Dat is natuurlijk geen samenstelling he.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef Monidique het volgende:
Word.
Ik wil Hatebreed wel weer en keertje zien, maar de HMH trekt me niet zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef Monidique het volgende:
Februari 2010, Machine Head en Hatebreed.
Juist at ik een pepermuntje.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Monidique het volgende:
Waar is de Pepermuntkoning?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat de kerngeleerde door de recente password-purging gedoemd is tot een virtueel tussenleven.
[Deel 642] All the King's menquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Monidique het volgende:
Waar is de Pepermuntkoning?
B'vo.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Op Sidekick
Het web is log,
Hij kortwiekt hun gepoch
Wat is nu het punt,
Dat hij omgaat met munt?
Nimmer alstemblief te verwarren
Met walgingsnarren
Voor sommigen een lafbek,
Maar hij weerstaat alle drek
Hij zal ons nooit krenken,
Tenzij wij Nawijnschenken
Zowel tijdens het bachelor - als masterberen
Simpelweg exemplarisch modereren
[ afbeelding ] Driek van Wissen
Wat een zinloos geneuzel in die tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
[Deel 642] All the King's men
Daar ergens ben ik aangehaakt.
Reya: A Butler's Tale is helaas nog steeds zoek.quote:
Een smet op uw reputatie als archivaris.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Reya: A Butler's Tale is helaas nog steeds zoek.
Ik wil wel meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil tegenwoordig nog maar maximaal één brakke dag per weekend, ik word oud.
nog meer van deze huilbabyquote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jongen, wees blij dat enge linksche mannetjes als Lord_Vetinari, Drugshond en Sidekick weg zijn.
Wat was me dat een gespuis zeg als mod zijnde.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, en dat weet je heel goed.
De wat normalere rechtsere reacties worden weggehaald, en dedie maar enigzins bij rechts horen laten ze staan. Dat is wat de linkse kerk hier aan het doen is.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Het valt mij gewoon op dat je hier bijna niks over allochtonen mag zeggen, want dan heb je of direct weer een note erbij of een bannetje van een week.
Het valt hier alleszins mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme, wat een brakke ochtend.
grappig ik heb heel dat topic gemistquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:23 schreef Bluesdude het volgende:
Troost je Rock.... je schijnt niet een eng linkse mod geweest te zijn:
[..]
nog meer van deze huilbaby
[..]
[..]
Twee blauwtjes, twee keer van je fiets gevallen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
2 - 2
dat was de stand gisteren
Nope gelijkspel bij het volleybal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Twee blauwtjes, twee keer van je fiets gevallen?
Je wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Mijn co-auteur vindt mijn schrijfstijl 'vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy'. Waar is het misgegaan?
Misschien heeft hij wel gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Mijn co-auteur vindt mijn schrijfstijl 'vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy'. Waar is het misgegaan?
Ze.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel gelijk.
Je moet niets van mij afkijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Het betrof in het bijzonder de term 'gespeend', hetgeen door mij als een persoonlijk handelsmerk wordt beschouwd.quote:
Ik heb nimmer de vreugde gehad enig onderdeel van diens oeuvre onder ogen te krijgen, maar uw observatie lijkt me allerminst onterecht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de onderwerpen die men in uw vakgebied behandelt, door enige pen - zelfs die van Flaubert - tot charismatische en sexy goederen bevorderd kunnen worden, zeg ik na de rafels van m'n beste broek te hebben geknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |