Dat was bij het koken een glas Wodka-honing voor de keelquote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Monolith het volgende:
Vandaar dat ik m'n eerste biertje alweer bijna achter de kiezen heb.
Niet Scruffy the janitor?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Monidique het volgende:
Scruffy the Christmas Slayer
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Libereco het volgende:
Vandaag heb ik het land van aankomst van Paul Scheffer gekocht. Iemand nog goede
ervaringen met dit boek?
Heb je het nu over Adolf Hitler?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, buiten zijn nationalisme.
De man moet de politiek in!quote:Henk Kesler draagt donderdag in VI een mogelijke oplossing aan om 'belchinezen' te weren uit Nederlandse stadions. De directeur betaald voetbal van de KNVB overweegt een algeheel belverbod
5 en 4.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Ik heb ze gehaald toen ik bij het CJIB zat, dus dat zal twee-en-een-half jaar geleden zijn geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
Leuke beesten, zo te zien. Hoe oud zijn ze?
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef sigme het volgende:
Penitiaire inrichting is ook een te moeilijke aanduiding voor de mensen die 'm nodig hebben.
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat begrip was mij, ongelovelijk genoeg, ook onbekend.
Dan beken ik bij deze maar schuld.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat Rock_de_Braziliaan ons nooit heeft verteld een kat te hebben.
Bij ontsteltenis van andere post.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ontvang je wel met regelmaat fracturen?
Jij blij.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Je steekt de draak met me aanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Bij ontsteltenis van andere post.
Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .quote:Is penitiair werkelijk een bestaand woord?
Nee, hoor.quote:
Ik houd je voor de gekte.quote:
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.quote:Nee, maar dat is tenminste uit te spreken! En aan de mevrouw van 008 vraag je niet het nummer van ' de gevangenis' .
Ik word niet graag in het ooitje genomen.quote:
De meeste dames daar waren dragonders die best wisten waar Abraham de mosterd haalde.quote:[..]
Een mevrouw van 008 is ook veel te jong om te weten wat een gevangenis is.
Voorwaar, dat mag slechts een hazenslaapje zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef TitusPullo het volgende:
Tijd om te vieren dat ik tot februari niets te doen heb.
Een geschoren poes?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan beken ik bij deze maar schuld.
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.quote:
Nu nog een bezemsteel erbij en het onheil is compleet.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Salomo en Tomasi
Zwarte en Pootjes
mijn excuses heer.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs voor een consultant is dat een slechte grap.
Sinds Sidekick er niet meer is is het waardeloos zeker?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Monidique het volgende:
#POL = #DOOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |