abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75851696
KNMI zit er te vaak naast. KNMI maakt namelijk alleen maar een voorspelling voor De Bilt. Zoals bijvoorbeeld gisteren. Weinig tot geen zon en kans op sneeuw. Wat bleek, beneden de lijn Dordrecht-Geldermalsen-Elst vrijwel de hele dag strak en strak blauw.

En dat was niet de 1e keer, nee, dat was al de 10e keer dit jaar, dat ze er zo naast zitten. Kwakkelweer voorspellen en dan is het in het zuiden opeens weer mega strak blauw. Daarom dus. Faal-knmi.
pi_75851701
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Dat het morgen beter weer word, staat op de website van het knmi
GAUW GA PRORAIL BELLEN!!!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75851882
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

GAUW GA PRORAIL BELLEN!!!
Doe effe chill......

Op de Ns site staat strouwens dat indien mogelijk je morgen niet met de trein moet gaan. Misschien houden ze ergens nog rekening mee dat er ook mensen werken? Misschien?
pi_75851988
nou ja, wat is "mogelijk"? Ik heb afgelopen donderdag al een vrije dag moeten opnemen vanwege de sneeuw, ik zit er al niet zo ruim in. Komende week moet ik nog 4 dagen werken. Best leuk als dat vanwege de sneeuw helemaal niet kan, maar dat ga ik toch echt niet allemaal zelf betalen
pi_75852104
Dan heb je wel een kut baan/werkgever. Dat je doordat het OV niet rijdt, je zelf een vrije dag moet opgeven. Mag dat uberhaupt wel, staat zoiets niet beter omschreven in je CAO?
  Boks-Chick zondag 20 december 2009 @ 20:49:12 #81
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75852213
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Dan heb je wel een kut baan/werkgever. Dat je doordat het OV niet rijdt, je zelf een vrije dag moet opgeven. Mag dat uberhaupt wel, staat zoiets niet beter omschreven in je CAO?
bij mij zal dat vast wel geregeld zijn, maar ik heb maar zelf gewoon een vrije dag opgenomen. Had gewoon geen zin om morgen om 6 uur te vernikkelen in de kou om vervolgens niet ver te komen .

Laat de NS en prorail morgen maar gewoon de boel opruimen/opknappen, en van mij geen last hebben omdat ik zo nodig ergens wil zijn.
lolwut
pi_75852219
naja, IK besluit om naar huis te gaan. Ik had ook kunnen wachten tot er misschien om een uur of 12 een keer een bus het erop gaat wagen. Maar mocht het morgen weer een issue worden, dan ga ik het zeker eens ter discussie stellen.

Maar wees eens reëel: Wie moet het WEL betalen? De klant? De baas? die vinden allebei ook van niet natuurlijk
  Boks-Chick zondag 20 december 2009 @ 20:51:05 #83
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75852295
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
naja, IK besluit om naar huis te gaan. Ik had ook kunnen wachten tot er misschien om een uur of 12 een keer een bus het erop gaat wagen. Maar mocht het morgen weer een issue worden, dan ga ik het zeker eens ter discussie stellen.

Maar wees eens reëel: Wie moet het WEL betalen? De klant? De baas? die vinden allebei ook van niet natuurlijk
vind ik ook. De baas kan er ook niets aan doen.

Vrijdag ben ik wel gewoon vanaf 9 uur gaan tijdschrijven, ook al was ik pas om kwart voor 10 op kantoor. Ik ben om 3 uur weggegaan waardoor ik nog redelijk op tijd (half zes) thuis was. Ik heb wel maar tot 3 uur geschreven.
Geven - nemen enzo.
lolwut
pi_75852711
Ik ben blij dat ik altijd nog thuis kan werken door in te loggen op het netwerk. Maar ideaal is anders, werk liever gewoon op kantoor. Ben je tenminste beetje onder je collega's en doe je nog eens een sociale babbel op.
pi_75852779
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hou toch je snuit jankbeer, dan krabbel je toch een papieren formuliertje. Sjongejonge zeg
Da's populairder drukwerk dan de playboy mat Patries erin.
pi_75852807
Eén grote HOAX imo. Morgen rijden alle treinen weer.
pi_75852907
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Socios het volgende:
Eén grote HOAX imo. Morgen rijden alle treinen weer.
Dat dacht je vrijdag ook zeker?
pi_75853016
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Dat dacht je vrijdag ook zeker?
ik wel
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 december 2009 @ 21:07:09 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75853114
GTBV? Ik heb er nog eentje ingediend vorige week
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75853586
Ik moet morgen van Den Haag naar Nijkerk (en dan met een taxi een stukje verder).

En helaas is het een vakantie dus ik heb niet echt veel optie's om het uit te stellen, ik heb vast geluk nodig?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_75854096
Over taxi's gesproken, ik hoorde op het journaal dat er behoorlijk gewoekerd wordt daar Ritje Utrecht - Schiphol, normaal 55 euro, doet nu ineens 200 Dat vind ik dus echt niet kunnen. Nou zijn taxichauffeurs natuurlijk sowieso uitschot, maar ook daar zijn toch GRENZEN. Zou je denken.
pi_75854317
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over taxi's gesproken, ik hoorde op het journaal dat er behoorlijk gewoekerd wordt daar Ritje Utrecht - Schiphol, normaal 55 euro, doet nu ineens 200 Dat vind ik dus echt niet kunnen. Nou zijn taxichauffeurs natuurlijk sowieso uitschot, maar ook daar zijn toch GRENZEN. Zou je denken.
Daar waren toch regels/wetten voor?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_75854373
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat mij betreft mogen bij voorbaat alle taxichauffeurs gelijk keihard de tyfus krijgen, inderdaad uitschot!
pi_75854416
Heb zin om me ergens goed op af te reageren, wat een geprutsfaal in dit land, godverdomme!
pi_75854773
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Daar waren toch regels/wetten voor?
Oh ja hoor, massa's

Maar als jij daar staat en je wil naar Schiphol en die diknek zegt "200 of je kan doodvallen" dan heb je daar niet veel aan he?
  Boks-Chick zondag 20 december 2009 @ 21:44:11 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75855107
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja hoor, massa's

Maar als jij daar staat en je wil naar Schiphol en die diknek zegt "200 of je kan doodvallen" dan heb je daar niet veel aan he?
Jawel, want je kan zijn taxinummer noteren, bij het uitstappen een bon vragen (hé, geeft 'ie geen bon dan niet betalen, ben je wel op bestemming) en dan vervolgens een klacht indienen bij De Geschillencommissie met de klacht dat je een woekerbedrag hebt moeten betalen, die niet conform de normale tarieven en regels is.

En hoppa, grote kans dat je je geld terug krijgt .
lolwut
pi_75855256
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef BrandX het volgende:

[..]

Jawel, want je kan zijn taxinummer noteren, bij het uitstappen een bon vragen (hé, geeft 'ie geen bon dan niet betalen, ben je wel op bestemming) en dan vervolgens een klacht indienen bij De Geschillencommissie met de klacht dat je een woekerbedrag hebt moeten betalen, die niet conform de normale tarieven en regels is.

En hoppa, grote kans dat je je geld terug krijgt .
Hoeveel uren formulieren invullen en maanden behandel/wachttijd gaan daar overheen?
(en dan moet de chauffeur wel aangesloten zijn toch?..)
dag
  zondag 20 december 2009 @ 21:48:16 #98
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_75855294
Oh ja, ik ben donderdag en vrijdag gewoon op tijd op mijn werk gekomen. Met de trein en zonder vroeger weg te gaan dan normaal.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_75855395
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, ik ben donderdag en vrijdag gewoon op tijd op mijn werk gekomen. Met de trein en zonder vroeger weg te gaan dan normaal.
ik ging eerder weg en was er 5 kwartier te vroeg omdat alles ging zoals het moest gaan
  Boks-Chick zondag 20 december 2009 @ 21:50:44 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75855415
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoeveel uren formulieren invullen en maanden behandel/wachttijd gaan daar overheen?
(en dan moet de chauffeur wel aangesloten zijn toch?..)
alle taxichauffeurs zijn verplicht aangesloten. Anders krijgen ze geen vergunning. En zonder vergunning mogen ze niet rijden.

Je vult een keer een vragenformulier in, via internet gewoon, en je doet al je formulieren ofwel inscannen en erbij uploaden, of je stuurt ze ff op. En dan heb je ,met ong. 3 maanden je uitspraak .
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')