heb je niks originelers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Je lijkt mijn moeder wel. Er is nog hoop voor Kim.
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef TitusPullo het volgende:
In naam der muziek, aanvaard uw contractverlenging.
Laten we hopen dat je daar dan wel in bent geslaagd.quote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef Monolith het volgende:
Na opgemerkt te hebben dat mijn vrienden laffe kuthippies, suffe burgertrutten en vrienden van Ryan3 zijn, kan ik vredig slapen met m'n zatte kop.
Ik kan mij een dergelijke overweging niet herinneren, maar u beschikt ongetwijfeld over een afschrift van de betreffende Pulloplaats.quote:Op zondag 27 december 2009 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Na u hebt overwogen mij de trofee van Pfeijffer toe te dichten, ben ik gaan twijfelen aan uw voorheen resolute beoordelingsvermogen.
Vroeger was dat leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Herman Finkers maar eens proberen.
Ik ben gisteravond na een half uur afgehaakt.quote:
Ach, maar dat was slechts een ethische overpeinzing, niet een program dat ook maar enige seconden op verwezenlijking mocht rekenen.quote:
Hm. Ik heb het idee dat 9 van de 10 mensen die fysiek met elkaar praat niet luistert naar wat de ander te zeggen heeft. Gewoon harder praten dan de ander. "Questen" heet dat.quote:"Echt contact ontstaat in daden en woorden. Taal is onmisbaar bij het opbouwen van vertrouwen. [...] Je spreekt elkaar zonder gesprek, je kijkt naar elkaar zonder de ander te zien. Mensen communiceren via snelle korte boodschapjes"
De schoonfamilie is er. En bij mijn schoonzus heeft t behoorlijk gelekt afgelopen dagen in haar nieuwe huis, terwijl ze er niet was. Hele vloer kan er straks uit, en de nieuwe meubels kunnen door naar grofvuil.quote:Op zondag 27 december 2009 16:31 schreef Reya het volgende:
[..]
U legt wel een bijzondere focus op het verdovende middel.
Heel goed.quote:
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...quote:
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is de charme van grappa? Petroleum is net zo smakelijk in mijn optiek...
Jaja, en nu een echt antwoord...quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor het appreciëren van grappa is een verfijndheid benodigd die Groningers a priori niet bezitten.
Ga toch sinas drinken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Montov het volgende:
Misschien moeten we eens beginnen over die lekkende schoonzus.
Ik zou niet weten wat het echte antwoord zou moeten zijn; grappa smaakt mij bijzonder goed - doch nog zeker minder goed dan raki - maar dat is een mening die bij u enkel tot tegenspraak zal leiden. Vanzelfsprekend ontvalt me de logica van een vergelijking met petroleum.quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jaja, en nu een echt antwoord...
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.
Goh joh.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
Hear, hear.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
16 jaar!?! Dat moet wel echte liefde zijn. Je hebt je hele adolescente periode bij 1 persoon doorgebracht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.
De druiven zijn zuur, blijkbaar
Weet je dat ik vandaag precies 16 jaar verkering heb ?![]()
.
Ik zal mijn co-auteur mededelen dat ze een medestander heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.
Alweer een tijdje geleden is dat.quote:Heb jij je dame nu al eens geëcht?
Uitstekend idee.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
Zuip je klem.
Hmm. Tsja. Misschien hoef je het niet te begrijpen, en alleen maar te accepteren?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.
Ik vind van die keukentafelgesprekken via fok dan weer opmerkelijk. Dat jij en zij ten overstaan van fok de lasagne bespreken enzo. Maar goed, dat is een van de aardigheden van zo'n groot forum, en lang genoeg blijven hangen: eigenaardigheden van anderen.quote:[..]
Alweer een tijdje geleden is dat.
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?
Ik had het louter over het oordeel dat me eerder al ten deel viel, en dat resoneerde in de reprimande van sigme.quote:Op zondag 27 december 2009 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?
Integendeel, ik acht het opwekkend, inspirerend en zelfs enigszins erotisch.quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?
Conflict en Biancavia bedoel je? Hee Biancavia!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
Dat jij en zij ten overstaan van fok de lasagne bespreken enzo.
Nou ja, dat laatste is dus juist vreemd in mijn perceptie, nu zit je niet zoveel meer op Fok!, maar eerder wel, en dan komt het me toch vreemd voor, al die haantjes hier en je partner die dit niet eens even checkt.quote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Tsja. Misschien hoef je het niet te begrijpen, en alleen maar te accepteren?
Ikzelf lees ook een aantal blogs en krantenartikelen waarbij ook een mogelijkheid tot reageren is, en waar ik nog nooit enige aanvechting heb gehad om een schrijfsel achter te laten.
Hij heeft geen behoefte om z'n mening de ether in te slingeren. Jammer, want hij kan goed schrijven.
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ben je door de wisseldiensten zoveel in de semi-bikkelreeks te vinden?
Ik had het dan ook tegen je wederhelft.quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Ik ben helemaal niet in die reeks te vinden, volgens mij.
Ik zit wel af en toe op gekke tijden te Fok!ken, erg vroeg, erg laat, dat heeft met inconveniënte diensten te maken.
Ik moest aan zodiac denken, en het afzeiken is te dominant geworden, misschien is TTK-LPT iets voor hen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef sigme het volgende:
Reya kan goed schrijven, evenals Titus. Maar de manieren hebben plaatsgemaakt voor maniertjes, en tegenwoordig zijn het naar eau de Cologne riekende heertjes die wuft naar elkaar wapperen.
Hoi. Biancavia en Conflict tref ik zelden, andere subfora denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 20:36 schreef Stali het volgende:
Hoi trouwens.
Nee, hoor. Ik heb momenteel even geen werk.quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Reya het volgende:
Hallo. Ben je door de wisseldiensten zoveel in de semi-bikkelreeks te vinden?
Nog 1 minuutje dan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is dus juist vreemd in mijn perceptie, nu zit je niet zoveel meer op Fok!, maar eerder wel, en dan komt het me toch vreemd voor, al die haantjes hier en je partner die dit niet eens even checkt.
Laat hem iig 1 x iets posten op Fok!, toch?
Is dat te betreuren, of eerder louterend?quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb momenteel even geen werk..
Geen reactie op: laat hem iig 1 x iets posten???quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog 1 minuutje dan.
Ten eerste kan niemand controleren wie het is als iemand zich meldt als mijn liefste, dus wat zou je eraan hebben als er zo'n post verscheen?
Ten tweede,:hij leest wel.
Ten derde: haantjes?
Ten vierde: checken?
En nu ben ik echt weg.
Relaties op Fok?quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen reactie op: laat hem iig 1 x iets posten???
Durft-ie dat niet?
Laat het hem koud wat voor een relaties je hebt op Fok!?
Is het een dedain tov internet?
Is er geen interesse bij hem mbt wat jou interesseert???
Die loodzware lasagne inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi. Biancavia en Conflict tref ik zelden, andere subfora denk ik.
Ik haalde de lasagne aan omdat me die bijstaat, maar dat zal vast enige tijd geleden zijn. (Megazware lasagne, er bleef veel over.) Soms is Ryan ook -euh- " laat op", en mopper jij de volgende ochtend iets.
Ik vind dat dan opmerkelijk, zoals Ryan mijn niet-fokkende liefste opmerkelijk blijft vinden. Niks onaardigs hoor.
Oh ja. Bedtijd. Bedtijd!.
Ik zal wel een andere perceptie hebben van discussiefora. Maar goed, kroegtijd.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, digitale relaties, maar dat zijn ook relaties.
Wrs wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal wel een andere perceptie hebben van discussiefora. Maar goed, kroegtijd.
Aanvankelijk was het eigenlijk zelfs fijn om uit de sfeer van een overleden collega en paniekerige kostwinners in combinatie met hoge hypotheken weg te zijn maar ben gewoon weer op zoek naar werk.quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat te betreuren, of eerder louterend?
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Aanvankelijk was het eigenlijk zelfs fijn om uit de sfeer van een overleden collega en paniekerige kostwinners in combinatie met hoge hypotheken weg te zijn maar ben gewoon weer op zoek naar werk.
Ligt momenteel vrij moeilijk om in deze omgeving werk te vinden maar het gaat me wel lukken.
Stali was consultant.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.
Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig.quote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Die term probeer ik naarstig te vermijden.
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig..
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.
Is een eigen bedrijf opzetten een erg bizar idee?quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.
Als ik eerlijk ben zou ik het liefst bij bijv. Intratuin willen werken maar ja, daar word ik niet aangenomen.
Zal bij de volgende baan ook wel weer in de technische tak belanden met werk dat ik liever niet zou hebben. Ze borduren gewoon ook voort op je CV en daar kom je niet vanaf.
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.quote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.
Je kunt het als fictie presenteren.quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.
De waarheid is soms ook echt niet te geloven.
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Integendeel, ik acht het opwekkend, inspirerend en zelfs enigszins erotisch.
Taal, ons mooiste bezit
Jij lult ook zomaar wat hè.quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.
Gans door grappa overmand zal ik nu mij ter bedde storten.
Achterlijk dat al die mensen nu gaan zeiken. Gevalletje jaloezie dus.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
Het gezemel van Knabbel en Babbel is als kotsen na een leuk avondje drinken, enkele uren op de wc doorbrengen na het eten van te kort gekookte mossels en een vrouw die bij het uitkleden een stoma blijkt te hebben. Het is geen waar genoegen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenhedenquote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Heel soms luisteren mensen. Bij advieswerk moet je daar altijd smachtend naar uitkijken.
Ik zie het probleem niet helemaal. Een gevalletje actie-reactie.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenheden.
Ja dat klopt ook.quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |