdag 31 december 2008 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ipv stad wordt het gewoon bij vrienden langsgaan
Goed eten is goed voor jequote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
We zitten tot uurtje of half 2 bij vrienden. Dan naar de kroeg ;-) Maar mss dak ipv naar de kroeg, maar naar huis fiets... *twijfel*
Zometeen eerst maar eens een fatsoenlijke maaltijd koken. Tis al zo lang geleden dak fatsoenlijk heb gegeten..
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:![]()
Ik heb zojuist voor het eerst in een week tijd mijn eigen haar in een staart kunnen doen![]()
[..]
Ontsteking in ellebooggewricht, linkerarm was compleet onbruikbaarquote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Dat heb ik niet meegekregen (alleen dat je niet goed sliep/slaapt)
Yep, en het ergste: vriend heeft hem vandaag ook weer mee naar huis genomen, hij kon hem niet inleveren want er was niemand om hem aan te gevenquote:Mis je je laptopje al?
Zelfs om je neus te snuiten gebruik je twee handen.... En ik doopte van de week mijn vinger in de soep om de temperatuur te controleren, erg heet dus en toen kwam ik erachter dat ik de verkeerde vinger in de soep had gestoken, ik kon de linker namelijk niet in mijn mond steken (au!).quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef automatic_ het volgende:
Oei, lastig! Zal je idd altijd zien dat je dan ook die hand/arm veel gebruikt.
Wishful thinkingquote:Haha, ze hoeven hem niet terug denk ik
nee mist die bevriestquote:
VAMP !!!!quote:
Ik ben "gewoon" thuis... zoessie en ik zouden liever anders willen, maar 5 kids mee slepen naar het ziekenhuis leek ons toch geen goed plan...quote:Op woensdag 31 december 2008 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
VAMP !!!!
Ben je thuis ? of nog in zh ?
Zoessie ( Draculettetje) ligt in het ziekenhuis sinds gisterquote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vamp in het ziekenhuisHeb ik iets gemist?
Yup....quote:Op woensdag 31 december 2008 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Hè, dat is rot. Logisch dat je er het liefst bij wil zijn!
sorry, haalde jullie even beide door elkaarquote:Op woensdag 31 december 2008 23:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben "gewoon" thuis... zoessie en ik zouden liever anders willen, maar 5 kids mee slepen naar het ziekenhuis leek ons toch geen goed plan...
Dus ik zit hier en zij zit daar en snik en zucht enzo...
lastig inderdada. Is het ernstig?quote:Op woensdag 31 december 2008 23:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup....
En dan ligt ze ook nog eens in Apeldoorn en ik zit dus in Tillieburg en dan zeg je ook niet ff ik ga ff een paar uurtjes langs...
Maar lang leve sms enzo
Ghehehe we lijken ook zo op elkaar...quote:Op woensdag 31 december 2008 23:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, haalde jullie even beide door elkaar
Sorry
Ze heeft posttraumatische dystrofie... heeft in de nacht van 2e kerstdag gedacht een spiertje verrekt te hebben ( volgens de HAP) en ze kreeg erg veel last van krampen enzo... Been werd rood en blauw en toen is ze via de HA naar t ziekenhuis gegaan en daar bleek ze een huidinfectie te hebben...daar krijgt ze nu antibiotica voor via een infuusquote:Op woensdag 31 december 2008 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
lastig inderdada. Is het ernstig?
ik zag op hyves, en plaatste de verkeerde naam bij de verkeerde nicknamequote:Op woensdag 31 december 2008 23:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe we lijken ook zo op elkaar...
Ze had het al een paar jaar ( lullig van een stoepje gestapt) hopelijk komt ze er wel vanaf.... ze maakt vele stapjes vooruit en dan opeens ook een zooi terug...quote:Op woensdag 31 december 2008 23:31 schreef automatic_ het volgende:
Jemie...
Dystrofie is nogal wat! Blijft ze dat nu houden of had ze dat al of was het echt zomaar opeens?
Als de verpleging niet hardhandig met steunkousen omgaan en dt medicatie niet vergeten, moet dat best lukken!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:02 schreef automatic_ het volgende:
Hè, dat is inderdaad zuur om dan zo'n terug val te krijgen! Hopelijk gaat het snel iets beter!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Ik hoop het voor je (en voor haar natuurlijk)quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als de verpleging niet hardhandig met steunkousen omgaan en dt medicatie niet vergeten, moet dat best lukken!!
jah ik wist het even nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |