1 graad boven nul hier maar. Vannacht gaat het weer vriezen. De bewolking is grotendeels weg, dus extra koud betekent dat doorgaans hier aan de kustquote:Op zondag 20 december 2009 18:35 schreef omapietje het volgende:
Het is nu aan het dooien dus morgen rijden die treinen wel.
ik ben er ook bang voor. maar misschien wel pas wat later op de dag. die gasten moeten eerst rustig opstaan en een bakkie doen. hebben ze rond een uur of 9 a 10 de treinen/metro's/trams (alles wat bovengronds moet) weer aan het rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef Yreal het volgende:
verwacht dat het morgen echt wel weer gewoon goed gaat hoor
quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Retour Amsterdam Centraal - Paris Nord: Thalys, 2e klas, Low-Fixed, ¤ 70,-.
Retour Amsterdam Centraal - Berlin Hbf: CityNightLine, 2e klas, Low-Fixed, ¤ 58,-.
of indien niet ´s nachts: InterCity(Express), 2e klas, Niederlande Spezial, ¤ 78,-.
Ja hoor, ik kwam vanmiddag in Zutphen te staan waar mij verteld werd dat de trein richting Roosendaal niet reed, reden onbekend, eerst zou er misschien nog een stoptrein naar Dieren gaan, maar dat later zelfs niet meer. De andere kant op was er bij Deventer ergens een storing.quote:Op zondag 20 december 2009 18:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heeft dat er ooit uitgelegen? Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx rijdt het
'k Wacht nog even af wat ik morgen ga doen.. 'k Wilde eigenlijk wel een rondje gaan doen en met alle tijd van de wereld maakt vertraging me toch niet uit.. Maar waarschijnlijk kan ik het station al niet bereiken
Stoptreintje in noordelijke richting, zien hoe ver je komtquote:Op zondag 20 december 2009 18:56 schreef Hugo__Boss het volgende:
Station Roosendaal zo te zien? stoptreintje naar den haag centraal?
Verder dan naar het zuiden, want die Belgen blijven gewoon helemaal weg hierquote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoptreintje in noordelijke richting, zien hoe ver je komt
Falers.quote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Helaas, niet dus. Stelletje faalhazen daar zeg. Onbegrijpelijk:
ProRail raadt treinreizen morgen af
ProRail roept reizigers op ook morgen niet met de trein te reizen.
Wat had je willen zien? Elk land met weer als dit raakt ontregelt. Je zou ook kunnen zeggen dat iedereen sinds donderdag al de tijd had om te bedenken wat ze zouden als het verkeer ontregelt raakt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap het niet hoor. Ze hebben verdorie sinds donderdag de tijd om alles te regelen. Ze hebben een verplichting aan de Nederlandse staat. En die was te doen. Gewoon elke vitale wissel zorgen dat er iets of iemand em verwarmd.
Ik moet morgen vanuit hardinxveld naar Maastricht![]()
De arriva doet het wel, maar de rest betwijfel ik. Steeds IC's die niet verder gaan dan Breda.
Ik snap er helemaal niets van wat ze daar bij prorail doen. Die wissels staan toch een richting op. Dus als je 2 sporen hebt en een station, komen de wissels altijd op 1 van deze sporen uit. Daar kan je in ieder geval een redelijke dienst op draaien. En ik snap het ook niet. Bij rotterdam heften ze IC's op, omdat sneltreinen handiger zijn om wel te laten rijden. Maar doe dan wel 2 VIRM's ofzo. En niet een korte enkele.
quote:Prognose voor maandag 21 december
Houdt u ook morgen rekening met een zeer beperkte dienstregeling. Maak, indien mogelijk, morgen geen gebruik van de trein.
Excuses voor het ongemak.
Ik waag dat ernstig te betwijfelen en verlang voor deze boude stelling dan ook gaarne sluitend bewijs èn correctie van de stuitende taalfout.quote:Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Elk land met weer als dit raakt ontregelt.
Als een particulier bedrijf faalt, wat mij erg logisch lijkt, is dat(privatisering) te wijten aan de overheid. De spoorwegen moeten weer van de staat worden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap het niet hoor. Ze hebben verdorie sinds donderdag de tijd om alles te regelen. Ze hebben een verplichting aan de Nederlandse staat. En die was te doen.
Niet echt een vergelijkbare situatie wbt railinfrastructuur. In Canada en US heb je vaak enkelspoorslijnen zonder veel wissels of seinen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:10 schreef MrSkyline het volgende:
wilde ik donderdag naar mijn vriendin met de bus, zaten alle bussen vol met lutsers die niet met de trein konden omdat er geen treinen reden vanaf uitrecht, wauw 3 cm sneeuw en het is paniek.
prorail, graag hier een voorbeeld aan nemen:
Dat staat heel duidelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat had je willen zien? Elk land met weer als dit raakt ontregelt. Je zou ook kunnen zeggen dat iedereen sinds donderdag al de tijd had om te bedenken wat ze zouden als het verkeer ontregelt raakt.
Ik hoor gister en vandaag niets anders dan verkeerschaos hier en daar, Engeland lag plat gisteren, Duitsland net zo. In delen van Amerika werd vandaag sterk ontraden de deur uit te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik waag dat ernstig te betwijfelen en verlang voor deze boude stelling dan ook gaarne sluitend bewijs èn correctie van de stuitende taalfout.
Dat is net zoiets als de lokale supermarkt kwalijk nemen dat hij is afgefikt. Sommige dingen hebben we nu eenmaal niet in de hand.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat staat heel duidelijk.
Daarnaast heeft een persoon op zich die verplichting niet. Pro-rail daarentegen is een bedrijf dat een maatschappelijk belang dient.
Welnee, doorkachelenquote:Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Wat had je willen zien? Elk land met weer als dit raakt ontregelt. Je zou ook kunnen zeggen dat iedereen sinds donderdag al de tijd had om te bedenken wat ze zouden als het verkeer ontregelt raakt.
t zal wel. Ik moet het proberen. Ik zie wel wat ik tegenkom.quote:Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef RubenK het volgende:
Officieel negatief advies over morgen
[..]
Daar ligt 1 mm sneeuw man.quote:
Dat ligt eraan of er adequate pogingen zijn geweest de brand te voorkomen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de lokale supermarkt kwalijk nemen dat hij is afgefikt. Sommige dingen hebben we nu eenmaal niet in de hand.
De NS heeft afgelopen week met zijn reet op een poef voor de kachel met een kop choco uit het raam zitten turen wil je zeggen? Dat gaat er bij mij niet in, alsof deze situatie voor hen niet nadelig is.quote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of er adequate pogingen zijn geweest de brand te voorkomen.
Niet de NS, pro-rail.quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef ehqo. het volgende:
[..]
De NS heeft afgelopen week met zijn reet op een poef voor de kachel met een kop choco uit het raam zitten turen wil je zeggen? Dat gaat er bij mij niet in, alsof deze situatie voor hen niet nadelig is.
Wel ironisch dat NS Hispeed dat meldt op Twitterquote:NSHispeed: Er pendelen treinen tussen Rtd CS en Den Haag CS 2x p/u, van DenHaagCS naar Asd en volgens NS -planner ook 2x p/u van Asd naar Utrecht!! about an hour ago
Waar lees je dat daar sprake van zou zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 19:35 schreef Fixers het volgende:
Dat betekent voor mij dat de NS geen reden heeft om de GTbV regeling op te schorten.
Ik denk dat je de winters aan de oostkust in de VS niet echt kunt vergelijken met wat er hier aan sneeuw valt. Wat er in de omgeving gebeurt is ook niet zo belangrijk, als je in ogenschouw neemt dat er nu al sinds donderdag niet fatsoenlijk gereden wordt, en ook maandag treinreizen ontraden wordt. SINDS DONDERDAG! Mag ik je er ook aan herinneren dat er donderdag nog niet zo veel sneeuw lag? Het falen daar is tweeledig: er is blijkbaar een probleem met wisselverwarming die niet in staat is een gemiddelde hoeveelheid sneeuwval weg te werken, het tweede is erger en dat is dat de combinatie NS/ProRail niet in staat is om de boel logistiek te tackelen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen terugvalscenario's klaarliggen, immers een paar jaar geleden liep de boel ook al compleet in het honderd toen er drie centimeter sneeuw viel. Afgelopen donderdag moest men eerst Utrecht Centraal voor anderhalf uur platleggen voor er mondjesmaat opnieuw opgestart kon worden. Dat het zo ver in de soep loopt is het afgeven van een brevet van onvermogen. Het lijkt me interessant om de oorzaken nu eens grondig te onderzoeken, er is de afgelopen jaren al vaker gesproken over een betere integratie tussen NSR logistiek en ProRail verkeersleiding. Is dit inmiddels gebeurd en heeft het het juiste resultaat gehad (ik vermoed dat het beter kan)?quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik hoor gister en vandaag niets anders dan verkeerschaos hier en daar, Engeland lag plat gisteren, Duitsland net zo. In delen van Amerika werd vandaag sterk ontraden de deur uit te gaan.
Ik kan het in minder letters hoor:quote:Op zondag 20 december 2009 19:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de winters aan de oostkust in de VS niet echt kunt vergelijken met wat er hier aan sneeuw valt. Wat er in de omgeving gebeurt is ook niet zo belangrijk, als je in ogenschouw neemt dat er nu al sinds donderdag niet fatsoenlijk gereden wordt, en ook maandag treinreizen ontraden wordt. SINDS DONDERDAG! Mag ik je er ook aan herinneren dat er donderdag nog niet zo veel sneeuw lag? Het falen daar is tweeledig: er is blijkbaar een probleem met wisselverwarming die niet in staat is een gemiddelde hoeveelheid sneeuwval weg te werken, het tweede is erger en dat is dat de combinatie NS/ProRail niet in staat is om de boel logistiek te tackelen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen terugvalscenario's klaarliggen, immers een paar jaar geleden liep de boel ook al compleet in het honderd toen er drie centimeter sneeuw viel. Afgelopen donderdag moest men eerst Utrecht Centraal voor anderhalf uur platleggen voor er mondjesmaat opnieuw opgestart kon worden. Dat het zo ver in de soep loopt is het afgeven van een brevet van onvermogen. Het lijkt me interessant om de oorzaken nu eens grondig te onderzoeken, er is de afgelopen jaren al vaker gesproken over een betere integratie tussen NSR logistiek en ProRail verkeersleiding. Is dit inmiddels gebeurd en heeft het het juiste resultaat gehad (ik vermoed dat het beter kan)?
En ja: ik denk dat iedereen bij NSR en ProRail in zo'n geval zijn stinkende best doet, er is niemand bij gebaat om de kantjes er vanaf te lopen, ik denk alleen dat de gecombineerde organisatie de noodzakelijke robuustheid mist om met dit soort verstoringen om te gaan.
Ja 100% zeker. Reken er maar op dat je minimaal 60 minuten langer onder weg bent.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
Ja. Succes.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
Ja. JA JA JA JA JA JA JA!quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
dat is geen probleemquote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja 100% zeker. Reken er maar op dat je minimaal 60 minuten langer onder weg bent.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. JA JA JA JA JA JA JA!
Koleretering.
Dat ligt eraan of je overvolle treinen, stops op elk middelmatig station, urenlang wachten in de kou op minstens 5 verschillende stations en het risico dat je ergens in Nijmegen moet overnachten, een probleem vindt.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
1 tip: hou tijdstippen bij. Ben benieuwd naar hoe lang je erover deed vs. hoe lang je erover had kunnen doenquote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat is geen probleemhet gaat er mij gewoon om dat ik op plaats van bestemming kom, ik ga iig extra vroeg weg
Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan het in minder letters hoor:
F-A-A-L![]()
vier. Nu jij
Ik ben er ook benieuwd naar, dinsdag is ook geen optie want dan word er weer veel sneeuw verwachtquote:Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 tip: hou tijdstippen bij. Ben benieuwd naar hoe lang je erover deed vs. hoe lang je erover had kunnen doen![]()
en let goed op het woordje "minimaal" van P313
De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen. Het staat als volgt in de voorwaarden (artikel 5):quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar lees je dat daar sprake van zou zijn?
Dan is de definitie van uitzonderlijke weeromstandigheden niet duidelijk. In het Nederlandse klimaat lijkt mij 10cm sneeuw niet uitzonderlijk te noemen.quote:In het geval dat een vertraging het gevolg is van overmacht voor NS is NS niet gehouden tot restitutie. [...] Van overmacht is bijvoorbeeld sprake in geval van omstandigheden waardoor de dienstregeling geheel of grotendeels niet naar behoren kan worden uitgevoerd zoals [...] uitzonderlijke weersomstandigeheden zoals storm of (stuif)sneeuw.
Doe nou ff rustig, daar zijn ze heus coulant mee. Ook toen een paar jaar terug door die storm helemaal geen enkele trein meer reed (en ik op een haar na op een stretcher in een sporthal had moeten overnachten) werd er gewoon uitbetaald.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef computergirl het volgende:
ok, belachelijk inderdaad.
Volgens mij geven ze dit advies alleen maar omdat ze dan niet hoeven uit te keren bij de te verwachten vertragingen.
Er zijn toch ook geen storing?quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Fixers het volgende:
[..]
De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen. Het staat als volgt in de voorwaarden (artikel 5):
[..]
Dan is de definitie van uitzonderlijke weeromstandigheden niet duidelijk. In het Nederlandse klimaat lijkt mij 10cm sneeuw niet uitzonderlijk te noemen.
Opvallend trouwens is de mededeling op de storingenwebsite van ns: "Er zijn op dit moment geen storingen"
Ja. Het leed is al gedaan. En het kwaliteitsbedrijf pro-rail wacht maar gewoon tot de vorst over is.quote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
Ze hoeven sowieso al niks uit te keren bij 'verwachte' vertragingen. Maar desondanks doen ze daar niet moeilijk over, dus je hebt hier niet echt een sterk puntquote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij geven ze dit advies alleen maar omdat ze dan niet hoeven uit te keren bij de te verwachten vertragingen.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja. Het leed is al gedaan. En het kwaliteitsbedrijf pro-rail wacht maar gewoon tot de vorst over is.
Ik ga er ook vanuit dat er gewoon betaald gaat worden. Maar ze hebben wel een juridische voet tussen de deur. De polititeik zal dan wel op de achterste benen gaan. Ik ben iig even druk aan het schrijven aan mijn formuliertjes.quote:Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff rustig, daar zijn ze heus coulant mee. Ook toen een paar jaar terug door die storm helemaal geen enkele trein meer reed (en ik op een haar na op een stretcher in een sporthal had moeten overnachten) werd er gewoon uitbetaald.
Beetje goedkoop "argument" dus, to say the least.
Het geeft ze juridisch gezien de mogelijkheid ja. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar ook nu geen beroep op gedaan zal worden. Wat ik al zei: we hebben wel voor hetere vuren gestaan (storm 18 januari 2007). Bedenk daarbij dat dit een weekend is, en een heleboel mensen dus inderdaad de optie hebben om niet op pad te gaan. Mensen die toch moeten, en vertraging oplopen, en GTbV claimen, krijgen dat gewoon toegekend hoor, daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Fixers het volgende:
De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:De treinen rijden ook maandag met een minimale dienstregeling. Dat laat een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail zondagavond weten. ''We hebben hiertoe vooral besloten omdat het KNMI voor maandag opnieuw instabiel weer opgeeft.''
Verder heeft het besluit volgens haar ook te maken met de nasleep van zondag. ''Er moeten zaken aan het spoor worden hersteld. Ook zijn er treinen kapot gegaan, die moeten worden gemaakt.''
Meer: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)regeling-spoor.dhtml
Hou toch je snuit jankbeer, dan krabbel je toch een papieren formuliertje. Sjongejonge zegquote:Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Kut dat de vaste klanten momenteel geen GTBV'tjes kunnen indien omdat die website waar je dat online kan doen, er uit ligt door werkzaamheden aan de website...
Jij weet het beter dan het KNMI? Gaafquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en dit terwijl dat het morgen een aardige dag word wat betreft het weer
Dat het morgen beter weer word, staat op de website van het knmiquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan het KNMI? GaafJomanda geneukt?
GAUW GA PRORAIL BELLEN!!!quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat het morgen beter weer word, staat op de website van het knmi
Doe effe chill......quote:
bij mij zal dat vast wel geregeld zijn, maar ik heb maar zelf gewoon een vrije dag opgenomen. Had gewoon geen zin om morgen om 6 uur te vernikkelen in de kou om vervolgens niet ver te komenquote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan heb je wel een kut baan/werkgever. Dat je doordat het OV niet rijdt, je zelf een vrije dag moet opgeven. Mag dat uberhaupt wel, staat zoiets niet beter omschreven in je CAO?
vind ik ook. De baas kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
naja, IK besluit om naar huis te gaan. Ik had ook kunnen wachten tot er misschien om een uur of 12 een keer een bus het erop gaat wagen. Maar mocht het morgen weer een issue worden, dan ga ik het zeker eens ter discussie stellen.
Maar wees eens reëel: Wie moet het WEL betalen? De klant? De baas? die vinden allebei ook van niet natuurlijk
Da's populairder drukwerk dan de playboy mat Patries erin.quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou toch je snuit jankbeer, dan krabbel je toch een papieren formuliertje. Sjongejonge zeg
Dat dacht je vrijdag ook zeker?quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Socios het volgende:
Eén grote HOAX imo. Morgen rijden alle treinen weer.
ik welquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat dacht je vrijdag ook zeker?
Daar waren toch regels/wetten voor?quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over taxi's gesproken, ik hoorde op het journaal dat er behoorlijk gewoekerd wordt daarRitje Utrecht - Schiphol, normaal 55 euro, doet nu ineens 200
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Nou zijn taxichauffeurs natuurlijk sowieso uitschot, maar ook daar zijn toch GRENZEN. Zou je denken.
Wat mij betreft mogen bij voorbaat alle taxichauffeurs gelijk keihard de tyfus krijgen, inderdaad uitschot!quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over taxi's gesproken, ik hoorde op het journaal dat er behoorlijk gewoekerd wordt daarRitje Utrecht - Schiphol, normaal 55 euro, doet nu ineens 200
Dat vind ik dus echt niet kunnen. Nou zijn taxichauffeurs natuurlijk sowieso uitschot, maar ook daar zijn toch GRENZEN. Zou je denken.
Oh ja hoor, massa'squote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar waren toch regels/wetten voor?
Jawel, want je kan zijn taxinummer noteren, bij het uitstappen een bon vragen (hé, geeft 'ie geen bon dan niet betalen, ben je wel op bestemming) en dan vervolgens een klacht indienen bij De Geschillencommissie met de klacht dat je een woekerbedrag hebt moeten betalen, die niet conform de normale tarieven en regels is.quote:Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, massa's![]()
Maar als jij daar staat en je wil naar Schiphol en die diknek zegt "200 of je kan doodvallen" dan heb je daar niet veel aan he?
Hoeveel uren formulieren invullen en maanden behandel/wachttijd gaan daar overheen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jawel, want je kan zijn taxinummer noteren, bij het uitstappen een bon vragen (hé, geeft 'ie geen bon dan niet betalen, ben je wel op bestemming) en dan vervolgens een klacht indienen bij De Geschillencommissie met de klacht dat je een woekerbedrag hebt moeten betalen, die niet conform de normale tarieven en regels is.
En hoppa, grote kans dat je je geld terug krijgt.
ik ging eerder weg en was er 5 kwartier te vroeg omdat alles ging zoals het moest gaanquote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, ik ben donderdag en vrijdag gewoon op tijd op mijn werk gekomen. Met de trein en zonder vroeger weg te gaan dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |