Loop niet zo best dit jaar.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Monolith het volgende:
Jullie mogen trouwens wel eens even lijstjes in gaan vullen voor de POL verkiezingen.
Tsja, je hebt van die mensen die om het hardst schreeuwen dat er verkiezingen moeten komen en vervolgens zelf geen lijstje invullen.quote:
POL heeft er binnenkort een nieuwe mod bij,quote:Op maandag 30 november 2009 12:16 schreef Todesschwalben het volgende:
POL = dood.
Die hadden ze beter naar NWS kunnen sturen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
POL heeft er binnenkort een nieuwe mod bij,
Eentje van linkse signatuur
present maar die moet veel werken de laatste tijdquote:Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar is Mwanatuba eigenlijk?
BNW en truth in 1 figuurquote:
Even kankeren op kankerpatiėnten hoor. Het is allemaal klote dat er mensen dood gaan aan ziektes, maar als je er niet aan dood gaat ben je nog geen held. Dat kun je niet marketeeren als een prestatie. Zoiets "win" je niet.quote:Maarten van der Weijden heeft zondag tijdens de Swim Cup de penning van de stad Eindhoven ontvangen. De ex-zwemmer van het Nationaal Zweminstituut Eindhoven krijgt de onderscheiding vanwege zijn bijzondere prestaties. Van der Weijden won op de Olympische Spelen in Peking goud op de tien kilometer na het overwinnen van leukemie.
Gevaarlijk, tussen die scherpe, blinkend witte tanden.quote:Op maandag 30 november 2009 16:24 schreef Autodidact het volgende:
Ja, dat mag je niet zeggen, zeggen de hoge heren, maar ik zeg gewoon wat ik wil. Hart op mijn tong!
Er zitten trouwens wel goede tussen hoor, want ik generaliseer niet. De meeste patiėnten -ik denk 90%- bedoelt het goed, doet gewoon mee en draagt zijn steentje bij. Het gaat om de rotte appels. Ze verpesten het voor de rest. Ik ben het niet eens met de Hagenaars, maar ze hebben wel een punt. "Kankerlijer" mag ook wel eens gezegd worden waar het op staat.quote:Op maandag 30 november 2009 16:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Even kankeren op kankerpatiėnten hoor. Het is allemaal klote dat er mensen dood gaan aan ziektes, maar als je er niet aan dood gaat ben je nog geen held. Dat kun je niet marketeeren als een prestatie. Zoiets "win" je niet.
Mensen uit Den Haag die dergelijke taal bezigen wensen over het algemeen niet als Hagenaar te worden aangeduid.quote:Op maandag 30 november 2009 16:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zitten trouwens wel goede tussen hoor, want ik generaliseer niet. De meeste patiėnten -ik denk 90%- bedoelt het goed, doet gewoon mee en draagt zijn steentje bij. Het gaat om de rotte appels. Ze verpesten het voor de rest. Ik ben het niet eens met de Hagenaars, maar ze hebben wel een punt. "Kankerlijer" mag ook wel eens gezegd worden waar het op staat.
Wordt het dan niet eens tijd om uit huis te gaan?quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef TitusPullo het volgende:
Gevangen tussen roetsnoet en accountant.
quote:
http://www.grist.org/arti(...)he-new-climate-poll/quote:If I can’t convince a guy standing in a downpour that it’s raining, seems to me the dumbass in the rain is the story, not my poor messaging.
Ik zoek niet, maar toch vind ik je en lul.quote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef TitusPullo het volgende:
Je denkt veel, maar je weet weinig.
Ik had altijd al vereenzelvigd willen worden met de woeste Romein. Mijn vermogen om heden zelfs met consultants samen te werken had me er evenwel toe aangezet te rekenen op een wat gepaster eerbetoon.quote:
De exemplarische rachitispatiėnt.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Opgeknoopt aan een boom door een stel PVV fanaten.
Het spijt me als ik je teleurgesteld heb. Zie het als een aanmoediging.quote:Op maandag 30 november 2009 23:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had altijd al vereenzelvigd willen worden met de woeste Romein. Mijn vermogen om heden zelfs met consultants samen te werken had me er evenwel toe aangezet te rekenen op een wat gepaster eerbetoon.
Dat is toch praktisch het enige soort werk dat consultants verrichten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zie het niet als mijn taak om mensen van hun ongelijk te overtuigen.
Ik zou het verontrustender vinden als een serieus te nemen politicus er op bezoek zou gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:04 schreef isogram het volgende:
Ben ik echt de enige die hier een mening over heeft?
Berlusconi doet inspiratie op...
Niemand die het verontrustend vindt dat Berlusconi daar op bezoek gaat en zich zo uitlaat?
Nee, ze adviseren mensen over hun ongelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is toch praktisch het enige soort werk dat consultants verrichten?
Dat lijkt me leuk werk. De hele dag scheldwoorden intikken in Twitter.quote:Twitteraars moeten misschien in het vervolg wat beter op hun woorden letten: de Bond tegen het Vloeken leest namelijk mee en spreekt twitteraars die vloeken erop aan.
Sinds afgelopen vrijdag is de bond actief bezig met mensen die vloeken in hun tweets aan te spreken op het taalgebruik. Dat gebeurt gewoon door in de zoekfunctie van Twitter een vloek in te tikken.
Is die hele twitter-hype nog niet overgewaaid?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk werk. De hele dag scheldwoorden intikken in Twitter.
Ik zou bijna weer een twitteraccount aanmaken en alleen maar gaan schelden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk werk. De hele dag scheldwoorden intikken in Twitter.
http://www.talkingpointsm(...)_endgame.php?ref=fpaquote:A senior administration official tells the AP that President Barack Obama will tell the American people Tuesday night that U.S. troops will start leaving Afghanistan "well before" the end of his first term.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://www.ambtenarenlening.nl/Default.aspx?ButtonID=70&tracecode=adwords&gclid=CK7bvJnmtZ4CFYyD3godlnywkg
voor de consultant
quote:Ambtenarenlening is een volledig onafhankelijk bedrijf. Wij zijn geen onderdeel van de DSB Bank of AFAB.
In the unlikely story that is America, there has never been anything false about hope.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.talkingpointsm(...)_endgame.php?ref=fpa
Geloof jij het?
http://politifact.com/tru(...)ubjects/afghanistan/quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.talkingpointsm(...)_endgame.php?ref=fpa
Geloof jij het?
Nou ja, goed, zoals met veel beleidszaken heeft hij zich vrij aardig aan zijn woord gehouden na zijn verkiezing, ook met betrekking tot Afghanistan. Het is dan ook niet gek dat hij er een paar duizend militairen heen stuurt, dat was immers een van zijn standpunten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://politifact.com/tru(...)ubjects/afghanistan/
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
Nee, het is een boek.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef Monidique het volgende:
Dus wat was het nieuws vanochtend? Studie wijst uit dat het steeds slechter gaat met de jeugd van tegenwoordig, en te gemakkelijke ouders, en men denkt te veel aan zichzelf!. Misschien wat voorbarig, maar ik geloof er geen ruk van, van de geldigheid althans. Waarschijnlijk staat de studie wel online, even kijken.
Dat is één en dezelfde persoonquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je bedoelt ambtenaar.
POL is minder incidenteel, alhoewel er hier ook PVV/SP aanhang te vinden is.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef voyeur het volgende:
Ik zoek asiel, maar ik weet niet of POL de goede plek is. Ik heb mezelf voor een weekje gebanned van NWS omdat ik niet meer kon leven met de gevoelloze houding van een vrij dominante poster. Hij is slechts een symptoom van een weerkerend probleem in NWS dat het ´platnuken´ of gooi er een bom op, dan wel zet ze allemaal uit de standaardreactie is.
Waarom ik toch al jaren in NWS rondhang is omdat ik de actualiteit interessant vind en me niet wil beperken tot de NL politiek. Ik zie in de topic lijst dat er ook in POL wel gediscussieerd wordt over andere zaken.
Wat is nu eigenlijk het echte onderscheid tussen POL en NWS (afgezien van het niveau van de posters want dat is in een oogopslag duidelijk)?
Er is geen verschil.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef voyeur het volgende:
Wat is nu eigenlijk het echte onderscheid tussen POL en NWS (afgezien van het niveau van de posters want dat is in een oogopslag duidelijk)?
Ik verblijf heden in het museumhotel te Delft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt wel intrekken bij Kim; haar eega verblijft toch louter in Bastionhotels.
Je hebt promotie gemaakt!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik verblijf heden in het museumhotel te Delft.
Dat dus.quote:
Ja dat zei je inderdaad.quote:
Het is maar waar je lol in hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 17:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gezamenlijk overwerken!. Nog 3 uur doen alsof er iets productiefs gebeurd.
Ik had al het idee dat je wat prikkelbaar was vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben ooit bij een gemeente werkzaam geweest. Daar zaten mensen die dat ongeveer 40 uur per week probeerde.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
He, desnoods ben je als illegaal ook welkomquote:Op woensdag 2 december 2009 00:07 schreef voyeur het volgende:
Ik zoek asiel, maar ik weet niet of POL de goede plek is. Ik heb mezelf voor een weekje gebanned van NWS omdat ik niet meer kon leven met de gevoelloze houding van een vrij dominante poster. Hij is slechts een symptoom van een weerkerend probleem in NWS dat het ´platnuken´ of gooi er een bom op, dan wel zet ze allemaal uit de standaardreactie is.
Waarom ik toch al jaren in NWS rondhang is omdat ik de actualiteit interessant vind en me niet wil beperken tot de NL politiek. Ik zie in de topic lijst dat er ook in POL wel gediscussieerd wordt over andere zaken.
Onbetaald?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Natuurlijk niet. Ik werk niet voor Accenture.quote:
quote:
quote:al zeker meer dan een jaar niet meer in POL.
quote:Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Sigme. Pol mist een licht anarchistisch hardlopende Groningse hobbyboerin.
Waaaaaaaaah! Een serie popjes schiet tekort.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef TitusPullo het volgende:
De Engelse trompetter - Beeldje van massief goud, dat wordt uitgereikt aan degene die het vaakst nodeloos Engelse uitdrukkingen bezigt.
quote:Give us the tools
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |