Zoveel heeft dat niet opgeleverd helaas, behalve dat ik straks op een straat kan wonen vernoemd naar mijn vaderquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Jij zal het geld wel hebben ja als elitair kindje dat uit de buik van een beroepspolitici komt. Ik gun het wel hoor
O, wie is je vader dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zoveel heeft dat niet opgeleverd helaas, behalve dat ik straks op een straat kan wonen vernoemd naar mijn vader
Nee, mijn vader was D66-er, en zeker niet prominent in de (landelijke) politiek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, wie is je vader dan?
Prominente PvdA'er?
Dat lijkt me een beetje een contradictie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, mijn vader was D'66, en zeker niet prominent in de landelijke politiek.
Hij zat niet in de landelijke politiek dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje een contradictie.
En dan toch een straat naar hem genoemd?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, mijn vader was D'66, en zeker niet prominent in de (landelijke) politiek.
Ik doelde op je typefoutje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij zat niet in de landelijke politiek dus.
Hij was burgemeester, daar worden wel vaker straten naar vernoemd, daarbij is hij vrij jong gestorven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan toch een straat naar hem genoemd?
O, okee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij was burgemeester, daar worden wel vaker straten naar genoemd, daarbij was hij vrij jong gestorven.
Nee, kleine gemeente(n). Maar ik heb geen zin gegoogled te worden, dus verdere details blijf ik je schuldig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee.
Vervelend dat je vader vroeg gestorven is. Was hij wel in enige mate prominent?
Welke stad was het, groot?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volledig voorspelbaar.
[..]
Word je proefschrift verfilmd?quote:Op maandag 28 september 2009 19:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan is het je vast ook ontgaan dat men het mij zeer moeilijk maakt, de evenknie van jouw geliefde te worden.
Jawel maar als je zegt dat iemand een partij is, bedoel je meestal de personificatie van die partij. Wanneer je een lid van een partij bedoelt, plak je er meestal -er achter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Vroeger was het toch met een ' ?
Ahzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jawel maar als je zegt dat iemand een partij is, bedoel je meestal de personificatie van die partij. Wanneer je een lid van een partij bedoelt, plak je er meestal -er achter.
Alleen in de tijd dat ik nog de beschikking had over een OV-jaarkaart. Ze had beter in de Elsevier kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
Pamela Hemelrijk overleden
Een vuilbekkende aluminiumhoed. Je leest de Metro toch niet, Rock?
Daar had ze niet genoeg inhoud voor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alleen in de tijd dat ik nog de beschikking had over een OV-jaarkaart. Ze had beter in de Elsevier kunnen schrijven.
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Werkgeversorganisaties VNO-NCW en MKB Nederland komen vandaag met een ultieme poging: zij willen de pensioenleeftijd over vijftien jaar in een klap verhogen naar 67
Kijken hoe solidair ze dan zijn!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.
En dan ook direct naar de 70 jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eerst vond ik de verhoging onnodig. Maar hoe meer ik zulke berichten lees, hoe meer ik begin te voelen voor de onmiddelijke verhoging van de pensioengerechtigde leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |