Die paprika's zijn groen geboren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef Biancavia het volgende:
Lasagnette uit een pakkie! Met rooie, oranje én gele paprika!
Jij eet niet mee? Afhaker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
We, als in iedereen hier in dit topic?
Ik weet niet of we goenoeg hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
Definieer geboren. Aan de plant of vanaf het moment dat ze geplukt wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die paprika's zijn groen geboren.
Wist je dat
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die paprika's zijn groen geboren.
Wist je dat
Laat het weten voor half vijf, dan begin ik niet aan het avondeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet niet of we goenoeg hebben
Je vergeet het slotje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon met elkaar bellen/sms'en/msn'en of zo?
De communicatie in een huishouden ook tegenwoordig
Ben jij niet een beetje te vroeg met je decemberUI?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
geen idee!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja!
Paprika's zijn lief!
Waar is Mr. Snuggles eigenlijk?
Dit gaat toch ook goed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
In dat geval post ik ook even hier. Lekker, lasagnequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |