He, ik ben niet degene die zogenaamd van 2 walletjes eet hoor, gozerin die je d'r bentquote:
quote:
Wat in hart zit verzuurt niet, is de gedachte, denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Een steekje onder water,quote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een TT ?
Lemmebs.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef sigme het volgende:
Paardenpijper, perzisch?
Oh ja? Het_Godsgeschenk moest er nogal om lachen, destijds, maar die reageerde op iemand anders die het bezigde. Lithion.quote:
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef sigme het volgende:
Johan_de_Witt heeft het woord het vaakst gebruikt, binnen POL, denk ik (dat was die Pers, ook wel koelie).
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik het ooit gezegd heb, geloof ik.
Bron?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt paardenpijper minstens tweemaal in de mond genomen.
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom ''in mindere mate Egypte'', paardenpijper?
Hou jij ook een M-base bij?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
Nee nee, ben jij mal. Ik heb een geheugen en de zoekmachine. Nee zeg, ik ben een veels te grote chaoot voor iets systematisch. Internet bewaart bijna alles. Helaas is het weinige wat echt verdwijnt soms iets wat ik echt graag had behoudenquote:
quote:Soms? Ik vermoed dat jij dat -ten onrechte- constant denkt.
De zoekmachine is vrij onlangs ernstig verbeterd. Tot voor kort kreeg ik er ook nooit enig bruikbaar resultaat uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef PJORourke het volgende:
De zoekmachine doet nooit wat ik wil dat hij doet. Chapeau dus.
Mooi plaatje. Ik ben goed perifeer.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Userstats (lees de OP!), de grote usergrafiek en meer! #5
Monidique, du_ke en ik zijn de knooppunten van POL.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Laten we inderdaad voor een keer de Arabieren en moslims eens niet vergeten als het over slavernij gaat op Fok!.
quote:Ik ben niet slim of grappig en Sidekicks bijdrage was al hilarisch.
quote:Hij haatte onze Westerse waarden en normen,.
quote:Misschien weer een van Bush' succesverhalen. In plaats van het steunen van een regering van nationale eenheid, worden krijgsheren bewapend. Alleen om de islamieten tegen te werken. Daarentegen, misschien zijn die islamieten inderdaad wel welwillend tegenover extremisten en dergelijken, dan is het mogelijk begrijpelijk. Maar het heeft in ieder geval weer goed uitgepakt. Hoewel, ja, misschien dat ze de orde kunnen herstellen voor het eerst in meer dan een decennium. Het wordt even afwachten.
quote:Of: wat als we concluderen dat het niet kan, wat te doen met dieren?
quote:Dat laatste.
En dat allemaal uit een aflevering.quote:He can lul the lul, but can he vul the vul?
Dat is leuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Leuk topic inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef PJORourke het volgende:
Leuke FBs waren dat ja.
Ik deed er nog wel speciaal mijn best op.quote:
Ik zag het ja. Een apart stelsel, losgezongen, weggedreven van de realiteitquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik had achter Apropos geen paardenpijperpijper gezocht.
Heerlijk, dat soort posts.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:40 schreef Kaalhei het volgende:
God wat een niveau weer vandaag.![]()
Aan de andere kant: er is iig discussie, maar dat zal onze pepermuntkoning wel weer snel in de kiem gaan smoren.
Laat je dit eens een keer staan, lieverd? Dank je
En tong80 is het uberbrein van FOK!.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
quote:(Novum) - Twee meisjes van 11 en 13 jaar zijn aangehouden nadat ze beeldjes van de begraafplaats in het Drentse Nieuw-Weerdinge hadden gestolen. Ze verstopten de beeldjes in de bosjes bij de begraafplaats. Ook had een van de meisjes een beeldje op haar kamer staan. De meisjes hebben bekend, meldt de politie zondag.
Sinds enkele weken verdwenen er beeldjes van graven in Nieuw-Weerdinge. De beeldjes werden weer gevonden in de bosjes. De meesten zijn inmiddels terug bij de eigenaren doordat er kijkdagen zijn geweest. Ook maandag is nog een kijkdag waarop gedupeerden kunnen kijken of hun beeldjes erbij zitten.
De meisjes zijn doorgestuurd naar Halt.
quote:(Novum) - Een groep Franse radicale wijnbouwers heeft via een videoboodschap aan de Franse zender France 3 een ultimatum gesteld aan president Nicolas Sarkozy. Op de video is een zevental gemaskerde mannen te zien. Ze eisen dat de prijs van de wijn omhoog moet 'anders vloeit er bloed'.
De groepering, het Regionale Comité van actievoerende wijnbouwers (CRAV) heeft in het verleden de verantwoordelijkheid opgeëist voor diverse aanslagen op onder meer supermarkten die buitenlandse wijn verkochten, en enkele kantoren van het ministerie van landbouw. Ook de inhoud van een tankwagen met buitenlandse wijn werd vernietigd.
De lage wijnprijs treft vooral wijnboeren uit de Languedoc-streek. De CRAV eist hogere importtarieven voor goedkopere wijnen uit Spanje en Italië.
RaadvEuropa-debat: Scheppingsgeloof gevaar voor democratiequote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Scheppingsgeloof is gevaarlijk'
De mol van Anja Meulenbelt bij Defensie heeft ze laten mislukken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar zijn je fotos nou van je bezoek aan Palestina, Floritje?
En ik maar denken dat die vuige IDF haar rolletje had vernietigd.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
De mol van Anja Meulenbelt bij Defensie heeft ze laten mislukken.
Wat was mijn hilarische bijdrage ook alweer?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat allemaal uit een aflevering.
Dat M. met een leuke meid naar een Europese hoofdstad zou gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat was mijn hilarische bijdrage ook alweer?
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat M. met een leuke meid naar een Europese hoofdstad zou gaan.
quote:Zoals je misschien weet is wetenschap niets meer dan een theorie verzinnen en dan deze met bewijzen staven.
Bewijs wordt dus alleen maar gebruikt om je eigen theorie te bewijzen.
Een vorm van omgekeerde bewijslast die in een rechtzaal niet zou worden getolereerd.
quote:Groningen leert Botswana fietsen
ANP
GRONINGEN - Burgemeester Mothei van hoofdstad Gaborone van Botswana komt maandag naar Groningen voor een fietstocht met burgemeester Wallage. Dat heeft de gemeente zaterdag bekendgemaakt. Mothei wil het fietsgebruik in zijn Afrikaanse stad stimuleren, onder meer door de aanleg van vele kilometers fietspad. Groningen is een van de meest fietsrijke steden van Europa. Wallage gaat zijn ambtgenoot vertellen hoe in Groningen het fietsgebruik wordt gestimuleerd. In de Groningse hoofdstad heeft elke bewoner gemiddeld meer dan twee fietsen. De 60-jarige Wallage staat bekend als enthousiast ambassadeur van het fietsgebruik. In 2003 werd zijn stad ook uitgeroepen tot Fietsstad van het Jaar.
Behalve met Wallage zal burgemeester Mothei maandag ook praten met de gemeentelijke fietscoördinator van Groningen. Behalve Groningen doet de Afrikaanse ambtsdrager deze week ook Enschede aan. De Universiteit Twente gaat een speciale studie aan het fietsen wijden.
Behalve uit Botswana doen binnenkort ook hoogwaardigheidsbekleders uit Zuid-Afrika Groningen aan om te leren over het exceptionele fietsgebruik in de noordelijke hoofdstad.
En toen werd ie wakker.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
..quote:
Welk licht heeft dat nou weer neergepend?quote:
Met langharige vrienden naar Biddinghuizen is bijna net zo goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doe je best eens in het betreffende topic in POL.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het staat ergens op de FP, in de discussie over het scheppingsgeloof. Iedere keer dat zulke thema's ter sprake komen, blijkt dat veel mensen nauwelijks wetenschappelijke basiskennis bezitten. Soms overweeg ik om het in een kroeg te roepen.
Absoluut waar. Natuurlijk zit er een islamitische ondertoon in, maar zeker in Nederland zouden we ook deze discussie aan moeten gaan. Omdat we hier gewend zijn aan vrijheid van godsdienst hebben conservatieve religies waarvan de cultuur op geen enkele wijze in die van Nederland past, zoals de conservatieve islam, vrij spel. Zij krijgen dezelfde vrijheid als de conventionele godsdiensten terwijl de opkomst van de islam juist aangegrepen moet worden om de huidige plaats van religie in onze samenleving te herzien. Religie is een persoonlijke beleving en dient als zodanig te worden opgevat.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Scheppingsgeloof is gevaarlijk'
Het ziet er indrukwekkend uit, maar erg veel waarde heeft het niet zo op het eerste oog te zien.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik kijk wel uit, kameraad, evolutie is een burgerlijk bedenksel.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe je best eens in het betreffende topic in POL.![]()
..quote:
ROTFL!!!!!quote:
Ze is 16 en Amerikaans.quote:
quote:
Deze kan ook altijd:quote:
Zeg, geef mij eens even weer spreekrecht, propos.quote:
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenenquote:
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg, geef mij eens even weer spreekrecht, propos.
Het wichtje zit in feite te treiteren.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Kijk, uiteraard blijven negerinnen mooier dan blanke vrouwen. Dat weet elk links persoon.
Had je het over die foto van Tera?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Drugshond het volgende:
Zo stemmen wij over 20 jaar - De PB manier
quote:D66
U bent de redelijkheid en de ratio zelf. U bent altijd in staat de juiste afweging tussen persoonlijk- en landsbelang te maken, niet alleen op politiek gebied maar ook thuis in de keuken of in bed. Uw das heeft u zelden om, maar draagt u wel altijd mee. Uw gezin, collega's en vrienden begrijpen u nooit direct wanneer u iets zegt. Vroeger op school veegde u na de les altijd vrijwillig het schoolbord schoon of deelde melk uit. U bent de eerste die dit stemadvies krijgt en stemt daarom: D66.
Nee?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omgaan met paradoxen is niet mijn sterkste kant.
Hee, ik val niet op negerinnen, ben ik nu een racist?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?
Ik ben hem wel recent een paar keer tegengekomen, al fietsende (hij dan dus).quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken nog wel een paar mooie chaotische locaties om het fietsen te oefenen.
Wat ben je voor racistquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij negerinnen afschuwelijk vindt en dat wil je op deze wijze verkapt zeggen, want openlijk durf je het niet ? Dan houd je toch een politiekcorrecte schijn op ?
Klinkt goedquote:PVDA
U bent ambtenaar, betrokken maar toch ambitieus. U gebruikt vaak woorden als 'maatschappelijk middenkader' en 'driehoeksoverleg' en denkt dat u echt wat bedoelt. Uw directe leidinggevende zit al drie jaar dood achter zijn bureau en niemand heeft dat nog door, ook u niet tijdens het laatste beoordelingsgesprek. U gelooft heilig in de maakbaarheid van de samenleving. Klimaatveranderingen en natuurrampen lossen we op met dialoog. In de trein zit u met een opengeslagen Volkskrant maar eigenlijk leest u mee in uw buurman zijn Spits. U stemt: PvdA.
quote:De partijen
In november kan op een groot aantal nieuwe en bestaande partijen gestemd worden. Hieronder vind u een korte beschrijving van een aantal van deze partijen.
CDA
Derde hond tijdens de verkiezingen van 2002. Heeft drie jaar lang samen met VVD en D66 economische groei buiten ons land weten te houden. Claimt achteraf verantwoordelijk te zijn voor wereldwijde conjuncturele bewegingen. Gedoogd andere samenlevingsvormen dan het gezin, maar maakt ze wel onbetaalbaar.
VVD
Rechts conservatieve partij die in 1972 de term 'liberaal' stiekum heeft geclaimd. Hebben in datzelfde jaar dankzij een spelfout een vijftigjarig contract met dixieland bandje 'The Liberaskels' afgesloten en schuivelen dus nog 16 jaar tegen heug en meug de zolen onder hun Van Bommels vandaan op deze vrolijke muziek. Muziek die overigens overstemd dreigt te worden door tandengeknars van achterbanners die realiseren dan het verkiezen van Mellow Mark boven Ragin' Rita stemmen gaat kosten.
D66
Sociaal liberale partij met grote woorden over democatie en innovatie. Sympatieke partij met lieve mensen die het goed voorhebben met nederland. 'Het redelijk alternatief'. Zal belangrijke thema's als onderwijs en milieu graag opzij zetten voor bijvoorbeeld de gekozen ijsmeester. Laat kortom de hele Whopper uit handen vallen voor een schijfje augurk.
SP
Hippe partij van Jan Marijnissen. Vroeger was Jan into Mao maar tegenwoordig heeft hij een betere PR afdeling.
Groenlinks
Partij met liberale principes die echter worden tegengehouden door de achterban bestaande uit PLO chokers dragende succesboomers. Deden ook nog iets met groen.
PvdA
Links conservatieve partij voor ambtenaren. Onder Apparatchik Ad Melkert was de PvdA een partij met een gezonde portie dedain voor de gewone man. Met de verkiezing in 2002 bleek dit echter niet goed te vallen bij de achterban, de gewone man. Sindsdien heeft de partij glimlachrobot en natprater Wouter Bos ingehuurd van Shell om die gewone man weer terug te halen. Per november 2008 zal Ad Melkert naar verwacht zijn rentree maken.
Partij voor de Vrijheid/Groep Wilders/Geert Wilders
Partij van ex-VVD-er Geert Wilders, boegbeeld van branierechts. Zag in 2002 na vier lang lang stijlzwijgen dat er markt is voor rechtspopulisme. Heeft sindsdien zijn overleden huisdier op zijn hoofd gezet en een partij opgezet die zich inzet voor vrijheid voor westerse nederlanders. Heeft het hoofddoekje en de Niqab populair gemaakt onder gematigde moslims.
EenNL
Vehikel van de enige succesvolle Fortuynist, Marco Pastors. Meest kansrijke kandidaat om het gat links van Wilders op te vullen. Op de lijst van EenNL staan naast de tante en de loodgieter van Pim Fortuyn ook de dierenarts van Kenneth en Carla.
Ja heb hem ook wel eens voorbij zien fietsen. Maar die burgermeester van die Afrikaanse stad zou op enkele plaatsen wel terug kunnen schrikken voor het idee veel fietsers binnen te halenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben hem wel recent een paar keer tegengekomen, al fietsende (hij dan dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |