Loop niet zo best dit jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Monolith het volgende:
Jullie mogen trouwens wel eens even lijstjes in gaan vullen voor de POL verkiezingen.
Tsja, je hebt van die mensen die om het hardst schreeuwen dat er verkiezingen moeten komen en vervolgens zelf geen lijstje invullen.quote:
POL heeft er binnenkort een nieuwe mod bij,quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Todesschwalben het volgende:
POL = dood.
Die hadden ze beter naar NWS kunnen sturen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
POL heeft er binnenkort een nieuwe mod bij,
Eentje van linkse signatuur
present maar die moet veel werken de laatste tijdquote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar is Mwanatuba eigenlijk?
BNW en truth in 1 figuurquote:
Even kankeren op kankerpatiënten hoor. Het is allemaal klote dat er mensen dood gaan aan ziektes, maar als je er niet aan dood gaat ben je nog geen held. Dat kun je niet marketeeren als een prestatie. Zoiets "win" je niet.quote:Maarten van der Weijden heeft zondag tijdens de Swim Cup de penning van de stad Eindhoven ontvangen. De ex-zwemmer van het Nationaal Zweminstituut Eindhoven krijgt de onderscheiding vanwege zijn bijzondere prestaties. Van der Weijden won op de Olympische Spelen in Peking goud op de tien kilometer na het overwinnen van leukemie.
Gevaarlijk, tussen die scherpe, blinkend witte tanden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Autodidact het volgende:
Ja, dat mag je niet zeggen, zeggen de hoge heren, maar ik zeg gewoon wat ik wil. Hart op mijn tong!
Er zitten trouwens wel goede tussen hoor, want ik generaliseer niet. De meeste patiënten -ik denk 90%- bedoelt het goed, doet gewoon mee en draagt zijn steentje bij. Het gaat om de rotte appels. Ze verpesten het voor de rest. Ik ben het niet eens met de Hagenaars, maar ze hebben wel een punt. "Kankerlijer" mag ook wel eens gezegd worden waar het op staat.quote:Op maandag 30 november 2009 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Even kankeren op kankerpatiënten hoor. Het is allemaal klote dat er mensen dood gaan aan ziektes, maar als je er niet aan dood gaat ben je nog geen held. Dat kun je niet marketeeren als een prestatie. Zoiets "win" je niet.
Mensen uit Den Haag die dergelijke taal bezigen wensen over het algemeen niet als Hagenaar te worden aangeduid.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zitten trouwens wel goede tussen hoor, want ik generaliseer niet. De meeste patiënten -ik denk 90%- bedoelt het goed, doet gewoon mee en draagt zijn steentje bij. Het gaat om de rotte appels. Ze verpesten het voor de rest. Ik ben het niet eens met de Hagenaars, maar ze hebben wel een punt. "Kankerlijer" mag ook wel eens gezegd worden waar het op staat.
Wordt het dan niet eens tijd om uit huis te gaan?quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef TitusPullo het volgende:
Gevangen tussen roetsnoet en accountant.
quote:
http://www.grist.org/arti(...)he-new-climate-poll/quote:If I can’t convince a guy standing in a downpour that it’s raining, seems to me the dumbass in the rain is the story, not my poor messaging.
Ik zoek niet, maar toch vind ik je en lul.quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef TitusPullo het volgende:
Je denkt veel, maar je weet weinig.
Ik had altijd al vereenzelvigd willen worden met de woeste Romein. Mijn vermogen om heden zelfs met consultants samen te werken had me er evenwel toe aangezet te rekenen op een wat gepaster eerbetoon.quote:
De exemplarische rachitispatiënt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Opgeknoopt aan een boom door een stel PVV fanaten.
Het spijt me als ik je teleurgesteld heb. Zie het als een aanmoediging.quote:Op maandag 30 november 2009 23:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had altijd al vereenzelvigd willen worden met de woeste Romein. Mijn vermogen om heden zelfs met consultants samen te werken had me er evenwel toe aangezet te rekenen op een wat gepaster eerbetoon.
Dat is toch praktisch het enige soort werk dat consultants verrichten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie het niet als mijn taak om mensen van hun ongelijk te overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |