Rijpe meloenen!quote:
sappigquote:
Nu ben jij dus ook achterbuurtvolk, volgens Martin.quote:
Het blijft buitenland voor mij, dat noorden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit dezelfde regio als Gelly.
De scheiding tussen achterbuurt en gegoede buurt is daar niet zo duidelijk.
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelly is wel meer niet duidelijk natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die aan de linkerkant van de kerk, aan de rechterzijde van de brink. Tussen de varkens.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.
Ja, ben je van gegoede afkomst?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.
Ik schrik me iedere keer een hoedje. Waarom kom je het steeds melden hier (wel mee doorgaan hoor, daar niet van). Maar waarom hou jij het bij?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Weer Nederlandse militair gesneuveld in Afghanistan
Hij kijkt liever neer op straatvegers. Die overigens meestal wel regelmatig neuken.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelly is wel meer niet duidelijk natuurlijk.
Zoals het belang van eens goed van bil gaan.
Ban the fuckers!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Hey, kunnen we de slowchat ook weer opleuken? Gezellig, weet je wel? Groepsknuffel, iedereen houdt van iedereen, allemaal samen?
Groepsknuffel?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Hey, kunnen we de slowchat ook weer opleuken? Gezellig, weet je wel? Groepsknuffel, iedereen houdt van iedereen, allemaal samen?
Truste lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Trieste lui.
Blauwe ballen. Wel leuk dubbelzinnigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Groepsknuffel?Z'n prostaat staat vast op springen. Ik wil daar niet bij zijn.
Die niet zo links. Het is nu eenmaal niet zo dat iedereen van iedereen houdt, zelfs niet als ze meningsloze D'66-ers zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Pak het dan bij de wortel aan!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij had ik al 2 keer aangegeven dat de toon ook wel anders kan. Incluis 2 edits.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die niet zo links. Het is nu eenmaal niet zo dat iedereen van iedereen houdt, zelfs niet als ze meningsloze D'66-ers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |