Dat was bij het koken een glas Wodka-honing voor de keelquote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Monolith het volgende:
Vandaar dat ik m'n eerste biertje alweer bijna achter de kiezen heb.
Niet Scruffy the janitor?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Monidique het volgende:
Scruffy the Christmas Slayer
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Libereco het volgende:
Vandaag heb ik het land van aankomst van Paul Scheffer gekocht. Iemand nog goede
ervaringen met dit boek?
Heb je het nu over Adolf Hitler?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.
De man moet de politiek in!quote:Henk Kesler draagt donderdag in VI een mogelijke oplossing aan om 'belchinezen' te weren uit Nederlandse stadions. De directeur betaald voetbal van de KNVB overweegt een algeheel belverbod
5 en 4.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Ik heb ze gehaald toen ik bij het CJIB zat, dus dat zal twee-en-een-half jaar geleden zijn geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef sigme het volgende:
Penitiaire inrichting is ook een te moeilijke aanduiding voor de mensen die 'm nodig hebben.
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.
Dan beken ik bij deze maar schuld.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat Rock_de_Braziliaan ons nooit heeft verteld een kat te hebben.
Bij ontsteltenis van andere post.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?
Jij blij.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Je steekt de draak met me aanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij ontsteltenis van andere post.
Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .quote:Is penitiair werkelijk een bestaand woord?
Nee, hoor.quote:
Ik houd je voor de gekte.quote:
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.quote:Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .
Ik word niet graag in het ooitje genomen.quote:
De meeste dames daar waren dragonders die best wisten waar Abraham de mosterd haalde.quote:[..]
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.
Voorwaar, dat mag slechts een hazenslaapje zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Een geschoren poes?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan beken ik bij deze maar schuld.
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.quote:
Nu nog een bezemsteel erbij en het onheil is compleet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Salomo en Tomasi
Zwarte en Pootjes
mijn excuses heer.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.
Sinds Sidekick er niet meer is is het waardeloos zeker?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Monidique het volgende:
#POL = #DOOD
Je hoeft je contractverlenging niet aan te nemen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef Reya het volgende:
Ik heb een contractverlenging gekregen. Ik wilde niet eens een contractverlenging.
Het is bijna te aantrekkelijk om af te slaan. Geldwolf als ik ben houd ik het dus nog in overweging.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hoeft je contractverlenging niet aan te nemen.
Proost, ookal is het een Speyside.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:40 schreef sigme het volgende:
Ik rond 'm af met een glaasje.
[ afbeelding ]
Proost!
Gekocht maar nog niet gelezen. Ben nu the selfish Gene van Dawkins aan het lezen, daarna Scheffer. Ik verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Libereco het volgende:
Vandaag heb ik het land van aankomst van Paul Scheffer gekocht. Iemand nog goede
ervaringen met dit boek?
Ik ook maar dat was wat makkelijker. (en hij was vrij kort aangezien ik pas om half 3 opstondquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mooi, ik de dag.
*Plop*quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor het zoveelste biertje van vandaag.
't Is geen voetbal he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Proost, ookal is het een Speyside.
Ik heb net nog gezegd dat het leven zinloos en werken kut is. Neem nou maar wat van mij aan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is bijna te aantrekkelijk om af te slaan. Geldwolf als ik ben houd ik het dus nog in overweging.
Dat is een mooi exemplaar.quote:
quote:"Abdul Farouk Abdulmutallan probeerde van dit beveiligingsprobleem handig gebruik te maken en uit te voeren wat de koran opdraagt: het doden van kafirs (niet-moslims). Gelukkig is dat deze keer mislukt".
Alsof Obama zo blij is om als Zwarte Piet te worden afgebeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit toch een eigenaardige afzeikreeks geworden trouwens.
Wat ben jij nou voor een lul, Sidekick.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof Obama zo blij is om als Zwarte Piet te worden afgebeeld.
heb je niks originelers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Je lijkt mijn moeder wel. Er is nog hoop voor Kim.
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef TitusPullo het volgende:
In naam der muziek, aanvaard uw contractverlenging.
Laten we hopen dat je daar dan wel in bent geslaagd.quote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Monolith het volgende:
Na opgemerkt te hebben dat mijn vrienden laffe kuthippies, suffe burgertrutten en vrienden van Ryan3 zijn, kan ik vredig slapen met m'n zatte kop.
Ik kan mij een dergelijke overweging niet herinneren, maar u beschikt ongetwijfeld over een afschrift van de betreffende Pulloplaats.quote:Op zondag 27 december 2009 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.
Vroeger was dat leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Herman Finkers maar eens proberen.
Ik ben gisteravond na een half uur afgehaakt.quote:
Ach, maar dat was slechts een ethische overpeinzing, niet een program dat ook maar enige seconden op verwezenlijking mocht rekenen.quote:
Hm. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die fysiek met elkaar praat niet luistert naar wat de ander te zeggen heeft. Gewoon harder praten dan de ander. "Questen" heet dat.quote:"Echt contact ontstaat in daden en woorden. Taal is onmisbaar bij het opbouwen van vertrouwen. [...] Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes"
De schoonfamilie is er. En bij mijn schoonzus heeft t behoorlijk gelekt afgelopen dagen in haar nieuwe huis, terwijl ze er niet was. Hele vloer kan er straks uit, en de nieuwe meubels kunnen door naar grofvuil.quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Reya het volgende:
[..]
U legt wel een bijzondere focus op het verdovende middel.
Heel goed.quote:
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...quote:
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...
Jaja, en nu een echt antwoord...quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
Ga toch sinas drinken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Montov het volgende:
Misschien moeten we eens beginnen over die lekkende schoonzus.
Ik zou niet weten wat het echte antwoord zou moeten zijn; grappa smaakt mij bijzonder goed - doch nog zeker minder goed dan raki - maar dat is een mening die bij u enkel tot tegenspraak zal leiden. Vanzelfsprekend ontvalt me de logica van een vergelijking met petroleum.quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jaja, en nu een echt antwoord...
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.
Goh joh.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
Hear, hear.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
16 jaar!?! Dat moet wel echte liefde zijn. Je hebt je hele adolescente periode bij 1 persoon doorgebracht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.
De druiven zijn zuur, blijkbaar
Weet je dat ik vandaag precies 16 jaar verkering heb ?![]()
.
Ik zal mijn co-auteur mededelen dat ze een medestander heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.
Alweer een tijdje geleden is dat.quote:Heb jij je dame nu al eens geëcht?
Uitstekend idee.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
Zuip je klem.
Hmm. Tsja. Misschien hoef je het niet te begrijpen, en alleen maar te accepteren?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.
Ik vind van die keukentafelgesprekken via fok dan weer opmerkelijk. Dat jij en zij ten overstaan van fok de lasagne bespreken enzo. Maar goed, dat is een van de aardigheden van zo'n groot forum, en lang genoeg blijven hangen: eigenaardigheden van anderen.quote:[..]
Alweer een tijdje geleden is dat.
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?
Ik had het louter over het oordeel dat me eerder al ten deel viel, en dat resoneerde in de reprimande van sigme.quote:Op zondag 27 december 2009 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?
Integendeel, ik acht het opwekkend, inspirerend en zelfs enigszins erotisch.quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?
Conflict en Biancavia bedoel je? Hee Biancavia!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
Dat jij en zij ten overstaan van fok de lasagne bespreken enzo.
Nou ja, dat laatste is dus juist vreemd in mijn perceptie, nu zit je niet zoveel meer op Fok!, maar eerder wel, en dan komt het me toch vreemd voor, al die haantjes hier en je partner die dit niet eens even checkt.quote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Tsja. Misschien hoef je het niet te begrijpen, en alleen maar te accepteren?
Ikzelf lees ook een aantal blogs en krantenartikelen waarbij ook een mogelijkheid tot reageren is, en waar ik nog nooit enige aanvechting heb gehad om een schrijfsel achter te laten.
Hij heeft geen behoefte om z'n mening de ether in te slingeren. Jammer, want hij kan goed schrijven.
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ben je door de wisseldiensten zoveel in de semi-bikkelreeks te vinden?
Ik had het dan ook tegen je wederhelft.quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Ik ben helemaal niet in die reeks te vinden, volgens mij.
Ik zit wel af en toe op gekke tijden te Fok!ken, erg vroeg, erg laat, dat heeft met inconveniënte diensten te maken.
Ik moest aan zodiac denken, en het afzeiken is te dominant geworden, misschien is TTK-LPT iets voor hen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef sigme het volgende:
Reya kan goed schrijven, evenals Titus. Maar de manieren hebben plaatsgemaakt voor maniertjes, en tegenwoordig zijn het naar eau de Cologne riekende heertjes die wuft naar elkaar wapperen.
Hoi. Biancavia en Conflict tref ik zelden, andere subfora denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 20:36 schreef Stali het volgende:
Hoi trouwens.
Nee, hoor. Ik heb momenteel even geen werk.quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ben je door de wisseldiensten zoveel in de semi-bikkelreeks te vinden?
Nog 1 minuutje dan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is dus juist vreemd in mijn perceptie, nu zit je niet zoveel meer op Fok!, maar eerder wel, en dan komt het me toch vreemd voor, al die haantjes hier en je partner die dit niet eens even checkt.
Laat hem iig 1 x iets posten op Fok!, toch?
Is dat te betreuren, of eerder louterend?quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb momenteel even geen werk..
Geen reactie op: laat hem iig 1 x iets posten???quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog 1 minuutje dan.
Ten eerste kan niemand controleren wie het is als iemand zich meldt als mijn liefste, dus wat zou je eraan hebben als er zo'n post verscheen?
Ten tweede,:hij leest wel.
Ten derde: haantjes?
Ten vierde: checken?
En nu ben ik echt weg.
Relaties op Fok?quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen reactie op: laat hem iig 1 x iets posten???
Durft-ie dat niet?
Laat het hem koud wat voor een relaties je hebt op Fok!?
Is het een dedain tov internet?
Is er geen interesse bij hem mbt wat jou interesseert???
Die loodzware lasagne inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi. Biancavia en Conflict tref ik zelden, andere subfora denk ik.
Ik haalde de lasagne aan omdat me die bijstaat, maar dat zal vast enige tijd geleden zijn. (Megazware lasagne, er bleef veel over.) Soms is Ryan ook -euh- " laat op", en mopper jij de volgende ochtend iets.
Ik vind dat dan opmerkelijk, zoals Ryan mijn niet-fokkende liefste opmerkelijk blijft vinden. Niks onaardigs hoor.
Oh ja. Bedtijd. Bedtijd!.
Ik zal wel een andere perceptie hebben van discussiefora. Maar goed, kroegtijd.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, digitale relaties, maar dat zijn ook relaties.
Wrs wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal wel een andere perceptie hebben van discussiefora. Maar goed, kroegtijd.
Aanvankelijk was het eigenlijk zelfs fijn om uit de sfeer van een overleden collega en paniekerige kostwinners in combinatie met hoge hypotheken weg te zijn maar ben gewoon weer op zoek naar werk.quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat te betreuren, of eerder louterend?
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Aanvankelijk was het eigenlijk zelfs fijn om uit de sfeer van een overleden collega en paniekerige kostwinners in combinatie met hoge hypotheken weg te zijn maar ben gewoon weer op zoek naar werk.
Ligt momenteel vrij moeilijk om in deze omgeving werk te vinden maar het gaat me wel lukken.
Stali was consultant.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.
Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig.quote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Die term probeer ik naarstig te vermijden.
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig..
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.
Is een eigen bedrijf opzetten een erg bizar idee?quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.
Als ik eerlijk ben zou ik het liefst bij bijv. Intratuin willen werken maar ja, daar word ik niet aangenomen.
Zal bij de volgende baan ook wel weer in de technische tak belanden met werk dat ik liever niet zou hebben. Ze borduren gewoon ook voort op je CV en daar kom je niet vanaf.
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.quote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.
Je kunt het als fictie presenteren.quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.
De waarheid is soms ook echt niet te geloven.
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Integendeel, ik acht het opwekkend, inspirerend en zelfs enigszins erotisch.
Taal, ons mooiste bezit
Jij lult ook zomaar wat hè.quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.
Gans door grappa overmand zal ik nu mij ter bedde storten.
Achterlijk dat al die mensen nu gaan zeiken. Gevalletje jaloezie dus.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
Het gezemel van Knabbel en Babbel is als kotsen na een leuk avondje drinken, enkele uren op de wc doorbrengen na het eten van te kort gekookte mossels en een vrouw die bij het uitkleden een stoma blijkt te hebben. Het is geen waar genoegen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenhedenquote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Heel soms luisteren mensen. Bij advieswerk moet je daar altijd smachtend naar uitkijken.
Ik zie het probleem niet helemaal. Een gevalletje actie-reactie.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenheden.
Ja dat klopt ook.quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.
Hier qua brak gevoel ook wel maar heb een paar pijnlijke ledematenquote:
Straateczeem?quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier qua brak gevoel ook wel maar heb een paar pijnlijke ledematen.
Nee, meneer Mono had het erover laatst.quote:
Was al bang dat ik wat gemist hadquote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, meneer Mono had het erover laatst.
Die wereld kent meer gelijkenissen met deze naargeestige onelinersbeurs dan u doet voorkomen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:20 schreef Reya het volgende:
Ik hoop toch dat niemand die ik uit de echte wereld ken hier meeleest. Miujn poliutieke opvattingen zijn in die wereld nog een goedbewaard geheim.
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Het gezemel van Knabbel en Babbel is als kotsen na een leuk avondje drinken, enkele uren op de wc doorbrengen na het eten van te kort gekookte mossels en een vrouw die bij het uitkleden een stoma blijkt te hebben. Het is geen waar genoegen.
Kanker!quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.
http://www.tmz.com/2009/1(...)oto-boat-nude-women/quote:Op maandag 28 december 2009 13:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Old-skool pimpin'
"De applicatie wil niet starten".quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:
Nog een dag. D'r zit een blocker in de nieuwste release, dus veel nuttigs te doen is er toch niet.
In de hoek waar ik wat aanpruts zijn diepgravende adviezen ook niet altijd politiek wenselijk, maar dat zal in de informatietechnologie allicht anders zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.
Heb je er ook last van dat de opdrachtgever al voor de start van het onderzoek de gewenste uitkomst voor hem helder heeft maar jullie onderzoek vooral nodig heeft om dat er door te drukken?quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
In de hoek waar ik wat aanpruts zijn diepgravende adviezen ook niet altijd politiek wenselijk, maar dat zal in de informatietechnologie allicht anders zijn.
Dat is voor ongeveer elk adviesbureau een probleem. Het verschilt wel per adviesbureau hoever men daarin mee gaat; ergens ga je ook je geloofwaardigheid verliezen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je er ook last van dat de opdrachtgever al voor de start van het onderzoek de gewenste uitkomst voor hem helder heeft maar jullie onderzoek vooral nodig heeft om dat er door te drukken?
Leger inzetten.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Reya het volgende:
'Vuurwerk afsteken met dronken kop verbieden'
Een typisch plan dat wellicht, louter objectief bezien, misschien niet zo'n slecht idee zou zijn, maar dat totaal niet te handhaven is. Sowieso grijpen bestuurders de afgelopen jaren wel erg snel naar het verbodsinstrument, terwijl het veelal compleet overbodig of totaal niet effectief is.
Overigens is bovenstaand idee ook nog eens overbodig, want er zijn al genoeg wettelijke bepalingen om roekeloos gebruik van vuurwerk in te dammen, maar wederom: probeer het ook maar eens te handhaven. Oud en nieuw is al één groot tranendal voor handhavend Nederland.
Versie 2:quote:“Those who would slaughter innocent men, women and children must know that the United States will do more than simply strengthen our defenses: We will continue to use every element of our national power to disrupt, dismantle and defeat the violent extremists who threaten us”
quote:Zo gaan we niet met elkaar om!
Georganiseerde eindejaarsfeesten. Dat is waarschijnlijk nog saaier dan het klinkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef du_ke het volgende:
Nou ja omdat de jaarlijkse charges door de ME nou niet bepaald het gewenst effect hadden (het geweld het jaar erop werd niet minder) is men in veel plattelandsdorpen juist overgegaan op georganiseerde eindejaarsfeesten met een erg positief effect op de hoeveelheid geweld en vernielingen.
In Staphorst moet men wellicht een groot reclamebord neerzetten: "God haat vuurwerk".quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef du_ke het volgende:
Nou ja omdat de jaarlijkse charges door de ME nou niet bepaald het gewenst effect hadden (het geweld het jaar erop werd niet minder) is men in veel plattelandsdorpen juist overgegaan op georganiseerde eindejaarsfeesten met een erg positief effect op de hoeveelheid geweld en vernielingen.
In het buitenland of als je in het buitenland zit met een huurhuis in Nederland? Dat laatste zou ik niet weten, maar er zijn in andere landes diverse vormen van subsidie of andere vormen 'sociaal huren'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zou je in het buitenland recht hebben op huursubsidie ?
nee echt buitenland, inkomen in NL huren in het buitenlandquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In het buitenland of als je in het buitenland zit met een huurhuis in Nederland? Dat laatste zou ik niet weten, maar er zijn in andere landes diverse vormen van subsidie of andere vormen 'sociaal huren'.
Nou het organiseren bestaat volgens mij uit niet meer dan het huren van een feesttentquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Georganiseerde eindejaarsfeesten. Dat is waarschijnlijk nog saaier dan het klinkt.
haha op dergelijke dagen luistert men iets minder goed naar godquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
In Staphorst moet men wellicht een groot reclamebord neerzetten: "God haat vuurwerk".
Mja, eerst natuurlijk een zwik formuliertjes en goedkeuringen door wat ambtenaartjes die verstand hebben van feesten. Taskforce feesttenten lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het organiseren bestaat volgens mij uit niet meer dan het huren van een feesttent. De rest zal wel ingevuld worden. En blijkbaar werkt het heel aardig want de overlast in die dorpen is echt wel afgenomen.
Je hebt het over Staphorst. Daar regelen ze dat tussen het bidden en melken doorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, eerst natuurlijk een zwik formuliertjes en goedkeuringen door wat ambtenaartjes die verstand hebben van feesten. Taskforce feesttenten lijkt mij een goed idee.
Oh het ging over een specifiek iets. Ik heb wat gemist blijkbaar afgelopen jaar in Staphorst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt het over Staphorst. Daar regelen ze dat tussen het bidden en melken door.
En het is goedkoper dan een peloton ME dat de hele nacht klaar moet staan.
Of je er wat aan gemist hebt zou ik niet weten. Heb wel wat verhalen van voor die feesten gehoord en dan waren zowel die jongens als de ME niet echt sympathiek als ik ze mag gelovenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh het ging over een specifiek iets. Ik heb wat gemist blijkbaar afgelopen jaar in Staphorst.
Oproep kerken voor een rustige jaarwisselingquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha op dergelijke dagen luistert men iets minder goed naar god.
Flink zondigen, even sorry zeggen en weer verder gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef sigme het volgende:
Papen daarentegen zijn feestneuzen.
Ik kan nog niet online vinden waar de vreugdevuren in de Oosterpark zijnquote:
verhuis maar eens dan kom je er wel achterquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ik ben wel helemaal uitgeschreven geloof ik.
Ik heb mij overal (drie kerken en twee registers in twee landen) uitgeschreven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Monolith het volgende:
Ik ben officieel nog steeeds een atheïstische katholiek.
Meh.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Monolith het volgende:
Er gaat natuurlijk niets boven de Anglicaanse kerk.![]()
wat is dat voor een protestants intolerantie ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
katholieken hadden allang moeten worden losgemaakt van dit land. een eigen Brabantland ofzo. als ik iets incorrects mag zeggen
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.quote:
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer niet zo bijster boeiend.
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed, ... wat anders. Iets wat gelijk staan aan religie en een van mijn helden; James Randi over homeopathie.
Die is idd. erg geweldig, heel hun serie en hun vorige serie ook trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel aardig ja, maar kan weer niet tippen aan Mitchell & Webb.
Nee ze sporen daar gewoon nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:34 schreef Nautilus. het volgende:
Noord-Brabant is een verzamelplaats van shagrokers, volkszangers, koppelbazen en slissende meisjes, maar dat heeft niets met de rooms-katholieke kerk te maken.
Ja maar je hebt toch niks te verberrugen?quote:Alle passagiers op Nederlandse luchthavens moeten zo snel mogelijk worden gecontroleerd met een bodyscan.
Dat heeft Minister Hirsch Ballin van Justitie in de Verenigde Staten afgesproken met zijn collega Janet Napolitano, zei hij gisteravond tegen de NOS.
Tot dusver wordt de bodyscan op Schiphol alleen bij wijze van proef toegepast. Bovendien kunnen mensen weigeren. De Europese Unie staat op dit moment nog geen enkel lid toe de bodyscan, die dwars door kleren heen kan kijken, verplicht te stellen.
Je wil toch niet dat terroristen en kinderverkrachters winnen?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:58 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch niks te verberrugen?
quote:Met het keurmerk hoopt het Amsterdamse stadsbestuur een eerlijker markt te creëren, waarin op een verantwoordelijke manier wordt gehoereerd. “Als mannen kunnen kiezen tussen een vrouw waarvan bekend is dat ze onder valse voorwendselen in een container vanuit Nigeria is geïmporteerd, terwijl ze wordt verkracht, mishandeld en bedreigd, of een bevallig Slavisch meisje dat zelf de touwtjes in handen heeft en voor een leuk vakantiehuisje aan de Zwarte Zee spaart, lijkt het me een uitgemaakte zaak. Zo kan de consument met zijn portemonnee stemmen tegen uitbuiting en vernedering van vrouwen”, aldus Asscher.
Liefhebber Rob Oudkerk juicht het initiatief van harte toe. “Tot vandaag kon je in de hoererij slechts onderscheid maken op basis van uiterlijk. Naar gelang je stemming liep je binnen bij een dikke Surinaamse, een typetje Balkan met een stevige bos hout voor de deur of een tenger Aziaatje. Nu kun je zien hoeveel minuten per dag ze naar buiten mogen, of ze goede voeding krijgen en niet aan lange transporten worden blootgesteld”, aldus de oud-politicus. “Voor een man als ik, die geeft om de wereld waarin zijn kinderen opgroeien, geeft dat een goed gevoel als ik de Oudezijds afstruin op zoek naar een stukje genegenheid.”
Shirley, die zich vanaf nu officieel een Thaise grashoer mag noemen, is blij met haar nieuwe status: “Mijn baan is uitdagend, divers, biedt me voldoende doorgroeimogelijkheden en mijn ‘vriend’ is er voor me als ik hem nodig heb, ook op het emotionele vlak. Ik ben blij met de erkenning die dit keurmerk biedt.”
Typisch een politicus. Ik zag eergisteren op televisie dat de hoofd beveiliging van Schiphol niet kon zeggen dat die scanner de aanslag had voorkomen, omdat ze dan eerst de hele route van die terrorist moeten volgen en er een scanner tussen zetten. Logisch, lijkt me. Maar Hirsch Ballin weet het wel beter dan die beveiliger. Lang leve de daadkracht.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je wil toch niet dat terroristen en kinderverkrachters winnen?
Schelden is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Roquentin het volgende:
Typisch een politicus.
Als ik terroristje zou spelen zou ik het drinkwater vergiftigen. Een stuk eenvoudiger en levert meer doden op dan een vliegtuigje ooit zou kunnen doen.quote:Ik zag eergisteren op televisie dat de hoofd beveiliging van Schiphol niet kon zeggen dat die scanner de aanslag had voorkomen, omdat ze dan eerst de hele route van die terrorist moeten volgen en er een scanner tussen zetten. Logisch, lijkt me. Maar Hirsch Ballin weet het wel beter dan die beveiliger. Lang leve de daadkracht.
Als ik Al Qaida was, zou ik hem ook eens bestellen...
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig.
quote:Suppose you were an idiot and suppose you were a member of Congress. But I repeat myself.
Jawel. Ik had het over Ballin, en daar is schelden nog te mild voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig.
[..]
.
Hé, welkom terug... Ik dacht dat je je destijds voor goede doelen in Afrika in ging zetten ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Hallo allemaal! Ik was weer eens op fok!, dus ik dacht ik steek m'n hoofd weer eens in de POL slowchat. Hoop bekende namen zeg. Ik studeer nu, eindelijk, na 2 jaar werken en reizen. Eerste plan was geneeskunde, maar het is Sinologie geworden (Chinees). Ook leukBen inmiddels tweedejaars en ga vanaf juli 2010 een jaartje in Beijing studeren. En ik doe graag aan foto's: http://www.kevinschoenmakers.tk/
Dat was het wel weer...
Heequote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Hallo allemaal! Ik was weer eens op fok!, dus ik dacht ik steek m'n hoofd weer eens in de POL slowchat. Hoop bekende namen zeg. Ik studeer nu, eindelijk, na 2 jaar werken en reizen. Eerste plan was geneeskunde, maar het is Sinologie geworden (Chinees). Ook leukBen inmiddels tweedejaars en ga vanaf juli 2010 een jaartje in Beijing studeren. En ik doe graag aan foto's: http://www.kevinschoenmakers.tk/
Dat was het wel weer...
Bedankt, maar mag ik vragen waarom?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
Gefeliciteerd met je studiekeuze.
He Tiek! Leuk je weer eens te zienquote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef problematiQue het volgende:
Dat was het wel weer...
Omdat de Sinologie mij een prachtig vakgebied lijkt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Bedankt, maar mag ik vragen waarom?
Jaa, zeker! Ik ben er eigenlijk een beetje toevallig ingerold. Ik ben vorig jaar (2008 dus) min of meer toevallig in Beijing geweest, en dat maakte diepe indruk. Toen bleek ik uitgeloot voor geneeskunde, en ben ik Sinologie gaan doen, eigenlijk met het idee van 'leuk voor een jaartje, en daarna weer geneeskunde doen', maar het is inderdaad prachtig, en ik doe het nog steeds.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat de Sinologie mij een prachtig vakgebied lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |