Net een gedicht.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Bron? Waar? URL? Wie?
Tsja. Wat is het nut van retorische vragen?quote:
hebben politici niets beters te doen?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef Drugshond het volgende:
Peter R. de Vries duikt in moord op Kennedy![]()
wat een onzin. Kep maar gelijk gereageerd ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef Drugshond het volgende:
Peter R. de Vries duikt in moord op Kennedy![]()
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:
Sizzler, haat je mij?
Het is erg opvallend dat jij nog nooit een ban hebt gehad. Zet je toch aan het denken...quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zou mijzelf ook haten, als ik niet zoveel van me hield. Ik ben een kutuser, een baggeruser, een rotuser, een kloon en ronduit waardeloos. Altijd maar zuigen en zieken, anderen een ban aan proberen te naaien. Het is een wonder dat ik nog geen perm-ban heb.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
[...]
Een compendium van wat?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd, 'k ben het Compendium aan het schrijven.
Het is wat zeventiende-eeuws.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:06 schreef Monidique het volgende:
Eerst was het COMPENDIUM VAN DE DIGITALE RODE BRIGADE BETREFFENDE HET VUIL, DE LEUGENS EN DE ONWAARHEDEN DIE VERSPREID WORDEN OVER KLIMAATSVERANDERING, maar dat vond ik wat overdreven.
Je vergeet nog: ontmaskerde schijnuser...mogelijk een FA-kloon.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zou mijzelf ook haten, als ik niet zoveel van me hield. Ik ben een kutuser, een baggeruser, een rotuser, een kloon en ronduit waardeloos. Altijd maar zuigen en zieken, anderen een ban aan proberen te naaien. Het is een wonder dat ik nog geen perm-ban heb.
En zo komen we weer op de holocaustban uit.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Bluesdude het volgende:
Je vergeet nog: ontmaskerde schijnuser...mogelijk een FA-kloon.![]()
Jaja.... wil je dat verbergen ?
ps 'het vuil, de stad en de dood' is al geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |