Het wordt morgen bijzonder lastig voor de postbodes, dat weet ik welquote:Op zondag 20 december 2009 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben de deur helemaal niet uit geweestheb het keihard zien sneeuwen vanachter mn ramen, wat foto's gemaakt, en morgen wil ik na mn werk een paar echt mooie plaatjes gaan schieten hier in de buurt.
Had vanmiddag eigenlijk met het studentenkoor kerstliedjes mee zullen zingen in een bejaardenhuis, maar ik had echt geen zin om daar helemaal heen te fietsen voor een concertje dat gedoemd was vreselijk genant te worden, want geen dirigent aanwezig....
Woensdag heb ik er dan weer minder moeite mee want dan is het voor het goeie doel, dan staan we als het goed is 's middags voor het glazen huis
Ohquote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hier is het inmiddels al weer opgehouden.
Er komt vannacht weer sneeuw hier.quote:
geen idee. hoe kan een kind zomaar 3.500 euro opnemen?quote:En ik vind het best wel shocking nieuws van Laura. En hoe komt dat kind aan zoveel geld wat ze op kan nemen?
Spaargeld. Niet zo gek toch?quote:Op zondag 20 december 2009 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh
Ik ga me zo naar buiten wagen voor een pizzaEn misschien de mall, ik was helemaal vergeten dat we ook een mall hebben
En ik vind het best wel shocking nieuws van Laura. En hoe komt dat kind aan zoveel geld wat ze op kan nemen?
Nou ik had op 14 jarige leeftijd geen 3500 euro. Laat staan toegang ertoequote:
Dat kind heeft een boot. Dan is 3500 euro ook vast wel ergens te vinden.quote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ik had op 14 jarige leeftijd geen 3500 euro. Laat staan toegang ertoe
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Dan nog vind ik het raar dat een meid van 14 daar zo maar bij kan
Dat bedoel ikquote:Op zondag 20 december 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ik had op 14 jarige leeftijd geen 3500 euro. Laat staan toegang ertoe
Volgens mij kan je niet zo veel pinnen als jongere, maar als je bij de bank naar binnen gaat kan je het wel opnemen denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Dan nog vind ik het raar dat een meid van 14 daar zo maar bij kan
lijkt me niet dat de bankmedewerker zo veel geld gewoon mee geeft aan een 14 jarigequote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet zo veel pinnen als jongere, maar als je bij de bank naar binnen gaat kan je het wel opnemen denk ik.
Als (in het verleden) (een van de) ouders daar toestemming voor heeft gegeven wel.quote:Op zondag 20 december 2009 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt me niet dat de bankmedewerker zo veel geld gewoon mee geeft aan een 14 jarige
Haha war goed vooruitgedacht!quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Dat met het geld is bijzonder, zelfs bij ons is de standaard weeklimiet van een pinpas 2500, dus ze moet bij een bank binnen zijn geweest, denk ik.
sneeuwkettingen rule btw, was de enige in de buurt die normaal kon rijden
morgen ga ik proberen met de auto naar werk te gaan, vertrek extra vroeg en heb een volle tank benzine voor eventuele langere rit-tijden![]()
Het sneeuwt inmiddels weer, en het is prachtig!
Neuh, de benzine was toch al bijna op, moest sowieso tanken. En neem niet graag de auto naar werk, maar met het ov-alarm vertrouw ik het nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha war goed vooruitgedacht!
Succes danquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, de benzine was toch al bijna op, moest sowieso tanken. En neem niet graag de auto naar werk, maar met het ov-alarm vertrouw ik het niet
Wacht het nog lekker even afquote:
Dan probeer ik het via Amersfoort.quote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk kun je morgen wegJe doet er hooguit wat langer over om in Groningen te komen
Maarja, het is wel baggerslecht rondom Utrecht geloof ik. Mijn vriendje is inmiddels al weer geruime tijd thuis, want de trein naar Groningen had in Zwolle op ze gewacht
Dat is lief van de treinquote:Op zondag 20 december 2009 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk kun je morgen wegJe doet er hooguit wat langer over om in Groningen te komen
Maarja, het is wel baggerslecht rondom Utrecht geloof ik. Mijn vriendje is inmiddels al weer geruime tijd thuis, want de trein naar Groningen had in Zwolle op ze gewacht
Doosquote:Op zondag 20 december 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker weer terecht Sint Maarten
Bij mijn bank (ING) is het 1000 euro per dag en een smak meer als je naar het kantoor gaatquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef iamredleader het volgende:'navond
Dat met het geld is bijzonder, zelfs bij ons is de standaard weeklimiet van een pinpas 2500, dus ze moet bij een bank binnen zijn geweest, denk ik.
sneeuwkettingen rule btw, was de enige in de buurt die normaal kon rijden
morgen ga ik proberen met de auto naar werk te gaan, vertrek extra vroeg en heb een volle tank benzine voor eventuele langere rit-tijden![]()
Het sneeuwt inmiddels weer, en het is prachtig!
Het kind heeft vermogende ouders en vast zelf ook een eigen bankrekening.quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Maar als ze een bank binnen is geweest, is er dan niemand die die naam ziet en denkt 'hmmm dat klopt niet'?
Er zijn wel meer Laura Dekkers me dunkt. Maar sowieso heeft dat kind toch hulp gehad met deze vlucht... Vind het alleen raar dat ze haar al gevonden hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Maar als ze een bank binnen is geweest, is er dan niemand die die naam ziet en denkt 'hmmm dat klopt niet'?
Ook als minderjarig bent?quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kind heeft vermogende ouders en vast zelf ook een eigen bankrekening.
Ik zou haar qua naam en uiterlijk ook niet zo snel herkennen. En wat dan nog, als het bedrag op de rekening staat dan mag je toch gewoon opnemen? Weet zo'n bank employe veel wat ze er mee gaat doen...
En bovendien is ze ook niet bevoegd met een zeilschip te varen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het is ook raar
Laura Dekker is een raar meisje
Inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2009 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha echt? Wat een tuthola
En Do vind ik ook niks
Ja, mij!quote:Op maandag 21 december 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mijn tirade heeft me geen windeieren gelegd, ik heb er ineens weer 5 followers bij.
Bahquote:Op maandag 21 december 2009 00:21 schreef Etcetera het volgende:
En een stap naar achter, sigaret snel uit de mond
Dat ook, maar ik kan het gewoon niet uistaanquote:
Ze deed al moeilijk voordat ze de uitnodiging kreeg, maar ik had me net zo verdekt opgesteld als ene Domenico uit Milaan.quote:
wou je de martinitoren naar dr gooien?quote:Op maandag 21 december 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze deed al moeilijk voordat ze de uitnodiging kreeg, maar ik had me net zo verdekt opgesteld als ene Domenico uit Milaan.
Volgens mij is er een meldingsplicht bij transacties >10kquote:Op zondag 20 december 2009 23:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als minderjarig bent?
Ik blijf het echt raar vinden
Dat is logistiek onmogelijk, 's nachts zit ik altijd thuis.quote:Op maandag 21 december 2009 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou je de martinitoren naar dr gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |