Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig.quote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Die term probeer ik naarstig te vermijden.
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali zou een mooie sleutelroman kunnen schrijven over haar tijd als consultant iig..
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds enige tijd werk ik zelf, en ik twijfel nog of ik de prettige chaos van het pseudo-doelloze bestaan boven de gezapige drukte van het advieswerk.
Is een eigen bedrijf opzetten een erg bizar idee?quote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is lastig om te doen wat je graag zou willen doen.
Als ik eerlijk ben zou ik het liefst bij bijv. Intratuin willen werken maar ja, daar word ik niet aangenomen.
Zal bij de volgende baan ook wel weer in de technische tak belanden met werk dat ik liever niet zou hebben. Ze borduren gewoon ook voort op je CV en daar kom je niet vanaf.
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.quote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat zoiets, mits in een geslaagd en pakkend jasje, kans zou hebben om een bestseller te worden.
Je kunt het als fictie presenteren.quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
The Office UK in het kwadraat gelooft geen hond.
De waarheid is soms ook echt niet te geloven.
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Integendeel, ik acht het opwekkend, inspirerend en zelfs enigszins erotisch.
Taal, ons mooiste bezit
Jij lult ook zomaar wat hè.quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Het mag weinig twijfel wijden dat je woorden mij zeer zeker een vindicatie zijn.
Gans door grappa overmand zal ik nu mij ter bedde storten.
Achterlijk dat al die mensen nu gaan zeiken. Gevalletje jaloezie dus.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
Het gezemel van Knabbel en Babbel is als kotsen na een leuk avondje drinken, enkele uren op de wc doorbrengen na het eten van te kort gekookte mossels en een vrouw die bij het uitkleden een stoma blijkt te hebben. Het is geen waar genoegen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is me een waar genoegen om hier te lezen. De bloemrijke taal waarmee men zich hier van bedient is als een verkwikkende regenbui na een hete zomerdag.
Inhoud heb ik geen acht op geslagen, wellicht later.
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenhedenquote:Op zondag 27 december 2009 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Heel soms luisteren mensen. Bij advieswerk moet je daar altijd smachtend naar uitkijken.
Ik zie het probleem niet helemaal. Een gevalletje actie-reactie.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef Reya het volgende:
http://gawker.com/5434950(...)ero-jasper-schuringa
Het is overigens moeilijk te veroordelen, aangezien de meeste mensen - incluis ondergetekende - waarschijnlijk hetzelfde zouden doen.
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak zijn de adviezen helaas dan ook niet meer dan te slechte algemeenheden.
Ja dat klopt ook.quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |