He, ik ben niet degene die zogenaamd van 2 walletjes eet hoor, gozerin die je d'r bentquote:
quote:
Wat in hart zit verzuurt niet, is de gedachte, denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Een steekje onder water,quote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Lemmebs.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef sigme het volgende:
Paardenpijper, perzisch?
Oh ja? Het_Godsgeschenk moest er nogal om lachen, destijds, maar die reageerde op iemand anders die het bezigde. Lithion.quote:
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Johan_de_Witt heeft het woord het vaakst gebruikt, binnen POL, denk ik (dat was die Pers, ook wel koelie).
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.
Bron?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom ''in mindere mate Egypte'', paardenpijper?
Hou jij ook een M-base bij?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Nee nee, ben jij mal. Ik heb een geheugen en de zoekmachine. Nee zeg, ik ben een veels te grote chaoot voor iets systematisch. Internet bewaart bijna alles. Helaas is het weinige wat echt verdwijnt soms iets wat ik echt graag had behoudenquote:
quote:Soms? Ik vermoed dat jij dat -ten onrechte- constant denkt.
De zoekmachine is vrij onlangs ernstig verbeterd. Tot voor kort kreeg ik er ook nooit enig bruikbaar resultaat uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef PJORourke het volgende:
De zoekmachine doet nooit wat ik wil dat hij doet. Chapeau dus.
Mooi plaatje. Ik ben goed perifeer.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Monidique, du_ke en ik zijn de knooppunten van POL.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Laten we inderdaad voor een keer de Arabieren en moslims eens niet vergeten als het over slavernij gaat op Fok!.
quote:Ik ben niet slim of grappig en Sidekicks bijdrage was al hilarisch.
quote:Hij haatte onze Westerse waarden en normen,.
quote:Misschien weer een van Bush' succesverhalen. In plaats van het steunen van een regering van nationale eenheid, worden krijgsheren bewapend. Alleen om de islamieten tegen te werken. Daarentegen, misschien zijn die islamieten inderdaad wel welwillend tegenover extremisten en dergelijken, dan is het mogelijk begrijpelijk. Maar het heeft in ieder geval weer goed uitgepakt. Hoewel, ja, misschien dat ze de orde kunnen herstellen voor het eerst in meer dan een decennium. Het wordt even afwachten.
quote:Of: wat als we concluderen dat het niet kan, wat te doen met dieren?
quote:Dat laatste.
En dat allemaal uit een aflevering.quote:He can lul the lul, but can he vul the vul?
Dat is leuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Leuk topic inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef PJORourke het volgende:
Leuke FBs waren dat ja.
Ik deed er nog wel speciaal mijn best op.quote:
Ik zag het ja. Een apart stelsel, losgezongen, weggedreven van de realiteitquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik had achter Apropos geen paardenpijperpijper gezocht.
Heerlijk, dat soort posts.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:40 schreef Kaalhei het volgende:
God wat een niveau weer vandaag.![]()
Aan de andere kant: er is iig discussie, maar dat zal onze pepermuntkoning wel weer snel in de kiem gaan smoren.
Laat je dit eens een keer staan, lieverd? Dank je
En tong80 is het uberbrein van FOK!.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
quote:(Novum) - Twee meisjes van 11 en 13 jaar zijn aangehouden nadat ze beeldjes van de begraafplaats in het Drentse Nieuw-Weerdinge hadden gestolen. Ze verstopten de beeldjes in de bosjes bij de begraafplaats. Ook had een van de meisjes een beeldje op haar kamer staan. De meisjes hebben bekend, meldt de politie zondag.
Sinds enkele weken verdwenen er beeldjes van graven in Nieuw-Weerdinge. De beeldjes werden weer gevonden in de bosjes. De meesten zijn inmiddels terug bij de eigenaren doordat er kijkdagen zijn geweest. Ook maandag is nog een kijkdag waarop gedupeerden kunnen kijken of hun beeldjes erbij zitten.
De meisjes zijn doorgestuurd naar Halt.
quote:(Novum) - Een groep Franse radicale wijnbouwers heeft via een videoboodschap aan de Franse zender France 3 een ultimatum gesteld aan president Nicolas Sarkozy. Op de video is een zevental gemaskerde mannen te zien. Ze eisen dat de prijs van de wijn omhoog moet 'anders vloeit er bloed'.
De groepering, het Regionale Comité van actievoerende wijnbouwers (CRAV) heeft in het verleden de verantwoordelijkheid opgeëist voor diverse aanslagen op onder meer supermarkten die buitenlandse wijn verkochten, en enkele kantoren van het ministerie van landbouw. Ook de inhoud van een tankwagen met buitenlandse wijn werd vernietigd.
De lage wijnprijs treft vooral wijnboeren uit de Languedoc-streek. De CRAV eist hogere importtarieven voor goedkopere wijnen uit Spanje en Italië.
RaadvEuropa-debat: Scheppingsgeloof gevaar voor democratiequote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Scheppingsgeloof is gevaarlijk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |