Ik vind het niet zo links-joepiedepoepie-hetlevenismooi-latenweallemaalliefvoorelkaarzijn van jou dat je die man op basis van zijn uiterlijk in een hokje plaatst. Foei!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:22 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze rechts-conservatief uitziende man?
Ik hou me meestal op de vlakte totdat ze het nodig vinden me lastig te gaan vallen met hun geweldig doordachte opvatting over politiek e.d.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik zeg gewoon dat de meeste mensen dom zijn.
Want jij bent briljant zekerquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hou me meestal op de vlakte totdat ze het nodig vinden me lastig te gaan vallen met hun geweldig doordachte opvatting over politiek e.d.
Wat een eigenaardige juxtapositie: een dergelijke opwekking als preambuul van een zin die de Nederlandse taal geweld aandoet. He, ik onderga haast jectigatie.quote:
De producten uwer illustere voorganger waren mij al eerder onder de ogen gekomen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
Overigens, Reya, neem kennis van dit journaal.
In een villawijk ligt de snelweg niet om de hoek. Dus zullen er in de straten omheen zowat alleen maar Cayenne's, Touareg's en nog meer civiele tanks rondrijden.quote:
Ik verkeer in enige verwarring aangaande de geadresseerde dezer mededeling.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Voorwaar, uw beschimpingen zijn weinig inventief.
doe het niet of haal er een bij de kabelmaatschappij dan kan dat ding ook digitale tv opnemen hoef je over 2 jaar geen nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga een hdd-recorder aanschaffen. Zijn er nog do's en don'ts?
Het bericht was in geen geval bedoeld voor de opsteller der verachtelijkheidsindex.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeer in enige verwarring aangaande de geadresseerde dezer mededeling.
Drug Wars and Faltering States: The Demise of National Identityquote:Perhaps 25% of Brazil’s urban population lives in favelas, the fetid slums of an emerging other world.
Most have been “administered” by drug lords — little baronies where the narco-patricius also provides essential services and varying degrees of social welfare — in the absence of any effort by a withering state.
die voorspellingen moet je niet altijd serieus nemen velen nemen binnenlandse onlusten niet mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Drug Wars and Faltering States: The Demise of National Identity
dat is nogal wat voor een land dat, volgens de voorspellingen, een economische grootmacht in de wereld gaat worden
Nee maar, een nieuwe in het politiek cafe!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:59 schreef Wouter1989 het volgende:
Valt jullie dat ook op, dat onze helden veel edelere gelaatstrekken hebben dan onze vijanden? Tjongejonge, wat een stelletje gedegenereerden! Misschien moesten we dergelijke mensen maar eens preventief monddood maken.
klopt, en er is meer:quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die voorspellingen moet je niet altijd serieus nemen velen nemen binnenlandse onlusten niet mee.
http://en.wikipedia.org/wiki/BRICquote:In economics, BRIC (typically rendered as "the BRICs" or "the BRIC countries") is an acronym that refers to the fast-growing developing economies of Brazil, Russia, India, and China. The acronym was first coined and prominently used by Goldman Sachs in 2001.
I try not to fly in the face of public opinion.quote:
Zwelstijfsel on the rocks graag. Ik kan niet zeggen dat het lekker klinkt, maar ik ben altijd in voor iets nieuws.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee maar, een nieuwe in het politiek cafe!
Welkom, welkom, wat kan ik schenken?
Voorbehoud: ik ben zo weg. Bedien jezelf in dat geval.
Voorwaar, enkel Groningers kunnen zoiets bedenken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:09 schreef sigme het volgende:
Éen Brinta met ijsklontjes. Watublieft!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb ooit in een zeldzame vlaag van verstand besloten enkel nog earl grey en espresso te drinken. Tot nu toe heb ik me er prima aan weten te houden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef Reya het volgende:
Ik las zojuist dat pastis verboden was in Vichy-Frankrijk omdat het demoraliserend zou werken. Welk een eigenaardige gevolgtrekkingen produceert de menselijke geest toch.
Ik vind Sunchaser ook irritant.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
U bent al even onuitstaanbaar als de Indo-Europese linguïst.
Je bent niet bekend met de kortademigheid van Reya?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef sigme het volgende:
Het doet mij deugd met hem in één adem genoemd te worden.
En dat is weer niets bij het geluid dat Rock maakt wanneer het een negerbaby blijkt te zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 10:01 schreef Reya het volgende:
Het is weinig schokkend vergeleken met het manische gepuf van uw wederhelft, dat de vroedvrouw spoedig zal moeten aanhoren.
zo apart is het toch nietquote:Op zondag 27 september 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik blijf het een vreemde manier van bouwen vinden. Maar goed - het blijft staan.
[ afbeelding ]
En kortademig.quote:
Present.quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef Monidique het volgende:
Jezus!
Hoe weet je dat het in 1 adem was?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef sigme het volgende:
Het doet mij deugd met hem in één adem genoemd te worden.
Ik gokte dat je eerder op deze zou happen:quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het in 1 adem was?
Hoe is het met je, EG?quote:Op zaterdag 26 september 2009 04:50 schreef sigme het volgende:
and if the devil is six
then god is seven!
Gemist, gemist...quote:Op zondag 27 september 2009 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gokte dat je eerder op deze zou happen:
Goed. En met jou?quote:[..]
Hoe is het met je, EG?
Mooi dit alles. Kleine dingen maken voor mij het geluk. Een kat maakt mij ook erg gelukkig. De hond van ons thuis ook. De zon die de hele dag schijnt. Mijn audio-hobbyquote:Op zondag 27 september 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
Oh, met mij is het heel goed.
Werk slokt veel tijd op, 4 dagen per week, 12 uur per dag (inclusief reistijd). Het werk is leuk, daar niet van, maar ik geniet meer van niet werken. De moestuin ligt er goed bij en we eten al weer maanden alleen groenten uit eigen tuin - dat maakt mij gelukkig. En er ligt een kat op schoot - geluk. En mijn liefste is er. En ik heb vandaag 6kg tomaten geoogst en tot chutney vermaakt.
Van die dingen.
Wat maakt dat het met jou goed gaat?
Dat lijkt mij minstens half juist. Voor m'n waarschuwing over de Fransen zoek ik evenwel een wat breder publiek.quote:Op zondag 27 september 2009 20:26 schreef Reya het volgende:
TRV lijkt me de aangewezen plek voor uw waarschuwing.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dit alles. Kleine dingen maken voor mij het geluk. Een kat maakt mij ook erg gelukkig. De hond van ons thuis ook. De zon die de hele dag schijnt. Mijn audio-hobby![]()
Film? Hij's toch dood?quote:En Michael Jackson, ik kan niet wachten tot de film er is.Ik geniet elke dag van zijn mooie muziek en dans
![]()
Dat kan ik wel zeggen ja.quote:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen ja.
quote:Cummingtonite is a metamorphic amphibole with the chemical composition (Mg,Fe)7Si8O22(OH)2, magnesium iron silicate hydroxide.
Is je kat weer acht meter naar beneden gevallen of besefte je dat je vroeger wel smaak had?quote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat kan ik wel zeggen ja.
Onmogelijk verenigbaar met de Butteriaanse routine.quote:Op maandag 28 september 2009 14:03 schreef TitusPullo het volgende:
Een ornament van genoegelijk en hecht verkeren.
Vroeger was alles beter.quote:Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is je kat weer acht meter naar beneden gevallen of besefte je dat je vroeger wel smaak had?
quote:Waterboarding Doesn’t Work, Scientists Say
Severe interrogation techniques like waterboarding, sleep deprivation, stress positions and the exploitation of phobias aren’t just morally reprehensible, they’re based on bad science, destroying the very memories they’re supposed to recover.
“There is a vast literature on the effects of extreme stress on motivation, mood and memory, using both animals and humans,” writes Shane O’Mara, a stress researcher at Ireland’s Trinity College Institute of Neuroscience. “These techniques cause severe, repeated and prolonged stress, which compromises brain tissue supporting memory and executive function.”
So-called “enhanced interrogation” was used on suspected terrorists during the Bush administration, and sparked a bitter argument over the nature of torture and its use by the United States. Enhanced interrogation was officially banned by President Obama, but almost certainly continues as part of Obama’s ongoing rendition program, which sends suspects to torture-practicing countries.
Some intelligence officials, from former Vice President Dick Cheney to current intelligence chief Dennis Blair, defend enhanced interrogation as an useful tool in pulling information from terrorists who refuse to talk. But many intelligence officers say that such information has little value, because people being tortured will say anything to make it stop.
A report published by the Intelligence Science Board in 2007 found that no research existed to support the use of enhanced interrogation. And O’Mara’s review, published Monday in Trends in Cognitive Science, describes a wealth of science that supports ending the practice.
O’Mara derides the belief that extreme stress produces reliable memory as “folk neurobiology” that “is utterly unsupported by scientific evidence.” The hippocampus and prefrontal cortex — the brain’s centers of memory processing, storage and retrieval — are profoundly altered by stress hormones. Keep the stress up long enough, and it will “result in compromised cognitive function and even tissue loss,” warping the minds that interrogators want to read.
What’s more, tortured suspects might not even realize when they’re lying. Frontal lobe damage can produce false memories: As torture is maintained for weeks or months or years, suspects may incorporate their captors’ allegations into their own version of reality.
The “ticking time bomb” argument has been used to justify torture in situations where the information it retrieves could immediately save lives. But it will be “difficult or impossible to determine during interrogation whether the information a suspect reveals is true,” writes O’Mara — and the bomb will continue to tick.
Dank.quote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef TitusPullo het volgende:
sigme, had je dit al gezien?
http://www.xs4all.nl/~maa(...)tuli/ideen2/i529.htm
Dan is het je vast ook ontgaan dat men het mij zeer moeilijk maakt, de evenknie van jouw geliefde te worden.quote:Op maandag 28 september 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank.
Nee, ik zie dat soort dingen alleen als je ze me aandraagt.
Het is je onmogelijk.quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan is het je vast ook ontgaan dat men het mij zeer moeilijk maakt, de evenknie van jouw geliefde te worden.
Bent u nu werkelijk binnenkort student-af, of zit er nog enige rek in?quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan is het je vast ook ontgaan dat men het mij zeer moeilijk maakt, de evenknie van jouw geliefde te worden.
Inniger betutteling onderging ik nimmer.quote:Op maandag 28 september 2009 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is je onmogelijk.
Hulde en lof,, en dat alles toch nog goed mag komen
.
quote:
Ik doe nog enige achterstallige vakken, waaronder het kneuzenklasje van de studie Klassieke Talen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u nu werkelijk binnenkort student-af, of zit er nog enige rek in?
Zelfs uw zuinigheid is mij een voorrecht.quote:Enfin, ondanks dat ik enige positieve kritiek mijnerzijds voorbehouden acht aan weinigen, meen ik u toch enkele gelukwensen niet te mogen onthouden.
Hitler deed dat soms hele maanden niet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef Klopkoek het volgende:
Hmmmm, ik heb vandaag nog geen Hitlervergelijkingen gemaakt.
Ik weet het! lionsguy18 heeft dit gezegd.quote:Ik wens dat we een kanaal krijgen met alleen maar programma's zoals hollanddoc en tegenlicht.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het! lionsguy18 heeft dit gezegd.
Hihi.quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het! lionsguy18 heeft dit gezegd.
Iets zegt me dat het in ieder geval niet van Haushofer afkomstig is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef Reya het volgende:
Raad-het-plaatje:
[ afbeelding ]
Of althans, de geestelijk vader ervan.
Dat is een correcte constatering.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het in ieder geval niet van Haushofer afkomstig is.
Wat een gepreek voor eigen parochie.quote:Werkgevers: AOW in 2025 in een keer verhogen
Den Haag, 29 sept. Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland hebben een alternatief plan ingediend voor de verhoging van de AOW-leeftijd. Zij pleiten ervoor om de pensioenleeftijd over vijftien jaar in een klap met twee jaar te verhogen naar 67 jaar.
Nieuws - Vervroegd pensioen favoriet voor verlagen arbeidskosten
In dit model zouden huidige oudere werknemers geen gevolgen merken van de verhoging van de AOW-leeftijd. „Iedereen die nu boven de 50 jaar is, gaat gewoon met 65 jaar met pensioen", aldus de werkgevers.
Volgens de werkgevers is de verhoging van de pensioenleeftijd naar 67 jaar „onontkoombaar". VNO-NCW en MKB noemen de verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd in 2025 „sociaal aanvaardbaar".
Tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat nou net de gemiddelde werkgever ouder dan 50 zijn.
[..]
Wat een gepreek voor eigen parochie.![]()
![]()
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eestal_wel_zo_gezondquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eftijdsdiscriminatie
Domste zin die mij na Wilders' ''vleesgeworden moeder'' onder ogen kwam.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zal het geld wel hebben ja als elitair kindje dat uit de buik van een beroepspolitici komt.
we hadden allebei hetzelfde ideequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eftijdsdiscriminatie
Zijn Opklaringen zijn bijna altijd interessant.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef isogram het volgende:
Geen tijd om hier een topic over te maken, maar wel interessante materie:
http://www.geencommentaar(...)nnes-niemand-regeert
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn Opklaringen zijn bijna altijd interessant.
quote:"Maar de tijd van voldongen-feiten-bestuur is voorbij. De kiezers kunnen vandaag of morgen de stoppen eruit trekken. Nederland zal wat moeten doen om de basis van onbehagen weg te nemen. De 'oude partijen' hebben nieuwe democratische spelregels lang genoeg geblokkeerd. Daar is het nu te laat voor. Misschien is een uitweg mogelijk met principieel, integer populisme."
quote:PVV doet bar Nieuwspoort in de ban
AMSTERDAM - De PVV'ers uit de Tweede Kamer zullen nooit meer te vinden zijn aan de bar van sociëteit Nieuwspoort.
Dat verklaarde fractievoorzitter Geert Wilders dinsdag. "Het levert alleen maar ellende op."
Vorige week raakte Wilders' fractiegenoot Hero Brinkman in opspraak omdat hij in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters rond sluitingstijd een barmedewerker zou hebben geslagen nadat die Brinkman geen bestelling meer wilde inschenken.
Drankprobleem
Het is gebruikelijk dat wat er in de besloten sociëteit gebeurt niet naar buiten komt, maar twee landelijke ochtendbladen maakten gewag van het incident.
Brinkman bood hierop zijn verontschuldigingen, maar ontkende dat hij de barman zou hebben geslagen. Wel erkende Brinkman dat hij een drankprobleem heeft.
Volgens Wilders heeft het allemaal geen gevolgen voor het functioneren van zijn fractiegenoot. "Hij is absoluut geloofwaardig." Met de verklaring van Brinkman is de zaak afgedaan.
Afkeur
Brinkman is zijn drankprobleem inmiddels voortvarend te lijf gegaan, melde de PVV-leider. "Hij drinkt helemaal niets meer."
De fractie heeft besloten om zich nooit meer te laten zien in Nieuwspoort. "Er zal nooit meer een PVV'er aan de bar van Nieuwspoort te vinden zijn", verklaarde Wilders, die zijn afkeur voor de sociëteit niet onder stoelen of banken steekt.
"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociëteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volledig voorspelbaar.
[..]
quote:dicit Marcus coquo: 'bene, puto, Tryphoni, piscem paravisti!'
Zoveel heeft dat niet opgeleverd helaas, behalve dat ik straks op een straat kan wonen vernoemd naar mijn vaderquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zal het geld wel hebben ja als elitair kindje dat uit de buik van een beroepspolitici komt. Ik gun het wel hoor
O, wie is je vader dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zoveel heeft dat niet opgeleverd helaas, behalve dat ik straks op een straat kan wonen vernoemd naar mijn vader
Nee, mijn vader was D66-er, en zeker niet prominent in de (landelijke) politiek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, wie is je vader dan?
Prominente PvdA'er?
Dat lijkt me een beetje een contradictie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, mijn vader was D'66, en zeker niet prominent in de landelijke politiek.
Hij zat niet in de landelijke politiek dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje een contradictie.
En dan toch een straat naar hem genoemd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, mijn vader was D'66, en zeker niet prominent in de (landelijke) politiek.
Ik doelde op je typefoutje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij zat niet in de landelijke politiek dus.
Hij was burgemeester, daar worden wel vaker straten naar vernoemd, daarbij is hij vrij jong gestorven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan toch een straat naar hem genoemd?
O, okee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij was burgemeester, daar worden wel vaker straten naar genoemd, daarbij was hij vrij jong gestorven.
Nee, kleine gemeente(n). Maar ik heb geen zin gegoogled te worden, dus verdere details blijf ik je schuldig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee.
Vervelend dat je vader vroeg gestorven is. Was hij wel in enige mate prominent?
Welke stad was het, groot?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volledig voorspelbaar.
[..]
Word je proefschrift verfilmd?quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jawel maar als je zegt dat iemand een partij is, bedoel je meestal de personificatie van die partij. Wanneer je een lid van een partij bedoelt, plak je er meestal -er achter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vroeger was het toch met een ' ?
Ahzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jawel maar als je zegt dat iemand een partij is, bedoel je meestal de personificatie van die partij. Wanneer je een lid van een partij bedoelt, plak je er meestal -er achter.
Alleen in de tijd dat ik nog de beschikking had over een OV-jaarkaart. Ze had beter in de Elsevier kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Pamela Hemelrijk overleden
Een vuilbekkende aluminiumhoed. Je leest de Metro toch niet, Rock?
Daar had ze niet genoeg inhoud voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alleen in de tijd dat ik nog de beschikking had over een OV-jaarkaart. Ze had beter in de Elsevier kunnen schrijven.
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland komen vandaag met een ultieme poging: zij willen de pensioenleeftijd over vijftien jaar in een klap verhogen naar 67
Kijken hoe solidair ze dan zijn!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.
En dan ook direct naar de 70 jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.
En vervolgens hoeft men ieder jaar een maand korter te werken.quote:
Een dergelijke gedaanteverwisseling behoort niet tot mijn voornemens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Word je proefschrift verfilmd?
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ik zit opgescheept met de naweeën van een lichtelijk uit de hand gelopen afstudeerborrel.
quote:hallo
bedankt dat jij mijn termiste een normaals antwoord geefde
dus jij heb ook een lening bij de ulsterirish bank
hoe is dat bij jou gelopen mijn vriendin zeg dat et best heel ingewikkeld zit en je moet eerst betalen voor je lening krijg had u dat ook ?
Graag hoor ik van u
Staken! Rellen! De fik erin!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Koffiezetapparaat op de afdeling is kapot.
Op naar de andere verdieping en meteen een voorraadje tappen.quote:
quote:
quote:A mathematician, a physicist and an engineer are travelling together, and find a hotel to sleep in for the night. The engineer wakes up in the middle of the night to go to the bathroom, and sees that there's a fire. He gets a fire extinguisher and puts the fire out, and then goes to sleep again. Next, the physicist wakes up and he also notices a fire. He calculates the exact time he needs to use the extinguisher to put out the fire, and puts it out. He also goes back to sleep. Finally, the mathematician wakes up and there's another fire. He sees the fire extinguisher, exclaims "this problem has a solution!" and goes back to sleep.
Verwacht: de Jezus-demonstrant.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geld bij de DSB-bank en ik ondervind nu mogelijk last door het financieel terrorisme van de domkoppen die niet weten wat ze tekenen en de hufterigheid van Wouter Bos, die immers, zoals dokter Ab, last heeft van belangenverstrengelingen (voor hem is het goed als de DSB-bank ten onder gaat). Smerig zaakje allemaal.
Welk een divers assortiment heeft uw antiquariaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verwacht: de Jezus-demonstrant.
quote:
Was jij het sujet dat vannacht op mijn binnenplaats de naam van een zekere Palestijnse organisatie scandeerde?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:29 schreef Monolith het volgende:
Zuipen met Polen is een slecht idee als je de volgende dag moet werken.
Nee, dat was waarschijnlijk DrW.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Was jij het sujet dat vannacht op mijn binnenplaats de naam van een zekere Palestijnse organisatie scandeerde?
Het was toch een antisocialistisch manifest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:41 schreef du_ke het volgende:
Ze is vooral erg boos en teleurgesteld over het leven heb ik het idee.
Er zit niets anders meer op dan samen met Autodidact een rap uitbrengen om Bulgaren te dissen.quote:Onderzoek naar Bulgaarse vakantievilla Leers
Het Bureau Integriteit Nederlandse Gemeenten gaat feitenonderzoek doen naar de rol van de Maastrichtse burgemeester Leers in een affaire rond diens Bulgaarse vakantiewoning.
Dit meldt Leers vandaag zelf in dagblad De Limburger. De burgemeester zegt dat hij zal opstappen als blijkt dat hij niet integer heeft gehandeld.
Leers (CDA) wordt al enige tijd achtervolgd door geruchten rond de vakantievilla. Hij kocht die naar eigen zeggen in september 2006 voor 220 duizend euro. De villa maakt deel uit van het toen nog niet gerealiseerde Marina Black Sea Riviera-project in het Bulgaarse plaatsje Byala. De Maastrichtse topambtenaar Nico Nollen is aandeelhouder van het villapark, dat ook enkele Bulgaarse eigenaren heeft.
Problemen
In de jaren daarna ging er vanalles mis rond het project. De villa kwam veel later gereed dan gepland en de Bulgaarse project-eigenaren bleken het hele project te hebben verpand aan een Bulgaarse bank. Daardoor kon Leers de villa niet op zijn naam krijgen. In mei van dit jaar deed Leers aangifte tegen de manager van het bedrijf.
Die op zijn beurt reageerde met een klaagschrift waarin hij stelt dat Nollen rond het project zijn functie als topambtenaar heeft misbruikt en dat Leers hem daarbij de hand boven het hoofd heeft gehouden. Nollen zou als ambtenaar onder meer Europese subsidie voor het project hebben aangevraagd. Als privépersoon is dat niet mogelijk.
Brandweerauto
De commissie gaat die geruchten onderzoeken, evenals de verhalen dat ook Leers zijn functie als burgemeester gebruikt zou hebben om invloed uit te oefenen op de gang van zaken. In De Limburger erkent hij vandaag dat hij de burgemeester van Byala een tweedehands brandweerauto uit Nederland had beloofd.
Dat ging volgens Leers echter om een actie als privépersoon. De kosten van de wagen, die door alle problemen uiteindelijk nooit werd geleverd, zouden worden opgehoest door een aantal Nederlandse kopers van de woningen.
Pikant moment
Het onderzoek naar Leers' integriteit komt op een pikant moment. Juist deze week stuurde de Limburgse gouverneur Léon Frissen een brief aan alle Limburgse burgemeesters met een oproep beter toe te zien op de integriteit van bestuurders en ambtenaren in hun gemeenten. Frissen maakt zich 'grote zorgen' over een aantal recente schandalen die Limburgse burgemeesters, wethouders, ambtenaren en provinciebestuurders in opspraak brachten.
Ik heb Pools bloed, biertje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:29 schreef Monolith het volgende:
Zuipen met Polen is een slecht idee als je de volgende dag moet werken.
Bulgaren tot we vullen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit niets anders meer op dan samen met Autodidact een rap uitbrengen om Bulgaren te dissen.
Reya & AutoD featuring PhD lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zit niets anders meer op dan samen met Autodidact een rap uitbrengen om Bulgaren te dissen.
Bulgaarse vrouwen vullen is op zich ook geen verkeerde hobby.quote:
Recente ervaringen wijzen uit dat nog zeker enkele decennia voorbij kunnen gaan voordat TitusPullo zich die titel mag aanmeten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Reya & AutoD featuring PhD lijkt me wel wat.
Ik ben inderdaad een waardeloze Reya, tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Recente ervaringen wijzen uit dat nog zeker enkele decennia voorbij kunnen gaan voordat TitusPullo zich die titel mag aanmeten.
Oefening baart kunst, doch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een waardeloze Reya, tot nu toe.
Ik heb dat eens tegen een twaalfjarige papzak gezegd.quote:
Wat bent u hardleers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme wat een brakke ochtend.
Hardleers en nu opgescheept met een houten kop.quote:
Dit keer ben ik niet van mijn fiets gevallen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik kom er wel net achter dat ik de helft van m'n outfit gister heb laten liggen op de club...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dit keer ben ik niet van mijn fiets gevallen.
Ik zou zeggen dat je eerst een pasje moet halen voor je aan zo'n project begint.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik train altijd in de korte broek... Normaal gesproken gaat daar nadien een trainingsbroek overheen.quote:
http://www.destentor.nl/a(...)rek-bij-minister.ecequote:Minister Eberhard van der Laan (Wonen, Wijken en Integratie) heeft een aantal bewoners van de drie Eindhovense 'krachtwijken' uitgenodigd voor een gesprek volgende week woensdag in Den Haag.
Uitslapen voorkomt dat probleem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat verschuift het probleem. Dan heb je een godverdomme brakke middag.quote:
Om 9 uur wakker hierquote:
Dat is natuurlijk geen samenstelling he.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:23 schreef Monidique het volgende:
Word.
Ik wil Hatebreed wel weer en keertje zien, maar de HMH trekt me niet zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:58 schreef Monidique het volgende:
Februari 2010, Machine Head en Hatebreed.
Juist at ik een pepermuntje.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Monidique het volgende:
Waar is de Pepermuntkoning?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof dat de kerngeleerde door de recente password-purging gedoemd is tot een virtueel tussenleven.
[Deel 642] All the King's menquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Monidique het volgende:
Waar is de Pepermuntkoning?
B'vo.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Op Sidekick
Het web is log,
Hij kortwiekt hun gepoch
Wat is nu het punt,
Dat hij omgaat met munt?
Nimmer alstemblief te verwarren
Met walgingsnarren
Voor sommigen een lafbek,
Maar hij weerstaat alle drek
Hij zal ons nooit krenken,
Tenzij wij Nawijnschenken
Zowel tijdens het bachelor - als masterberen
Simpelweg exemplarisch modereren
[ afbeelding ] Driek van Wissen
Wat een zinloos geneuzel in die tijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
[Deel 642] All the King's men
Daar ergens ben ik aangehaakt.
Reya: A Butler's Tale is helaas nog steeds zoek.quote:
Een smet op uw reputatie als archivaris.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Reya: A Butler's Tale is helaas nog steeds zoek.
Ik wil wel meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik wil tegenwoordig nog maar maximaal één brakke dag per weekend, ik word oud.
nog meer van deze huilbabyquote:Op woensdag 30 september 2009 15:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jongen, wees blij dat enge linksche mannetjes als Lord_Vetinari, Drugshond en Sidekick weg zijn.
Wat was me dat een gespuis zeg als mod zijnde.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, en dat weet je heel goed.
De wat normalere rechtsere reacties worden weggehaald, en dedie maar enigzins bij rechts horen laten ze staan. Dat is wat de linkse kerk hier aan het doen is.
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Het valt mij gewoon op dat je hier bijna niks over allochtonen mag zeggen, want dan heb je of direct weer een note erbij of een bannetje van een week.
Het valt hier alleszins mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme, wat een brakke ochtend.
grappig ik heb heel dat topic gemistquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:23 schreef Bluesdude het volgende:
Troost je Rock.... je schijnt niet een eng linkse mod geweest te zijn:
[..]
nog meer van deze huilbaby
[..]
[..]
Twee blauwtjes, twee keer van je fiets gevallen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
2 - 2
dat was de stand gisteren
Nope gelijkspel bij het volleybal.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Twee blauwtjes, twee keer van je fiets gevallen?
Je wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Mijn co-auteur vindt mijn schrijfstijl 'vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy'. Waar is het misgegaan?
Misschien heeft hij wel gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Mijn co-auteur vindt mijn schrijfstijl 'vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy'. Waar is het misgegaan?
Ze.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel gelijk.
Je moet niets van mij afkijken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:56 schreef Reya het volgende:
Het betrof in het bijzonder de term 'gespeend', hetgeen door mij als een persoonlijk handelsmerk wordt beschouwd.quote:
Ik heb nimmer de vreugde gehad enig onderdeel van diens oeuvre onder ogen te krijgen, maar uw observatie lijkt me allerminst onterecht.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat de onderwerpen die men in uw vakgebied behandelt, door enige pen - zelfs die van Flaubert - tot charismatische en sexy goederen bevorderd kunnen worden, zeg ik na de rafels van m'n beste broek te hebben geknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |