quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het! lionsguy18 heeft dit gezegd.
Hihi.quote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weet het! lionsguy18 heeft dit gezegd.
Iets zegt me dat het in ieder geval niet van Haushofer afkomstig is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:02 schreef Reya het volgende:
Raad-het-plaatje:
[ afbeelding ]
Of althans, de geestelijk vader ervan.
Dat is een correcte constatering.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het in ieder geval niet van Haushofer afkomstig is.
Wat een gepreek voor eigen parochie.quote:Werkgevers: AOW in 2025 in een keer verhogen
Den Haag, 29 sept. Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland hebben een alternatief plan ingediend voor de verhoging van de AOW-leeftijd. Zij pleiten ervoor om de pensioenleeftijd over vijftien jaar in een klap met twee jaar te verhogen naar 67 jaar.
Nieuws - Vervroegd pensioen favoriet voor verlagen arbeidskosten
In dit model zouden huidige oudere werknemers geen gevolgen merken van de verhoging van de AOW-leeftijd. „Iedereen die nu boven de 50 jaar is, gaat gewoon met 65 jaar met pensioen", aldus de werkgevers.
Volgens de werkgevers is de verhoging van de pensioenleeftijd naar 67 jaar „onontkoombaar". VNO-NCW en MKB noemen de verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd in 2025 „sociaal aanvaardbaar".
Tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat nou net de gemiddelde werkgever ouder dan 50 zijn.
[..]
Wat een gepreek voor eigen parochie.![]()
![]()
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eestal_wel_zo_gezondquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eftijdsdiscriminatie
Domste zin die mij na Wilders' ''vleesgeworden moeder'' onder ogen kwam.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zal het geld wel hebben ja als elitair kindje dat uit de buik van een beroepspolitici komt.
we hadden allebei hetzelfde ideequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.nrc.nl/opinie/(...)eftijdsdiscriminatie
Zijn Opklaringen zijn bijna altijd interessant.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:51 schreef isogram het volgende:
Geen tijd om hier een topic over te maken, maar wel interessante materie:
http://www.geencommentaar(...)nnes-niemand-regeert
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn Opklaringen zijn bijna altijd interessant.
quote:"Maar de tijd van voldongen-feiten-bestuur is voorbij. De kiezers kunnen vandaag of morgen de stoppen eruit trekken. Nederland zal wat moeten doen om de basis van onbehagen weg te nemen. De 'oude partijen' hebben nieuwe democratische spelregels lang genoeg geblokkeerd. Daar is het nu te laat voor. Misschien is een uitweg mogelijk met principieel, integer populisme."
quote:PVV doet bar Nieuwspoort in de ban
AMSTERDAM - De PVV'ers uit de Tweede Kamer zullen nooit meer te vinden zijn aan de bar van sociėteit Nieuwspoort.
Dat verklaarde fractievoorzitter Geert Wilders dinsdag. "Het levert alleen maar ellende op."
Vorige week raakte Wilders' fractiegenoot Hero Brinkman in opspraak omdat hij in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters rond sluitingstijd een barmedewerker zou hebben geslagen nadat die Brinkman geen bestelling meer wilde inschenken.
Drankprobleem
Het is gebruikelijk dat wat er in de besloten sociėteit gebeurt niet naar buiten komt, maar twee landelijke ochtendbladen maakten gewag van het incident.
Brinkman bood hierop zijn verontschuldigingen, maar ontkende dat hij de barman zou hebben geslagen. Wel erkende Brinkman dat hij een drankprobleem heeft.
Volgens Wilders heeft het allemaal geen gevolgen voor het functioneren van zijn fractiegenoot. "Hij is absoluut geloofwaardig." Met de verklaring van Brinkman is de zaak afgedaan.
Afkeur
Brinkman is zijn drankprobleem inmiddels voortvarend te lijf gegaan, melde de PVV-leider. "Hij drinkt helemaal niets meer."
De fractie heeft besloten om zich nooit meer te laten zien in Nieuwspoort. "Er zal nooit meer een PVV'er aan de bar van Nieuwspoort te vinden zijn", verklaarde Wilders, die zijn afkeur voor de sociėteit niet onder stoelen of banken steekt.
"Ik heb het zelf nooit op die verschrikkelijke sociėteit gehad." Het wordt bevolkt door 'allemaal verschrikkelijke journalisten' die het niet goed voor hebben met de PVV. "Daar zitten niet onze vrienden."
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volledig voorspelbaar.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |