Jij blij.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Je steekt de draak met me aanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij ontsteltenis van andere post.
Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .quote:Is penitiair werkelijk een bestaand woord?
Nee, hoor.quote:
Ik houd je voor de gekte.quote:
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.quote:Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .
Ik word niet graag in het ooitje genomen.quote:
De meeste dames daar waren dragonders die best wisten waar Abraham de mosterd haalde.quote:[..]
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.
Voorwaar, dat mag slechts een hazenslaapje zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Een geschoren poes?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan beken ik bij deze maar schuld.
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.quote:
Nu nog een bezemsteel erbij en het onheil is compleet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Salomo en Tomasi
Zwarte en Pootjes
mijn excuses heer.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.
Sinds Sidekick er niet meer is is het waardeloos zeker?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Monidique het volgende:
#POL = #DOOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |