Net een gedicht.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Bron? Waar? URL? Wie?
Tsja. Wat is het nut van retorische vragen?quote:
hebben politici niets beters te doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef Drugshond het volgende:
Peter R. de Vries duikt in moord op Kennedy![]()
wat een onzin. Kep maar gelijk gereageerd ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef Drugshond het volgende:
Peter R. de Vries duikt in moord op Kennedy![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
Sizzler, haat je mij?
Het is erg opvallend dat jij nog nooit een ban hebt gehad. Zet je toch aan het denken...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zou mijzelf ook haten, als ik niet zoveel van me hield. Ik ben een kutuser, een baggeruser, een rotuser, een kloon en ronduit waardeloos. Altijd maar zuigen en zieken, anderen een ban aan proberen te naaien. Het is een wonder dat ik nog geen perm-ban heb.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
[...]
Een compendium van wat?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, 'k ben het Compendium aan het schrijven.
Het is wat zeventiende-eeuws.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Eerst was het COMPENDIUM VAN DE DIGITALE RODE BRIGADE BETREFFENDE HET VUIL, DE LEUGENS EN DE ONWAARHEDEN DIE VERSPREID WORDEN OVER KLIMAATSVERANDERING, maar dat vond ik wat overdreven.
Je vergeet nog: ontmaskerde schijnuser...mogelijk een FA-kloon.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zou mijzelf ook haten, als ik niet zoveel van me hield. Ik ben een kutuser, een baggeruser, een rotuser, een kloon en ronduit waardeloos. Altijd maar zuigen en zieken, anderen een ban aan proberen te naaien. Het is een wonder dat ik nog geen perm-ban heb.
En zo komen we weer op de holocaustban uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
Je vergeet nog: ontmaskerde schijnuser...mogelijk een FA-kloon.![]()
Jaja.... wil je dat verbergen ?
ps 'het vuil, de stad en de dood' is al geschreven.
Ach freakje is best schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
Ja, inderdaad, Aaahikwordgek, ik kijk ook op die fascistische weblog van speedfreak1 waar foute meningen gecensureerd worden. Dat heeft een simpele reden: het gaat over mij. Helaas heeft speedfreak1 mij de toegang ontzegd, kennelijk is die weblog van hem alleen toegangelijk als je 't met 'm eens bent.
Het Stendhal-syndroom, om precies te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:36 schreef Sidekick het volgende:
Het Stockholm-syndroom slaat harder toe dan verwacht.
they all went back to the cribquote:Op zondag 26 juni 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Speedfreak1 zie je ook wat minder, hè, nu zijn homies er niet meer zijn?
De ironie van een tweede privacykwestie, en dat door een billenmaatje van een crewlid.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:29 schreef Monidique het volgende:
Wat is er grappig?
Ja, heel ironisch, maar ben je het niet met me eens?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De ironie van een tweede privacykwestie, en dat door een billenmaatje van een crewlid.
Jouw IP is toch publieke informatie?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:34 schreef Monidique het volgende:
Ja, heel ironisch, maar ben je het niet met me eens?
Inderdaad. Is gewoon op internet te vindenquote:Op zondag 26 juni 2005 16:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw IP is toch publieke informatie?
Nee, dat was niet publieke informatie. Hoe dan ook, als je iets hebt tegen wat over lucida opgezocht is, dan moet je daar misschien maar met lucida of yvonne of Sidekick of sizzler of OllieA over praten, daar heeft het openbaren van mijn IP-adres he-le-maal niets mee te maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw IP is toch publieke informatie?
Ik vind het nochtans goed dat jij voor een procentje of vijf voelt wat Lucida is overkomen.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat was niet publieke informatie. Hoe dan ook, als je iets hebt tegen wat over lucida opgezocht is, dan moet je daar misschien maar met lucida of yvonne of Sidekick of sizzler of OllieA over praten, daar heeft het openbaren van mijn IP-adres he-le-maal niets mee te maken.
Nogmaals: Ben jij het niet met me eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |