Straateczeem?quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier qua brak gevoel ook wel maar heb een paar pijnlijke ledematen.
Nee, meneer Mono had het erover laatst.quote:
Was al bang dat ik wat gemist hadquote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, meneer Mono had het erover laatst.
Die wereld kent meer gelijkenissen met deze naargeestige onelinersbeurs dan u doet voorkomen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:20 schreef Reya het volgende:
Ik hoop toch dat niemand die ik uit de echte wereld ken hier meeleest. Miujn poliutieke opvattingen zijn in die wereld nog een goedbewaard geheim.
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Het gezemel van Knabbel en Babbel is als kotsen na een leuk avondje drinken, enkele uren op de wc doorbrengen na het eten van te kort gekookte mossels en een vrouw die bij het uitkleden een stoma blijkt te hebben. Het is geen waar genoegen.
Kanker!quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als de vrouw echter kanker had, zou Roquentin zijn lol niet op kunnen.
http://www.tmz.com/2009/1(...)oto-boat-nude-women/quote:Op maandag 28 december 2009 13:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
Old-skool pimpin'
"De applicatie wil niet starten".quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:
Nog een dag. D'r zit een blocker in de nieuwste release, dus veel nuttigs te doen is er toch niet.
In de hoek waar ik wat aanpruts zijn diepgravende adviezen ook niet altijd politiek wenselijk, maar dat zal in de informatietechnologie allicht anders zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tijd om de diepte in te duiken ontbreekt vaak (dat is te duur), het advies kan dan ook niet te diepgravend zijn.
Heb je er ook last van dat de opdrachtgever al voor de start van het onderzoek de gewenste uitkomst voor hem helder heeft maar jullie onderzoek vooral nodig heeft om dat er door te drukken?quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Reya het volgende:
[..]
In de hoek waar ik wat aanpruts zijn diepgravende adviezen ook niet altijd politiek wenselijk, maar dat zal in de informatietechnologie allicht anders zijn.
Dat is voor ongeveer elk adviesbureau een probleem. Het verschilt wel per adviesbureau hoever men daarin mee gaat; ergens ga je ook je geloofwaardigheid verliezen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je er ook last van dat de opdrachtgever al voor de start van het onderzoek de gewenste uitkomst voor hem helder heeft maar jullie onderzoek vooral nodig heeft om dat er door te drukken?
Leger inzetten.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Reya het volgende:
'Vuurwerk afsteken met dronken kop verbieden'
Een typisch plan dat wellicht, louter objectief bezien, misschien niet zo'n slecht idee zou zijn, maar dat totaal niet te handhaven is. Sowieso grijpen bestuurders de afgelopen jaren wel erg snel naar het verbodsinstrument, terwijl het veelal compleet overbodig of totaal niet effectief is.
Overigens is bovenstaand idee ook nog eens overbodig, want er zijn al genoeg wettelijke bepalingen om roekeloos gebruik van vuurwerk in te dammen, maar wederom: probeer het ook maar eens te handhaven. Oud en nieuw is al één groot tranendal voor handhavend Nederland.
Versie 2:quote:“Those who would slaughter innocent men, women and children must know that the United States will do more than simply strengthen our defenses: We will continue to use every element of our national power to disrupt, dismantle and defeat the violent extremists who threaten us”
quote:Zo gaan we niet met elkaar om!
Georganiseerde eindejaarsfeesten. Dat is waarschijnlijk nog saaier dan het klinkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef du_ke het volgende:
Nou ja omdat de jaarlijkse charges door de ME nou niet bepaald het gewenst effect hadden (het geweld het jaar erop werd niet minder) is men in veel plattelandsdorpen juist overgegaan op georganiseerde eindejaarsfeesten met een erg positief effect op de hoeveelheid geweld en vernielingen.
In Staphorst moet men wellicht een groot reclamebord neerzetten: "God haat vuurwerk".quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:29 schreef du_ke het volgende:
Nou ja omdat de jaarlijkse charges door de ME nou niet bepaald het gewenst effect hadden (het geweld het jaar erop werd niet minder) is men in veel plattelandsdorpen juist overgegaan op georganiseerde eindejaarsfeesten met een erg positief effect op de hoeveelheid geweld en vernielingen.
In het buitenland of als je in het buitenland zit met een huurhuis in Nederland? Dat laatste zou ik niet weten, maar er zijn in andere landes diverse vormen van subsidie of andere vormen 'sociaal huren'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zou je in het buitenland recht hebben op huursubsidie ?
nee echt buitenland, inkomen in NL huren in het buitenlandquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In het buitenland of als je in het buitenland zit met een huurhuis in Nederland? Dat laatste zou ik niet weten, maar er zijn in andere landes diverse vormen van subsidie of andere vormen 'sociaal huren'.
Nou het organiseren bestaat volgens mij uit niet meer dan het huren van een feesttentquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Georganiseerde eindejaarsfeesten. Dat is waarschijnlijk nog saaier dan het klinkt.
haha op dergelijke dagen luistert men iets minder goed naar godquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
In Staphorst moet men wellicht een groot reclamebord neerzetten: "God haat vuurwerk".
Mja, eerst natuurlijk een zwik formuliertjes en goedkeuringen door wat ambtenaartjes die verstand hebben van feesten. Taskforce feesttenten lijkt mij een goed idee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het organiseren bestaat volgens mij uit niet meer dan het huren van een feesttent. De rest zal wel ingevuld worden. En blijkbaar werkt het heel aardig want de overlast in die dorpen is echt wel afgenomen.
Je hebt het over Staphorst. Daar regelen ze dat tussen het bidden en melken doorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, eerst natuurlijk een zwik formuliertjes en goedkeuringen door wat ambtenaartjes die verstand hebben van feesten. Taskforce feesttenten lijkt mij een goed idee.
Oh het ging over een specifiek iets. Ik heb wat gemist blijkbaar afgelopen jaar in Staphorst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt het over Staphorst. Daar regelen ze dat tussen het bidden en melken door.
En het is goedkoper dan een peloton ME dat de hele nacht klaar moet staan.
Of je er wat aan gemist hebt zou ik niet weten. Heb wel wat verhalen van voor die feesten gehoord en dan waren zowel die jongens als de ME niet echt sympathiek als ik ze mag gelovenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh het ging over een specifiek iets. Ik heb wat gemist blijkbaar afgelopen jaar in Staphorst.
Oproep kerken voor een rustige jaarwisselingquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha op dergelijke dagen luistert men iets minder goed naar god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |