Alleen om zelf het volgende bredatopic te openen, en dan gaan aftellen..quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT gevenquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Joah, das ook goed, een Tilburger het Bredatopic laten sluiten en een TilburgTT geven
mjah ik stel voor om wel keer te doenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Niemand die de meet regeltquote:
is wel super stunt hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef theKiD het volgende:
Zullen we het bredatopic gewoon mee gaan overnemen? En na de laatste post, zelf een nieuw bredatopic openen, en daar iets positiefs over Tilburg in zetten?![]()
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
Help je ze nou hun topic vol te krijgen
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereidenquote:
Oh, samenwerkingquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Help ik jullie toch gewoon even terug! Toffe lui, daar in Breda.
Wat lief!quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga het maar regelenquote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef PierreTT het volgende:
Bij de weg, wanneer gaat de meet nou eens echt geregeld worden?
Ik heb heul niemand op dit topic gewezenquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jammer allen dat KiD ze ondertussen op het topic gewezen heeft en ze zich voor kunnen bereiden
wel lief, maar niet nodigquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
ja maar waar willen we meeten en wie wil er allemaal mee meetenquote:
na, het is meer dat niemand wil komen geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |