He, ik ben niet degene die zogenaamd van 2 walletjes eet hoor, gozerin die je d'r bentquote:
quote:
Wat in hart zit verzuurt niet, is de gedachte, denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Een steekje onder water,quote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Lemmebs.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef sigme het volgende:
Paardenpijper, perzisch?
Oh ja? Het_Godsgeschenk moest er nogal om lachen, destijds, maar die reageerde op iemand anders die het bezigde. Lithion.quote:
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Johan_de_Witt heeft het woord het vaakst gebruikt, binnen POL, denk ik (dat was die Pers, ook wel koelie).
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.
Bron?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom ''in mindere mate Egypte'', paardenpijper?
Hou jij ook een M-base bij?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Nee nee, ben jij mal. Ik heb een geheugen en de zoekmachine. Nee zeg, ik ben een veels te grote chaoot voor iets systematisch. Internet bewaart bijna alles. Helaas is het weinige wat echt verdwijnt soms iets wat ik echt graag had behoudenquote:
quote:Soms? Ik vermoed dat jij dat -ten onrechte- constant denkt.
De zoekmachine is vrij onlangs ernstig verbeterd. Tot voor kort kreeg ik er ook nooit enig bruikbaar resultaat uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef PJORourke het volgende:
De zoekmachine doet nooit wat ik wil dat hij doet. Chapeau dus.
Mooi plaatje. Ik ben goed perifeer.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Monidique, du_ke en ik zijn de knooppunten van POL.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Laten we inderdaad voor een keer de Arabieren en moslims eens niet vergeten als het over slavernij gaat op Fok!.
quote:Ik ben niet slim of grappig en Sidekicks bijdrage was al hilarisch.
quote:Hij haatte onze Westerse waarden en normen,.
quote:Misschien weer een van Bush' succesverhalen. In plaats van het steunen van een regering van nationale eenheid, worden krijgsheren bewapend. Alleen om de islamieten tegen te werken. Daarentegen, misschien zijn die islamieten inderdaad wel welwillend tegenover extremisten en dergelijken, dan is het mogelijk begrijpelijk. Maar het heeft in ieder geval weer goed uitgepakt. Hoewel, ja, misschien dat ze de orde kunnen herstellen voor het eerst in meer dan een decennium. Het wordt even afwachten.
quote:Of: wat als we concluderen dat het niet kan, wat te doen met dieren?
quote:Dat laatste.
En dat allemaal uit een aflevering.quote:He can lul the lul, but can he vul the vul?
Dat is leuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Leuk topic inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef PJORourke het volgende:
Leuke FBs waren dat ja.
Ik deed er nog wel speciaal mijn best op.quote:
Ik zag het ja. Een apart stelsel, losgezongen, weggedreven van de realiteitquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik had achter Apropos geen paardenpijperpijper gezocht.
Heerlijk, dat soort posts.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:40 schreef Kaalhei het volgende:
God wat een niveau weer vandaag.![]()
Aan de andere kant: er is iig discussie, maar dat zal onze pepermuntkoning wel weer snel in de kiem gaan smoren.
Laat je dit eens een keer staan, lieverd? Dank je
En tong80 is het uberbrein van FOK!.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
quote:(Novum) - Twee meisjes van 11 en 13 jaar zijn aangehouden nadat ze beeldjes van de begraafplaats in het Drentse Nieuw-Weerdinge hadden gestolen. Ze verstopten de beeldjes in de bosjes bij de begraafplaats. Ook had een van de meisjes een beeldje op haar kamer staan. De meisjes hebben bekend, meldt de politie zondag.
Sinds enkele weken verdwenen er beeldjes van graven in Nieuw-Weerdinge. De beeldjes werden weer gevonden in de bosjes. De meesten zijn inmiddels terug bij de eigenaren doordat er kijkdagen zijn geweest. Ook maandag is nog een kijkdag waarop gedupeerden kunnen kijken of hun beeldjes erbij zitten.
De meisjes zijn doorgestuurd naar Halt.
quote:(Novum) - Een groep Franse radicale wijnbouwers heeft via een videoboodschap aan de Franse zender France 3 een ultimatum gesteld aan president Nicolas Sarkozy. Op de video is een zevental gemaskerde mannen te zien. Ze eisen dat de prijs van de wijn omhoog moet 'anders vloeit er bloed'.
De groepering, het Regionale Comité van actievoerende wijnbouwers (CRAV) heeft in het verleden de verantwoordelijkheid opgeëist voor diverse aanslagen op onder meer supermarkten die buitenlandse wijn verkochten, en enkele kantoren van het ministerie van landbouw. Ook de inhoud van een tankwagen met buitenlandse wijn werd vernietigd.
De lage wijnprijs treft vooral wijnboeren uit de Languedoc-streek. De CRAV eist hogere importtarieven voor goedkopere wijnen uit Spanje en Italië.
RaadvEuropa-debat: Scheppingsgeloof gevaar voor democratiequote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Scheppingsgeloof is gevaarlijk'
De mol van Anja Meulenbelt bij Defensie heeft ze laten mislukken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar zijn je fotos nou van je bezoek aan Palestina, Floritje?
En ik maar denken dat die vuige IDF haar rolletje had vernietigd.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
De mol van Anja Meulenbelt bij Defensie heeft ze laten mislukken.
Wat was mijn hilarische bijdrage ook alweer?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat allemaal uit een aflevering.
Dat M. met een leuke meid naar een Europese hoofdstad zou gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat was mijn hilarische bijdrage ook alweer?
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat M. met een leuke meid naar een Europese hoofdstad zou gaan.
quote:Zoals je misschien weet is wetenschap niets meer dan een theorie verzinnen en dan deze met bewijzen staven.
Bewijs wordt dus alleen maar gebruikt om je eigen theorie te bewijzen.
Een vorm van omgekeerde bewijslast die in een rechtzaal niet zou worden getolereerd.
quote:Groningen leert Botswana fietsen
ANP
GRONINGEN - Burgemeester Mothei van hoofdstad Gaborone van Botswana komt maandag naar Groningen voor een fietstocht met burgemeester Wallage. Dat heeft de gemeente zaterdag bekendgemaakt. Mothei wil het fietsgebruik in zijn Afrikaanse stad stimuleren, onder meer door de aanleg van vele kilometers fietspad. Groningen is een van de meest fietsrijke steden van Europa. Wallage gaat zijn ambtgenoot vertellen hoe in Groningen het fietsgebruik wordt gestimuleerd. In de Groningse hoofdstad heeft elke bewoner gemiddeld meer dan twee fietsen. De 60-jarige Wallage staat bekend als enthousiast ambassadeur van het fietsgebruik. In 2003 werd zijn stad ook uitgeroepen tot Fietsstad van het Jaar.
Behalve met Wallage zal burgemeester Mothei maandag ook praten met de gemeentelijke fietscoördinator van Groningen. Behalve Groningen doet de Afrikaanse ambtsdrager deze week ook Enschede aan. De Universiteit Twente gaat een speciale studie aan het fietsen wijden.
Behalve uit Botswana doen binnenkort ook hoogwaardigheidsbekleders uit Zuid-Afrika Groningen aan om te leren over het exceptionele fietsgebruik in de noordelijke hoofdstad.
En toen werd ie wakker.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
..quote:
Welk licht heeft dat nou weer neergepend?quote:
Met langharige vrienden naar Biddinghuizen is bijna net zo goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doe je best eens in het betreffende topic in POL.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het staat ergens op de FP, in de discussie over het scheppingsgeloof. Iedere keer dat zulke thema's ter sprake komen, blijkt dat veel mensen nauwelijks wetenschappelijke basiskennis bezitten. Soms overweeg ik om het in een kroeg te roepen.
Absoluut waar. Natuurlijk zit er een islamitische ondertoon in, maar zeker in Nederland zouden we ook deze discussie aan moeten gaan. Omdat we hier gewend zijn aan vrijheid van godsdienst hebben conservatieve religies waarvan de cultuur op geen enkele wijze in die van Nederland past, zoals de conservatieve islam, vrij spel. Zij krijgen dezelfde vrijheid als de conventionele godsdiensten terwijl de opkomst van de islam juist aangegrepen moet worden om de huidige plaats van religie in onze samenleving te herzien. Religie is een persoonlijke beleving en dient als zodanig te worden opgevat.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Scheppingsgeloof is gevaarlijk'
Het ziet er indrukwekkend uit, maar erg veel waarde heeft het niet zo op het eerste oog te zien.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik kijk wel uit, kameraad, evolutie is een burgerlijk bedenksel.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe je best eens in het betreffende topic in POL.![]()
..quote:
ROTFL!!!!!quote:
Ze is 16 en Amerikaans.quote:
quote:
Deze kan ook altijd:quote:
Zeg, geef mij eens even weer spreekrecht, propos.quote:
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenenquote:
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, geef mij eens even weer spreekrecht, propos.
Het wichtje zit in feite te treiteren.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Kijk, uiteraard blijven negerinnen mooier dan blanke vrouwen. Dat weet elk links persoon.
Had je het over die foto van Tera?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Drugshond het volgende:
Zo stemmen wij over 20 jaar - De PB manier
quote:D66
U bent de redelijkheid en de ratio zelf. U bent altijd in staat de juiste afweging tussen persoonlijk- en landsbelang te maken, niet alleen op politiek gebied maar ook thuis in de keuken of in bed. Uw das heeft u zelden om, maar draagt u wel altijd mee. Uw gezin, collega's en vrienden begrijpen u nooit direct wanneer u iets zegt. Vroeger op school veegde u na de les altijd vrijwillig het schoolbord schoon of deelde melk uit. U bent de eerste die dit stemadvies krijgt en stemt daarom: D66.
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.
Hee, ik val niet op negerinnen, ben ik nu een racist?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?
Ik ben hem wel recent een paar keer tegengekomen, al fietsende (hij dan dus).quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenen.
Wat ben je voor racistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?
Klinkt goedquote:PVDA
U bent ambtenaar, betrokken maar toch ambitieus. U gebruikt vaak woorden als 'maatschappelijk middenkader' en 'driehoeksoverleg' en denkt dat u echt wat bedoelt. Uw directe leidinggevende zit al drie jaar dood achter zijn bureau en niemand heeft dat nog door, ook u niet tijdens het laatste beoordelingsgesprek. U gelooft heilig in de maakbaarheid van de samenleving. Klimaatveranderingen en natuurrampen lossen we op met dialoog. In de trein zit u met een opengeslagen Volkskrant maar eigenlijk leest u mee in uw buurman zijn Spits. U stemt: PvdA.
quote:De partijen
In november kan op een groot aantal nieuwe en bestaande partijen gestemd worden. Hieronder vind u een korte beschrijving van een aantal van deze partijen.
CDA
Derde hond tijdens de verkiezingen van 2002. Heeft drie jaar lang samen met VVD en D66 economische groei buiten ons land weten te houden. Claimt achteraf verantwoordelijk te zijn voor wereldwijde conjuncturele bewegingen. Gedoogd andere samenlevingsvormen dan het gezin, maar maakt ze wel onbetaalbaar.
VVD
Rechts conservatieve partij die in 1972 de term 'liberaal' stiekum heeft geclaimd. Hebben in datzelfde jaar dankzij een spelfout een vijftigjarig contract met dixieland bandje 'The Liberaskels' afgesloten en schuivelen dus nog 16 jaar tegen heug en meug de zolen onder hun Van Bommels vandaan op deze vrolijke muziek. Muziek die overigens overstemd dreigt te worden door tandengeknars van achterbanners die realiseren dan het verkiezen van Mellow Mark boven Ragin' Rita stemmen gaat kosten.
D66
Sociaal liberale partij met grote woorden over democatie en innovatie. Sympatieke partij met lieve mensen die het goed voorhebben met nederland. 'Het redelijk alternatief'. Zal belangrijke thema's als onderwijs en milieu graag opzij zetten voor bijvoorbeeld de gekozen ijsmeester. Laat kortom de hele Whopper uit handen vallen voor een schijfje augurk.
SP
Hippe partij van Jan Marijnissen. Vroeger was Jan into Mao maar tegenwoordig heeft hij een betere PR afdeling.
Groenlinks
Partij met liberale principes die echter worden tegengehouden door de achterban bestaande uit PLO chokers dragende succesboomers. Deden ook nog iets met groen.
PvdA
Links conservatieve partij voor ambtenaren. Onder Apparatchik Ad Melkert was de PvdA een partij met een gezonde portie dedain voor de gewone man. Met de verkiezing in 2002 bleek dit echter niet goed te vallen bij de achterban, de gewone man. Sindsdien heeft de partij glimlachrobot en natprater Wouter Bos ingehuurd van Shell om die gewone man weer terug te halen. Per november 2008 zal Ad Melkert naar verwacht zijn rentree maken.
Partij voor de Vrijheid/Groep Wilders/Geert Wilders
Partij van ex-VVD-er Geert Wilders, boegbeeld van branierechts. Zag in 2002 na vier lang lang stijlzwijgen dat er markt is voor rechtspopulisme. Heeft sindsdien zijn overleden huisdier op zijn hoofd gezet en een partij opgezet die zich inzet voor vrijheid voor westerse nederlanders. Heeft het hoofddoekje en de Niqab populair gemaakt onder gematigde moslims.
EenNL
Vehikel van de enige succesvolle Fortuynist, Marco Pastors. Meest kansrijke kandidaat om het gat links van Wilders op te vullen. Op de lijst van EenNL staan naast de tante en de loodgieter van Pim Fortuyn ook de dierenarts van Kenneth en Carla.
Ja heb hem ook wel eens voorbij zien fietsen. Maar die burgermeester van die Afrikaanse stad zou op enkele plaatsen wel terug kunnen schrikken voor het idee veel fietsers binnen te halenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben hem wel recent een paar keer tegengekomen, al fietsende (hij dan dus).
quote:
quote:U bent een boze witte man. U bent echter niet zo boos als een hoop andere witte mannen. Daarom stemt u LPF
quote:• milieu
Het broeikas-effect is natuurlijk onzin, we kunnen echter niet voorzichtig genoeg zijn. Het is daarom zaak dat we onze grenzen sluiten voor vreemd CO2 gas afkomstig van emigranten. Wij hebben in nederlands al genoeg CO2 van onszelf en vol is vol!
quote:• veiligheid
Criminaliteit is al heel vervelend. Helemaal akelig wordt het als u uw overvaller niet eens kan verstaan. Kunt u zich voorstellen hoe rampzalig een bankoverval kan verlopen als een Pool zijn briefje met onleesblare blabla aan de kassier afgeeft? Buitenlandse criminaliteit is problematischer dan nederlandse en zal ook harder worden bestaft.
quote:Keihard aanpakken!!
Partij programma PvdV
• terreur
Oplettendheid vanuit de burger is essentieel in de strijd tegen terreur. De burger dient echter wel tot oplettendheid gestimuleerd te worden. Via een nieuwe SMS dienst kan de burger zijn net wat te bebaarde buurman aangeven in ruil voor een ringtone van het Wilhelmus.
• veiligheid
Een veilig nederland heeft onze hoogste prioriteit. Om veiligheid te garanderen volstaan we niet met meer blauw op straat, wij kiezen in dit geval voor een diepere kleur blauw. Uit gesprekken met onze achterban blijkt dat de kleur van de uniformen zo flets blauw is geworden dat onze gezagsuitoefenaars niet eens meer als zodanig worden herkend. Een helblauw uniform zal de agent weer op de kaart zetten.
• integratie
Nederlanders zijn zo langzamerhand wel op de hoogte van de islamitisch religieuze figuren en feestdagen. Echter aan de andere kant zal ook de moslimbevolking zich bekend moeten maken met religieuze figuren binnen de Joods-Christelijke denkwereld zoals Jezus, Maria, Harry Mulisch, de Paashaas en Bart Smit
• economie/sociaal
De hypotheekaftrek zal in stappen worden afgebouwd. Uiteindelijk zal alleen voor huizen boven de 500000 euro hypotheekaftrek kunnen worden aangevraagd.
• democratie
Met referenda is niets mis, het stelt de burger in staat invloed uit te oefenen op beleid. Met het meerkeuze element is echter wel van alles mis; er zitten te veel opties bij die niet in het belang van het land zijn. Wij pleiten voor een systeem van referenda waarbinnen de keuze wordt beperkt tot de verstandige opties.
quote:
quote:Hoe vul ik het gat op rechts?
1. Kies het juiste huisdier. Pim's eerdere pogingen om voet aan politieke grond te krijgen liepen uit op een fiasco, niet in het laatst vanwege zijn destijdse huisdier, de boa Fred, die dan ook als frikadel eindigde om plaats te maken voor de aaibare Kenneth & Carla. Dé succesfactor in het vullen van het gat op rechts is dus een goed doordachte huisdier. Simpelweg copy/past is te doorzichtig. Kies een dier wat bij u past.
2. De juiste haardracht. Straalt uw kapsel gezag uit? Heeft het charisma? Kies iets dat bij uw persoonlijkheid past. Geert Wilders wist dit en het vorige punt heel slim te combineren toen hij in het najaar van 2002 zijn platinablonde bergpoedel op zijn kale schedel plakte. Waar hij voorheen hooguit werd aangezien voor Jack van Gelder, volgde na het terugleggen van de prittstift instant succes. Kopieer ook deze actie niet te makkelijk. Herman Heinsbroek probeerde eind 2002 dezelfde truc uit te halen met zijn Rotweiler Duco en kijk wat er van hem geworden is.
3. Zorg dat u de juiste personen op uw lijst hebt staan. Regel in ieder geval iemand uit de inner circle van Pim, anders uit de outer-circle, welke circle dan ook, al is het een ex-buurman. Gebruik dat Pim label!
4. Kies de juiste thema's. Genereer na themakeuze een rechts populistisch partijprogramma.
5. Haal de kiesdrempel met behulp van deze tips en win ons Pim-o-Matic pakket!
quote:Ons kiesstelsel : kiezen en verdelen
In nederland, beste burgers, kennen we de representatieve democatie. Dit houdt in dat wij, in tegenstelling tot onze vertegenwoordigers niet slim genoeg zijn is om directe invloed uit te oefenen op 's lands gang van zaken. En gelijk hebben ze! Daarom mogen we op 22 november weer naar het stemlokaal om onder het toeziend en vooral administratief gezag uitstralend oog van een rijtje senioren de handle over halen van de fruitautomaat der democatie.
Zodra de uitslag van de verkiezingen bekend is gaan de wieltjes voor het laatst in vier jaar draaien. Maurice de Hond komt in NOVA vertellen welke coalities mogelijk zijn. Ergens in Den Haag zitten de top-dogs van de Raad van State en de eerste én de tweede kamer in een sober ingericht appartement voor de TV en noteren in een notitieblok alles wat Maurice tegen Jeroen Pauw zegt.
De volgende dag rijden de heren het notitieblok in een onopvallende lichtgroene Ford Mondeo naar Beatrix die de krabbels aandachtig bekijkt en vervolgens instemmend knikt. Als uit het notitieblok blijkt dat zelfs Maurice de Hond er niet uit komt belt Beatrix een Informateur, een soort Maurice de Hond, maar dan partijdig, minder capabel en wat verder van het volk verwijderd. Hoe de informateur verder te werk gaat is wat ondoorzichig, boze stemmen beweren dat hij Maurice de Hond om advies belt.
Nu de 'informatie' een feit is kan de formatie beginnen. De formateur (meestal de toekomstige premier) gaat met de beoogde coalitiegenoten onderhandelen op welke punten ze het eens zijn. Op punten waarin de partijen het niet eens zijn worden compromissen gesloten of toezeggingen gedaan die waarschijnlijk niet door de tweede kamer zullen komen.
Vervolgens gaat de democratie weer op sluimerstand.
quote:CDA
U woont buiten de randstad en bent in bezit van een uitstekend normbesef al komt dit niet vanuit uzelf maar uit een heel oud boek. U bent christen, maar geen blije christen anders zat u wel bij de christenunie. Uw droom is om uw G, ondanks uw groningse afkomst, zo vol en romig te krijgen als die van Maxime en dat gaat u nog lukken ook gezien de potten honing die u er doorheen jaagt. U stemt CDA.
quote:Eerst geloven dan zien.
Partij programma CDA
• terreur
Terroristen mijden steeds meer de conventionele communicatiemiddelen. Met de bewaarplicht kan ook op internet niet meer vrij gecommuniceerd worden. Met deze kennis gewapend communiceren steeds meer terroristen via een strak gespannen draad tussen twee bekertjes. Een verbod op plastic bekertjes ligt dan ook voor de hand aangezien de oplossing alle plastic bekertjes met een RFID chip uit te rusten te duur blijkt
• veiligheid
Misdaad wordt te vaak gezien als een probleem veroorzaakt door de dader. Echter: zonder slachtoffer geen misdaad! Binnen de rechtsgang zal meer aandacht moeten komen aan de schuldvraag vanuit het slachtoffer gezien. Had het slachtoffer het misdrijf kunnen voorkomen? In het uiterste geval zou het slachtoffer de kosten van het gevangen houden van de dader moeten betalen eventueel aangevuld met een schadevergoeding richting dader.
• infrastructuur/verkeer
De wegen staan vol met files. Nog meer asfast is zinloos. Woon-werk verkeer via onze talrijke waterwegen dient gestimuleerd te worden. Naast ontlasting van ons wegenweg heeft dit plan een impuls aan de economie, met name in de scheepsbouw sector, om maar te zwijgen van de inkomsten voor de staat uit de boetes wegens roerkleven en de talrijke flitsboeien.
• integratie
Integratie en acceptatie kan enkel worden bereikt met positieve prikkers. Zo zullen onze nationale feestdagen uitgebreid worden met: Ramadan, Ied-al-Adha, Al Hijra, Ied-al-Fitr, Milad an-nabil, de geboortedag van Pim Fortijn, Jom Kippoer, Chanoeka, Pesach, Raksha Bandhan, Guru Purnima, dierendag
• milieu
De hoge enzineprijs blijkt automobilisten niet uit hun auto te jagen. Daarom pleiten wij voor een verhoging van de belasting op accessoires zoals vilten dobbelstenen en ruitenwisservloeistof.
• jeugd/onderwijs
Jeugdwerkloosheis is een vreselijk iets. Echter als een jongere kan en wil werken moet hij/zij dat ook doen. Zij die hier buiten vallen mogen niet vergeten worden. Daarom zijn wij voor kinderopvang tot het 26ste levensjaar om te voorkomen dat werkloze jongeren hun heil op straat zoeken en in de handen vallen van rechts-populisten.
• gezondheidszorg
Er moet ruimte zijn voor alternatieve gezondheidszorg. Daarom zullen Acupuntcuur, dentale hypnose en Feng Shui vergoed worden binnen het basispakket.
• europa
Er moet zo snel mogelijk een Europese maximum snelheid snelheid komen. Deze zal voor alle vormen van vervoer gaan gelden. Rekening houdend met de omwisselverhouding tussen de oude nationale munt en de euro en de huidige maximum snelheden zal deze Europese maximum snelheid 68,12 km per uur bedragen.
• economie/sociaal
Om de vergrijzing van de beroepsbevolking kunnen we niet meer heen. Te veel werk, te weinig werknemers en uiteindelijk een ernstig te kort aan werklozen. Het is OF meer werknemers OF minder bedrijvigheid. Aangezien het eerste er niet in zit wil CDA de BTW en de vennootschapbelasting drastisch verhogen om de economie wat af te remmen.
• democratie
Het debacel rond het referendum over de Europese Grondwet heeft aangetoond dat de nederlandse burger te weinig kennis en politiek inzicht heeft om belangrijke keuzes te maken. Om dergelijke fiasco's in de toekomst te voorkomen krijgt elke kiezer een mentor angewezen die de burger kan begeleiden in het maken van dergelijke keuzes en eventueel beslissingen van de burger kan overrulen.
• cultuur
Jongeren lopen nog steeds warm voor de publieke omroep. Iconen als Paul Witteman en Matthijs van Nieuwerk worden door de jeugd op handen gedragen. Wij pleiten dan ook voor een versterking van de publieke omroep om de band met deze jeugd te versterken.
uitgepijptquote:Dann verblüffte PS-Frau Royal mit der Ankündigung ihrer politisch-privaten Scheidung: Sie strebt nach der Führung der Sozialisten und trennt sich von ihrem Lebensgefährten, dem bisherigen Generalsekretär der Partei, Francois Hollande.....
....... Nur wenig später trat Madame Royal, die gescheiterte Präsidentschaftskandidatin ihrerseits vor die Presse und beschwor die überfälligen Reformen der Sozialisten. Im Klartext: Sie erhob damit Anspruch auf die Parteiführung - das Amt, das noch ihr Lebensgefährte Hollande bekleidet.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,489065,00.html
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Drugshond het volgende:
Zo stemmen wij over 20 jaar - De PB manier
quote:CDA
U woont buiten de randstad en bent in bezit van een uitstekend normbesef al komt dit niet vanuit uzelf maar uit een heel oud boek. U bent christen, maar geen blije christen anders zat u wel bij de christenunie. Uw droom is om uw G, ondanks uw groningse afkomst, zo vol en romig te krijgen als die van Maxime en dat gaat u nog lukken ook gezien de potten honing die u er doorheen jaagt. U stemt CDA.
Jammer, bedankt voor je tip, maar de kwaliteitsnormen liggen daar beduidend hoger. Succes met solliciteren!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
Het zou zo maar een TT kunnen zijn op Fok!discussie.
De man is werkelijk hopeloos dom.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jammer, bedankt voor je tip, maar de kwaliteitsnormen liggen daar beduidend hoger. Succes met solliciteren!
Geitenhonden en Christenneukers.quote:Op maandag 18 juni 2007 06:59 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Kamelenpijpers? Geitenpijpers?
JTFCquote:Looters raid Arafat's home, steal his Nobel Peace Prize
"They stole almost everything inside the house, including Arafat's Nobel Peace Prize medal," said Ramallah-based Fatah spokesman Ahmed Abdel Rahman. "Hamas militiamen and gangsters blew up the main entrance to the house before storming it. They stole many of Arafat's documents and files, gifts he had received from world leaders and even his military outfits."
Je had topweer!quote:
1 stevige bui op zaterdag en verder een paar spetters en 1 stevige bui gister, verder was het lekker weer met een prima zonnetjequote:
...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie zei dat?
die was gecancelledquote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef Monidique het volgende:
Joh, ik weet niet wat ik allemaal gezien heb... Machine Head was wel leuk.
Omdat het was afgelast omdat ze in de file stonden?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:49 schreef Monidique het volgende:
Joh, ik weet niet wat ik allemaal gezien heb... Machine Head was wel leuk.
Onwaarschijnlijk verhaal.quote:AMSTERDAM, Netherlands (Reuters) -- Dutch students have invented powdered alcohol which they say can be sold legally to minors.
The latest innovation in inebriation, called Booz2Go, is available in 20-gram packets that cost ¤1-1.5 ($1.35-$2).
Top it up with water and you have a bubbly, lime-colored and -flavored drink with just 3 percent alcohol content.
"We are aiming for the youth market. They are really more into it because you can compare it with Bacardi-mixed drinks," 20-year-old Harm van Elderen told Reuters.
Van Elderen and four classmates at Helicon Vocational Institute, about an hour's drive from Amsterdam, came up with the idea as part of their final-year project.
"Because the alcohol is not in liquid form, we can sell it to people below 16," said project member Martyn van Nierop.
The legal age for drinking alcohol and smoking is 16 in the Netherlands.
The students said companies interested in making the product commercially could avoid taxes because the alcohol was in powder form. A number of companies are interested, they said.
Tourbus stuk, ze waren wel aanwezig zondag, maar hebben niet gespeeld. Ze mochten alleen spelen als er een gaatje in de programmering kwam, die was er niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat het was afgelast omdat ze in de file stonden?
Terwijl er genoeg kutbands waren. Korn vond ik overigens verrassend goed. Normaal vind ik het maar kut.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tourbus stuk, ze waren wel aanwezig zondag, maar hebben niet gespeeld. Ze mochten alleen spelen als er een gaatje in de programmering kwam, die was er niet.![]()
Ze was er het hele weekend, ik werd minutieus op de hoogte gehouden via sms. Een vriend van mij stond ook in de mospit bij Slayer, het heeft hem anderhalf uur gekost om er uit te komen.quote:
Ik vond Korn verassend kut, gelukkig was er Walls of Jericho.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:57 schreef Monidique het volgende:
Terwijl er genoeg kutbands waren. Korn vond ik overigens verrassend goed. Normaal vind ik het maar kut.
Erg erg erg erg goed 2e begin van de zaterdag.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:01 schreef Aoristus het volgende:
Wat vonden jullie van Bloodsimple?
http://www.vrtnieuws.net/(...)enland/070618_Gierenquote:Vale gieren zijn gespot in ons land
ma 18/06/07 - Op verschillende plaatsen in ons land zijn vale gieren neergestreken. De roofvogels komen uit de Spaanse Pyreneeën.
Zo'n 15 vale gieren werden gisteren voor het eerst gezien in Knesselare in Oost-Vlaanderen, maar ook op andere plaatsen zijn de roofvogels gespot. De 15 gieren maken deel uit van een grotere groep van 97 vale gieren.
Of de roofvogels lang zullen blijven, is maar de vraag. "De vogels zijn op zoek naar voedsel", zegt Dominique Verbelen van Natuurpunt. Vale gieren zijn aaseters en eten dus dode dieren, maar in België zullen ze niet snel een dode koe of dood schaap vinden.
Dat is ook de reden waarom de gieren uit Spanje zijn vertrokken. "Vroeger legden de Spaanse boeren hun dood vee op hun velden, maar sinds de dollekoeienziekte is dat bij wet verboden", zegt Verbeelen.
"Bij ons zullen ze ook niets vinden, dus de kans dat de dieren een hongerdood zullen sterven, is reëel", zegt Verbeelen. "De Spaanse boeren dringen momenteel wel aan bij de Europese Commissie om het verbod op stortplaatsen van karkassen aan te passen."
De vale gieren zijn erg groot, hun vleugels hebben een spanwijdte van meer dan 2,5 meter. Om te kunnen opstijgen hebben ze daarom opstijgende warme lucht nodig. Bij druilerig weer, zoals vanochtend, kunnen ze niet vertrekken.
Die rockten ook de rest wegquote:Op maandag 18 juni 2007 14:04 schreef Monidique het volgende:
Maar Hatebreed en Devil Driver hè...
Schooiers.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:01 schreef Aoristus het volgende:
Wat vonden jullie van Bloodsimple?
Als ik het zie zijn dus 2 van de 11 spelers autochtoon?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat het Elftal van Gambia ook in het oranje speelde?
heb je ook wel eens het idee dat je hier gewoon op de automatische piloot zitquote:
quote:516 Teletekst ma 18 jun
Rabobank:Flevoland beste economie
` Flevoland heeft het afgelopen jaar in
economisch opzicht het best gepresteerd
van de Nederlandse provincies.Utrecht,
vorig jaar de beste,staat nu tweede.De
hekkensluiter is opnieuw Zeeland,zeggen
economen van de Rabobank na onderzoek.
De economen keken naar economische
groei en kracht.Die twee samen vormden
de basis voor een top-40 van regio's.
Ook daarin gaat Flevoland aan kop,met
name dankzij Almere.
Noordoost-Noord-Brabant staat tweede en
Groot-Rijnmond derde.Naast de Randstad
doen ook streken in Brabant,Gelderland
en Overijssel het goed.Delfzijl en
omgeving neemt de laatste plaats in.
Lekker onderzoek ook. Flevoland kent naar vergelijking met de rest van Nederland een sterk groeiende bevolking en kent daarom ook hoge economische groei. Interessanter is om te kijken welke provincie het best presteert per hoofd van de bevolking. Dit valt echt onder de noemer halve waarheden vertellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef zakjapannertje het volgende:
het China van Nederland is het afgelopen jaar de jongste provincie geweest:
[..]
het rapport is maar ten dele gebaseerd op economische groei (van bedrijven), ook wordt de economische kracht meegenomen, bovendien wordt dat hele eindrapport weergegeven in rapportcijfersquote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker onderzoek ook. Flevoland kent naar vergelijking met de rest van Nederland een sterk groeiende bevolking en kent daarom ook hoge economische groei. Interessanter is om te kijken welke provincie het best presteert per hoofd van de bevolking. Dit valt echt onder de noemer halve waarheden vertellen.
Van de 20 spelers die ik kon vinden, zijn er 2 tweede generatie (in Nederland geboren) allochtoon, en 1 eerste generatie (in het buitenland geboren) allochtoon.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ik het zie zijn dus 2 van de 11 spelers autochtoon?
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goeedd.... ik ga maar eens die Mannschaft of Italie supporteren
Granny Smith.quote:
Ja hoor politiek correct lulletje rozewater.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Van de 20 spelers die ik kon vinden, zijn er 2 tweede generatie (in Nederland geboren) allochtoon, en 1 eerste generatie (in het buitenland geboren) allochtoon.
Oh wacht, ze hebben een kleurtje. Je hebt gelijk: dat multi-etnisch, maar monocultureel verhaaltje is eigenlijk maar soft links gelul. Echte Nederlanders zijn arisch.
Nou dan zou ik volgens jou nog maar een keertje kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef KroJo het volgende:
[..]
je bedoelt die teams waar men wél probleemloos spelers voor de gewone basis-elf toelaat die gewoon genaturaliseerd zijn of een dubbele nationaliteit hebben (Camoranesi, Perrotta, Klose, Podolski, Asamoah)
volgens mij zijn zowel duitsland als Italie dé teams waar de meeste 'buitenlanders' in de basis spelen ....
Zeg dan gewoon 'zwarten' in plaats van 'allochtonen', want dat klopt dus duidelijk niet. Maar ja, dat klinkt weer zo racistisch, hè? En jij bent geen racist, maar een realist. En nee, mijn moeder heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoor politiek correct lulletje rozewater.
Ik, en ik weet zeker heel, heel veel andere Nederlanders, vinden het gewoon belachelijk dat een Nederlands elftal voor 9 van 11 man uit niet-blanken bestaat ja.
Ach zit niet zo te zeiken. Ik typte allochtonen maar had net zo goed 'bruien' of weet ik veel wat kunnen typen. Dacht dat het de lading wel dekte en dat deed het ook best wel, maar goed, lulletje rozenwater moest weer wat te miepen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'zwarten' in plaats van 'allochtonen', want dat klopt dus duidelijk niet. Maar ja, dat klinkt weer zo racistisch, hè? En jij bent geen racist, maar een realist. En nee, mijn moeder heeft er niets mee te maken.
Tsja. Ik heb er ook niet veel mee, zoveel gekleurden in een nationaal voetbalelftal, maar ik ben dan ook gewoon een plattelandse Hollander, die mogen dat vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach zit niet zo te zeiken. Ik typte allochtonen maar had net zo goed 'bruien' of weet ik veel wat kunnen typen. Dacht dat het de lading wel dekte en dat deed het ook best wel, maar goed, lulletje rozenwater moest weer wat te miepen hebben natuurlijk.
Goede vraag, [14.gif].quote:En wat heeft je moeder er mee te maken eigenlijk?
Extreem-rechts is groeiende ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik, en ik weet zeker heel, heel veel andere Nederlanders, vinden het gewoon belachelijk dat een Nederlands elftal voor 9 van 11 man uit niet-blanken bestaat ja.
Ik zie het al. Allemaal kroeskoppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
http://ekonder21.punt.nl/?id=380100&r=1&tbl_archief=&
You see .... 20 zwarten.. dat komt door die pvda'er Foppe ... die discrimineert natuurlijk blanken
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Reya het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken.
quote:Vrouw krijgt 29.000 dollar om blote borsten
AMSTERDAM - New York moet 29.000 dollar betalen aan een vrouw die twee jaar geleden werd gearresteerd omdat ze met blote borsten door de stad liep.
ANP
De vrouw, een kunstenares, trok in 2005 tijdens een kunstvoorstelling het bovendeel van haar overall naar beneden omdat ze het warm had. Daarop werd de Amerikaanse in de boeien geslagen. De vrouw moest een dag in de cel doorbrengen. Na het incident sleepte ze de stad voor de rechter.
Sinds 1992 mogen Amerikaanse vrouwen met ontblote boezem rondlopen. Volgens de rechtbank had de vrouw dus nooit opgepakt mogen worden. De rechter heeft nu bepaald dat de vrouw 29.000 dollar (bijna 22.000 euro) schadevergoeding krijgt.
Le Pen m aakte zich toch ook druk om het aantal "buitenlanders" in het nationale team en was er van overtuigd dat ze daarom zo slecht presteerden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Reya het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken.
Als Couperus nog zou leven zou hij het in De boeken der kleine zielen opnemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Le Pen m aakte zich toch ook druk om het aantal "buitenlanders" in het nationale team en was er van overtuigd dat ze daarom zo slecht presteerden.
Een dakgoot op 8 meter? Dat is wel vrij hoogquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. Dit beest kijkt volgende keer wel twee keer voordat ze naar beneden dondert.
De kat is net 8 meter naar beneden gedonderd, uit de dakgoot gevallen....
Ligt nu binnen bij te komen. Alles lijkt nog te functioneren...
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een dakgoot op 8 meter? Dat is wel vrij hoog.
Maar hopen dat het beestje er weer boven opkomt.
Tja het kan er van buiten natuurlijk prima uitzien maar intern compleet kapot zijn. Maar goed laten we het beste maar hopenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...
katten vallen met een gelijkmatige snelheid naar beneden, dat kan ie wel hebben. Soms springen ze zelfsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...
Heel veel Nederlanders hebben de plaat van Elton John gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het afscheidsconcert van BZN was een daverend succes.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heel veel Nederlanders hebben de plaat van Elton John gekocht.
En Paris Hilton is nieuws.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het afscheidsconcert van BZN was een daverend succes.
SOA-Hoer.quote:
Laat SideRoosje het maar niet horen dan, want dan lig je eruit.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb er ook niet veel mee, zoveel gekleurden in een nationaal voetbalelftal, maar ik ben dan ook gewoon een plattelandse Hollander, die mogen dat vinden.
[..]
En laat nu het basiselftal eens zien, niggah.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
http://ekonder21.punt.nl/?id=380100&r=1&tbl_archief=&
You see .... 20 zwarten.. dat komt door die pvda'er Foppe ... die discrimineert natuurlijk blanken
Dat is dan ook een fantastisch stukje muziekcultuur.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heel veel Nederlanders hebben de plaat van Elton John gekocht.
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=35182917quote:Minister Ab Klink (Volksgezondheid) overweegt mensen die er niet alleen een gezonde leefstijl op nahouden, maar anderszins ook als modelburger kunnen worden aangemerkt - nooit in aanraking met justitie geweest, vrijwilligerswerk verricht, stemmen bij elke verkiezing - van regeringswege een premie te verstrekken ten behoeve van hun uitvaartverzekering.
'Wij spelen met die gedachte. Iemand die altijd voorbeeldig Nederlanderschap heeft betracht, hoeft ook niet nog 's krom te liggen voor een fatsoenlijke begrafenis', zei Klink zaterdag op Radio 1.
Die man moet gestenigd worden !quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=35182917
Voor een whiggerfan heb je wel veel praatjes over negers.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En laat nu het basiselftal eens zien, niggah.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=35182917
Hij zei er wel wat over op radio 1 en we weten inmiddels dat Klink niet helemaal in orde isquote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Autodidact het volgende:
Dit is Bieslog guys...
Zo he, jij bent scherp met je boerenwijsheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Voor een whiggerfan heb je wel veel praatjes over negers.
Whehe, helaas volgens jouw eigen D'66 definitie ben ik autochtoon.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
En allochtonen als jij moeten hun mond houden over ons nationale elftal.
Weer lang niet geneukt, Martin?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:01 schreef gelly het volgende:
En allochtonen als jij moeten hun mond houden over ons nationale elftal.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
WeerNog steeds lang niet geneukt, Martin?
Je moet jokers een ding nageven: zo zuur en onplezant als jij zijn ze niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:06 schreef gelly het volgende:
Jee, is die joker er ook weer ?
Ja jij houdt niet zo van sex he? Laat me raden, je 'vindt het niet zo belangrijk'.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
Wat is dat toch met dat achterbuurtvolk en de fixatie met sex ? Toch dat stukje gemiste ontwikkeling. Kun je wel een door de staat gesubsidieerde opleiding gedaan hebben, anders stonden dergelijke paupers gewoon de straat te vegen zoals het hoort, maar het blijft een beetje het aap met gouden ring verhaal.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Houden we het hier aangenaam?
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Houden we het hier aangenaam?
-edit- niet doen -edit-quote:
-edit- niet doen -edit-quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef gelly het volgende:
-edit- blablabla -edit-
Rijpe meloenen!quote:
sappigquote:
Nu ben jij dus ook achterbuurtvolk, volgens Martin.quote:
Het blijft buitenland voor mij, dat noorden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit dezelfde regio als Gelly.
De scheiding tussen achterbuurt en gegoede buurt is daar niet zo duidelijk.
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelly is wel meer niet duidelijk natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die aan de linkerkant van de kerk, aan de rechterzijde van de brink. Tussen de varkens.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.
Ja, ben je van gegoede afkomst?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet in welke stal jij geboren bent, maar dat verschil is er weldegelijk.
Ik schrik me iedere keer een hoedje. Waarom kom je het steeds melden hier (wel mee doorgaan hoor, daar niet van). Maar waarom hou jij het bij?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:36 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Weer Nederlandse militair gesneuveld in Afghanistan
Hij kijkt liever neer op straatvegers. Die overigens meestal wel regelmatig neuken.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelly is wel meer niet duidelijk natuurlijk.
Zoals het belang van eens goed van bil gaan.
Ban the fuckers!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Hey, kunnen we de slowchat ook weer opleuken? Gezellig, weet je wel? Groepsknuffel, iedereen houdt van iedereen, allemaal samen?
Groepsknuffel?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Hey, kunnen we de slowchat ook weer opleuken? Gezellig, weet je wel? Groepsknuffel, iedereen houdt van iedereen, allemaal samen?
Truste lui.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Trieste lui.
Blauwe ballen. Wel leuk dubbelzinnigquote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Groepsknuffel?Z'n prostaat staat vast op springen. Ik wil daar niet bij zijn.
Die niet zo links. Het is nu eenmaal niet zo dat iedereen van iedereen houdt, zelfs niet als ze meningsloze D'66-ers zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Pak het dan bij de wortel aan!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij had ik al 2 keer aangegeven dat de toon ook wel anders kan. Incluis 2 edits.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die niet zo links. Het is nu eenmaal niet zo dat iedereen van iedereen houdt, zelfs niet als ze meningsloze D'66-ers zijn.
http://www.vrtnieuws.net/(...)19RidderRushdie_Iranquote:Pakistan: "Neem zijn adellijke titel af !"
ma 18/06/07 - Iran en Pakistan zijn allesbehalve blij met de plannen van Buckingham Palace. Koningin
"Het eren van een van de meest gehate personen in de islamitische wereld is een duidelijk voorbeeld van de anti-moslimhouding van hoge Britse functionarissen", laat Iran weten.
Het feit dat Londen een "afvallige" een adellijke titel schenkt, past in een traditie van het beledigen van islamitische heiligdommen door westerse landen als Groot-Brittannië, heet het verder in de verklaring.
In 1989 riep de Iraanse ayatollah Khomeiny moslims op om Rushdie te vermoorden. Zijn boek "De duivelsverzen" zou Allah beledigen.
De schrijver leefde jaren ondergedoken. In 1998 nam Iran formeel afstand van de fatwah (doodvonnis). Maar voor een harde kern van moslims is een fatwah onherroepbaar.
Pakistan gaat een stapje verder
Iran krijgt in zijn kritiek op het Britse ridderschap van Rushdie steun van Pakistan. Het land eist dat Groot-Brittannië de auteur de adellijke titel afneemt omdat het zich beledigd voelt.
Het Pakistaanse parlement keurde zelfs een wetsvoorstel goed dat de titel verwerpt. "Dit kwetst moslims en moedigt godslater (tegen de profeet Mohammed) aan", motiveert het parlement.
Buckingham Palace en Rushdie hebben nog niet gereageerd op de kritieken. De schrijver zei afgelopen weekend vereerd te zijn met de erkenning.
Ik proef hier trouwens wel een regionaal verschil zo tussen de softe en ietwat tamme Noorderlingen eenerzijds en de rauwdauwende Westerlingen + Bourgondische Zuiderlingen anderzijds.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Groepsknuffel, iedereen houdt van iedereen, allemaal samen?
Weet je wat pas onderbelicht is? De rol van fascistisch Polen zo voor WOII en wat zij met de joden deden. Dat is compleet ondergesneeuwd door hun bezetting waardoor ze opeens zogenaamd tot de goede zijde gingen behoren. Maar Polen deed amper onder voor Duitsland in die tijd, ze waren alleen te knullig om al hun snode plannen uit te voeren.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Monidique het volgende:
De 'vervolging' van joden in de Tweede Wereldoorlog. Ja, jullie lezen het goed, ik schrijf vervolging tussen haakjes, want voor de nationaal-socialisten de joden 'vervolgden', werden ze ook al 'vervolgd' door christenen en andere overheden.
http://www.knack.be/belga(...)n2-article95830.htmlquote:Belg met minimumloon verdient 13 keer meer dan Bulgaar
18/06/2007 14:24
BRUSSEL 18/06 (BELGA) = Een Bulgaar met een wettelijk minimumloon verdient dertienmaal minder dan een Belg in dezelfde situatie. Omgerekend in effectieve koopkracht blijft de Belg vijf keer meer verdienen. Dat blijkt uit statistieken die Eurostat, het statistisch bureau van de Europese Unie, maandag heeft gepubliceerd. Eurostat vergeleek de minimumlonen in de twintig lidstaten van de Europese Unie waar deze wettelijk geregeld worden. De verschillen zijn zoals verwacht aanzienlijk, van 92 euro per maand in Bulgarije over 1.259 euro in België tot 1.570 euro in Luxemburg. Een Luxemburger verdient zo zeventien maal meer dan een Bulgaar. Aan de rangschikking verandert weinig wanneer abstractie wordt gemaakt van de prijsverschillen tussen de lidstaten en de effectieve koopkracht in kaart wordt gebracht. Wel slinken de verschillen tussen arm en rijk omdat de koopkracht van de werknemers met een minimumloon in de arme lidstaten sterk toeneemt. Een Bulgaar met een minimumloon verdient dan slechts zeven keer minder dan een Luxemburger in dezelfde situatie. (DWM)
dan maar oud nieuws:quote:
http://www.duitslandweb.n(...)es-in-Stuttgart.htmlquote:FDP werpt zich op als bolwerk tegen links
Nieuws
(15 juni 2007) De liberale FDP werpt zich op als tegenwicht tegen de 'ruk naar links' in Duitsland. Schuldig aan de verschuiving is vooral de Linkspartei, zeggen de liberalen. Dit weekend komen ze bijeen op een partijcongres in Stuttgart.
door de redactie
Toeval is het nauwelijks te noemen. Op exact hetzelfde moment dat de FDP haar partijcongres houdt in Stuttgart, komen tot woede van de liberalen de Linkspartei en de WASG in Berlijn bijeen om de fusie van beide partijen tot Die Linke te beklinken. En dat terwijl de FDP de datum voor haar congres ruimschoots van de voren had doorgegeven.
Elke minuut zendtijd voor Linkspartei-voorman Oskar Lafontaine betekent er eentje minder voor de FDP, beseffen de liberalen knarsetandend. Hun partijcongres hebben ze daarom zorgvuldig om het Linke-mediaspektakel heen gebouwd. Zaterdag wordt Lafontaine onder luid tromgeroffel tot koning van de fusiepartij gekroond. De FDP heeft zijn belangrijkste bijeenkomsten op vrijdag en zondag gepland.
Het was een beetje stil geworden rond de kleine oppositiepartijen FDP en Die Grünen. De gestage opmars van de Linkspartei, Angela Merkels internationale successen, de kwakkelende koers van de SPD onder Kurt Beck en het gesteggel binnen de grote coalitie over hervormingen slokten alle media-aandacht op. Met een stevige boodschap probeert de FDP de schijnwerpers eens te meer op zichzelf te richten.
In een interview met dagblad Die Welt wierp Guido Westerwelle zijn FDP op als enige bolwerk tegen de verschuiving naar links die de Duitse politiek doormaakt. Schuldige: de Linkspartei. SPD en Groenen zijn in de ogen van de liberale voorman “fundamentalisticher” geworden uit angst dat de partij van Oskar Lafontaine hen de kaas van het brood eet. De CDU/CSU is volgens de liberalen aan “sociaaldemocratisering” ten prooi gevallen. "Freiheit statt Sozialismus" is het nieuwe liberale motto.
De FDP, traditioneel de partij van vermogend Duitsland, wil de 'vergeten middenklasse' van gewone Duitsers aanspreken. Ploeterende werknemers die elke dag om negen uur op hun werk verschijnen om de hypotheek te kunnen betalen en het gezin te onderhouden. Te veel nadruk lag volgens de liberalen de afgelopen jaren op het lot van de onderklasse, de werklozen en de uitwassen van het kapitalisme in het bedrijfsleven. Westerwelle hoopt zijn partij te kunnen omvormen tot vangnet voor alle mensen die in de grote coalitie van CDU/CSU zijn teleurgesteld. De FDP als protestpartij, dat is nieuw. Het sluit naadloos aan bij Westerwelles rol als welbespraakte oppositieleider.
Waarnemers achten de kans klein dat Westerwelle de ‘ruk naar links’ een halt kan toeroepen. De gezaghebbende politicoloog Frans Walter constateert dat FDP en CDU/CSU er alleen in slagen om van elkaar kiezers af te snoepen, maar niet om ze bij linkse partijen weg te halen. In het burgerlijke kamp heerst de wet van de communicerende vaten, aldus Walter. Een meerderheid voor zwart (de kleur van de christendemocraten) en geel (de kleur van de liberalen) is volgens Walter voorlopig niet in zicht.
Slecht doet de FDP het overigens niet in de peilingen, al hebben de liberalen de laatste maanden ingeleverd ten opzichte van eind 2006. De partij schommelt tussen de 8 en 12 procent van de stemmen. Bij de vorige verkiezingen in 2005 haalde de partij een onverwacht goed resultaat: de partij kwam uit op 9,8 procent.
Op het liberale partijcongres staat vandaag de herverkiezing van de FDP-top op het programma, een hamerstuk omdat zich geen tegenkandidaten hebben gemeld. Hun gif bewaren de liberalen tot zondag; Duitse media verwachten dat de FDP dan zowel tegen de grote coalitie als Die Linke tekeer zal gaan.
Och, ze hebben hele kampen met ze volgedouwd op de Pools-Duitse grens. Als ze niet zo snel verslagen waren hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook heel nare dingen met ze gedaan, zoals ze voor de bezetting ook al deden.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Monidique het volgende:
Heeft er misschien ook wel mee te maken dat ze een van de grootste geallieerden waren en geen miljoenen joden hebben vermoord. Suggestie.
Zullen we weer eens over politiek praten ipv dat softe gezever van jou en je geitenwollensokkentypetjes?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Acht incidenten in 1918, 200 a 300 doden, gelijke rechten voor joden en Hebreeuws op joodse scholen. Klinkt niet echt nazi-achtig.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, ze hebben hele kampen met ze volgedouwd op de Pools-Duitse grens. Als ze niet zo snel verslagen waren hadden ze hoogstwaarschijnlijk ook heel nare dingen met ze gedaan, zoals ze voor de bezetting ook al deden.
http://en.wikipedia.org/w(...)riod_1918.E2.80.9339
http://www.mrt5.com/wyszyizk/pages033t038.html
Edits in de SC. Een nieuw dieptepunt voor deze mods.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zullen we weer eens over politiek praten ipv dat softe gezever van jou en je geitenwollensokkentypetjes?
Wilders gaat morgen live de Koran op TV doormidden scheuren.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef zakjapannertje het volgende:
Geert Wilders lijkt alweer vergeten en hij deed nog zo zijn best
[..]
http://www.vrtnieuws.net/(...)19RidderRushdie_Iran
Sowieso is het een ongelovelijk kuttopicquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Edits in de SC. Een nieuw dieptepunt voor deze mods.
Du-huh, het is een SC!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso is het een ongelovelijk kuttopic![]()
Bijzonder sneu, met name omdat ze zelf behoorlijk sneu posten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt niveau-Kickie.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bijzonder sneu, met name omdat ze zelf behoorlijk sneu posten.
Wel goede naam voor een sc. Bij deze zijn sigme en rock tot sneuste paardenpijpers uitgeroepen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
bij de volgende gaat het vast beter
Ik ben benieuwd wat Johan in petto heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
bij de volgende gaat het vast beter
Valt wel mee, ik heb ook edits en notes gekregen vanwege postings in de SC. Alleen toen was het niet 2007 laat staan 2006.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef PJORourke het volgende:
Voor je blauw werd dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Drugshond het volgende:
Valt wel mee, ik heb ook edits en notes gekregen vanwege postings in de SC. Alleen toen was het niet 2007 laat staan 2006.
Dus zo vreemd is het allemaal nog niet.
ik dacht dat dit een demilitarized zone wasquote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb ook edits en notes gekregen vanwege postings in de SC. Alleen toen was het niet 2007 laat staan 2006.
Sterker nog, er is mij door diezelfde mod eens verteld dat ik me maar in de SC moest uitleven.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
ik dacht dat dit een demilitarized zone was
Binnen een zekere zedelijkheid...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
Sterker nog, er is mij door diezelfde mod eens verteld dat ik me maar in de SC moest uitleven.
Drop your weapons. This is a robberyquote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef Aoristus het volgende:
ik dacht dat dit een demilitarized zone was
Er zijn geen kleine letters meegestuurd.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef Drugshond het volgende:
Binnen een zekere zedelijkheid...
ik ben in de warquote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sterker nog, er is mij door diezelfde mod eens verteld dat ik me maar in de SC moest uitleven.
Get real,quote:Op maandag 18 juni 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
Er zijn geen kleine letters meegestuurd.
True. Met als verborgen agenda beetje pesten voor gevorderen (iedereen doet het). Alleen niet zo geschikt voor new-kids-on-the-block. Maar sommige zien meer humor in het bij elkaar de hersens inslaan dan dat ze semi-politieke feitjes/meningen op de hak kunnen nemen. En daar gaat het een beetje fout.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:25 schreef PJORourke het volgende:
Dit was toch de plek voor niet-onderbouwd populistisch geblaat etc?
Moi non plus.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:
ik ben in de war
De erkenning is de helft van het succes op genezing.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:
ik ben in de war
dat verklaart jouw lompheidquote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De erkenning is de helft van het succes op genezing.
Dat werd afgeschaft zo eind jaren '30. Totdat ze in Polen de slechtse leefomstandigheden van alle landen hadden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Acht incidenten in 1918, 200 a 300 doden, gelijke rechten voor joden en Hebreeuws op joodse scholen. Klinkt niet echt nazi-achtig.
Nee, dat zul jij vast niet vreemd vinden, jij bent immers zelf zo'n gluiperd geworden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
*gaap*quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anyway, stelletje luilakken, opstaan en werken voor je centen!![]()
quote:Computerprogramma voorspelt waar file komt
Niet meer urenlang vaststaan in de spits
Een nieuw systeem berekent waar het verkeer zal stagneren en geeft alternatieve routes. Ontwerper TNO hoopt dat de reistijd voor weggebruikers met 15 procent afneemt.
Rotterdam, 19 juni. Automobilisten kunnen binnenkort meldingen op de borden boven de weg verwachten over files die kort daarop zullen ontstaan. Alternatieve routes die op tijd op de borden verschijnen, kunnen helpen deze files te voorkomen, zo hopen onderzoekers van TNO Mobiliteit en Logistiek. Zij hebben een landelijk ‘verkeersverwachtingssyteem’ ontworpen dat voorspelt hoe het verkeer zich op de hoofdwegen per kwartier ontwikkelt.
Als tests in samenwerking met Rijkswaterstaat succesvol zijn, dan verschijnen dit najaar waarschijnlijk al de eerste fileprognoses boven de weg.
André Oldenburger, onderzoeker bij TNO, demonstreert het prototype van de verkeersvoorspeller van TNO. Het scherm toont waar het druk is op het hoofdwegennet van Nederland en hoe hard er wordt gereden. De wegen met files zijn rood gekleurd, drukke wegen zijn oranje en groen betekent goed doorrijden. Oldenburger klikt door naar een volgend kwartier. Al naar gelang de prognoses verspringen de wegen van kleur. Het programma kan uren vooruit kijken en neemt in de verwachtingen historische verkeersinformatie en actuele stremmingen mee, maar ook informatie over schoolvakanties, concerten en openingstijden van woonboulevards.
De verkeersvoorspeller zou de reistijd van automobilisten tot wel 15 procent kunnen verminderen, schat Oldenburger op basis van de benutting van de huidige wegcapaciteit. „Het nut van reguliere filemeldingen is beperkt voor iemand die al vaststaat of nog een uur van de file verwijderd is”, zegt Oldenburger. „Bovendien weten mensen vaak niet welke beslissing ze moeten nemen bij een filemelding.” Spitsprognoses van ANWB en de Verkeersinformatiedienst kijken wel vooruit, maar houden weer geen rekening met de huidige files. De verkeersvoorspeller die TNO met het Amerikaanse bedrijf Inrix ontwikkelt, gebruikt actuele èn historische informatie.
De actuele informatie komt nu van Rijkswaterstaat. Die meet met koperen lussen in het wegdek hoe hard het verkeer rijdt en hoeveel auto’s er langskomen. In het asfalt van het hoofdwegennet ligt vaak om de paar honderd meter zo’n lus. Het voorspellingssysteem van TNO combineert deze gegevens over verkeersintensiteit met de historische verkeersinformatie, de weersverwachtingen van de buienradar en de informatie over evenementen toe. Het programma legt zelf verbanden tussen de gegevens.
Neem bijvoorbeeld een analyse van het verkeer op de A12 richting Utrecht tijdens de spits. Bij 6.000 auto’s per uur – een realistische inschatting – met een gemiddelde snelheid van 80 km per uur en harde regenval is er 60 procent kans op langzaam rijdend verkeer en 30 procent kans op stilstaand verkeer. Dan komt de extra informatie. Als de weg vol is en de Ikea gaat open, dan is er 60 procent kans dat het verkeer stagneert. Op grond van werkelijk gemeten snelheden en verkeersdrukte past het programma zijn voorspellingen aan, en leert het ook hoe het de volgende keer beter moet.
De verkeersvoorspeller kan ook ingebouwd worden in on-board navigatiesystemen. De gesprekken hierover zijn in volle gang, zeggen de onderzoekers, maar ze kunnen nog niet vertellen met wie. Navigatiesysteemfabrikant TomTom zegt niets te gaan doen met de nieuwe verkeersvoorspeller. „We concentreren ons op onze eigen techniek”, zegt een woordvoerder. „Maar we zien uit naar de resultaten van TNO.”
Wie nu met TomTom navigeert, kan aanwijzingen krijgen om files te ontwijken. Dit gebeurt volgens het bedrijf op basis van „lokale bronnen die we niet vrij kunnen geven”. TomTom doet nu proeven met het traceren van mobiele telefoons via zendmasten om de autobestuurder naar minder drukke routes te leiden.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7B205716CC399.htmlquote:19 Juni 2007
Cuba niet meer op zwarte lijst VN
De VN-mensenrechtenraad heeft Cuba en Wit-Rusland van de lijst gehaald van landen die speciale aandacht nodig hebben. Op die lijst staan negen landen, waaronder Noord-Korea en Soedan.
De raad werd vorig jaar opgericht. De VS werd geen lid, omdat landen die de mensenrechten schenden er te veel invloed in zouden hebben.
De raad besloot de situatie in Cuba en Wit-Rusland niet nader te onderzoeken onder druk van China, Rusland en een aantal ontwikkelingslanden. Die stemden in ruil daarvoor ermee in dat alle landen zich moeten onderwerpen aan een periodiek mensenrechtenonderzoek.
Prachtige samenvattingquote:Een rondje langs andere olieproducenten levert ook geen vrolijk beeld op. Volgens gerenommeerde instituten sjoemelt Koeweit met haar oliereserves. Nigeria kampt met ontvoeringen en aanslagen. Iran en Venezuela worden geregeerd door onberekenbare idioten. Rusland investeert te weinig in haar productie en in Irak vechten soennieten en sjiieten elkaar de tent uit.
Koeweit rekent als dank voor hulp bij de oorlog reserves uit Irak erbij zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/news/111(...)_toe_deze_zomer.html
[..]
Prachtige samenvatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |