Ik hoorde het. Hij keek zelf ook niet al te vrolijk toen hij stadskanaal noemde.quote:Op maandag 21 december 2009 12:13 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Youp van 't Hek heeft Stadskanaal genoemd vannachtHij had er gespeeld vorige week. Niks van meegekregen trouwens
Hoe dat zo? Is ie eerder in Stadskanaal geweest dan?quote:
Ja PS d'r project.quote:
Ja toen zat ik 4de rijquote:Op maandag 21 december 2009 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Is ie eerder in Stadskanaal geweest dan?
Ik dacht dat dat kwam omdat ie Stadskanaal had gezien.quote:Op maandag 21 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja toen zat ik 4de rijMaar Youp kijkt altijd enigszins
toch?
quote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat kan ook, die reactie heb ik ook wel eens
quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dan kennelijk gemist.
Gaat ze een circus beginnen in de US?
[ afbeelding ]
Ik hoor een interview met een man op 3FM?quote:Op maandag 21 december 2009 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan die vrouw in het nummer dat nu op 3FM is nauwelijks verstaan en dat stoort me
Slaahaaap lekker ding want jij is prachtigquote:Op maandag 21 december 2009 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan die vrouw in het nummer dat nu op 3FM is nauwelijks verstaan en dat stoort me
Vast deze stoute schoenen dan:quote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ze heeft de stoute schoenen aangetrokken. En haar college wil haar met poen ondersteunen.
Zag/hoorde afgelopen zaterdag de Vlaamse zangeres (Eva de Roovere) van dit nummer bij de uitzending van de Belgische versie van Serious Request dit nummer zingen en live was het ook onverstaanbaar.quote:Slaap, lekker ding, want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
Hey, is wat ik zei tegen haar
Ik had een tijdje niks te doen
Het was vroeg in het seizoen, zo van alles mag en niks moet
Je weet wat ze zeggen als je nergens zoekt
Precies dan komt geluk ineens vanzelf naar je toe
Een hoefijzer om een klavertje vier
Dagen als die zijn schaars, dus klagen we niet, niet hier
Allemaal goed, zoeken naar vertier
Moven naar een plekje in de vaste kroeg, vanaf hier
Ik kende haar via via, zij mij via ook
Ik Had zoiets van we zien wel hoe het loopt na wat tequila
Laatste ronde, tijd om te vertrekken
Stuurde op weg naar huis nog een berichtje: slaap lekker
Slaap, lekker ding, want jij is lastig
Hey, Is wat ik zei tegen haar dus
Die dagen daarna met S-M-S gevuld
Heen bericht, terug bericht, geen bericht? Shit
In spanning aan het wachten op het geluid van de (pling)
Het zat snor maar ik wou de vlag niet uithangen nee
Ben verre van een player, dus speelde het op safe
Vroeg om een eerste date, ergens in een pittoresk cafe
Zo gezegd kwam ze rustig aangewandeld
Een overduidelijk geval van elegantie
De tijd trok zich vrij weinig aan van ons
Tot de tent sloot en ik zei hee ik zie je later nog
Ze lachte naar me en zei ik wil nog niet vertrekken
Een paar uur later zei ik tegen haar slaap lekker
Die veertig dagen die werden veertig maanden
Waarbij ik elke nacht voor het slapen gaan die zin herhaalde
Meer dan duizend keer gezegd
Gefluisterd in je oor bij me thuis of in je bed
Ik heb het klavertje van vier toen al tijden niet meer nodig
Geluk dat maak jezelf en jij mij gelukkig ook
Ik ben nog steeds onderweg naar jou, hoe de weg ook loopt
Ik weet alleen dat de weg met jou lekker loopt, echt
Dat gevoel van die avond in de kroeg is hetzelfde
Of sterker nog, nog sterker sinds april de elfde
Vanaf die laatste ronde zijn we jaren verder
En ik zeg nog steeds elke nacht sssshhh
Slaap lekker
Slaap lekker
Slaap lekker
Ssshhh
Hebben ze je gered met een helicopter?quote:Op maandag 21 december 2009 13:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze goedemiddag
Weer op m'n werk. van het weekend ingesneeuwd gezeten op Texel. Vanavond even bijlezen...
Wel lekker dat je die keuze kon maken. Vandaag lang in de auto gezeten?quote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het MVK is dan wel vlakbij maar kruiend ijs heb je meestal pas later in de winter
Ik zou gisteren eigenlijk teruggaan maar gezien de weerstverwachting en het feit dat je bij "normaal" weer er zo'n 4 uur over doet heeft me doen besluiten de terugreis maar een dagje uit te stellen. We hadden het huisje zoiezo tot maandag dus dat maakte al niet uit.
Hoi Yuriquote:
En niemand die reageert op deze schijnbaar random postquote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nem, als je een vrouw was zou ik je zoenen
ik wilde hetzelfde zeggen. Echter is ze 14 en volgens mij heb je dan nog geen rekening waar je zelf(zulke hoge bedragen) vanaf kunt halen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kind heeft vermogende ouders en vast zelf ook een eigen bankrekening.
Ik zou haar qua naam en uiterlijk ook niet zo snel herkennen. En wat dan nog, als het bedrag op de rekening staat dan mag je toch gewoon opnemen? Weet zo'n bank employe veel wat ze er mee gaat doen...
Ik heb nog even geprobeerd terug te zoeken naar waar de opmerking op sloeg, maar even later kwam er iets tussen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niemand die reageert op deze schijnbaar random post
Die wilde niet naar z'n werk?quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat werd ook op prijs gesteld behalve door 1 flapdrol
Dat geeft ook niks, maar ik vond het ook wat vreemdquote:Op maandag 21 december 2009 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niemand die reageert op deze schijnbaar random post
Leuk nummer.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag/hoorde afgelopen zaterdag de Vlaamse zangeres (Eva de Roovere) van dit nummer bij de uitzending van de Belgische versie van Serious Request dit nummer zingen en live was het ook onverstaanbaar.
Ga nog maar ff goed zoeken danquote:Op maandag 21 december 2009 15:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog even geprobeerd terug te zoeken naar waar de opmerking op sloeg, maar even later kwam er iets tussen.
Dus, hoezo?
Of je doet gewoon een link of uitleg.quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ga nog maar ff goed zoeken dan
Nem smste over een concert van John Butler waar de kaartverkoop van was begonnen, dus ik heb meteen 2 kaartjes besteld.quote:Op maandag 21 december 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of je doet gewoon een link of uitleg.
Nem natuurlijk! Kun je hem gelijk zoenen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nem smste over een concert van John Butler waar de kaartverkoop van was begonnen, dus ik heb meteen 2 kaartjes besteld.
Aangezien ik geen idee had dat de beste man weer naar Nederland gaat komen was ik best blij met die sms
Want ik heb nu dus 2 kaartjes en ik kijk tegen die tijd wel wie ik blij ga maken met dat 2e kaartje, maar dt gaat helemaal goedkomen
Nem koopt z'n kaartje zelf maarquote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Of heb je al een andere scharrel op het oog?
quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nem koopt z'n kaartje zelf maar
En ik heb wel iemand op het oog ja, maar 't concert is pas in april en ik ken mezelf een beetje, dus die ga ik nu nog niet meevragen
Maar ik heb natuurlijk al een kaartjequote:Op maandag 21 december 2009 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nem natuurlijk! Kun je hem gelijk zoenen.
Andere?quote:Op maandag 21 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Of heb je al een andere scharrel op het oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |