heb je niks originelers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Je lijkt mijn moeder wel. Er is nog hoop voor Kim.
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef TitusPullo het volgende:
In naam der muziek, aanvaard uw contractverlenging.
Laten we hopen dat je daar dan wel in bent geslaagd.quote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Monolith het volgende:
Na opgemerkt te hebben dat mijn vrienden laffe kuthippies, suffe burgertrutten en vrienden van Ryan3 zijn, kan ik vredig slapen met m'n zatte kop.
Ik kan mij een dergelijke overweging niet herinneren, maar u beschikt ongetwijfeld over een afschrift van de betreffende Pulloplaats.quote:Op zondag 27 december 2009 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.
Vroeger was dat leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Herman Finkers maar eens proberen.
Ik ben gisteravond na een half uur afgehaakt.quote:
Ach, maar dat was slechts een ethische overpeinzing, niet een program dat ook maar enige seconden op verwezenlijking mocht rekenen.quote:
Hm. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die fysiek met elkaar praat niet luistert naar wat de ander te zeggen heeft. Gewoon harder praten dan de ander. "Questen" heet dat.quote:"Echt contact ontstaat in daden en woorden. Taal is onmisbaar bij het opbouwen van vertrouwen. [...] Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes"
De schoonfamilie is er. En bij mijn schoonzus heeft t behoorlijk gelekt afgelopen dagen in haar nieuwe huis, terwijl ze er niet was. Hele vloer kan er straks uit, en de nieuwe meubels kunnen door naar grofvuil.quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Reya het volgende:
[..]
U legt wel een bijzondere focus op het verdovende middel.
Heel goed.quote:
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...quote:
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...
Jaja, en nu een echt antwoord...quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |