Alleen om zelf het volgende bredatopic te openen, en dan gaan aftellen..quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT gevenquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT geven
mjah ik stel voor om wel keer te doenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Niemand die de meet regeltquote:
is wel super stunt hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereidenquote:
Oh, samenwerkingquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.
Wat lief!quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga het maar regelenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Ik heb heul niemand op dit topic gewezenquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereiden
wel lief, maar niet nodigquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meetenquote:
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ikquote:
Geen idee... Zoveel ken ik niet in Tilburgquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meeten
Alleen ik kan bijna nooit als jullie kunnen ivm werkquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ik![]()
Maar een keer op een rustige avond moet toch wel lukken dacht ik zoJij komt wel, Crazy, Kid, Ik, Speculaes, en dan hopelijk nog een paar
auto wil liever meeeten geloof ikquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meeten
In die regio's is ook niets beters te doen. In Brabant welquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
Sterkte trouwens met het inhalen van Nijmegen en Groningen. Die hoop hebben wij ook al een tijdje opgegeven.
Dat meeten we op jouw werkquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alleen ik kan bijna nooit als jullie kunnen ivm werk
Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
auto wil liever meeeten geloof ik
Vergeet dan ook de Tukkers niet...quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
Sterkte trouwens met het inhalen van Nijmegen en Groningen. Die hoop hebben wij ook al een tijdje opgegeven.
Wij geven niet opquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef JDude het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ik![]()
Maar een keer op een rustige avond moet toch wel lukken dacht ik zoJij komt wel, Crazy, Kid, Ik, Speculaes, en dan hopelijk nog een paar
Das wel geniaalquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef existenz het volgende:
Speculaes moet dan gewoon werken en fixt ons de drankjes bij het rad
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken tochquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vergeet dan ook de Tukkers niet...
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
auto wil liever meeeten geloof ik
Buitenbeentje.. kun je iedereen tenminste goed leren kennen in een rustige omgevingquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das wel geniaalAlleen op donderdag is het wel vaak te druk in de de Boekanier, beter een andere dag
ehm nee want dat vind iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik saai als ik zeg dat het misschien wel leuk is om een beetje met elkaar te kletsen en dat, wanneer het echt druk is in de Boekanier, niet echt lukt?
Ik moest nadenken bij "gekke M"quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken toch
Oh zeker wel. Een vrijdagavond is het makkelijkste, dan zit bijna niemand met werk of andersoortige problemen van volgende dag vroeg op. Nee, nu gaan we ook meeten ook! Ik plaats binnenkort een poll met data!quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar wij hebben: ophelia, thekid, auto_, PiereTT, speculaas, existenz, Gekke M .... moet lukken toch
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie nu pas dat er bij Ophelia haar post een extra "e" staat
Dat zeg ikquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Ben ik saai als ik zeg dat het misschien wel leuk is om een beetje met elkaar te kletsen en dat, wanneer het echt druk is in de Boekanier, niet echt lukt?
Haha oke, maar dan vind ik de Boekanier tijdens "spits" geen strak planquote:
ik ook, moet eerst altijd ff los komenquote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaProbleem bij mij is altijd dat ik, in een groep, nooit écht mijzelf ben. Althans, dat idee heb ik altijd.
Ik hoef niemand te leren kennen, ik wil keihard zuipen met iedereenquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Buitenbeentje.. kun je iedereen tenminste goed leren kennen in een rustige omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |