Ik vind het niet zo links-joepiedepoepie-hetlevenismooi-latenweallemaalliefvoorelkaarzijn van jou dat je die man op basis van zijn uiterlijk in een hokje plaatst. Foei!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:22 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze rechts-conservatief uitziende man?
Ik hou me meestal op de vlakte totdat ze het nodig vinden me lastig te gaan vallen met hun geweldig doordachte opvatting over politiek e.d.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Wouter1989 het volgende:
Ik zeg gewoon dat de meeste mensen dom zijn.
Want jij bent briljant zekerquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hou me meestal op de vlakte totdat ze het nodig vinden me lastig te gaan vallen met hun geweldig doordachte opvatting over politiek e.d.
Wat een eigenaardige juxtapositie: een dergelijke opwekking als preambuul van een zin die de Nederlandse taal geweld aandoet. He, ik onderga haast jectigatie.quote:
De producten uwer illustere voorganger waren mij al eerder onder de ogen gekomen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
Overigens, Reya, neem kennis van dit journaal.
In een villawijk ligt de snelweg niet om de hoek. Dus zullen er in de straten omheen zowat alleen maar Cayenne's, Touareg's en nog meer civiele tanks rondrijden.quote:
Ik verkeer in enige verwarring aangaande de geadresseerde dezer mededeling.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef TitusPullo het volgende:
Voorwaar, uw beschimpingen zijn weinig inventief.
doe het niet of haal er een bij de kabelmaatschappij dan kan dat ding ook digitale tv opnemen hoef je over 2 jaar geen nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga een hdd-recorder aanschaffen. Zijn er nog do's en don'ts?
Het bericht was in geen geval bedoeld voor de opsteller der verachtelijkheidsindex.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verkeer in enige verwarring aangaande de geadresseerde dezer mededeling.
Drug Wars and Faltering States: The Demise of National Identityquote:Perhaps 25% of Brazil’s urban population lives in favelas, the fetid slums of an emerging other world.
Most have been “administered” by drug lords — little baronies where the narco-patricius also provides essential services and varying degrees of social welfare — in the absence of any effort by a withering state.
die voorspellingen moet je niet altijd serieus nemen velen nemen binnenlandse onlusten niet mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Drug Wars and Faltering States: The Demise of National Identity
dat is nogal wat voor een land dat, volgens de voorspellingen, een economische grootmacht in de wereld gaat worden
Nee maar, een nieuwe in het politiek cafe!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:59 schreef Wouter1989 het volgende:
Valt jullie dat ook op, dat onze helden veel edelere gelaatstrekken hebben dan onze vijanden? Tjongejonge, wat een stelletje gedegenereerden! Misschien moesten we dergelijke mensen maar eens preventief monddood maken.
klopt, en er is meer:quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die voorspellingen moet je niet altijd serieus nemen velen nemen binnenlandse onlusten niet mee.
http://en.wikipedia.org/wiki/BRICquote:In economics, BRIC (typically rendered as "the BRICs" or "the BRIC countries") is an acronym that refers to the fast-growing developing economies of Brazil, Russia, India, and China. The acronym was first coined and prominently used by Goldman Sachs in 2001.
I try not to fly in the face of public opinion.quote:
Zwelstijfsel on the rocks graag. Ik kan niet zeggen dat het lekker klinkt, maar ik ben altijd in voor iets nieuws.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee maar, een nieuwe in het politiek cafe!
Welkom, welkom, wat kan ik schenken?
Voorbehoud: ik ben zo weg. Bedien jezelf in dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |