abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75849856
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
Ja. Succes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 december 2009 @ 20:04:32 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75849857
quote:
IK moet morgen van heerenveen naar venlo reizen, gaat dat ook problemen opleveren wanneer het gewoon droog weer is ?
Ja. JA JA JA JA JA JA JA!

Koleretering.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75849900
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ja 100% zeker. Reken er maar op dat je minimaal 60 minuten langer onder weg bent.
dat is geen probleem het gaat er mij gewoon om dat ik op plaats van bestemming kom, ik ga iig extra vroeg weg
pi_75849931
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja. JA JA JA JA JA JA JA!

Koleretering.
  zondag 20 december 2009 @ 20:05:53 #55
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75849932
Koop een sneeuwscooter.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75849953
quote:
Dat ligt eraan of je overvolle treinen, stops op elk middelmatig station, urenlang wachten in de kou op minstens 5 verschillende stations en het risico dat je ergens in Nijmegen moet overnachten, een probleem vindt.
pi_75850022
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

dat is geen probleem het gaat er mij gewoon om dat ik op plaats van bestemming kom, ik ga iig extra vroeg weg
1 tip: hou tijdstippen bij. Ben benieuwd naar hoe lang je erover deed vs. hoe lang je erover had kunnen doen

en let goed op het woordje "minimaal" van P313
  zondag 20 december 2009 @ 20:13:20 #58
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75850312
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik kan het in minder letters hoor:

F-A-A-L

vier. Nu jij
Nee.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75850535
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

1 tip: hou tijdstippen bij. Ben benieuwd naar hoe lang je erover deed vs. hoe lang je erover had kunnen doen

en let goed op het woordje "minimaal" van P313
Ik ben er ook benieuwd naar, dinsdag is ook geen optie want dan word er weer veel sneeuw verwacht
ik ga gewoon vroeg weg
pi_75850604
Weer veel sneeuw ja? Nou dat wordt wat Ik vraag me serieus af of ik dit jaar nog aan treinreizen toekom eigenlijk
pi_75850658
ok, belachelijk inderdaad.
F-A-A-L
Volgens mij geven ze dit advies alleen maar omdat ze dan niet hoeven uit te keren bij de te verwachten vertragingen.

Ik moet morgen naar Den Haag. Ga het toch proberen
pi_75850743
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waar lees je dat daar sprake van zou zijn?
De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen. Het staat als volgt in de voorwaarden (artikel 5):
quote:
In het geval dat een vertraging het gevolg is van overmacht voor NS is NS niet gehouden tot restitutie. [...] Van overmacht is bijvoorbeeld sprake in geval van omstandigheden waardoor de dienstregeling geheel of grotendeels niet naar behoren kan worden uitgevoerd zoals [...] uitzonderlijke weersomstandigeheden zoals storm of (stuif)sneeuw.
Dan is de definitie van uitzonderlijke weeromstandigheden niet duidelijk. In het Nederlandse klimaat lijkt mij 10cm sneeuw niet uitzonderlijk te noemen.

Opvallend trouwens is de mededeling op de storingenwebsite van ns: "Er zijn op dit moment geen storingen"
pi_75850804
Ik ga normaal met de tram naar werk.. Die rijden sinds vanmiddag ookal niet.. Zaten er zelfs een paar vast in de sneeuw ( Den Haag)
dag
pi_75850837
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef computergirl het volgende:
ok, belachelijk inderdaad.
Volgens mij geven ze dit advies alleen maar omdat ze dan niet hoeven uit te keren bij de te verwachten vertragingen.
Doe nou ff rustig, daar zijn ze heus coulant mee. Ook toen een paar jaar terug door die storm helemaal geen enkele trein meer reed (en ik op een haar na op een stretcher in een sporthal had moeten overnachten) werd er gewoon uitbetaald.

Beetje goedkoop "argument" dus, to say the least.
pi_75850929
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Fixers het volgende:

[..]

De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen. Het staat als volgt in de voorwaarden (artikel 5):
[..]

Dan is de definitie van uitzonderlijke weeromstandigheden niet duidelijk. In het Nederlandse klimaat lijkt mij 10cm sneeuw niet uitzonderlijk te noemen.

Opvallend trouwens is de mededeling op de storingenwebsite van ns: "Er zijn op dit moment geen storingen"
Er zijn toch ook geen storing?
pi_75851024
quote:
Ja. Het leed is al gedaan. En het kwaliteitsbedrijf pro-rail wacht maar gewoon tot de vorst over is.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_75851084
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef computergirl het volgende:
Ze hoeven sowieso al niks uit te keren bij 'verwachte' vertragingen. Maar desondanks doen ze daar niet moeilijk over, dus je hebt hier niet echt een sterk punt .
pi_75851171
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja. Het leed is al gedaan. En het kwaliteitsbedrijf pro-rail wacht maar gewoon tot de vorst over is.
pi_75851176
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Doe nou ff rustig, daar zijn ze heus coulant mee. Ook toen een paar jaar terug door die storm helemaal geen enkele trein meer reed (en ik op een haar na op een stretcher in een sporthal had moeten overnachten) werd er gewoon uitbetaald.

Beetje goedkoop "argument" dus, to say the least.
Ik ga er ook vanuit dat er gewoon betaald gaat worden. Maar ze hebben wel een juridische voet tussen de deur. De polititeik zal dan wel op de achterste benen gaan. Ik ben iig even druk aan het schrijven aan mijn formuliertjes.
pi_75851357
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Fixers het volgende:
De productvoorwaarden. Al heb ik nergens concrete uitspraken gezien over deze periode van problemen. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze overmacht gaan proberen.
Het geeft ze juridisch gezien de mogelijkheid ja. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat daar ook nu geen beroep op gedaan zal worden. Wat ik al zei: we hebben wel voor hetere vuren gestaan (storm 18 januari 2007). Bedenk daarbij dat dit een weekend is, en een heleboel mensen dus inderdaad de optie hebben om niet op pad te gaan. Mensen die toch moeten, en vertraging oplopen, en GTbV claimen, krijgen dat gewoon toegekend hoor, daar heb ik alle vertrouwen in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75851375
Kut dat de vaste klanten momenteel geen GTBV'tjes kunnen indien omdat die website waar je dat online kan doen, er uit ligt door werkzaamheden aan de website...
pi_75851473
quote:
De treinen rijden ook maandag met een minimale dienstregeling. Dat laat een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail zondagavond weten. ''We hebben hiertoe vooral besloten omdat het KNMI voor maandag opnieuw instabiel weer opgeeft.''

Verder heeft het besluit volgens haar ook te maken met de nasleep van zondag. ''Er moeten zaken aan het spoor worden hersteld. Ook zijn er treinen kapot gegaan, die moeten worden gemaakt.''

Meer: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)regeling-spoor.dhtml

en dit terwijl dat het morgen een aardige dag word wat betreft het weer
pi_75851505
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Kut dat de vaste klanten momenteel geen GTBV'tjes kunnen indien omdat die website waar je dat online kan doen, er uit ligt door werkzaamheden aan de website...
Hou toch je snuit jankbeer, dan krabbel je toch een papieren formuliertje. Sjongejonge zeg
pi_75851537
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

en dit terwijl dat het morgen een aardige dag word wat betreft het weer
Jij weet het beter dan het KNMI? Gaaf Jomanda geneukt?
pi_75851646
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jij weet het beter dan het KNMI? Gaaf Jomanda geneukt?
Dat het morgen beter weer word, staat op de website van het knmi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')