Zoals iemand al zegt op de FP:quote:Op woensdag 31 december 2008 09:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zeer dichte mist rond de jaarwisseling
net zoals vorig jaar!
jah ipv stad wordt het gewoon bij vrienden langsgaanquote:Op woensdag 31 december 2008 11:20 schreef theKiD het volgende:
Blegh! Heb me weleens beter gevoeld..Hopelijk word het beter voor vanavond, anders zal ik er toch serieus aan moeten denken om thuis te blijven vannacht..
We zitten tot uurtje of half 2 bij vrienden. Dan naar de kroeg ;-) Maar mss dak ipv naar de kroeg, maar naar huis fiets... *twijfel*quote:Op woensdag 31 december 2008 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ipv stad wordt het gewoon bij vrienden langsgaan
Goed eten is goed voor jequote:Op woensdag 31 december 2008 16:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
We zitten tot uurtje of half 2 bij vrienden. Dan naar de kroeg ;-) Maar mss dak ipv naar de kroeg, maar naar huis fiets... *twijfel*
Zometeen eerst maar eens een fatsoenlijke maaltijd koken. Tis al zo lang geleden dak fatsoenlijk heb gegeten..
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:![]()
Ik heb zojuist voor het eerst in een week tijd mijn eigen haar in een staart kunnen doen![]()
[..]
Ontsteking in ellebooggewricht, linkerarm was compleet onbruikbaarquote:Op woensdag 31 december 2008 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Dat heb ik niet meegekregen (alleen dat je niet goed sliep/slaapt)
Yep, en het ergste: vriend heeft hem vandaag ook weer mee naar huis genomen, hij kon hem niet inleveren want er was niemand om hem aan te gevenquote:Mis je je laptopje al?
Zelfs om je neus te snuiten gebruik je twee handen.... En ik doopte van de week mijn vinger in de soep om de temperatuur te controleren, erg heet dus en toen kwam ik erachter dat ik de verkeerde vinger in de soep had gestoken, ik kon de linker namelijk niet in mijn mond steken (au!).quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef automatic_ het volgende:
Oei, lastig! Zal je idd altijd zien dat je dan ook die hand/arm veel gebruikt.
Wishful thinkingquote:Haha, ze hoeven hem niet terug denk ik
nee mist die bevriestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |