En heerlijk zachtquote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie witte kussens heb je zeg!
Als het van de zomer weer een week lang 30 graden is dan wil ik wel in die kussens zitten......quote:
Kom dan wel in je zwembroek zou ik zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als het van de zomer weer een week lang 30 graden is dan wil ik wel in die kussens zitten......
Uiteraard want nudisme laat ik liever aan leuke dames over.quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom dan wel in je zwembroek zou ik zeggen
grote korrels venz?quote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Er komen hier echt enorme vlokken uit de lucht
dezequote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
grote korrels venz?
hier is het net weer gestopt
Beregoed?quote:
quote:
SE Fireworks?quote:
Wat heb jij gekregen dan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Sinterklaas was gezelligMaar ik voelde me wel lullig wbt surprise
de anderen hadden er echt supertoffe dingen van gemaakt
![]()
Etc!Ga je er nou nog zelf heen dan? Vind bijna dat je het niet kunt laten
![]()
Gisteravond had iemand een speurtocht naar een cadeautje uitgezet, en een van de aanwijzingen hing in de kerstboom op de grote marktWe hebben toen maar even op dat podiumpje staan dansen met een fles champagne, en daarna weer verder sinterklazen
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk wacht haar niet hetzelfde lot als Laura Palmer.......
[ afbeelding ]
Is het vandaag smakeloze grappendag?quote:
De plantjes die ik gister gekocht heb zijn ook doodgevroren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
* vloekend en tierend binnenstormt....!!!
De plant die ik vanmiddag had gekocht is in de 10 minuten dat ik ermee naar huis ben gefietst, DOODGEVROREN!!!![]()
![]()
![]()
Call me stupid, maar ik wist echt niet dat dat niet kon en niemand in het tuincentrum heeft me dat ook verteld
Sorry heb een hangover with the size of Detroit........ En ik word morgen waarschijnlijk ontslagen dus ben gespannen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Is het vandaag smakeloze grappendag?
Ik had verwacht dat dat al uitgepraat was...quote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik word morgen waarschijnlijk ontslagen dus ben gespannen.
Soempquote:
Nee, helaas valt dat niet meer te fixen. Te veel harde woorden gevallen en te weinig vertrouwen in elkaar om nog op een gezonde wijze door te gaan.....quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dat al uitgepraat was...
Hey, da's klotequote:Op zondag 20 december 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry heb een hangover with the size of Detroit........ En ik word morgen waarschijnlijk ontslagen dus ben gespannen.
Mijn kat is al sinds donderdag niet meer buiten geweestquote:Op zondag 20 december 2009 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hier ging maar 1 van de katten de sneeuw in. Proberen m'n sneeuwballen te vangen en tunnels graven in de sneeuw.
Je hebt gelijk. Ik moet niet zulke grappen maken. Maakt niet uit in wat voor stemming ik ben.quote:Op zondag 20 december 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey, da's klote![]()
Vind nog steeds dat je niet zulke grappen over meisjes van 14 kunt maken, maar snap wel dat je je niet zo tof voelt vandaag....
quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soemp
Ik had kaarsen gevraagd, en degene die mijn lootje had getrokken had twee vrienden even flink uitgehoord over mij, dus ik kreeg een hilarisch gedicht over koude winternachten die ik met wierook en kaarsjes in moest zetten om kindjes te maken![]()
![]()
En hij had van staaldraad een kandelaarvorm gemaakt, en daar pur overheen gespoten. Dat was natuurlijk flink uitgezet, en hij had m met goudverf gespoten, diamantjes erop geplakt en lintjes eraan gehangen... echt tof
Die van ons zit nu steeds bij de deur te kijken. Ze was de hele tijd aan het rondrennen in de sneeuw, graven, happen, springen naar sneeuwvlokken en sneeuwballen...Grappig hoe katten kunnen verschillen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kat is al sinds donderdag niet meer buiten geweestElke keer wil hij wel, maar dan doe ik de balkondeur open, en staat de sneeuw tot aan de drempel, en kijkt de kat "
![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
!!
Precies, gewoon de schakelaar omzetten in de meterkast en doen of er stroomstoring is.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 20 december 2009 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Sodemekrake! Mijn kerstboom is weg!
Ik had zo'n kunstkerstboompje van Marskramer oid... en dacht laat ik hem te voorschijn halen en het huis in de kerstsfeer brengen......maar ik denk dat hij tijdens een poker/drinkmarathon is ontvreemd.......quote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op zondag 20 december 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had zo'n kunstkerstboompje van Marskramer oid... en dacht laat ik hem te voorschijn halen en het huis in de kerstsfeer brengen......maar ik denk dat hij tijdens een poker/drinkmarathon is ontvreemd.......
Ik kan me vaag herinneren dat ik hem een keer op tafel had gezet ivm te weinig licht......quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kan wel mijn kerstmuts opzetten!
Morgen wel een nieuwe nepkerstboom met lampjes kopen.......quote:
De Ierse pub had ze gister voor de dames.... en voor de heren een knipperende rode neus.quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand dit jaar alweer van die geweis (of is het geweien?) gespot bij Kruidvat oid? Ik wil er een paar hebben voor de dag van de zwervende kariboe
ze zullen vast wel ergens te koop zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand dit jaar alweer van die geweis (of is het geweien?) gespot bij Kruidvat oid? Ik wil er een paar hebben voor de dag van de zwervende kariboe
je kan hem denk ik niet snel thuis verwachten neequote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ow, mijn vriendje zit vast in het treinverkeertreinen rijden vanuit Almelo niet verder dan Olst, dus nu gaat ie via Amersfoort in Zwolle proberen te komen
![]()
Dat wordt een latertje vrees ik
Ach.. als ie vast zit in Almelo is het niet zo ergquote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ow, mijn vriendje zit vast in het treinverkeertreinen rijden vanuit Almelo niet verder dan Olst, dus nu gaat ie via Amersfoort in Zwolle proberen te komen
![]()
Al het OV is een ramp op het moment. Vandaag veel buiten geweest, veel sneeuw gezienquote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Funnyquote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. als ie vast zit in Almelo is het niet zo erg
Ik ben de deur helemaal niet uit geweestquote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Al het OV is een ramp op het moment. Vandaag veel buiten geweest, veel sneeuw gezien
Veel sneeuwpoppen ook en veel kinderen zien sleeen vandaag.
Vooral veel mensen gesproken die ook op de trein of metro stonden te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |