jah maar ... dan moet ik weer een week in quarentainequote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat hadden we net unaniem afgesproken
Hoe durf je het te zeggen, of er zelfs alleen maar over te denken! Existenz is een virtuoos, een man wiens gelijke nog niet gevonden wordt in 1500 topics!quote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien is existenz ook een beetje saai?
Ik vroeg het mij gewoon afquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe durf je het te zeggen, of er zelfs alleen maar over te denken! Existenz is een virtuoos, een man wiens gelijke nog niet gevonden wordt in 1500 topics!
yup, maar daar had ik zin in!quote:
Wij zijn goed hè?quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
Damn.. ben je ff naar de appie, kom je terug alweer een nieuw topic.. en nog wel op de 3e pagina![]()
tosti met kaas, ham, ananas en peperquote:
2de paginaquote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
Damn.. ben je ff naar de appie, kom je terug alweer een nieuw topic.. en nog wel op de 3e pagina![]()
Dan doe je best snel boodschappen! Was het er druk?quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef theKiD het volgende:
aaah, je mag wel weer mee posten hoor meneerquote:
tjah, zijn er meer wegquote:
dan ehm ... ga ik wel ff gamen ofzo ..quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik ga zo douchen, dan wordt het hier nog rustiger
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgenquote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zijn er meer weg
pierett is weg, existenz is weg/stil ....
pfft zeg gewoon: daar staat EHBO doos, ik ben druk bezigquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgen
Toch niet ernstig gewond?quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja he, ik moest even een gewonde bejaarde verzorgen
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel wegquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan doe je best snel boodschappen! Was het er druk?
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgenquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft zeg gewoon: daar staat EHBO doos, ik ben druk bezig
-->Schopje KLBquote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgen![]()
Klacht: Bejaarden die zich aan van alles en nog wat kunnen openhalen![]()
Klacht2: Bejaarden die aan de bloedverdunners zijn en zodoende alles lopen onder te bloeden![]()
Klacht3: Overhemd onder het bloed![]()
Anti-klacht: Ik heb het goed gedaan en mevrouw helemaal ingewikkeld met pleisters etc
aah jah, bloedverdunners ... kut spul hahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en dan wel gaan janken dat ik het allemaal goed schoon moet maken, net alsof ik bevoegd ben om bejaarden met gapende wonden te verzorgen![]()
Klacht: Bejaarden die zich aan van alles en nog wat kunnen openhalen![]()
Klacht2: Bejaarden die aan de bloedverdunners zijn en zodoende alles lopen onder te bloeden![]()
Klacht3: Overhemd onder het bloed![]()
Anti-klacht: Ik heb het goed gedaan en mevrouw helemaal ingewikkeld met pleisters etc
op zondag druk jah ?quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
redelijk, maar ik heb niet veel nodig, dus ik was snel weg
TheKid: voor al uw doorverwijzingenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zullen we in Breda meeten?quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TheKid: voor al uw doorverwijzingen
btw: vind wel dat we in 2010 een meet moeten houden
dat is verband ...quote:
nee kan niet meer als we alles blokkerenquote:
De weg is nu nog vrij...quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee kan niet meer als we alles blokkeren
LOLquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef theKiD het volgende:
Breda #167 De trein richting Breda, via Den Bosch!
maar het gaat over 2010 schatquote:
ja maar ......quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat denk je dat een pleister eigenlijk is?Verband icm plakband
![]()
Wel deze pleister he:quote:
sorry mijnheer TheKid, ik zal u voortaan niet meer beledigenquote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
ja maar?Ja maar meneer the kid, je hebt gelijk, sorry
![]()
Groetjes Crazy M
quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry mijnheer TheKid, ik zal u voortaan niet meer beledigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |