Ik heb dat eens tegen een twaalfjarige papzak gezegd.quote:
Wat bent u hardleers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme wat een brakke ochtend.
Hardleers en nu opgescheept met een houten kop.quote:
Dit keer ben ik niet van mijn fiets gevallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik kom er wel net achter dat ik de helft van m'n outfit gister heb laten liggen op de club...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit keer ben ik niet van mijn fiets gevallen.
Ik zou zeggen dat je eerst een pasje moet halen voor je aan zo'n project begint.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit niets anders meer op dan samen met Autodidact een rap uitbrengen om Bulgaren te dissen.
Ik train altijd in de korte broek... Normaal gesproken gaat daar nadien een trainingsbroek overheen.quote:
http://www.destentor.nl/a(...)rek-bij-minister.ecequote:Minister Eberhard van der Laan (Wonen, Wijken en Integratie) heeft een aantal bewoners van de drie Eindhovense 'krachtwijken' uitgenodigd voor een gesprek volgende week woensdag in Den Haag.
Uitslapen voorkomt dat probleem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat verschuift het probleem. Dan heb je een godverdomme brakke middag.quote:
Om 9 uur wakker hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |