Erg erg erg erg goed 2e begin van de zaterdag.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:01 schreef Aoristus het volgende:
Wat vonden jullie van Bloodsimple?
http://www.vrtnieuws.net/(...)enland/070618_Gierenquote:Vale gieren zijn gespot in ons land
ma 18/06/07 - Op verschillende plaatsen in ons land zijn vale gieren neergestreken. De roofvogels komen uit de Spaanse Pyreneeën.
Zo'n 15 vale gieren werden gisteren voor het eerst gezien in Knesselare in Oost-Vlaanderen, maar ook op andere plaatsen zijn de roofvogels gespot. De 15 gieren maken deel uit van een grotere groep van 97 vale gieren.
Of de roofvogels lang zullen blijven, is maar de vraag. "De vogels zijn op zoek naar voedsel", zegt Dominique Verbelen van Natuurpunt. Vale gieren zijn aaseters en eten dus dode dieren, maar in België zullen ze niet snel een dode koe of dood schaap vinden.
Dat is ook de reden waarom de gieren uit Spanje zijn vertrokken. "Vroeger legden de Spaanse boeren hun dood vee op hun velden, maar sinds de dollekoeienziekte is dat bij wet verboden", zegt Verbeelen.
"Bij ons zullen ze ook niets vinden, dus de kans dat de dieren een hongerdood zullen sterven, is reëel", zegt Verbeelen. "De Spaanse boeren dringen momenteel wel aan bij de Europese Commissie om het verbod op stortplaatsen van karkassen aan te passen."
De vale gieren zijn erg groot, hun vleugels hebben een spanwijdte van meer dan 2,5 meter. Om te kunnen opstijgen hebben ze daarom opstijgende warme lucht nodig. Bij druilerig weer, zoals vanochtend, kunnen ze niet vertrekken.
Die rockten ook de rest wegquote:Op maandag 18 juni 2007 14:04 schreef Monidique het volgende:
Maar Hatebreed en Devil Driver hè...
Schooiers.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:01 schreef Aoristus het volgende:
Wat vonden jullie van Bloodsimple?
Als ik het zie zijn dus 2 van de 11 spelers autochtoon?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet dat het Elftal van Gambia ook in het oranje speelde?
heb je ook wel eens het idee dat je hier gewoon op de automatische piloot zitquote:
quote:516 Teletekst ma 18 jun
Rabobank:Flevoland beste economie
` Flevoland heeft het afgelopen jaar in
economisch opzicht het best gepresteerd
van de Nederlandse provincies.Utrecht,
vorig jaar de beste,staat nu tweede.De
hekkensluiter is opnieuw Zeeland,zeggen
economen van de Rabobank na onderzoek.
De economen keken naar economische
groei en kracht.Die twee samen vormden
de basis voor een top-40 van regio's.
Ook daarin gaat Flevoland aan kop,met
name dankzij Almere.
Noordoost-Noord-Brabant staat tweede en
Groot-Rijnmond derde.Naast de Randstad
doen ook streken in Brabant,Gelderland
en Overijssel het goed.Delfzijl en
omgeving neemt de laatste plaats in.
Lekker onderzoek ook. Flevoland kent naar vergelijking met de rest van Nederland een sterk groeiende bevolking en kent daarom ook hoge economische groei. Interessanter is om te kijken welke provincie het best presteert per hoofd van de bevolking. Dit valt echt onder de noemer halve waarheden vertellen.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:41 schreef zakjapannertje het volgende:
het China van Nederland is het afgelopen jaar de jongste provincie geweest:
[..]
het rapport is maar ten dele gebaseerd op economische groei (van bedrijven), ook wordt de economische kracht meegenomen, bovendien wordt dat hele eindrapport weergegeven in rapportcijfersquote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker onderzoek ook. Flevoland kent naar vergelijking met de rest van Nederland een sterk groeiende bevolking en kent daarom ook hoge economische groei. Interessanter is om te kijken welke provincie het best presteert per hoofd van de bevolking. Dit valt echt onder de noemer halve waarheden vertellen.
Van de 20 spelers die ik kon vinden, zijn er 2 tweede generatie (in Nederland geboren) allochtoon, en 1 eerste generatie (in het buitenland geboren) allochtoon.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ik het zie zijn dus 2 van de 11 spelers autochtoon?
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goeedd.... ik ga maar eens die Mannschaft of Italie supporteren
Granny Smith.quote:
Ja hoor politiek correct lulletje rozewater.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Van de 20 spelers die ik kon vinden, zijn er 2 tweede generatie (in Nederland geboren) allochtoon, en 1 eerste generatie (in het buitenland geboren) allochtoon.
Oh wacht, ze hebben een kleurtje. Je hebt gelijk: dat multi-etnisch, maar monocultureel verhaaltje is eigenlijk maar soft links gelul. Echte Nederlanders zijn arisch.
Nou dan zou ik volgens jou nog maar een keertje kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:00 schreef KroJo het volgende:
[..]
je bedoelt die teams waar men wél probleemloos spelers voor de gewone basis-elf toelaat die gewoon genaturaliseerd zijn of een dubbele nationaliteit hebben (Camoranesi, Perrotta, Klose, Podolski, Asamoah)
volgens mij zijn zowel duitsland als Italie dé teams waar de meeste 'buitenlanders' in de basis spelen ....
Zeg dan gewoon 'zwarten' in plaats van 'allochtonen', want dat klopt dus duidelijk niet. Maar ja, dat klinkt weer zo racistisch, hè? En jij bent geen racist, maar een realist. En nee, mijn moeder heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoor politiek correct lulletje rozewater.
Ik, en ik weet zeker heel, heel veel andere Nederlanders, vinden het gewoon belachelijk dat een Nederlands elftal voor 9 van 11 man uit niet-blanken bestaat ja.
Ach zit niet zo te zeiken. Ik typte allochtonen maar had net zo goed 'bruien' of weet ik veel wat kunnen typen. Dacht dat het de lading wel dekte en dat deed het ook best wel, maar goed, lulletje rozenwater moest weer wat te miepen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon 'zwarten' in plaats van 'allochtonen', want dat klopt dus duidelijk niet. Maar ja, dat klinkt weer zo racistisch, hè? En jij bent geen racist, maar een realist. En nee, mijn moeder heeft er niets mee te maken.
Tsja. Ik heb er ook niet veel mee, zoveel gekleurden in een nationaal voetbalelftal, maar ik ben dan ook gewoon een plattelandse Hollander, die mogen dat vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach zit niet zo te zeiken. Ik typte allochtonen maar had net zo goed 'bruien' of weet ik veel wat kunnen typen. Dacht dat het de lading wel dekte en dat deed het ook best wel, maar goed, lulletje rozenwater moest weer wat te miepen hebben natuurlijk.
Goede vraag, [14.gif].quote:En wat heeft je moeder er mee te maken eigenlijk?
Extreem-rechts is groeiende ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik, en ik weet zeker heel, heel veel andere Nederlanders, vinden het gewoon belachelijk dat een Nederlands elftal voor 9 van 11 man uit niet-blanken bestaat ja.
Ik zie het al. Allemaal kroeskoppen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
http://ekonder21.punt.nl/?id=380100&r=1&tbl_archief=&
You see .... 20 zwarten.. dat komt door die pvda'er Foppe ... die discrimineert natuurlijk blanken
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Reya het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken.
quote:Vrouw krijgt 29.000 dollar om blote borsten
AMSTERDAM - New York moet 29.000 dollar betalen aan een vrouw die twee jaar geleden werd gearresteerd omdat ze met blote borsten door de stad liep.
ANP
De vrouw, een kunstenares, trok in 2005 tijdens een kunstvoorstelling het bovendeel van haar overall naar beneden omdat ze het warm had. Daarop werd de Amerikaanse in de boeien geslagen. De vrouw moest een dag in de cel doorbrengen. Na het incident sleepte ze de stad voor de rechter.
Sinds 1992 mogen Amerikaanse vrouwen met ontblote boezem rondlopen. Volgens de rechtbank had de vrouw dus nooit opgepakt mogen worden. De rechter heeft nu bepaald dat de vrouw 29.000 dollar (bijna 22.000 euro) schadevergoeding krijgt.
Le Pen m aakte zich toch ook druk om het aantal "buitenlanders" in het nationale team en was er van overtuigd dat ze daarom zo slecht presteerden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef Reya het volgende:
Waar je je al niet druk over kan maken.
Als Couperus nog zou leven zou hij het in De boeken der kleine zielen opnemen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Le Pen m aakte zich toch ook druk om het aantal "buitenlanders" in het nationale team en was er van overtuigd dat ze daarom zo slecht presteerden.
Een dakgoot op 8 meter? Dat is wel vrij hoogquote:Op maandag 18 juni 2007 19:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo. Dit beest kijkt volgende keer wel twee keer voordat ze naar beneden dondert.
De kat is net 8 meter naar beneden gedonderd, uit de dakgoot gevallen....
Ligt nu binnen bij te komen. Alles lijkt nog te functioneren...
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een dakgoot op 8 meter? Dat is wel vrij hoog.
Maar hopen dat het beestje er weer boven opkomt.
Tja het kan er van buiten natuurlijk prima uitzien maar intern compleet kapot zijn. Maar goed laten we het beste maar hopenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...
katten vallen met een gelijkmatige snelheid naar beneden, dat kan ie wel hebben. Soms springen ze zelfsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
alles lijkt nog heel, er zijn geen plekken waar je niet aan mag komen, geen wonden en alle 4 poten lijken nog heel...
Heel veel Nederlanders hebben de plaat van Elton John gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het afscheidsconcert van BZN was een daverend succes.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Heel veel Nederlanders hebben de plaat van Elton John gekocht.
En Paris Hilton is nieuws.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het afscheidsconcert van BZN was een daverend succes.
SOA-Hoer.quote:
Laat SideRoosje het maar niet horen dan, want dan lig je eruit.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb er ook niet veel mee, zoveel gekleurden in een nationaal voetbalelftal, maar ik ben dan ook gewoon een plattelandse Hollander, die mogen dat vinden.
[..]
En laat nu het basiselftal eens zien, niggah.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
http://ekonder21.punt.nl/?id=380100&r=1&tbl_archief=&
You see .... 20 zwarten.. dat komt door die pvda'er Foppe ... die discrimineert natuurlijk blanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |