Voorwaar, enkel Groningers kunnen zoiets bedenken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:09 schreef sigme het volgende:
Éen Brinta met ijsklontjes. Watublieft!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb ooit in een zeldzame vlaag van verstand besloten enkel nog earl grey en espresso te drinken. Tot nu toe heb ik me er prima aan weten te houden.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef Reya het volgende:
Ik las zojuist dat pastis verboden was in Vichy-Frankrijk omdat het demoraliserend zou werken. Welk een eigenaardige gevolgtrekkingen produceert de menselijke geest toch.
Ik vind Sunchaser ook irritant.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
U bent al even onuitstaanbaar als de Indo-Europese linguïst.
Je bent niet bekend met de kortademigheid van Reya?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef sigme het volgende:
Het doet mij deugd met hem in één adem genoemd te worden.
En dat is weer niets bij het geluid dat Rock maakt wanneer het een negerbaby blijkt te zijn.quote:Op zondag 27 september 2009 10:01 schreef Reya het volgende:
Het is weinig schokkend vergeleken met het manische gepuf van uw wederhelft, dat de vroedvrouw spoedig zal moeten aanhoren.
zo apart is het toch nietquote:Op zondag 27 september 2009 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik blijf het een vreemde manier van bouwen vinden. Maar goed - het blijft staan.
[ afbeelding ]
En kortademig.quote:
Present.quote:Op zondag 27 september 2009 13:59 schreef Monidique het volgende:
Jezus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |