Ja Bruce doet iedere maand een overzicht, en dan krijg je een paar opmerkingen en dan ligt het topic weer een maand stil...quote:
En het is altijd gezelligquote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier heerst nog kwaliteit in de posts
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Bredaquote:
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60quote:
Of gewoon 166?quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Breda
En wie anders dan auto_ had de eerquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60
Tilburg #60 : existenz's cadeau; zijn eerste naamtopic
nee want 166: Waar de wegen naar breda worden geblokkeerdquote:
o ok hahaquote:
Je bent de TT al voor een paar topics vooruit aan het plannen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee want 166: Waar de wegen naar breda worden geblokkeerd
quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh, die lag blijkbaar gevoelig daar in 013, Ross.
Begrijpelijk, ze hebben elkaar daar niets te vertellen, dus gaan ze over ons, koningsTilburgers, praten!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Hoi vanaf de gourmet tafel!
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donkerquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
Ehm, lig jij OP de gourmet ????
ok vanavond Old Dogs kijken
Even de geeuw-uitrek-arm-om-haar-heen move oefenen danquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donker
Dat moet je aanbieden voordat ik hier gegeten hebquote:
Oh... Lust je niet twee keer? Anders mag je komen hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat moet je aanbieden voordat ik hier gegeten heb
En tongen maar! Hahaquote:Op zondag 27 december 2009 15:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Even de geeuw-uitrek-arm-om-haar-heen move oefenen dan
whehehequote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, hehe. Ga je lekker naar de bios? Zoenen in het donker
jah, 164 heb je gemistquote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef aardappel het volgende:
Pik ik toch nog even een post mee in #165
Nee na de kerst altijd even wat minder eten he?quote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh... Lust je niet twee keer? Anders mag je komen hoor!
Spannend!quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
gewoon lekker rustig bioscoopje, en zien dan wel weer hahaha
Graag of nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee na de kerst altijd even wat minder eten he?
Maar bedankt voor de uitnodiging
dat duurt nog wel evenquote:Op zondag 27 december 2009 15:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag of nietVolgend jaar weer een kerst haha.
Met wie?quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe
gewoon lekker rustig bioscoopje, en zien dan wel weer hahaha
nee maar totale reistijd Inclusief ophalen is 2 uurquote:
ehm met jou, dat wist je toch ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Met wie?![]()
Pff, ik had me voorgenomen om het boek te gaan lezen voor één vak maar het is zo langdradig en saai dat ik het na 2 pagina's lezen al opgegeven heb. Hopelijk red ik het ook met alleen sheets.
eeen haifs vriendinnetje (en misschien toch dat hofnarretje van een aantal topics terugquote:
Waar ga je dan naar de bios?quote:Op zondag 27 december 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar totale reistijd Inclusief ophalen is 2 uur
wordt natuurlijk wel ingekort aangezien ik gewoon flink gas geef op de weg
klinkt beter dan haifsquote:Op zondag 27 december 2009 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eeen haifs carnavals vriendinnetje (en misschien toch dat hofnarretje van een aantal topics terug)
Pathe de munt in amsterdamquote:
voor de uitdagingquote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Waarom ga je in godsnaam naar het centrum?
vanmiddag ook ?quote:
ehm jahquote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Je bent de TT al voor een paar topics vooruit aan het plannen?
Je kan veel beter naar Arena gaan... Sowieso al met parkeren...quote:Op zondag 27 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor de uitdaging
kan idd ook in de arena, maar jah, hadden zoiets: lekker naar centrum haha
gewoon parkeer kaart voor 8,50 bij de pathe kopenquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan veel beter naar Arena gaan... Sowieso al met parkeren...
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf wetenquote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon parkeer kaart voor 8,50 bij de pathe kopen
ehm plek zijn ? ach komt wel goed .. hoop ikquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf weten
en o rijden ben ik gewend in amsterdamquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel plek zijn... Haha. Plus het rijden daar... Maar zelf weten
haha dankequote:
Parkeerplek hahaquote:Op zondag 27 december 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm plek zijn ? ach komt wel goed .. hoop ik
zal toch wel lukken denk ?quote:
Ik zat ook al te kijken, vind het altijd wel leukquote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Guard het volgende:
filmpje deze week pakken is eigenlijk wel een goed idee
Het zou kut zijn als er weinig plek zijn..quote:
eens kijken wat er in de mustsee allemaal draaitquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, vind het altijd wel leuk
tjahquote:Op zondag 27 december 2009 16:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zou kut zijn als er weinig plek zijn..
alleen als jullie lief zijnquote:
haha zeg je nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |