Ga toch sinas drinken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Montov het volgende:
Misschien moeten we eens beginnen over die lekkende schoonzus.
Ik zou niet weten wat het echte antwoord zou moeten zijn; grappa smaakt mij bijzonder goed - doch nog zeker minder goed dan raki - maar dat is een mening die bij u enkel tot tegenspraak zal leiden. Vanzelfsprekend ontvalt me de logica van een vergelijking met petroleum.quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jaja, en nu een echt antwoord...
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Reya, wat ben je toch een geaffecteerde zeiksnor geworden. Bevalt werken zo slecht?
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Als een kop lapsang souchong na een uitputtende woestijnqueeste.
Goh joh.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zure sfeer he? Ik heb de Kim grappen onderhand ook wel een beetje gehad.
Hear, hear.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
16 jaar!?! Dat moet wel echte liefde zijn. Je hebt je hele adolescente periode bij 1 persoon doorgebracht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik een paar maanden geleden al wel.
De druiven zijn zuur, blijkbaar
Weet je dat ik vandaag precies 16 jaar verkering heb ?![]()
.
Ik zal mijn co-auteur mededelen dat ze een medestander heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
De logica ontvalt me. Los daarvan is het alweer geaffecteerde interessantdoenerij. Zuip je klem en slik de extra lettergrepen door.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?quote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef sigme het volgende:
Ja, de verkering mag nu een brommer.
Ik overweeg om de proeftijd geslaagd te noemen, en de verbintenis officieel te maken.
Nog even snel voordat ik vertrek bij de woekerrentekredietverstrekker, want die looft een bonus van 500,- uit voor zulks heugelijk nieuws.
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar wat is zijn usernaam nou?
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Net als Rocks wederhelft (toch?) is de mijne niet ingeschreven.
Alweer een tijdje geleden is dat.quote:Heb jij je dame nu al eens geëcht?
Uitstekend idee.quote:Op zondag 27 december 2009 18:50 schreef sigme het volgende:
Zuip je klem.
Hmm. Tsja. Misschien hoef je het niet te begrijpen, en alleen maar te accepteren?quote:Op zondag 27 december 2009 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of Kim hier aan deel neemt, weten we niet. Maar zoals ik eerder uitlegde, begrijp ik toch ook niet dat zijn en ook jouw partner hier niet aan deelnemen. Ik begrijp dat echt niet.
Ik vind van die keukentafelgesprekken via fok dan weer opmerkelijk. Dat jij en zij ten overstaan van fok de lasagne bespreken enzo. Maar goed, dat is een van de aardigheden van zo'n groot forum, en lang genoeg blijven hangen: eigenaardigheden van anderen.quote:[..]
Alweer een tijdje geleden is dat.
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je acht het niet vermoeiend, non-charismatisch en absoluut niet sexy?
Ik had het louter over het oordeel dat me eerder al ten deel viel, en dat resoneerde in de reprimande van sigme.quote:Op zondag 27 december 2009 20:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het niet meer over Kim zou hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |