spits uur juist welquote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, maar dan vind ik de Boekanier tijdens "spits" geen strak plan
Bijna niemand idd.. behalve mequote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!
Ik werk elke zaterdagquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelfquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaProbleem bij mij is altijd dat ik, in een groep, nooit écht mijzelf ben. Althans, dat idee heb ik altijd.
Je kent buitenbeentje niet?quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hoef niemand te leren kennen, ik wil keihard zuipen met iedereen
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de autoquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelf
en een lijsje met wie mee wilquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je slaapt maar bij Crazy, existenz of bij mijquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de auto
Er bestaat ook weer zoiets als teveel jezelf, gaat meestal vergezeld van teveel drank...quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, dan gieten we gewoon 5 sambuca in je, dan word je vanzelf jezelf
Al kan ik makkelijk zeggen dat ik later kom, hahaquote:
je kunt bij 1 van de tilburg dats blijven slapenquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan niet, want ik moet nog naar huis rijden met de auto
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets welquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet! Waar zit die?
Hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, je slaapt maar bij Crazy, existenz of bij mij
Is wel waar jaquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er bestaat ook weer zoiets als teveel jezelf, gaat meestal vergezeld van teveel drank...
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
uhumquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
je kunt overal zat worden ... als je maar goed drinktquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets wel
Ooo die tent! Ja die ken ik wel, is best gezellig inderdaad!quote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Naasrt Clochard, is een biercafe net als Kandinsky, en als je ergens zat kunt worden is het in zoiets wel
Nou, bijna een soap op zich!quote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...
klopt jahquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is wel waar jaNee, het lijkt me wel een keer leuk om eens de gezichten achter de typende mensen te zien
Bij mij wel op de bank, anders wordt mijn vriendin boosquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, spannende ontwikkeling, bij wie slaapt auto wanneer ze gedronken heeft...
Wie?quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah
en ik heb al een aantal fokkers gemeet
Prima hoor! Ik ben de moeilijkste nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij wel op de bank, anders wordt mijn vriendin boos![]()
Cool! Zou dat ook zoveel kijkcijfers hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we er een spelshow van maken, "auto zoekt bed".
Succes!quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
Ik ga jullie verlaten TilburgersWerk roept
![]()
ik welquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Verkooppraatje: Ik ken goed mijn grenzen en ik heb nog nooit van de alcohol moeten kotsen
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Guard het volgende:
sjees ga je effe boodschappen doen, meteen een half topique gemist
Ik hetzusjevanquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt jah
en ik heb al een aantal fokkers gemeet
1 tilburger en verder nog paar uit het topic: Geen reet te doen op je werkquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
werk zequote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel
ken ook wel grenzen alleen soms, als het echt gezellig is dan sla ik door ....
heb ik paar keer gehad. of als ze verkeerd vallen
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prima hoor! Ik ben de moeilijkste niet
Succesquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef theKiD het volgende:
![]()
Ff goed lezen danquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.
Dus: was het druk?
Redelijk druk ja, het brood was alweer bijna op...quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens (volgens mij) nog steeds geen antwoord op de vraag of het druk was bij de AH.
die had Thekid al beantwoordquote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, dat lukt wel! Slaapzakje, kussentje erbij en gaanquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankLigt erg lekker, kan ik uit eigen ervaring vertellen!
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ff goed lezen danIk heb wel degelijk erop geantwoord
ehm ... en je vriendin lag op bed ????quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi, ik heb wel een gruwelijke 4-persoons leren bankLigt erg lekker, kan ik uit eigen ervaring vertellen!
Sorry gemist in het postgeweldquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ff goed lezen danIk heb wel degelijk erop geantwoord
Ah, thnxquote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel weg
Dat is een goed excuusquote:
pfft, smoesjesquote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sorry gemist in het postgeweld
[..]
Ah, thnx![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, smoesjes
en o: we zijn alweer voorbij de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |