Goed hè?quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en o: we zijn alweer voorbij de helft
jah voor het uur moeten we nog 2 paginas in 10 min tijd vol lullenquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Maar het uur gaan we niet redden,
twee topics in drie uur zit er nog wel in.
ok en hoe werkt preciesquote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; ik stel voor: www.datumprikker.nl Dan kan iedereen aangeven of hij wel/niet kan & wat de reden is![]()
Dus is het een onzin reden, dan kan diegene gewoon komen
Spammertsquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah voor het uur moeten we nog 2 paginas in 10 min tijd vol lullen
pfft, wordt dan weer stil hierquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef automatic_ het volgende:
PierreTT is nu klaar met werken, dus die zal niet veel meer posten.
Ik ga zo meteen ook weg, dus ik wens jullie veel succes
Je moet even de mailadressen van mensen hebben. Vervolgens geeft de beheerder een aantal data in en dan kan iedereen zeggen wanneer hij/zij kan. De datum met de hoogste score "wint"quote:
quote:
Ik kan tussendoor wel even kijken via mijn telefoon of een laptop pikken, maar hey! Dan lijk ik helemaal een verslaafdequote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, wordt dan weer stil hier
Wat is het still ....... zo akelig stil .......
Een laptop pikken? Komt je neefje weer ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan tussendoor wel even kijken via mijn telefoon of een laptop pikken, maar hey! Dan lijk ik helemaal een verslaafde
dus best easy eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet even de mailadressen van mensen hebben. Vervolgens geeft de beheerder een aantal data in en dan kan iedereen zeggen wanneer hij/zij kan. De datum met de hoogste score "wint"
Oh?quote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk trouwens dat Stuurloos ook wel in is voor een meet & Guard natuurlijk ook!
Tegan misschien ook, maar die zit met vervoer...
Ik ga bij neefje-lief gourmetten & daar liggen nog twee laptopsquote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Een laptop pikken? Komt je neefje weer ofzo?
Ja, niet dan?quote:
jah, jij wil ook wel meetequote:
Ja zeker! Stelt geen reet voor, maar het is echt handig!quote:
haha, maak je neefje ook maar tilburg fokkend verslaafdquote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga bij neefje-lief gourmetten & daar liggen nog twee laptops
[..]
Ja, niet dan?
Nou, het ergste is: Hij doet geen flikker met z'n laptopquote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, maak je neefje ook maar tilburg fokkend verslaafd
haha ok danquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, het ergste is: Hij doet geen flikker met z'n laptop
En die andere (echt een toffe) is van mijn oom/tante en die kunnen alleen maar patience spelen
Ik zit liever achter mijn desktop hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok dan
ik doe eigenlijk alles met laptop
jah desktop om te gamen enzo,quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit liever achter mijn desktop hoor
En mijn laptop gebruik ik als ik sociaal beneden ga zitten en/of lekker op bed lig
Ik doe zelfs downloaden enzo op laptopquote:Op zondag 27 december 2009 15:07 schreef Guard het volgende:
laptop voor het surfen beneden op de bank, desktop voor downloaden en videoconversie en mobiel om onderweg de tilburg topics bij te houden
we gaan sneller dan hun ...quote:
Wat een ontzettende voetbalsupporter opmerkingquote:
o je hebt even naar gekeken ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
We begonnen dit jaar trouwens met topic #60, we hebben er ruim 100 volgemaakt dit jaar
inderdaad .. en we zijn toch sneller dan hunquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een ontzettende voetbalsupporter opmerking
Hebben ze in STA eigenlijk een statisticus?quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
We begonnen dit jaar trouwens met topic #60, we hebben er ruim 100 volgemaakt dit jaar
hmm oud topicquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Hebben ze in STA eigenlijk een statisticus?
Hebben ze SPT wel
Soms best leuk om van die onzinnige stats te bekijken
Kwantiteit =/= kwaliteitquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad .. en we zijn toch sneller dan hun
Was 62quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Tilburg #62 Waar klitten kut zijn!
wil je hier misschien de 63 in 62 veranderen in de TT? had me verteld/typt
alvast bedankt!
hier heerst nog kwaliteit in de postsquote:Op zondag 27 december 2009 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwantiteit =/= kwaliteit. Al zijn die in de Bredareeksch allebei niet meer wat ze geweest zijn.
Ja Bruce doet iedere maand een overzicht, en dan krijg je een paar opmerkingen en dan ligt het topic weer een maand stil...quote:
En het is altijd gezelligquote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier heerst nog kwaliteit in de posts
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Bredaquote:
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60quote:
Of gewoon 166?quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg #168: Waar het gezelliger is dan Breda
En wie anders dan auto_ had de eerquote:Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De eerste post van het nieuwe jaar was in #60
Tilburg #60 : existenz's cadeau; zijn eerste naamtopic
nee want 166: Waar de wegen naar breda worden geblokkeerdquote:
o ok hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |