Dat was bij het koken een glas Wodka-honing voor de keelquote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Monolith het volgende:
Vandaar dat ik m'n eerste biertje alweer bijna achter de kiezen heb.
Niet Scruffy the janitor?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Monidique het volgende:
Scruffy the Christmas Slayer
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Libereco het volgende:
Vandaag heb ik het land van aankomst van Paul Scheffer gekocht. Iemand nog goede
ervaringen met dit boek?
Heb je het nu over Adolf Hitler?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.
De man moet de politiek in!quote:Henk Kesler draagt donderdag in VI een mogelijke oplossing aan om 'belchinezen' te weren uit Nederlandse stadions. De directeur betaald voetbal van de KNVB overweegt een algeheel belverbod
5 en 4.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Ik heb ze gehaald toen ik bij het CJIB zat, dus dat zal twee-en-een-half jaar geleden zijn geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef sigme het volgende:
Penitiaire inrichting is ook een te moeilijke aanduiding voor de mensen die 'm nodig hebben.
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.
Dan beken ik bij deze maar schuld.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat Rock_de_Braziliaan ons nooit heeft verteld een kat te hebben.
Bij ontsteltenis van andere post.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?
Jij blij.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Je steekt de draak met me aanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij ontsteltenis van andere post.
Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .quote:Is penitiair werkelijk een bestaand woord?
Nee, hoor.quote:
Ik houd je voor de gekte.quote:
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.quote:Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .
Ik word niet graag in het ooitje genomen.quote:
De meeste dames daar waren dragonders die best wisten waar Abraham de mosterd haalde.quote:[..]
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.
Voorwaar, dat mag slechts een hazenslaapje zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Een geschoren poes?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan beken ik bij deze maar schuld.
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.quote:
Nu nog een bezemsteel erbij en het onheil is compleet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Salomo en Tomasi
Zwarte en Pootjes
mijn excuses heer.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.
Sinds Sidekick er niet meer is is het waardeloos zeker?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Monidique het volgende:
#POL = #DOOD
Je hoeft je contractverlenging niet aan te nemen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef Reya het volgende:
Ik heb een contractverlenging gekregen. Ik wilde niet eens een contractverlenging.
Het is bijna te aantrekkelijk om af te slaan. Geldwolf als ik ben houd ik het dus nog in overweging.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hoeft je contractverlenging niet aan te nemen.
Proost, ookal is het een Speyside.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:40 schreef sigme het volgende:
Ik rond 'm af met een glaasje.
[ afbeelding ]
Proost!
Gekocht maar nog niet gelezen. Ben nu the selfish Gene van Dawkins aan het lezen, daarna Scheffer. Ik verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Libereco het volgende:
Vandaag heb ik het land van aankomst van Paul Scheffer gekocht. Iemand nog goede
ervaringen met dit boek?
Ik ook maar dat was wat makkelijker. (en hij was vrij kort aangezien ik pas om half 3 opstondquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mooi, ik de dag.
*Plop*quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor het zoveelste biertje van vandaag.
't Is geen voetbal he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Proost, ookal is het een Speyside.
Ik heb net nog gezegd dat het leven zinloos en werken kut is. Neem nou maar wat van mij aan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is bijna te aantrekkelijk om af te slaan. Geldwolf als ik ben houd ik het dus nog in overweging.
Dat is een mooi exemplaar.quote:
quote:"Abdul Farouk Abdulmutallan probeerde van dit beveiligingsprobleem handig gebruik te maken en uit te voeren wat de koran opdraagt: het doden van kafirs (niet-moslims). Gelukkig is dat deze keer mislukt".
Alsof Obama zo blij is om als Zwarte Piet te worden afgebeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dit toch een eigenaardige afzeikreeks geworden trouwens.
Wat ben jij nou voor een lul, Sidekick.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Alsof Obama zo blij is om als Zwarte Piet te worden afgebeeld.
heb je niks originelers?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Je lijkt mijn moeder wel. Er is nog hoop voor Kim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |